Přejít na obsah

Pomoc s identifikací PRIMEK


Doporučené příspěvky

  • Odpovědi 3,2tis.
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

ok, ještě k tomu patří rozměry pouzder. To vysvětluje vše - tam se totiž najdou rozdílové cca 2 mm, které se Q ztratí a nátahových se jeví jako nedostatek.

Já myslím, že to je nedostatek, ne požadavek trhu nebo designu, použili díly, které byly, pouzdra z qvéček s průměrem 36, klasický strojek 66/68 s díly pasující do pouzder o průměru 34. Ono to skutečně u kvarcek případně samonátahových automatů fakticky nevadí, ale v segmentu nátahových je to fakt ojeb.

 

Ve skutečnosti to svědčí jen o honění plánu a výrobě v Primu v 80s za každou cenu, socialistický chaos stejně jako v každé hodinářské fabrice v Rusku/CCCP, kte to skládali také takovým stylem. Obecně - automobily Škoda s motory vzadu, to je úplně stejný paskvil stejně jako Žiguli všech modelů.

post-18915-0-96499800-1574791172_thumb.jpeg

post-18915-0-88873100-1574791207_thumb.jpeg

Upraveno uživatelem eloga
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám ten model na druhém obrázku, jsou to vlastně velmi decentní a povedené hodinky na čsl.poměry v 80s, ale tenhle nedostatek s nátahem mi nějak brání to občas vzít na ruku vyvětrat. Maximálně mě "baví" se s tím nátahem srát jen chvíli a vydrží max. 3-4 hodiny, a to jak jistě uznáte, není pro hodinkáře nic moc. Takže jsou v šuplíku dále.

:cheers:

 

Ještě dovětek - k těm výše zmíněným Seikám - ano, to se praktikovalo posunem korunky z pozice 3 na pozici 4 a a tak, že korunka téměř nebo vůbec nevyčnívala, ale to byly automaty.

Upraveno uživatelem eloga
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ok, ještě k tomu patří rozměry pouzder. To vysvětluje vše - tam se totiž najdou rozdílové cca 2 mm, které se Q ztratí a nátahových se jeví jako nedostatek.

Já myslím, že to je nedostatek, ne požadavek trhu nebo designu, použili díly, které byly, pouzdra z qvéček s průměrem 36, klasický strojek 66/68 s díly pasující do pouzder o průměru 34. Ono to skutečně u kvarcek případně samonátahových automatů fakticky nevadí, ale v segmentu nátahových je to fakt ojeb.

 

Ve skutečnosti to svědčí jen o honění plánu a výrobě v Primu v 80s za každou cenu, socialistický chaos stejně jako v každé hodinářské fabrice v Rusku/CCCP, kte to skládali také takovým stylem. Obecně - automobily Škoda s motory vzadu, to je úplně stejný paskvil stejně jako Žiguli všech modelů.

Hele, co máš proti škodovkám s motorem vzadu? Kolik jsi s nima najezdil?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A já zas na hundrtku. Za zadníma sedačkama v tom úložným prostoru jsem měl nabastlenou baterku z náklaďáku 180 Ah, hmotnost cca 60 kilo olova a asfaltu. Nikdy se nestalo, že bych nenastartoval a na sněhu, na ledě jsem se nebál žádných kopců  :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je zajimave, Daftro, pac ja s moji Skoda 100 mel velky problem na snehu. Diky motoru a nahonem na "zadku" byla predni cast tak lehka, ze po zatoceni volantem jsem jel vetsinou rovne. Takze se pytel cementu daval do predniho kufru. Nikdo, koho znam, nemel tendenci davat u stovarny nejakou zatez dozadu. Snad jenom ty. Ale pokud se ti zdalo, ze je to prima napad, tak ti to nechavam. Stejne to byl nezmar. ;)

Upraveno uživatelem Hardslimer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je zajimave, Daftro, pac ja s moji Skoda 100 mel velky problem na snehu. Diky motoru a nahonem na "zadku" byla predni cast tak lehka, ze po zatoceni volantem jsem jel vetsinou rovne. Takze se pytel cementu daval do predniho kufru. Nikdo, koho znam, nemel tendenci davat u stovarny nejakou zatez dozadu. Snad jenom ty. Ale pokud se ti zdalo, ze je to prima napad, tak ti to nechavam. Stejne to byl nezmar. ;)

Nezmar byla Škoda Spartak ,otec ji měl a když nemohly 105 nastartovat,tak otec vytáhnul pomocné startování /rozuměj kliku/ protočil motor /baterka byla doma v teple/  a nastartoval vždy,i když bylo -20 stupňů. Sláva starým strojům,ala Praga V3S , S5 apod :-)  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nezmar byla Škoda Spartak ,otec ji měl a když nemohly 105 nastartovat,tak otec vytáhnul pomocné startování /rozuměj kliku/ protočil motor /baterka byla doma v teple/ a nastartoval vždy,i když bylo -20 stupňů. Sláva starým strojům,ala Praga V3S , S5 apod :-)

Vsak stovarnu jsem taky protacel. Na klikovce byla matka (ted uz nevim ale asi gola 32), takze racna nahradila kliku. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

×
×
  • Vytvořit...