alky Odesláno 2. května Nahlásit Odesláno 2. května Mě by zajímalo, zda někdo z Vás někdy V2H použil? Podle mě to není tak jednoduchý, určitě musí být nutná úprava rozvodové skříně, takže zkušenosti by se hodily.
Pozorovatel Odesláno 18. května Nahlásit Odesláno 18. května Dotaz na elektromobilisty, když do spalováku natankuji 40 litrů a auto bude stát týden - dva, tak to tam pořád bude. Jak je to s baterkou? Když nabiju na 80%, tak za dva týdny, kdy to bude stát, tam bude pořád 80%?
MMCorsair Odesláno 18. května Nahlásit Odesláno 18. května Nebude. O kolik se to sníží záleží na x faktorech. Z me zkušenosti, co auto stalo v garáži, když jsme byli na dovolené, tak to byly asi tři procenta (ale proběhla mi tam zrovna aktualizace systemu). Nicméně když je venku, a jsou extrémy počasí, nebo se zapíná u Tesly sentry mód, tak je to víc. 1
Josef01 Odesláno 19. května Nahlásit Odesláno 19. května U většiny EV aut bude pokles minimální, tedy 14 dní není žádný problém. EV auto má výhodu, že se občas dobije 12V baterii, moderní spalovák za 1-2 měsíce chcípne, protože i ty základní systémy v autě pořád něco odebírají a to se výrobci hodně krotí. Tesla umí žrát i hodně, takže tam ta trakční baterie opravdu viditelně klesá, se Sentry klidně 2-3% za den. Pokud je v tom nejzákladnějším módu, je to 0,2-0,5% denně. Já jsem nechal Audi Q4 stát týden a stav trakční baterie se nezměnil. Obecně záleží na tom, jak často se aktivuje vzdálený přístup k autu. Je potřeba si uvědomit, že 1% trakční baterie u těchto aut odpovídá v průměru autobaterii 12V, 65 Ah. 1
Zelenina Odesláno 19. května Nahlásit Odesláno 19. května Při odstavení auta nezapomeň vypnout přednastavené, pravidelně topení.V únoru jsem na to zapomněl 8 dní na letišti si to topilo… nic dramatického, po příletu jsem strávil půlhodinu dobíjením zbytečně, abych dojel domů.Sent from my iPhone using Tapatalk 1
Josef01 Odesláno 7. června Nahlásit Odesláno 7. června Včera cesta do Brna na hodinkovou akci, Audi Q4 spotřeba 24 kWh/100 km, rychlost 130 km/h pokud to šlo, nabíjení 21 minut, čistý čas na cestě přesně 2 hodiny. Doma nabíjení 60 kWh za 1,6 Kč včetně distribuce, na cestě 36 kWh za 13 Kč, tedy průměr 5,88 Kč/kWh, což znamená 1,41 Kč/km. Maximální výkon nabíjení 140 kW.
MMCorsair Odesláno 7. června Nahlásit Odesláno 7. června To mi přijde jako dost vysoká spotřeba, pokud to teda nebyla průměrná rychlost těch stotricet…
Josef01 Odesláno 7. června Nahlásit Odesláno 7. června To je běžná spotřeba aut s cx 0,26, celou cestu jela klima, což je podobné jako když se topí. Větší auta jako např. Audi etron 55(50) jede klidně za 33 kWh, to samé Tesla X nebo ID Buzz. Samozřejmě menší auta nebo s nižším cx jezdí s menší spotřebou. Např. malé eNiro jede za 22 kWh/100 km.
MMCorsair Odesláno 7. června Nahlásit Odesláno 7. června Já teda s TMY (LR, 4x4) (cx 0,23) jezdím s nižší spotřebou, ale rozumim, že to je neporovnatelné - jiné trasy, jiný řidič, styl jízdy, klim podmínky. Průměr mám cca 17kWh, samozřejmě dokážu jet za méně / více.
Mr. Sandman Odesláno 7. června Nahlásit Odesláno 7. června @Josef01 Tak to je stejná spotřeba jako můj Y, akorát já měl 132kmh průměr 1
Josef01 Odesláno 7. června Nahlásit Odesláno 7. června Já spotřebu neřeším, jen jsem uváděl pro pořádek. Stejnou trasu někdo jede za 16 jiný na 40, záleží na autě, podmínkách atd. Bez nabíjení jsem jel tam 3:00 hodiny kolony) a s nabíjením zpět 2:21 :)
African Odesláno 7. června Nahlásit Odesláno 7. června Přijeli ke mě borci z Finska s nějakým elektrickým Hyundai a překvapilo je že tady nabíjí za třikrát větší cenu než u nich. Je tohle vůbec možné?
Josef01 Odesláno 7. června Nahlásit Odesláno 7. června Tady jsem nabíjel za 13 Kč, v Německu 0,79 EUR, ceny jsou v čele EU různé, Tesla je má poměrně vyrovnané. Samozřejmě neregistrovaný zákazník má ceny u nás klidně 21 Kč/kWh.
uhis Odesláno 7. června Nahlásit Odesláno 7. června Tak jen pro potvrzení spotřeb ID7, které už se tady rozebíraly. Praha - Karviná na jeden šup a v "nádrži" zůstalo ještě na nějakých 45km. Z toho v Praze hodinu v kolonách.. Dálnice 130-140. Jinak se s tím dá meziměsto pěkně i za 13. Celkově s tím autem za mě spokojenost. 1 1
Josef01 Odesláno 7. června Nahlásit Odesláno 7. června Takže má klasickou baterii 77 kWh? Spotřeba tomu přesně odpovídá, tedy úplně přesně, má kapacitu 74.1 kWh, to je u této baterie běžné.
Josef01 Odesláno 8. června Nahlásit Odesláno 8. června před 8 hodinami, uhis napsal: Tak jen pro potvrzení spotřeb ID7, které už se tady rozebíraly. Praha - Karviná na jeden šup a v "nádrži" zůstalo ještě na nějakých 45km. Z toho v Praze hodinu v kolonách.. Dálnice 130-140. Jinak se s tím dá meziměsto pěkně i za 13. Celkově s tím autem za mě spokojenost. Pro porovnání tohle auto má asi o 24% menší spotřebu WLTP než Audi Q4 a díky profilu a cx koeficientu dosahuje pěkného dojezdu. S Audi se dá jezdit velmi úsporně na okreskách/město, protože tam se neřeší odpor vzduchu. Jedno mi ale není jasné. Trasa trvala 5 hodin bez nabíjení, hodina zdržení v Praze na trase řekněme 30 km, Jak se dá ujet 350 km za 4 hodiny rychlostí 130 km/h? Když pojedu 90 km/h, tak to bude odpovídat. Pokud zadám takovou trasu pro Q4 do simulátoru cesty (https://abetterrouteplanner.com/) pojedu tu trasu maximálně 90 km za hodinu, dorazím do Ostravy za 5 hodin (hodina pojíždění v Praze) se spotřebou 17-18 kWh/100 km.
Josef01 Odesláno 8. června Nahlásit Odesláno 8. června Samozřejmě pokud jsi strávil další hodinu popojížděním 10 km kolem Brna, pak to bude sedět.
Pozorovatel Odesláno 8. června Nahlásit Odesláno 8. června před 15 hodinami, uhis napsal: Tak jen pro potvrzení spotřeb ID7, které už se tady rozebíraly. Praha - Karviná na jeden šup a v "nádrži" zůstalo ještě na nějakých 45km. Z toho v Praze hodinu v kolonách.. Dálnice 130-140. Jinak se s tím dá meziměsto pěkně i za 13. Celkově s tím autem za mě spokojenost. Trochu mi nesedí ta průměrná rychlost. Jasně, z Karviné je potřeba se nejprve dostat na dálnici, ale i tak mám zpravidla průměrnou rychlost přes 100 km/h, pokud tedy pak po dálnici jedu 140 km/h (Olomouc - Vyškov 120 km/h). I tu vzdálenost cca 380 km mívám z OV na okraj Prahy (Budějovická) a Karviná je ještě o fous dál
uhis Odesláno 9. června Nahlásit Odesláno 9. června Ano ID má klasickou baterii 77kWh. Zapomněl jsem dopsat, že trasa vedla přes Hradec. Vyjížděli jsme z Proseku a od začátku podle VW navigace. Během prvních 25min nám auto asi 6x změnilo trasu, chvíli na Brno, chvíli na Hradec. Ve finále jsme vyjeli na Hradec s tim, že ještě směr Mohelnici byla objížďka. Potom už klasicky na Olomouc, Ostrava. Rychlost je tedy způsobena asi tímto a taky po cestě kolem Hradce byly silné srážky a hodně vody na cestě, takže tam jsme ani na 130 nedosáhli. Od Olomouce až do Ostravy 140. 1
Josef01 Odesláno 9. června Nahlásit Odesláno 9. června Na ten Hradec je to často lepší, ta D1 je hrozná a v pátek ani nemluvím. Každopádně ID.7 má dobrý dojezd a patří k 20 nejlepším. 2
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se