Přejít na obsah

Můj život s PHEV a další racionální diskuse o EL autech


safi

Doporučené příspěvky

Dva dny budu jezdit po Praze autem KODIAQ STYLE 2,0 TDI 147 kW DSG 4x4. Jeto sice líný jak prase, ale pohodlný, jen se to celé klepe a čoudí tomu pořád něco z výfuku a všude na modré v Praze platím jak mourovatej. No, návrat do minulosti..... Sorry, nemohl jsem si to odpustit 🤣

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 59 minutami, Josef01 napsal:

Dva dny budu jezdit po Praze autem KODIAQ STYLE 2,0 TDI 147 kW DSG 4x4. Jeto sice líný jak prase, ale pohodlný, jen se to celé klepe a čoudí tomu pořád něco z výfuku a všude na modré v Praze platím jak mourovatej. No, návrat do minulosti..... Sorry, nemohl jsem si to odpustit 🤣

No aspon jednou vidis, co za Tebe normalne vyfukuje elektrarna 😉

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, Josef01 napsal:

Dva dny budu jezdit po Praze autem KODIAQ STYLE 2,0 TDI 147 kW DSG 4x4. Jeto sice líný jak prase, ale pohodlný, jen se to celé klepe a čoudí tomu pořád něco z výfuku a všude na modré v Praze platím jak mourovatej. No, návrat do minulosti..... Sorry, nemohl jsem si to odpustit 🤣

TY nám jdeš do Prahy smrdět diesel SUV? Kdeže to budeš parkovat? 😝

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jojo :) 

K Kodiaqu, spotřeba na mé pravidelné trase je kolem 8 l/100 km, tedy v porovnání s elektroautem jsem zhruba na dvojnásobných nákladech za naftu oproti elektřině i při dnešních vysokých cenách (nemám fix). Audi e-tron je co se týká funkcionalit výrazně dál, prostě elektromotory umožňují funkce, které spalovací motor mít nemůže. Rád jsem si udělal takový návrat do minulosti, abych si připomněl, proč jsem se zbavil spalovacího auta na běžné cesty.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pepa je zatvrzelý pretrohead a často používá polopravdivé argumenty jako že běžná teplota v severnější části Norska je -30°C (na 80% území Norska nebývá teplota nižší než -10°C), nebo že v Číně se prodávají nepoužitelná auta. Ano souhlasím, že Brusel a jejich CO2 modla je šílenost a i v dalších věcech má pravdu, např. udělat z auta nedostupný produkt, ano tak to je, to je dlouhodobý plán. Mezi námi 80% obyvatel nemá ani na to si koupit vlastní bydlení, nebo novou Octávku....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, Josef01 napsal:

..... Ano souhlasím, že Brusel a jejich CO2 modla je šílenost a i v dalších věcech má pravdu, např. udělat z auta nedostupný produkt, ano tak to je, to je dlouhodobý plán. Mezi námi 80% obyvatel nemá ani na to si koupit vlastní bydlení, nebo novou Octávku....

Pepo, mozna i 90%....

Za par let uz nam zbudou jen ty Oldsmobily ;-).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hodně mě zaujal Hyundai Ioniq 5 N. Simulace kopnutí od převodovky, supersonic zvuk a hromada dalších blbůstek - super hračka pro chlapa. A ten vzhled. Sakra... jak rád bych na tom viděl logo Škodovky... 

EDIT: Zaujalo mě, jak sew naváží do BMW a jejich iconic zvuku od Hanse Zimmera 🙂 

Upraveno uživatelem safi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@safi, před rokem sis založil tohle vlákno s přídomkem o "racionální diskusi" a teď nám tady (doufám že jenom z vedra) sníš o logu slípky na baterkovém korejci.

Nebylo by v tomto smyslu konečně načase vytáhnout hlavu z německé prdele a chlapsky si přiznat, že iracionálně fungující germán v poslední dekádě (a bohužel nejen v autoprůmyslu) beznadějně zvrtal na cokoliv sáhnul? Nejdřív Dieselgate a ideologický kotrmelec ke 100% elektromobilitě (na kterou Evropa technologicky, materiálově ani infrastrukturně nemá), asociální lobbing za řádově nižší výpalné u oblud s největším vývarem (efektivně eliminující nižší třídy vozidel pro běžné lidi - viz Josefův povzdech) a protlačování nekonkurenceschopných konceptů, které si i sami němci přes masivní propagandu bez dotací nechtějí kupovat, astronomické investice do fabrik na staré modely v Rusku, Indii a Číně, které jsou teď z velké části na odpis - tohle všecko v rámci korporace může vést i k přiškrcení investic (viz plánované ukončení výroby + dlouhá rekonstrukce v MB) a  odhazování zátěže mimo Německo (SEAT+Škoda)... :thumbsdown_anim:

Upraveno uživatelem Radek124
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Radku - nikdo z nás (příznivců nebo uživatelů EL a PHEV) netvrdí, že ta auta jsou ekologická, nebo že zachrání svět. 
 

Ano, s tvým názorem na koncern souhlasím. Dost to zvorali. 
 

Fajt je, že alternativní pohony umožní výrobcům dělat s EL a PHEV auty psí kusy a přijde mi to fajn. Někdo rád hubené, někdo při těle, někdo evropanky a někdo třeba korejky 🙂

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...