Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno
před 44 minutami, VS napsal:

Jestli ty přívodní vodiče ke krokodýlům mají průměr minimálně 15 mm (měď bez izolace) a baterky uvnitř jsou spojeny stejnými kabely, tak se těm 1200 A dá věřit, pokud se jedná o krátkodobé zatížení v řádech jednotek sekund. :)

http://www.kabelyvodice.cz/technicka-podpora/tech_proud_zat.php

Nebo to jsou čínské ampéry.  (/100)

V citátu je zmiňován model Volcano 1200, ten dává AŽ 1200 A. Já mám Volcano 2000, ten dává až 2000 A, předpokládám že jen krátkodobě a podle potřeby. Citát jsem uvedl jen kvůli pulzování, které mne zajímá.

  • po měsících...
Odesláno

Dnes jsem potřeboval jet do práce na motorce, odpoledne měla být taková menší firemní vyjížďka. Motorka delší dobu stála, připojená sice na chytrou nabíječku, nicméně už je před smrtí (je jí skoro 6 let) a po dnešní chladné noci jsem ani tak nenastartoval. Doběhl jsem domů, popadl Topdon a bylo nastartováno okamžitě. Pro jistotu jsem si ho vzal sebou, člověk nikdy neví, ale má být teplo a myslím, že už nastartuju normálně..  Jump Starter je skvělý pomocník! 

  • Po roku...
Odesláno

Já to tady oživím.

Používá někdo něco takového? Máme víc aut a hodilo by se mi záložní řešení, když bude potřeba jet “nenabitým” autem. Rychlé nabíjení, powerbanka, tester baterií by byly příjemné fíčury, ale nutné nejsou. 

Viděl jsem i verzi jump starteru se superkondenzátory, které by měly fungovat tak, že se nabijí ze zbývající energie v baterii a pak udělají pulz na nastartování a není tedy potřeba myslet na nabíjení jump starteru. 

Odesláno

Mám tu obyč verzi z Lidlu a dvoulitrovej diesel to roztoči i při úplně vystaveny baterce v autě. A nabíjel jsem to jen po použití, drží to v pohodě.

Odesláno

Po dvou letech a asi 6 nastartovaných autech či motorkách mi přišlo, že Top Don Volcano přestává stíhat, pokud není úplně nabitý. Už kdysi se mi stalo s předchozím jumpstarterem, že cca po dvou letech nešel dobít a hlásil jakousi chybu. Oprava by asi nebyla rentabilní, tak letěl do popelnice a koupil jsem Volcano. To fungovalo až do loňského podzimu, kdy jsem zjistil to co píšu výš. Abych ho po každém nastartování dal zase dobít, mne nebavilo a protože jsem na podzim prodával éro, dal jsem k němu novému majiteli i jumpstarter. Ale protože garáž je plná hraček, o stavu jejich baterek pomalu ztrácím přehled a cítím, že něco takového zase potřebuji a než začnu vyhledávat na internetu, chci se zeptat, jestli máte někdo opravdu dlouhodobou pozitivní zkušenost s nějakým výrobkem a můžete mi ho doporučit. Cena ani tak nerozhoduje, podmínkou je kvalita a kompaktnost, protože si ho chci brát i na cesty na motorce.

Díky!  

Odesláno

To by asi vyřešil ten superkapacitorový. Nabíjí se přímo vybitou baterií a mělo by to být dostatečně odolné. Ale nabídka je slabá.

Baseus Supercap (značka slušná, recenzí málo), Eleker CE315 (složité ho vůbec někde sehnat, recenze žádné), Autowit Supercap2 (ten je asi nejrozšířenější, ale zároveň už trochu zastaralý, recenzí dost) a možná ještě nějaké, ale nic rozšířeného 

  • po měsíci...
Odesláno

Aktuální zkušenost se zdrojem NOCO Genius Boost Plus GB40 - 1000A. Po 6 týdnech návrat domů a Urus úplně mrtvý, nešel ani odemknout, takže nejdříve vyloupnout kryt kliky a dostat se dovnitř. Nejdříve jsem připojil udržovací nabíječku CTEC, ani prd, baterka nedetekována. Prolezl jsem americké Lambo fórum a našel doporučení na startovací zdroj NOCO GB 40 s funkcí manual override, protože baterie se pod 2v odpojí a v normálním režimu ji nabíječky nedetekují. Díky globalizaci jsem NOCO našel u Alzy za minutu, během pár hodin bylo doma. V normálním režimu nic, ale s manual override voilà a Urus startuje. Byl jsem to hodinu projet, pak to hodil na klasickou udržovací nabíječku, ta už baterku detekuje a nechávám ji dobít do plna.

 

Snímek obrazovky (53).png

  • Like 2
Odesláno
V 16. 3. 2025 v 17:05, Prochy68 napsal:

Mám tu obyč verzi z Lidlu a dvoulitrovej diesel to roztoči i při úplně vystaveny baterce v autě. A nabíjel jsem to jen po použití, drží to v pohodě.

Já nevím, co tady chlapci resej. Psal jsem to už na začátku, ta z Lidlu je skvělá. Nastartováno snad 50x půjčuje si ji ode mě kde kdo, naprostá spokojenost a je za hubičku. 

  • Like 2
  • po 2 týdnech...
Odesláno

Na zkoušku z hecu jsem koupil za cca 680,- Kč na Temu a už nastartoval tak 15 aut a pořád funkční. Celkem mě to překvapilo. 

  • Like 1
  • po 2 týdnech...
Odesláno

naviazem na toto existujuce vlakno, s prosbou o pomoc na trosku vacsiu powerbanku aj so solarnymi panelmi

Ma zmysel kupovat nieco taketo, na jedno dnove prace v zahrade, kde este nie je zapojena elektrina?

mate niekto skusenost s podobnym riesenim?

image.png

Odesláno

A co přesně chceš vědět ? 

Mám několik let TOHLE a jsem spokojený.

Běží mi na tom kompresorová lednice z kamionu, nabíjím na tom 3 telefony, 2 tablety a svítím v chýši. Vyzkoušeno nejvíc tři týdny v kuse, takže víkend jako prd.

Když je potřeba, tak připojím měnič na 220V.

V zásadě kup to co bude mít nejvíc Ah a doufej, že bude svítit slunce, aneb když tejden chčije, tak budeš v prdeli.

 

Odesláno

diky Ypo za postreh

ten swarey ma moznost nabitia zo zastrcky, cize nabijem  cez noc, hodim do auta a den z toho cucam stavu na rozne el. pristroje s klasickou 220V zastrckou

ide mi o to, aby mi to vydrzalo v prevadzke aspon 12 hodin v kuse

Odesláno
před 11 minutami, Harwey napsal:

ide mi o to, aby mi to vydrzalo v prevadzke aspon 12 hodin v kuse

To záleží na odběru (připojených spotřebičích), to ti asi nikdo nezodpoví. Dá se to samozřejmě cca spočítat.

Když není zataženo a mám to připojené k panelu, tak lednice na to drnčí celej den a na noc jí odpojím. 

Každopádně pokud od toho čekáš nějaké extra výkony, tak si rovnou kup elektrocentrálu. 

  • Díky 1
  • Dát hlas 1

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...