Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Návštěvník maxigabrielg
Odesláno

Kdyby Ti to na palubce nenapsalo, že jedeš na dva válce, tak to ani nepoznáš...

tak to ti celkom zavidim!

:lol2:

Odesláno

Nemela to odpojovani uz stara V6 3litry maxima? A lexus to myslim ma uz taky dlouho. Samo ne o 4valcu.

tl

Návštěvník maxigabrielg
Odesláno

vypinanie valcov teoreticky nie je zle riesenie a pripustam, ze na 8 valcovom aute to moze byt aj znesitelne

 

ale zo 4 valcov dva vypnut sa mi zda uz dost silny zasah 

mne uz vadi, ked menim 6 valcove auto za mensi 4 valec

Odesláno

Je třeba se zamyslet nad tím, jaký to má vlastně smysl a proč je to u toho Superba právě (a jenom) u motorizace 1.4 a do kontextu si dát ten smysl takového technického řešení u aut v kategorii která používá 8 válců.

Odesláno (upraveno)

Třeba to je test, zda aby lidem nestačily dva válce. Nakonec v Mazdě stačil i jen jeden válec :) (Wankel)

Upraveno uživatelem Josef01
Odesláno

Ja bych to dal na motorku a vydelame balik:) Mohla by se jmenovat treba HoTrDu. Jedes si na ctyrvalu, pohoda, prasknes tam trival a za chvilku bum dvouval, pak zatouzis po jednobuchu a prask a uz si vibrujes:) A kdyz se to osvedci, tak bych to delal i ze sestivalu:)

tl

Odesláno

To je právě ten mýtus, ty písty se točí všechny, takže uživatelsky nic nepoznáš, jen ty dva středové nespalují palivo, "odpojení" trvá 13 ms, "zapojení" 36 ms, proto jsem psal, že to vlastně nikdo nemá šanci ani postřehnout.

Odesláno

Třeba to je test, zda aby lidem nestačily dva válce. Nakonec v Mazdě stačil i jen jeden válec :) (Wankel)

 

Pokud myslíš RX8, tak tam by mělo být 2x654 (=1.3)

 

Ja bych to dal na motorku a vydelame balik:) Mohla by se jmenovat treba HoTrDu. Jedes si na ctyrvalu, pohoda, prasknes tam trival a za chvilku bum dvouval, pak zatouzis po jednobuchu a prask a uz si vibrujes:) A kdyz se to osvedci, tak bych to delal i ze sestivalu:)

tl

 

Na motorce by to možná bylo zajimavý, kdyby se dala měnit pozice pístu, že by na čtyřválu bouchaly dva a dva (jako u dvouválu), nebo všechny 4 zaráz, hned bys měl litrovej "jednovál" :-D

Odesláno

Jo máš pravdu 2 komory. Jednou jsem s tím jel, fakt pěkný autíčko na tu dobu a motor šlapal jako hodinky, ve výkonejší verzi to mělo nějakých 170kW, takže Superbu 1.4 by stačila jedna komora a mělo by to nižší spotřebu :)

Návštěvník maxigabrielg
Odesláno

To je právě ten mýtus, ty písty se točí všechny, takže uživatelsky nic nepoznáš, jen ty dva středové nespalují palivo, "odpojení" trvá 13 ms, "zapojení" 36 ms, proto jsem psal, že to vlastně nikdo nemá šanci ani postřehnout.

nepoznam ten novy motor 1.4, ale asi tak nejakych 10 rokov dozadu som mal 8 valec ( 5,7 litra) s odpojitelnymi valcami a ver tomu, ze uplne jasne to je poznat, ked nejde na vsetkych osem valcov.

Odesláno

nepoznam ten novy motor 1.4, ale asi tak nejakych 10 rokov dozadu som mal 8 valec ( 5,7 litra) s odpojitelnymi valcami a ver tomu, ze uplne jasne to je poznat, ked nejde na vsetkych osem valcov.

Já Ti to věřím a věř mi Ty, že u toho 4válce to nepoznáš, spíš jsem mluvil o té filozofii, ale to bychom se v tom babrali stále dokola, on brzy vytasí koncern litrovej tříválec s 200 kW a to bude teprve téma k diskusi

Návštěvník maxigabrielg
Odesláno

Já Ti to věřím a věř mi Ty, že u toho 4válce to nepoznáš, spíš jsem mluvil o té filozofii, ale to bychom se v tom babrali stále dokola, on brzy vytasí koncern litrovej tříválec s 200 kW a to bude teprve téma k diskusi

to ano, uz som zachytil nejake info o tom zazracnom trojvalci...

cim nas este prekvapia, fakt uz asi jenovalec BiTurbo???

:lol2:

Odesláno

Všechno to míří k tomu, že to auto bude fungovat 150 tisíc a pak se vysypou všechny tři válce najednou, všechna tři turba, chcípnou akumulátory a popraská umělá kůže na sedadlech. Během jediného týdne.

Ale to už bude výrobci jedno, protože spokojená firma mezitím auto prodala nějakému důvěřivci a sama koupila nové.

Zlaté nesmrtelné benzínové atmosféry..

Odesláno (upraveno)

Nemela to odpojovani uz stara V6 3litry maxima? A lexus to myslim ma uz taky dlouho. Samo ne o 4valcu.

tl

 

vypinanie valcov pokial viem Lexus nepouziva, a snazi sa mu vsemozne vyhnut, hlavne pokial ide o tlak zo strany regulacie emisii. Boli rumors pred uvedenim RC-F, ale nakoniec ma motor atkinsonov cyklus a ziadne vypinanie valcov. Snazia sa tomu vyhnut, co je pochopitelne, kedze maju hybrid, ktory rovno odpoji (vypne) cely motor.. vypinanie valcov je pomerne zlozita vec generujuca problemy - zere to olej, kazi sa to.. nic co by znacka ktora si zaklada na spolahlivosti potrebovala. (vlajkova lod LS je vyhodnotene "In J.D. Power's long-term Vehicle Dependability Study, the Lexus LS has been the most reliable car for fifteen consecutive years, the most for any manufacturer, and Consumer Reports has ranked the sedan as the most reliable vehicle ever tested.") takze Atkinsonov cyklus, priame a nepriame vstrekovanie sucasne atd. Ale zase, fyzika sa och.at neda, vid turbobenziny v Toyote aj v Lexuse.. dobre uz bolo :(

 

z japoncov odpajanie valcov pouziva(la?) Honda, ale pokial viem mali s tym velke problemy a v USA ich to aj cosi stalo. 

 

Ok 12 valec nech ma moznost vypnut 6 valcov,ale nech sa rozhodne vodic a nie elektronika..

 

toto by si mu vazne urobil? furik ti do ruk a nie volant.. :)

 

Mercedes s tím vypínáním skončil před 10 lety, Škoda začne.

 

Já Ti to věřím a věř mi Ty, že u toho 4válce to nepoznáš, spíš jsem mluvil o té filozofii, ale to bychom se v tom babrali stále dokola, on brzy vytasí koncern litrovej tříválec s 200 kW a to bude teprve téma k diskusi

 

ja myslim ze to prave bude uz koniec akychkolvek diskusii :)

Upraveno uživatelem instant

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...