Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

to cumim s tim xdrivemmuzes prosim vysvetlit bmw neznalkovi?

myslel jsem ze vse s oznacenim xD(i) znamena xdrive, tz haldex...

Odesláno (upraveno)

Docela by mně zajímalo, jak dopadne případná povinná úprava motorů EA189 v případě kdy na servisní zásah dojede auto s by-passovaným DPF 

 

Protože pokud auto, které neprojde svolávací akcí, ztrácí homologaci pro provoz na pozemních komunikacích...tak buď to nebude VW řešit a veme to na sebe a nebo tyhle auta nahlásí MDČR :-) a bude to ještě hodně zajímavé , vzhledem k tomu  že by-pass DPF je tak trochu národní sport :-)

Upraveno uživatelem jrov
Odesláno

Hodím sem 3 dnešní fotky. Auto mě totálně dostalo. Je naprosto úžasný. Reakce, zvuk, ale i velmi slušná manévrovatelnost a přijatelný komfort, a bacha - i dostatek odkládacích prostor - to všechno mě totálně rozsekalo. Už teď to auto miluju.

post-34705-0-93935000-1446734586_thumb.jpg

post-34705-0-15774000-1446734595_thumb.jpg

post-34705-0-02252500-1446734603_thumb.jpg

Odesláno

Bavoráčky ve douvlitru jsou až u novější generace než E46, pokud mě paměť neklame a naftovej dvoulitr je to ten nejhorší motor, co v Mnichově vymysleli.

 

Naprostý souhlas! Znám pár lidí co si koupily E90 320D za 200tis a dneska řeší otázku co s tím jstli dát 80tis za rozvody a 60tis za filtr pevných částic, nebo prodat na náhradní díly. Kritizují to ve všech odborných casopisech.

Odesláno

"Jeremy"Bavoráčky ve douvlitru jsou až u novější generace než E46, pokud mě paměť neklame a naftovej dvoulitr je to ten nejhorší motor, co v Mnichově vymysleli.

 

Naprostý souhlas! Znám pár lidí co si koupily E90 320D za 200tis a dneska řeší otázku co s tím jstli dát 80tis za rozvody a 60tis za filtr pevných částic, nebo prodat na náhradní díly. Kritizují to ve všech odborných casopisech.

Odesláno
  V 5. 11. 2015 v 13:47, uff napsal:

to cumim s tim xdrivemmuzes prosim vysvetlit bmw neznalkovi?

myslel jsem ze vse s oznacenim xD(i) znamena xdrive, tz haldex...

Ahoj

Stary Xi/Xd je stále 4x4 v pomere 38% výkonu vpredu a 62%vzadu. Nové Xdrive je haldex. Posledný pevný 4x4 je práve e46, sam mam E46 325Xi tour na denné vozenie

Odesláno
  V 5. 11. 2015 v 14:43, Pavelpu27 napsal:

Hodím sem 3 dnešní fotky. Auto mě totálně dostalo. Je naprosto úžasný. Reakce, zvuk, ale i velmi slušná manévrovatelnost a přijatelný komfort, a bacha - i dostatek odkládacích prostor - to všechno mě totálně rozsekalo. Už teď to auto miluju.

Gratujuji ke splneni snu a preju at dela jenom radost. Myslim, ze by mi taky sluselo :)

Odesláno

stepecken: diky za rychlou odpoved, jake ma subjektivne ta pevna ctyrkola vlastnosti oproti haldexu? S touhle pevnou jsem nikdy nejel. u xD u novejsi petky mi to prislo zvlastni, jak to divne zabira. Vetsinou jsem se az trosku lekl, tezko to popsat. Auto jakoze zaplavalo na snehu v zatackach na horach.

U koktavky mi to neprijde tak markantni a kdyz mi za to vezme haldex, tak me to tolik nerozhodi (a to jak u dvojkove tak u trojkove)

Odesláno
  V 3. 11. 2015 v 19:45, Rodkopf napsal:

Chlapi potřebuju auto. 

 

Kritéria: bezpečné, větší, 4x4, malá spotřeba, kolem kila ( 5000 CHF - bude kupováno do Švajcu). Využito bude hlavně na dálnici a na lyže. 

 

Vychází mi z toho jen stará Oktávka, případně Passat v kombasu, Alfa 159. Napdá Vás něco? 

 

Vzal bych Subaru, je jich tu miliarda, ale mám strach, že by mě to na dálnici sežralo. :/

Tak nějak mi to nesedí ke švajcu... by mě sežralo...., bezpečné, velké, 4x4  kolem kila...... spíš to bude chtít hodně štěstí za tu cenu abys do toho hned 40 nemusel nasypat. Pokud chceš levne s nízkými náklady tak octu I nebo A4 tdi, 4x4 netřeba....resp bude o cca 30% dražší a pokud nejsi jelito tak s oktavkou vyjedeš skoro všude. 320xd fakt za ty peníze neexistuje a 330xd bude asi 2x náročnější finančně jak na poř.cenu tak na provoz než ta kokta. U auta kolem kila je jedno co koupis, jde spis o to koupit udrzovanej kousek....

Odesláno (upraveno)
  V 5. 11. 2015 v 21:55, M3maniac napsal:

Tak nějak mi to nesedí ke švajcu... by mě sežralo...., bezpečné, velké, 4x4 

 

Tak jde mi o to, že tu ročně vyvalím 2tis chf za pojištění, litr za parkování a to auto přes týden vůbec nepotřebuju...jen sem tam na víkend a na cesty do ČR. 

Takže se mi nechce koupit nějaké dělo, které bude hnít na parkovišti a k tomu mi při cestě do ČR bude žrát 13 na 100. Do toho za první rok ztratí 100 litrů z ceny...Takže jsem asi blb, ale za 150 ročně můžu do ČR i lítat. 4x4 protože v zimě, když napadne, tak nahoru pouští jen 4x4 a nebo s řetězy a já jsem línej je nasazovat, velké ať tam fiknu kolo, vak, raft a nebo lyže zhruba do 2 minut, protože jsem opět línej. Radši si k tomu koupím za zbytek něco staršího na vyblbnutí, protože mám rád veterány a tady je možno mít dvě auta zaregistrované na jedno pojištění a značku. S tím udržovaným kouskem máš naprosto pravdu. 

 

Jinak děkuji za všechny názory, pomáhá mi to! 

Upraveno uživatelem Rodkopf
Odesláno

ja se Tě nechtěl dotknout...jen prostě vím jak vypadají auta 4x4 , usporné v teto cenove relaci......a 100litru u dobre koupeneho auta , ktere stalo nove treba 1,5mega (koupene za 250) za pul roku neuletis....a za 13 ti nepojede na dalkove do čr ani 335i s 306k  :) ve svajcu bys mohl najit peknou a4 tdi quattro avant, kolem roku 2000 az 2001 jede to pěkně a usporně. Jinak ani to subarko nebude spatna volba ,ale tam pocitej s jinou spotrebou nez u tdi....na druhou stranu jestli najedes rocne 10tkm tak bych to tak neřešil.

Odesláno
  V 5. 11. 2015 v 22:22, M3maniac napsal:

ja se Tě nechtěl dotknout...jen prostě vím jak vypadají auta 4x4 , usporné v teto cenove relaci......a 100litru u dobre koupeneho auta , ktere stalo nove treba 1,5mega (koupene za 250) za pul roku neuletis....a za 13 ti nepojede na dalkove do čr ani 335i s 306k  :) ve svajcu bys mohl najit peknou a4 tdi quattro avant, kolem roku 2000 az 2001 jede to pěkně a usporně. Jinak ani to subarko nebude spatna volba ,ale tam pocitej s jinou spotrebou nez u tdi....na druhou stranu jestli najedes rocne 10tkm tak bych to tak neřešil.

 

Nedotknul neboj :), jako s tím nájezdem máš pravdu, ale jestli 6x otočím ČR, tak najedu tak 15tis. a 10 tady ještě nalítám. Fakt už nevím. Vybírání auta fakt není radost, ale starost. :D Takže oktávka I. II., A4 Quatro, V70 a nebo Legacy Outback ( jsou tady fakt levné ). 

Odesláno

Ještě jsi psal, že potřebuješ auto velký a bezpečný, což podle mýho vyřazuje oktu v obou případech, ale jak moc vlastě řešíš tu velikost? U outbacku si nedovedu představit víc než 4 hodinovou jízdu, přestože je to moc fajn auto, na dálkový trasy podle mě není.

Odesláno (upraveno)

Co tak pozoruji tak u nafty ten najezd musí být fakt někde nad 30 000 aby se na 100% vyplatila. Hlavně celkově moderní auta s DPF budou zajímavé až se začne reálně řešit jejich bypass (kéž by to bylo co nejdříve) to posune výhodnost nafty zase o kousek níž.

Upraveno uživatelem exBURN

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...