Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Je rozdíl mezi prémiovým vozem a segmentem. Prémiový vůz je nějaký konkrétní model, který splňuje náročné technické požadavky a je zároveň má vyjímečné postavení mezi ostatními modely. Volvo splňuje prémiový segment, pak záleží na konkrétním autě.

Odesláno

Z hlediska pojišťovny ano :D Aspoň takhle mi to řekli kdyz sem byl pojistovat své Volvo. BMW mercedes volvo a tak házeli na jednu hromadu "těch premiovych". A to nemam urcite výstavní kousek.

Odesláno
  V 31. 3. 2016 v 5:18, laskajefajn napsal:

Kluci zeptam se mozna blbe...da se povazovat Volvo za premiovy vuz?

 

Romane, já Ti napíšu svůj názor a nechci se určitě dotknou současných majitelů Volva, protože já jsem ultra vyznavač starých, dobrých, pevných a prostorných "krabic". Ale já osobně Volvo za prémiovku nepovažuji i když podle cen vozidel a servisu se do tohoto segmentu cpe. Ale já jsem zaujatý, protože jsem měl 240/244/760/780/ 3x 850/ 3x V70 I/R a poledním Volvem bylo S60R. Tam to skončilo. S dnešními modely se neztotožňuji, nelíbí se mi při vší úctě ani jeden a poslední model který je realtivně pohledný je S80 (2008). Ale je to jen můj názor :).

Odesláno
  V 30. 3. 2016 v 17:52, MadButcher napsal:

U BMW snad pry je nejak dulezita montaz kotoucu, je tam nejaka vychytavka, snad specialni presne usazeni nebo vyvazeni ci co... tak jestli to nemas prave jenom blbe namontovane...

 

Edit: no ale jetli uz je dojizdis tak ta montaz asi nebude pricina, to by se objevilo driv.

ziadna vychtavka, standardna vymena...

kolko mas na kotucoch najazdene ?  kolko ti este pise dojazd je nepodstatne, mozu byt na hranici povolenej hrubky a jednoducho si ich prebrzdil, bez toho aby si si to vobec uvedomil

Odesláno (upraveno)

Tezko rict. Ja to kupoval pri 60 tisic.a ted mam najeto celkem 105 tisic. Nejspis puvodni kotouce. Desticky asi ne. Tezko rict. Tyto zasahy se do servisky nepisou. To je neco podobneho jako kdyz jsem menil v autorizaku olej v prevodovce. Taky tam na to neni kolonka :)

Upraveno uživatelem laskajefajn
Odesláno

Soouhlasim se Sphinxxem. Ja jsem saabista a kdyz prisla rodina, skocil jsem na Volvo. Nejprve xc70 a pak v70. Libej se me cca do 2008. Jak Vcka tak Ska. S60r naprosta pecka, xc70 bylo bozi a soucasna v70 je tezkej rodinej pracant, co dre na kratkejch trasach dum-skolka-dum-nakup-skolka-konicky-dum :) Za kazdyho pocasi slouzi a nic nechce :) Nove se me nelibi. A jestli je to premiovka netusim, xc70 mela super motor a interier povazuji za jeden z nej co jsem mel. Sedacky a jizda naprosto dokonala. Hudba me prisla ok, ale nejsem audiofil.

A co se tyka tech perel co psal sphinxx jako 2jkova rada a v70r, tak to podle me byl vrchol co volvo delalo.

V soucasne nabidce, cca od 2013 dejme tomu, bych si tezko vybiral. Diesel nechci a ta 3.2jka me byla rozmluvena kvuli prevodovce. Tak nevim.

Spis nez premie me vzdy volvo prislo jako auto pro lidi s malinko jinym vkusem :) :) :)

Odesláno

Menili sme kotuce na 330xd pri 86000 prave koli vibraciam. Vizualne boli ok. (1.majitel/real km)
 

  V 31. 3. 2016 v 10:23, laskajefajn napsal:

Tezko rict. Ja to kupoval pri 60 tisic.a ted mam najeto celkem 105 tisic. Nejspis puvodni kotouce. Desticky asi ne. Tezko rict. Tyto zasahy se do servisky nepisou. To je neco podobneho jako kdyz jsem menil v autorizaku olej v prevodovce. Taky tam na to neni kolonka :)

Odesláno

Sphinxx a tld, naprostej souhlas.

 

Co se tyce pohledu pojistoven, obecne se za prem. vozy povazuji poj. castky 1M+ coz plati u zminovanych znacek pro vetsinu vyssich rad\modelu. Volvo cerpa z aury bezpecnosti i u nizsich castek, i kdyz nepravem, imho.

Odesláno

RadekNe, se neboj. Neni na tom spatne a spojeni s cinanama jim pomohlo. Naopak ma spoustu novejch zakazniku co jdou po novejch modelech...jestli ja si zase koupim volvo,tak az nasetrim a jedime Pecko:). To by se me libilo:).

Odesláno

Já teda taky souhlasím s těma dvěma :) , páč jsem v XC90 jel a to byl šok, ta slabší nafta, řvala a nejela brrrrr :mad: . Ta 3,2 jela dobře, ale nějak se to celý divně kroutilo, ale to jsem možná zvyklej na rám. Zlatý starý krabice....

Odesláno

No, pokud jde o převodovky, tak to je obecně tragedie. Z automatu u Volva jsem měl vždycky strach, jakmile člověk koupil jeté a nevěděl nic o historii měnění oleje v převodovce tak to bylo 50/50, že klekne. spíš 20/80, že to bude KO. A spousta lidí nemění a kašle na to. Pokud jde o motory, tak 3.2 je super, ale převodovka problém, stejně tak 4.4 V8, pokud jde o klasické motory, tak rozhodně T5 (2.3), to jelo, jak prase (na svou dobu) a nezničitelná atmosféra 2.5 V5. A bezpečnost, prostor, image do roku 2008, pak to je takové divné, když vidím 40/50/60, tak jsou to nabubřelé karoserie, zkrátka nelíbí :)

Odesláno

Kdyz uz se tu rozjela debata na tema Volvo... Mam zrovna rozjednanou jednu XC70 z listopadu 2007 (MY2008), D5 205 koniku, najeto 186.000 km, je to v kuzi, xenony, apod, nema to elektricky sesle, navi, adapt. tempomat. Znamej by si predstavoval 300.000 korun, ale nema to udelany rozvody a velkej servis ve 180.000 km, kterej tipuju tak na 30.000 korun, mozna vic. Je to primerena cena? Ma takhle stary auto pri dobry udrzbe perspektivu dalsich aspon cca 5-7 let? (Jezdim tak 15.000 rocne, z 80 % dalky 100 km a vic, takhle velky auto kupuju poprve...) Predem diky za komentare.

Odesláno
  V 31. 3. 2016 v 22:07, bassman napsal:

Kdyz uz se tu rozjela debata na tema Volvo... Mam zrovna rozjednanou jednu XC70 z listopadu 2007 (MY2008), D5 205 koniku, najeto 186.000 km, je to v kuzi, xenony, apod, nema to elektricky sesle, navi, adapt. tempomat. Znamej by si predstavoval 300.000 korun, ale nema to udelany rozvody a velkej servis ve 180.000 km, kterej tipuju tak na 30.000 korun, mozna vic. Je to primerena cena? Ma takhle stary auto pri dobry udrzbe perspektivu dalsich aspon cca 5-7 let? (Jezdim tak 15.000 rocne, z 80 % dalky 100 km a vic, takhle velky auto kupuju poprve...) Predem diky za komentare.

proc si na 15Tkm beres dyzl? to nechapu..

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...