j3ykobim Odesláno 20. května 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. května 2016 je to gallardo spyder Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
moco Odesláno 20. května 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. května 2016 je to gallardo spyder Po nárazu zaoblilo hrany a vypadá jako ferarri Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hbj Odesláno 20. května 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. května 2016 aha..ja to narychlo nepoznal..jsem přes ty korejce.. i tak škoda.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
j3ykobim Odesláno 20. května 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. května 2016 je ho škoda nooo, koukám že píšou: Řidič nezvládl mokrou vozovku a vozem naboural do středových svodidel dálnice D10 na 66. kilometru směrem na Prahu. Ale dle fotek to na mokro moc nevypadá. (je mi jasný, že fota nejsou hned po nehodě, ale všude sucho) KFL:jestli ti je malé NC, tak ND je ještě trochu menší, o dost v oblasti nohou. Když sem jezdil na srazy MX5, měl sem možnost se projet ve všech modelech(krom ND). Pro mne je stále nejzábavnější NA > NBFL > NB > NC které mi přijde nejnudnější(už je moc těžký, velký. vlastně i srdcaři ho neberou jakou "miatu" ), tak trochu doufám, že se ND zařádí za NA, i když dle recenzí se NA podobá spíše jen jeden a půlka. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KFL Odesláno 20. května 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. května 2016 Uvidim. Mne to bylo maly spis na vysku, nohy byly v pohode. Musim to vyzkouset . Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VasekN Odesláno 20. května 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. května 2016 Uvidim. Mne to bylo maly spis na vysku, nohy byly v pohode. Musim to vyzkouset .Pro pořádný chlapy je Z4 mám 180 cm a je to úplně na pohodu :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wave ceptor Odesláno 20. května 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. května 2016 to je výška... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VasekN Odesláno 20. května 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. května 2016 to je výška... No mám průměrnou velikost, ale přijde mi, že Němci jsou prostě tak nějak v průměru tlustejsi a vyšší než japonci a podle toho asi vypadaj i tyhle jejich autíčka :-) MX5 mi přijde o dost menší. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KFL Odesláno 20. května 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. května 2016 Pro pořádný chlapy je Z4 mám 180 cm a je to úplně na pohodu :-)Z4 me neba. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VasekN Odesláno 20. května 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. května 2016 Z4 me neba.A svezl ses v nějakém tom silnějším šestiválci? Původně jsem taky koukal po MX5, ale když jsem slyšel zvuk té Z4ky tak mne to chytlo :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KFL Odesláno 20. května 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. května 2016 A svezl ses v nějakém tom silnějším šestiválci? Původně jsem taky koukal po MX5, ale když jsem slyšel zvuk té Z4ky tak mne to chytlo :-)Jj, Z4 M Roadster a 35Si. Nevyhovuje mi to vyvazenim, sedi se hodne vzadu...proste nic pro me . Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VasekN Odesláno 20. května 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. května 2016 Jj, Z4 M Roadster a 35Si. Nevyhovuje mi to vyvazenim, sedi se hodne vzadu...proste nic pro me .Tak posezení je v tom trochu zvláštní to je fakt, ze začátku jsem si na to nemohl zvyknout, ale teď mi to přijde pohodlný a přijde mi, že je v tom dost místa. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KFL Odesláno 20. května 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. května 2016 Tak posezení je v tom trochu zvláštní to je fakt, ze začátku jsem si na to nemohl zvyknout, ale teď mi to přijde pohodlný a přijde mi, že je v tom dost místa.Ono toho bylo vic. Naposledy jsem mel tu 35si. Jelo to jak z praku, ale zase..od 2500 to tahlo jak splaseny a clovek se nemusel vubec snazit. Bylo to furt rychly, hodne rychly, ale pevna strecha vzadu, tezkej zadek, uskakany a prislo mi, ze se to desne keouti. Na svy oblibeny trase jsem byl pomalejsi diky sedacce tesne pred zadni napravou - pocitove jsem se bal, ze se nevejdu do zatacky. Mam to tezky, no . Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wave ceptor Odesláno 20. května 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. května 2016 Se divím že ještě nejezdíš závody.....podle toho co tu čtu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KFL Odesláno 20. května 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. května 2016 (upraveno) Tak bud blbe pisu nebo spatne ctes . Mne nejde o rychlost, ale o pocit, ovladatelnost a zabavu. A pokud jedu po duverne znamy okresce normalne stovkou a v Z4 90, pac mi trne, ze se nekam nevejdu, tak to neni o zavodeni, ale o pocitu z auta. Neco podobnyho jsem psal u Focuse. Ten byl zase nudnej. Problem dnesnich aut je vaha a odtazitost a spousta elektronickejch jebek, ktery zazitek sesnerovavaj nebo omezujou. A ze jsou rychly - jsou, ale furt a na kazdej kvalt, a to taky neni dobre, clovek se nemusi vubec snazit. Posledni fakt vyborny auto na zabavu, ktery mi proslo rukama, bylo Clio RS s dvoulitrovou atmosferou. To byla sranda az na pudu a pritom skvele ovladatelny a uzvaneny auto. A kdyz clovek chtel, umelo to slusne letet. Upraveno 20. května 2016 uživatelem KFL Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wave ceptor Odesláno 20. května 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. května 2016 já tu neco četl o okresce a 180 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VasekN Odesláno 20. května 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. května 2016 Ono toho bylo vic. Naposledy jsem mel tu 35si. Jelo to jak z praku, ale zase..od 2500 to tahlo jak splaseny a clovek se nemusel vubec snazit. Bylo to furt rychly, hodne rychly, ale pevna strecha vzadu, tezkej zadek, uskakany a prislo mi, ze se to desne keouti. Na svy oblibeny trase jsem byl pomalejsi diky sedacce tesne pred zadni napravou - pocitove jsem se bal, ze se nevejdu do zatacky. Mam to tezky, no .Tak tyhle auta jsou stejně o pocitu když tě chytla MX5 tak holt pořídíš MX5. Já na tom mám 19" kola maximální povolenou šířku a sedí to teda jak přibité :-) Záběr ve vyšších otáčkách spolu se zvukem motoru je paráda :-) Ale rychle v tom nejezdím. Zkoušel jsem to v Německu když jsem to vezl z Mnichova a nad 200 už se v tom moc dobře necítím. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KFL Odesláno 20. května 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. května 2016 já tu neco četl o okresce a 180Z principu veci 180 po okresce umi jet kazdej trouba. Takze ja taky . Nevim uz, kde jsem to psal a v jakym kontextu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Liqid Odesláno 20. května 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. května 2016 je ho škoda nooo, koukám že píšou: Řidič nezvládl mokrou vozovku a vozem naboural do středových svodidel dálnice D10 na 66. kilometru směrem na Prahu. Ale dle fotek to na mokro moc nevypadá. (je mi jasný, že fota nejsou hned po nehodě, ale všude sucho) Jsem tam zrovna dneska jel, po poledni přišla průtrž mračen a najednou v minutě bylo všude strašný vody. Za 5 minut se to přehnalo a vylezlo slučko a voda byla už jen kolem krajnic. Když už je tu debata o MX5, nemá někdo srovnání u NC pevná X plátěná střecha? Pro daily car mi přijde plech vhodnější než plátno, ale jestli to nepřidá na hmotnosti a nerozhodí rozložení hmotnosti. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
j3ykobim Odesláno 20. května 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. května 2016 hlavně MX5 není o výkonu, je to něco jako 320si, kdo chce nadupanější MX5 většinou přechází na S2000(já vím, za stejnou cenu už je vpoho M3) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se