Josef01 Odesláno 22. června 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. června 2016 (upraveno) U Mercedesu s Airmatic je 100 tis. oprava jako nic, stačí výměna předních tlumičů a je to Upraveno 22. června 2016 uživatelem Josef01 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Porsche_911 Odesláno 22. června 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. června 2016 Hydraulika je určitě ještě veselejší Zlaté ocelové pružiny Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 22. června 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. června 2016 TOHLE je docela masakr, to se u normálního auta nestane, nevím kdo tohle u Jeepu vymyslel Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Porsche_911 Odesláno 22. června 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. června 2016 Mercedes už 10 let zařazuje P, když máš N a otevřeš dveře.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 22. června 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. června 2016 Dokonce i když je tam rychlost a auto stojí, tak po otevření dveři hodí P Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sibirnaya Odesláno 23. června 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. června 2016 to BMW taky. a uplne to nesnasim. nemuzu jet s otevrenejma dverima, ani couvat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 23. června 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. června 2016 Stačí překlenout kontakty spínače na dveřích na druhou stranu, starší auta co neměly automaticky P a zůstal tam neutrál, tak občas někomu ujely. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kloubik Odesláno 23. června 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. června 2016 (upraveno) TOHLE je docela masakr, to se u normálního auta nestane, nevím kdo tohle u Jeepu vymyslel Ten system neni uplne idealni, neni mozne se spolehat na razeni uplne poslepu tak jako u starsich ciste mechanickych radicek, ale ta medialni kampan je dost silena. Snad z auta s manualni prevodovkou kdyz zastavim v kopci taky nevylezu s autem v neutralu a bez zatahnute rucky. Obcas se s tou radickou clovek netrefi napoprve do zpatecky nebo misto do P se nejdriv preradi na R a clovek musi jeste jednou tuknout aby to dolezlo az do P, ale na palubce i primo na radici pace jasne sviti co je zarazeno a pokud neni auto v P a otevrou se dvere, tak je tam hlasity varovny signal a napis pres celou palubovku. Upraveno 23. června 2016 uživatelem kloubik Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 23. června 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. června 2016 Bohužel americký auta řvou pořád i když se nic neděje, stačí zasunout klíček a pokud si člověk zvykne na evropská auta, tak to automatické zařazení P je tak zažrané pod kůží a ve spojení s bezklíčovým ovládáním si člověk zvykne na to, že zastaví, vypne motor, otevře dveře a auto samo nastaví P. Jakmile si na to člověk zvykne, okamžitě ho to může u jiného auta vytrestat. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kloubik Odesláno 23. června 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. června 2016 (upraveno) Jeep nedovoli cloveku vypnout motor pokud neni v P, takze pokud chci vypnout motor, donuti me zaradit P. Ale to nic nemeni na tom ze v roztrzitosti necha cloveka vystoupit s nastartovanym motorem a auto muze zustat v N. Idealni by bylo, kdyby se aspon automaticky aktivovala parkovaci brzda, ale bohuzel do 2015 modelu je brzda manualni. Elektronicky ovladana je myslim az od 2016 (a tam uz je stejne razeni vice klasicke ve smyslu, ze se v draze radici paka pohybuje mechanicky ve 4 polohach, prestoze tam nejsou zadna mechanicka tahla a razeni je stejne porad elektronicky). Upraveno 23. června 2016 uživatelem kloubik Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sibirnaya Odesláno 23. června 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. června 2016 kdyby Tonda nesetril a koupil si dalkovy ovladani k vratum, tak moh vesele dal pilotovat Enterprise.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 23. června 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. června 2016 Byl šetřivej, už podle toho auta Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jrov Odesláno 23. června 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. června 2016 Jsem asi přecitlivělý, ale když někde v kopci zastavím tak dávám automaticky parkovací brzdu a nejen P, stačilo mě vidět jak kamarádův otec rval na Allroadu volič převodovky z P pozice, když to nechal v prudkém kopci bez parkovací brzdy ... :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavelpu27 Odesláno 23. června 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. června 2016 Dnes jsem cestou z Prahy měl na tachometru hezký číslo počítače kilometrů. Takovej malej plůtek Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 23. června 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. června 2016 Tak jsem Cadillac STS zavrhnul a vybral něco jiného, ale zklamu tady většinu lidí, dvojdveřák to nebude Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MadButcher Odesláno 23. června 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. června 2016 Jednodveřák? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 23. června 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. června 2016 Ano uhodnul, otevírají se dveře pouze u řidiče, je to tak už z výroby. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Delapancha Odesláno 23. června 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. června 2016 Pěkné počtení, tož se přidám. U mě tedy nic závratného, aktuálně jezdím Mazda 6 2l benzín kombi GH a jsem spokojen. Ale stále vzpomínám na své starší, předchozí kousky. Fiat Uno 1,5 benzín, druhá generace myslím, po 89. Malá hbitá raketka s rejdem jako vysokozdvižný vozík. Sice již pomalu hnilo, elektřina haprovala, hlavně stěrač v při velkém dešti, ale zato v zimě na sněhu do zatáčky přes ručku, dálnice 170km/hod. Nej supr bylo když se udělala díra za svody výfuku, už to bylo těsně před jeho koncem. Zvuk jak rally auto, při řazení jsem musel dávat meziplyn, aby to nechcípalo, dusilo se a občas i střelil výfuk. Nejvíc cool bylo, když jsem ho protáhl u nás na Hukvaldech, když jsem se blížil k zahrádce restaurace, bylo léto, všichni čuměli, co to jede za dělo. Pak se vyřítil orezlý malý Fiat. Pak Ford Focus 1,6l benzín mkI. Sice rodinné auto, ale upovídaný podvozek, skvělý motor a design alespoň pro mě symbol hatchbacku. Dnes jsem na něj vzpomínal a málem mi ukápla slza, taky jsme mnoho prožili. Už jsou z něho asi konzervy či něco jiného. U obou uvažuju, že bych si jedno pořídil pro zábavu. No uvidíme, snů je spousta... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 23. června 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. června 2016 Já uvažuju o nečem takovém Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Duke650 Odesláno 23. června 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. června 2016 Tímto bohužel nejezdím já, ale jeden kolega v Dojčlandu. Vepředu Messerschmitt, uprostřed každý vidí Citroen a ta mrška vzadu není Alfa, alébrž "Ferrari aus Dingolfing" aka Goggomobil TS coupe, 250ccm, 13 Pferde Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se