Murphy97 Odesláno 22. října 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. října 2020 Mel jsem V60 v servisu a tak jsem mel moznost tyden jezdit s XC90. Je to samozrejme vec nazoru a osobnich preferenci, ale musim uznat, ze jak jsem si vzdy rikal, ze do tohoto typu auta patri alespon sestivalec a ze me mrzi, ze od nich Volvo ustoupilo, musim ted zmenit nazor. Ctyrvalec s 235 konskymi silami je naprosto dostatecne vykonny motor, s prijemnou dynamikou a predevsim spotrebou. Behem 500km trasy s vyuzitim vsech typu silnic jsme ve ctyrech lidech skoncili na lehce pres 7 litrech. Prikladam to nejen svemu dokonalemu umeni defenzivni jizdy :-), ale predevsim bezvadne pracujicimu osmistupnovemu automatu. Tohle se fakt povedlo a symbioza s motorem je takrka dokonala. Podvozek uzivatelsky tak "akorat", ani houpavy, ani prehnane tvrdy, i kdyz prujezdy zatacek ve vyssi rychlosti trochu ovlivnuje naklon - preci jen, vysoke to je. Sedaky prijemne, dobra bocni opora. Ovladani tabletu (i kdyz ja jsem spise knoflikovy a tlacitkovy typ) je nakonec pomerne intuitivni a za ten tyden jsem si na nej dobre zvykl. Zavazadlovy prostor (toto byla navic sedmimistna verze) je opravdu obri a splni ocekavani vsech chataru a chaluparu. Vypisovat bezpecnostni prvky u Volva je asi zbytecne, vsechno je zde opravdu podrizeno maximalnimu bezpeci. Adaptivni tempomat, city break, upozorneni na prekazky a dalsi pracuji na muj vkus nekdy az prehnane opatrne a brzy, ale na to jsem uz 4 roky zvykly z V60. Moc jsem si ten tyden s XC90 uzil. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eskimak Odesláno 22. října 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. října 2020 před 58 minutami, Irwinek napsal: Špatnej příklad, velmi špatnej Dvoutunový volvo po srážce s takovým herberkem zůstane ve své polovině vozovky, zatímco tohle budeš sbírat všude možně a všechny airbagy a deformační zony Ti budou k ničemu. Někde je na netu čelní srážka ( 40/60 ) 940 a Megana - teoreticky přežili všichni, ale Megan byl jaksi někde úplně jinde - v poli, ve srázu, pod srázem, v cestě dalším autům,...... Spatnej priklad, velmi spatnej :(. Napr. Volvo 850 vazilo podla motorizacie 1380-1520kg. Dost daleko do 2 ton, vsakze? Pri celnej zrazke 25 rocneho vraku s modernym malym autom sice mozno Volvo ostane na svojej polovici vozovky, mo bude zacinat az niekde pri soferovej hlave. Konstrukcia, pevnost tychto starych aut s modernym autom sa neda ani porovnat. Bez ohladu na ich stav, tj. nemusia byt ani zhnite. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Navazka Odesláno 22. října 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. října 2020 Jinak dost mne zarazilo ze cena S60 je +/- stejna jako cena Passatu pred slevou... S tim ze u Volva na slevy moc neslysi, kdezto u VW mi daji 10% bez nejakych problemu Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Irwinek Odesláno 22. října 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. října 2020 před 40 minutami, eskimak napsal: Spatnej priklad, velmi spatnej :(. Napr. Volvo 850 vazilo podla motorizacie 1380-1520kg. Dost daleko do 2 ton, vsakze? Pri celnej zrazke 25 rocneho vraku s modernym malym autom sice mozno Volvo ostane na svojej polovici vozovky, mo bude zacinat az niekde pri soferovej hlave. Konstrukcia, pevnost tychto starych aut s modernym autom sa neda ani porovnat. Bez ohladu na ich stav, tj. nemusia byt ani zhnite. Pojem " dvoutunové volvo " se používá už cca 40 let, poprvé s uvedením řady 7XX , byť je známo, že této hmotnosti dosahovaly pouze pancéřované verze. No, tak já budu raději vždycky sedět v tom " vraku ", než v moderním malém autě, dosahujícím velikosti kapoty toho vraku ( a neber mne, prosím, doslovně, taky vím, že to je tak akorát Aixam ). Třeba už pro to, že by mi mohl na přechodu dát chodec pár facek, aniž by mne vyndal z auta Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sibirnaya Odesláno 22. října 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. října 2020 Kamarad ma v novym XC90 ve 100tkm uz treti turbo Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
neuromancer Odesláno 22. října 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. října 2020 před 2 hodinami, sibirnaya napsal: Motory 50i je zoufalstvi a tragedie, to je bez debat... Najel jsem s M850i od novoty za měsíc 6000, zatím drží Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Irwinek Odesláno 22. října 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. října 2020 Před hodinou, patprom napsal: Chápu správně, že osobní zkušenost nemáš a "pracuješ" jen s tím, co jsi kde zaslechl a četl. Argumentovat nebudu, je to zbytečné Přeji všem hezký den s dobrou náladou. No, možná jsi tak pochopil, že jsem s nimi najel tak cca 5kkm, a většinou se jim díky " garážmistrovi " kouknul spíš " pod sukni ", protože výkřikům " ježíš, no pojď se podívat " se prostě odolat nedá Zaslechl a četl? no většinou jsem nevěřící Tomáš a rád se přesvědčím na vlastní oči, tím spíš, že šlo o oblíbené Volvo. Jinak se mi tvarově moc líbí. Jo, abych to dopsal - přestal chodit stěrač před spolujezdcem, slyšíš, jak se to tam protáčí - s takovou blbostí přeci nebudeš jezdit do servisu. Budeš, a rád, páč je to oser a co je vevnitř raději vidět nechceš. Auto mělo najeto asi 15 kkm. Jako neříkám, měnit žárovku dálkového světla na levé straně u 960 vyžaduje mít ruku o třech kloubech a rozměrech 5 - ti letého děcka - proto taky v servise vyndají celé světlo a pak ho dají zpátky a seřídí. Jako člověk, který to má doma/ v práci k trvalému používání a všechno řeší servisem a bere to v rámci toho, že s tím najel už xxxxxx budeš samozřejmě mít jiné zkušenosti . Abych byl spravedlivý, za ty tři roky, co se u nás na " dvorku " tahle auta motala byl snad závažnější problém jen s imobilizérem, kdy to naložila odtahovka, jinak o ničem nevím. Nikde jsem netvrdil, že je to špatné, jen mi prostě nesedí. Tobě by třeba neseděl Gordon, a já z něj byl nadšený, byť do něj teklo, boční " okýnko " se klepalo jak drahej pes,... "-D Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Duke650 Odesláno 22. října 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. října 2020 Před hodinou, sibirnaya napsal: Kamarad ma v novym VX90 ve 100tkm uz treti turbo Ty jo hustej tuner upgrade prvně na biturbo a potom dokonce triturbo Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M3maniac Odesláno 22. října 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. října 2020 před 3 hodinami, koveras napsal: Šerife, zrovna 7er nie je úplný etalón spoľahlivosti Hlavne motory 50i a 50d Ale, ale... sedmu jsem prodal s 350.000 km a na autě se neposralo nic, na autě v 350.000 km původní vstřiky, původní turbo, původní tlumiče i každé rameno 750i motor který se nepovedl, to bez debat. Kdyby lidi nepotrebovali v dieselu 381 resp 400 koní tak basic 3,0d šlape krásně. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel23 Odesláno 22. října 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. října 2020 Tak už je zámá závada klepání na té Octavii, druhý a třetí válec bez tlaku, dle vyjádření škodovky buď presklé nebo propálené písty. Dojde k výměně polomotoru. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sibirnaya Odesláno 22. října 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. října 2020 před 57 minutami, neuromancer napsal: Najel jsem s M850i od novoty za měsíc 6000, zatím drží Tak si povime ve 120tkm Ale to uz asi nebude tvuj boj, ne? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Murphy97 Odesláno 22. října 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. října 2020 před 7 minutami, sibirnaya napsal: Tak si povime ve 120tkm Ale to uz asi nebude tvuj boj, ne? To je stejne strasny tohleto Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eskimak Odesláno 22. října 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. října 2020 před 2 hodinami, Irwinek napsal: Pojem " dvoutunové volvo " se používá už cca 40 let, poprvé s uvedením řady 7XX , byť je známo, že této hmotnosti dosahovaly pouze pancéřované verze. No, tak já budu raději vždycky sedět v tom " vraku ", než v moderním malém autě, dosahujícím velikosti kapoty toho vraku ( a neber mne, prosím, doslovně, taky vím, že to je tak akorát Aixam ). Třeba už pro to, že by mi mohl na přechodu dát chodec pár facek, aniž by mne vyndal z auta Nikdy som este pojem "dvoutonove Volvo" nepocul pouzit na auto hmotnosti Oktavky, ale dobre. Na prechode som este facku nedostal, dokonca ani ako chodec. Trenuj, pride to. Pozri si par videi, naozaj niet o co stat co sa tyka bezpecnosti takto starych aut. A to si sem vniesol koliziu s inym autom (o tom som ja nehovoril), v pripade narazu do pevnej prekazky na tom bude to stare volvo este o kategoriu horsie, pretoze vlastna hmotnost vs karoseria z blata. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koveras Odesláno 22. října 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. října 2020 před 1 hodinou, sibirnaya napsal: Tak si povime ve 120tkm Ale to uz asi nebude tvuj boj, ne? Kamarát si kúpil Xnovú 5 5.0i, predajca sa dušoval, že všetky neduhy sú už vychytané (to ale tvrdili u každej generácie :D), radšej som ho presvedčil, aby si doplatil záruku na 4roky... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brownwld Odesláno 22. října 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. října 2020 před 2 hodinami, M3maniac napsal: Ale, ale... sedmu jsem prodal s 350.000 km a na autě se neposralo nic, na autě v 350.000 km původní vstřiky, původní turbo, původní tlumiče i každé rameno 750i motor který se nepovedl, to bez debat. Kdyby lidi nepotrebovali v dieselu 381 resp 400 koní tak basic 3,0d šlape krásně. Tys prodal sedmu? Jeste v cervnu si ji mel, navic jsem myslel, ze ju budes mit dokud se nerozpadne Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M3maniac Odesláno 22. října 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. října 2020 Víš jak, jeden myslel ...... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mAra_ Odesláno 22. října 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. října 2020 Tak já snad naposledy... Potřetí mám "nový" vůz Snad už to tak vydrží... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
neuromancer Odesláno 22. října 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. října 2020 před 5 hodinami, sibirnaya napsal: Tak si povime ve 120tkm Ale to uz asi nebude tvuj boj, ne? Většinou daily auta okolo 120 měním, ale tohle si možná nechám déle, záruku jsem dal pro jistotu do 200 tisíc na 4 roky Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M3maniac Odesláno 22. října 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. října 2020 Wrangler je sexy, ještě aby konečně jezdil a bude děsně sexy Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M3maniac Odesláno 22. října 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. října 2020 Kujwa to tu je jak na volvo fóru já včera projel e46 a hodil pod plachtu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se