Bob Odesláno 13. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. listopadu 2020 Nasel jsem pri prezuti ve uprostred gumy ve vzorku sroub asi 3 cm hluboko, skrz neni, vyndal jsem ho. myslite ze je bezpecny na tom jezdit nebo radsi koupit novou gumu? sem tam jedu dost rychle tak nevim jestli tomu verit Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M3maniac Odesláno 13. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. listopadu 2020 V 12. 11. 2020 v 19:42, mAra_ napsal: No ono těchhle motorů u nás moc nejezdí... Každý tam má naftu co znám. Takže těžko říct jestli je to problém jen u mě, nebo je to špatný koncept. Jinak nádrž je na klíč tím to nebude. Buď v klidu, ja znám podobné trable i u nafty. Za mě Jeep a to Wrangler designově miluji. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zceyee Odesláno 13. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. listopadu 2020 (upraveno) Před hodinou, Bob napsal: Nasel jsem pri prezuti ve uprostred gumy ve vzorku sroub asi 3 cm hluboko, skrz neni, vyndal jsem ho. myslite ze je bezpecny na tom jezdit nebo radsi koupit novou gumu? sem tam jedu dost rychle tak nevim jestli tomu verit Hmm, co tam udelat diru skrz a tu pak zalepit? Mozna blba uvaha, ale na takhle opravovanych pneu jsem zadny problem nikdy nemel, na napul deravych jsem jezdit asi nezkousel. Ikdyz ono je to cely asi blbost, zadny pnuti v tom miste stejne nebude, jediny co by se mohlo stat je ze se to nejak teplotou vykurvi, takze ja bych volil udelani poradny diry a nasledne zalepeni. Je to v miste kde to jde a dal bych to neresil. Pokud by to bylo nekde na kraji, tak by to bylo na vymenu no, ale takhle imho vyhozeny prachy. edit: otazka je jeste jakych rychlosti dosahujes, ja vetsinou neprekracuju 220, ale vetsinou nepospicham no. Upraveno 13. listopadu 2020 uživatelem zceyee Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
uff Odesláno 13. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. listopadu 2020 V 11. 11. 2020 v 23:27, eskimak napsal: To som radsej nezmienoval. Lebo podla vyhlasky to musis mat v zornom poli vodica. Podla zakona ale nesmies nic co odvadza pozornost mat v zornom poli vodica. Zjednodusene: ako na psychiatrii... Tak ted jste mi osvetlili zahadu proc predchozi majitel vylepoval na sklo kolecko s 210km/hod. Hned jsem to strhaval a kroutil hlavou, co to je za podivnou frajerinku. Co se tu clovek nedozvi... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bob Odesláno 14. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 14. listopadu 2020 před 48 minutami, zceyee napsal: Hmm, co tam udelat diru skrz a tu pak zalepit? Mozna blba uvaha, ale na takhle opravovanych pneu jsem zadny problem nikdy nemel, na napul deravych jsem jezdit asi nezkousel. Ikdyz ono je to cely asi blbost, zadny pnuti v tom miste stejne nebude, jediny co by se mohlo stat je ze se to nejak teplotou vykurvi, takze ja bych volil udelani poradny diry a nasledne zalepeni. Je to v miste kde to jde a dal bych to neresil. Pokud by to bylo nekde na kraji, tak by to bylo na vymenu no, ale takhle imho vyhozeny prachy. edit: otazka je jeste jakych rychlosti dosahujes, ja vetsinou neprekracuju 220, ale vetsinou nepospicham no. No max sem tam 180-200 jo to me taky napadlo, nevim jak je ta guma pod vzorkem silna. Jen k tomu nemam uz 100% duveru, tak me napadlo jestli se tady v tom nekdo neorientuje Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eskimak Odesláno 14. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 14. listopadu 2020 V pneuservise ti poradia presne to co kolega vyssie. Prederavit, zaplatat. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Masák80 Odesláno 14. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 14. listopadu 2020 Jesli si objevil šroub 3cm hluboko a nemáš to skrz, tak máš pravděpodobně traktor a je to jedno Teď váženě. Opravuju si díru sám leta knotem a vždy drží, je to na to dělaný. Druhá varianta je hříbkem, ale to v pneuservisu. Obě varianty jsou s dírou skrz, kterou si sám provrtáš, potažmo ten pneuservis. Ani jedný varianty se neboj. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PepaSFI Odesláno 14. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 14. listopadu 2020 ony ty gumy snesou hrozný věci, často se až při přezutí zjistí že tam je něco vraženého skrz, a jezdí to normálně, někdy ani tlak neuniká. Já bych volil opravu v servisu, nestojí to moc a je to jistota. Ten knot se používá jen jako nouzovka ale taky obvykle drží bez problémů navěky. A pokud jseš opatrnej, pak ji dej na zadní nápravu, tam ztráta tlaku nemá tak zásadní vliv na bezpečnost. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Panchart Odesláno 14. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 14. listopadu 2020 Nehodí se někomu tahle guma? Koupil jsem ji z nouze v nejbližším pneuservisu, má jinej vzorek a jinou v tomto rozměru neměli. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laika Odesláno 14. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 14. listopadu 2020 Ahoj chlapi. Když jsem se naučila Mazdu, potkal mně ten VW a všecko znova. Takže: keyless, nezamyká se. Odemyká bez problémů, ale zamykat musím čudlíkem na klíči. Co dělám blbě? A ještě dotaz k adaptivnímu tempomatu: v CCčku mi šlo nastavovat rychlost po 1 km skrz ty plácačky pod volantem. Tady je to na volantu (pod volantem je teda taky něco, ale tam jsem se ještě nedopracovala, myslím, že tam je ale jen řazení) a jde mi to jen po desítkách km. Je tam vůbec možnost volby po jednotlivých kilometrech? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dawe009 Odesláno 14. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 14. listopadu 2020 před 4 minutami, Laika napsal: Ahoj chlapi. Když jsem se naučila Mazdu, potkal mně ten VW a všecko znova. Takže: keyless, nezamyká se. Odemyká bez problémů, ale zamykat musím čudlíkem na klíči. Co dělám blbě? A ještě dotaz k adaptivnímu tempomatu: v CCčku mi šlo nastavovat rychlost po 1 km skrz ty plácačky pod volantem. Tady je to na volantu (pod volantem je teda taky něco, ale tam jsem se ještě nedopracovala, myslím, že tam je ale jen řazení) a jde mi to jen po desítkách km. Je tam vůbec možnost volby po jednotlivých kilometrech? + a - resp doprava a doleva je to o desítky. Res a set resp nahoru a dolů je o jednotky. Keyless je divný..pokud jako prejedes prstem nebo ho podrzis na té prohlubni na klice a nezamkne se, ale když chytnes za kliku a odemkne se (tzn. keyless je v infotainmentu zapnutý, jinak by nešlo ani jedno), tak holt je to asi rozbitý a musíš do servisu Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laika Odesláno 14. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 14. listopadu 2020 před 1 minutou, dawe009 napsal: + a - resp doprava a doleva je to o desítky. Res a set resp nahoru a dolů je o jednotky. Keyless je divný..pokud jako prejedes prstem nebo ho podrzis na té prohlubni na klice a nezamkne se, ale když chytnes za kliku a odemkne se (tzn. keyless je v infotainmentu zapnutý, jinak by nešlo ani jedno), tak holt je to asi rozbitý a musíš do servisu Moment! To musím udělat nějaké čárymáryfuk na klice, aby se zamklo? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dawe009 Odesláno 14. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 14. listopadu 2020 No musíš přejet prstem po tý ďouře, jinak to auto neví, že chceš zamknout Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sibirnaya Odesláno 14. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 14. listopadu 2020 Jak kdyz mastis klitoris Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dawe009 Odesláno 14. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 14. listopadu 2020 Jj..ale stačí i pomalejc Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laika Odesláno 14. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 14. listopadu 2020 Ježiš, a nebude to nápadný, když budu v práci na parkovišti dělat divný pohyby u auta? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sibirnaya Odesláno 14. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 14. listopadu 2020 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dawe009 Odesláno 14. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 14. listopadu 2020 Tys to špatně pochopila. U auta nemastit, u auta jenom přiložit prst na kliku. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laika Odesláno 14. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 14. listopadu 2020 před 8 minutami, dawe009 napsal: No musíš přejet prstem po tý ďouře, jinak to auto neví, že chceš zamknout Díky, zkusím to, auto by mělo být v pořádku,takže to asi bude ono. Ale třeba ta Mazda zamyká, jakmile vylezeš z auta s klíčem a odejdeš dva metry od auta. Protože je to holka, tak je chytrá a ví, že když se vzdaluješ s klíčema, tak ji opouštíš, tudíž zamkne. Logický. (A když se dlouho nevracíš, tak vymění zámky. ) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sibirnaya Odesláno 14. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 14. listopadu 2020 Nemci maj radi, kdyz je proste pohladis, japka sou studeny cumaci.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se