Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

k cemu je dobra ta decka na kapote pod rezervou?

 

To není dečka ale pochůzný plech. Slouží ke zpevnění hliníkové kapoty, která by pod tíhou rezervy mohla v terénu popraskat, jako plocha na odkládání věcí při kempingu a hlavně pro bezpečný pohyb při balení střešního stanu. wheelchair.gif. V případě deště či námrazy by to jinak bylo na rozbití úst.....

Upraveno uživatelem Cyril
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nedávno jsem viděl parkovací "asistent" v provedení s pátým kolem, které vysunovalo z podvozku z roku 1953.

když se chce tak to jde i bez kolečka

http://www.youtube.com/watch?v=DfMVB6X8qMA

 

se starým autem jsem občas používal metodu odhrabovou

http://www.youtube.com/watch?v=Gi2eKif8M7U

 

kupodivu na to není potřeba vytuněný cosi, stačilo i 45 koní. Se čtyřkolečkem už to nejde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem dnes videl poprve na zivo novou Octavii a jak se mi to libilo na obrazku,tak jsem teda zklamanej.Nevim,byl to teda nakej socka kus s plechacema a je to naky divny.Nebo jestli to chce cas...

 

..taky jsem z toho na živo nějak rozmrzelý.. :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bohužel...slušně vybavená Octávia je 750 tisic a výš což je absolutní úlet :( Bude to holka mit moc těžké ve srovnání s dvojkovou Octavii.Uvidíme...ukáže čas.

Jako docela trapas beru to že ani v eleganci nejsou bixenony a jsou jen za příplatek...to už je silná káva.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je, IMHO, blbost. Bixenony jsou za priplatek naprosto bezne a naprosto bezne nejsou soucasti zadne urovne vybavy. U MB, BMW, Audi,.. Teda aspon tady. Kia Ceed v nejvyssi ma xenony, ale to je Kia a nejsou to bi, ty nemaji vubec. To zcela jiste neni trapas.

Upraveno uživatelem Hasňa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hasňa má opět pravdu, Elegance začíná na 469tis. vč.DPH a chtít za ty peníze bixeny nejde opravdu ani u těch korejců, kteří navíc něco jako adaptivní bixeny vůbec nenabízejí.

 

A ten příplatek 24500 za adaptivní bixenony + LED mi přijde u Oktávky naprosto v pohodě, u té tvé trojky lasko se za to připlácelo tuším 60 nebo 70 tisíc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nedávno jsem viděl parkovací "asistent" v provedení s pátým kolem, které vysunovalo z podvozku z roku 1953. Tady je novodobější verze :

 

 

tady je originál :)

 

http://www.youtube.com/watch?v=296E57CxNw4

 

 

Ty woe, to si musím taky nechat udělat :blink:

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vcera jsem se tak poflakoval po Brne, tak jsem mrknul k dealerovi Seatu. Po chvili jsem sedel v novem Leonu a jelo se na zkusebku: 1.4TSi 90kw /udajne uz motor s remenem, namisto rozvodoveho retezu/ a byla to super pulhodinka. Prekvapilo me, ze kombinovana spotreba byla u turbobenzinu fajnovych 6.4litru a celkovy dojem byl na 1. Dosluhuje me predchudce v nafte a snad bych ted i sel do benzinu. Cenovka ve vybave Style cca 400k. Pry se chysta i v kombiku a tridverak je dokonce uz na svete:

Upraveno uživatelem Petr77
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bohužel...slušně vybavená Octávia je 750 tisic a výš což je absolutní úlet :( Bude to holka mit moc těžké ve srovnání s dvojkovou Octavii.Uvidíme...ukáže čas.

Jako docela trapas beru to že ani v eleganci nejsou bixenony a jsou jen za příplatek...to už je silná káva.

 

Nevím, co je na tom za úlet. Když jsi octu nabalil tak vždycky stála přes 700. U mojí dvojkové tedy nebyl problém s 800k.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moje sluzebni dvojkova kombi 2,0 TDI DSG stala 820k v roce 2005 a kuze uz se mi tam nevesla; jinak byla v plne. Octavky vzdycky umely byt drahe.

To je teda darda. V temze roce jsem si kupoval prvni 5 er reihe, sice poprve v historii 4 valec a jen dvoulitr, ale s automatem a za skoro stejne penize. Tusim cca. 920. Fakt ale je, ze tam tenkrat byla vyrazna sleva protoze se 5 ky ve ctyrvalci jako novinky vsichni bali. Ja se nebal a v pohode. Jen jsem si ji moc neuzil. Po 6 mesicich jsem rano v Brne vychazel z hotelu a auto uz jsem nenasel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

..já mám OctII facelift 4x4..navíc výhřevy sedaček, CDčko,adaptiv xenon,tempomat a to je myslím všechno..a cena po slevě byla 716tis včetně DPH..:crying_anim02:

 

..přístě bych chtěl ještě multifunkci a čidlo stěračů aspoň..a to myslím nejsem nijak náročný..hold oktáfka je levná jen v socka verzi..:crying_anim02:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vcera jsem se tak poflakoval po Brne, tak jsem mrknul k dealerovi Seatu. Po chvili jsem sedel v novem Leonu a jelo se na zkusebku: 1.4TSi 90kw /udajne uz motor s remenem, namisto rozvodoveho retezu/ a byla to super pulhodinka. Prekvapilo me, ze kombinovana spotreba byla u turbobenzinu fajnovych 6.4litru a celkovy dojem byl na 1. Dosluhuje me predchudce v nafte a snad bych ted i sel do benzinu. Cenovka ve vybave Style cca 400k. Pry se chysta i v kombiku a tridverak je dokonce uz na svete:

 

Ten se povedl že jo? Taky mě baví. I interiér super. Konečně trochu něco jiného. Jenom v testech jsem se dočetl, že prý nic moc pro řidiče...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Me pri jizde tak nejak nic nevadilo a prevladal usmev na tvari /jasny, byla to jen pulhodka a navic jsem to nevnimal tak, jako kdybych s tim jezdil uz delsi cas/. Zkusim zjistit zapujcku na vikend... Zadni naprava neni!!! viceprvkova a je tam torzka, ale je to nemlich to samy, co ma nova Octavia. Viceprvek se neda ani doplatit a pokud na nem trvas, musis palit po Golfu VII. Prodejce to nijak nazastiral, ale ja bych to mozna ani uzivatelsky nepoznal. Cena je famozni, dojem to samy a pokud priplatis cca 30tisic, dostanes i opticky nacincany paket FR. Pro me pri pomeru design/cena/zpracovani jasna volba... Jdi se svezt :)

 

 

Ten se povedl že jo? Taky mě baví. I interiér super. Konečně trochu něco jiného. Jenom v testech jsem se dočetl, že prý nic moc pro řidiče...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...