Cyril Odesláno 26. února 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. února 2013 (upraveno) k cemu je dobra ta decka na kapote pod rezervou? To není dečka ale pochůzný plech. Slouží ke zpevnění hliníkové kapoty, která by pod tíhou rezervy mohla v terénu popraskat, jako plocha na odkládání věcí při kempingu a hlavně pro bezpečný pohyb při balení střešního stanu. . V případě deště či námrazy by to jinak bylo na rozbití úst..... Upraveno 26. února 2013 uživatelem Cyril Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
montemar Odesláno 26. února 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. února 2013 tak tomu rikam uzitecny tuning Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PepaSFI Odesláno 26. února 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. února 2013 Nedávno jsem viděl parkovací "asistent" v provedení s pátým kolem, které vysunovalo z podvozku z roku 1953. když se chce tak to jde i bez kolečka http://www.youtube.com/watch?v=DfMVB6X8qMA se starým autem jsem občas používal metodu odhrabovouhttp://www.youtube.com/watch?v=Gi2eKif8M7U kupodivu na to není potřeba vytuněný cosi, stačilo i 45 koní. Se čtyřkolečkem už to nejde. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
panedge Odesláno 26. února 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. února 2013 Tak jsem dnes videl poprve na zivo novou Octavii a jak se mi to libilo na obrazku,tak jsem teda zklamanej.Nevim,byl to teda nakej socka kus s plechacema a je to naky divny.Nebo jestli to chce cas... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bedja Odesláno 26. února 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. února 2013 Tak jsem dnes videl poprve na zivo novou Octavii a jak se mi to libilo na obrazku,tak jsem teda zklamanej.Nevim,byl to teda nakej socka kus s plechacema a je to naky divny.Nebo jestli to chce cas... ..taky jsem z toho na živo nějak rozmrzelý.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Liqid Odesláno 26. února 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. února 2013 Já měl možnost porovnávat vedle sebe plnou palbu a základ. Je to celkem rozdíl no... Celkově se mi zdá auto celkem povedené, ale to víko kufru, bože můj, kdo tohle dělal? Jako ty prolisy jsou nehorázně hnusný Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cyril Odesláno 26. února 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. února 2013 Hezky! Zdravím "stánkaře" ! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
laskajefajn Odesláno 26. února 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. února 2013 (upraveno) xxx Upraveno 26. února 2013 uživatelem laskajefajn Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
laskajefajn Odesláno 26. února 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. února 2013 Bohužel...slušně vybavená Octávia je 750 tisic a výš což je absolutní úlet Bude to holka mit moc těžké ve srovnání s dvojkovou Octavii.Uvidíme...ukáže čas.Jako docela trapas beru to že ani v eleganci nejsou bixenony a jsou jen za příplatek...to už je silná káva. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hasňa Odesláno 26. února 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. února 2013 (upraveno) To je, IMHO, blbost. Bixenony jsou za priplatek naprosto bezne a naprosto bezne nejsou soucasti zadne urovne vybavy. U MB, BMW, Audi,.. Teda aspon tady. Kia Ceed v nejvyssi ma xenony, ale to je Kia a nejsou to bi, ty nemaji vubec. To zcela jiste neni trapas. Upraveno 26. února 2013 uživatelem Hasňa Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
m.n. Odesláno 26. února 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. února 2013 Hasňa má opět pravdu, Elegance začíná na 469tis. vč.DPH a chtít za ty peníze bixeny nejde opravdu ani u těch korejců, kteří navíc něco jako adaptivní bixeny vůbec nenabízejí. A ten příplatek 24500 za adaptivní bixenony + LED mi přijde u Oktávky naprosto v pohodě, u té tvé trojky lasko se za to připlácelo tuším 60 nebo 70 tisíc. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dissidentagressor Odesláno 27. února 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. února 2013 Nedávno jsem viděl parkovací "asistent" v provedení s pátým kolem, které vysunovalo z podvozku z roku 1953. Tady je novodobější verze : tady je originál http://www.youtube.com/watch?v=296E57CxNw4 Ty woe, to si musím taky nechat udělat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr77 Odesláno 27. února 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. února 2013 (upraveno) Vcera jsem se tak poflakoval po Brne, tak jsem mrknul k dealerovi Seatu. Po chvili jsem sedel v novem Leonu a jelo se na zkusebku: 1.4TSi 90kw /udajne uz motor s remenem, namisto rozvodoveho retezu/ a byla to super pulhodinka. Prekvapilo me, ze kombinovana spotreba byla u turbobenzinu fajnovych 6.4litru a celkovy dojem byl na 1. Dosluhuje me predchudce v nafte a snad bych ted i sel do benzinu. Cenovka ve vybave Style cca 400k. Pry se chysta i v kombiku a tridverak je dokonce uz na svete: Upraveno 27. února 2013 uživatelem Petr77 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cyril Odesláno 27. února 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. února 2013 Dnes na semaforech jsem prásknul tohle eMBéčko...."Š"koda že není vidět jak to měl zbaštěny...ale čip nechyběl!! Těším se, kdy konečně potkám nějaký s nápisem Dale! ČIP a DEJL....a bude to komplet.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trojan Odesláno 27. února 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. února 2013 Bohužel...slušně vybavená Octávia je 750 tisic a výš což je absolutní úlet Bude to holka mit moc těžké ve srovnání s dvojkovou Octavii.Uvidíme...ukáže čas.Jako docela trapas beru to že ani v eleganci nejsou bixenony a jsou jen za příplatek...to už je silná káva. Nevím, co je na tom za úlet. Když jsi octu nabalil tak vždycky stála přes 700. U mojí dvojkové tedy nebyl problém s 800k. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hasňa Odesláno 27. února 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. února 2013 (upraveno) Moje sluzebni dvojkova kombi 2,0 TDI DSG stala 820k v roce 2005 a kuze uz se mi tam nevesla; jinak byla v plne. Octavky vzdycky umely byt drahe. Upraveno 27. února 2013 uživatelem Hasňa Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MaxT Odesláno 28. února 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 28. února 2013 Moje sluzebni dvojkova kombi 2,0 TDI DSG stala 820k v roce 2005 a kuze uz se mi tam nevesla; jinak byla v plne. Octavky vzdycky umely byt drahe.To je teda darda. V temze roce jsem si kupoval prvni 5 er reihe, sice poprve v historii 4 valec a jen dvoulitr, ale s automatem a za skoro stejne penize. Tusim cca. 920. Fakt ale je, ze tam tenkrat byla vyrazna sleva protoze se 5 ky ve ctyrvalci jako novinky vsichni bali. Ja se nebal a v pohode. Jen jsem si ji moc neuzil. Po 6 mesicich jsem rano v Brne vychazel z hotelu a auto uz jsem nenasel. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bedja Odesláno 28. února 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 28. února 2013 ..já mám OctII facelift 4x4..navíc výhřevy sedaček, CDčko,adaptiv xenon,tempomat a to je myslím všechno..a cena po slevě byla 716tis včetně DPH.. ..přístě bych chtěl ještě multifunkci a čidlo stěračů aspoň..a to myslím nejsem nijak náročný..hold oktáfka je levná jen v socka verzi.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
adamo Odesláno 28. února 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 28. února 2013 Vcera jsem se tak poflakoval po Brne, tak jsem mrknul k dealerovi Seatu. Po chvili jsem sedel v novem Leonu a jelo se na zkusebku: 1.4TSi 90kw /udajne uz motor s remenem, namisto rozvodoveho retezu/ a byla to super pulhodinka. Prekvapilo me, ze kombinovana spotreba byla u turbobenzinu fajnovych 6.4litru a celkovy dojem byl na 1. Dosluhuje me predchudce v nafte a snad bych ted i sel do benzinu. Cenovka ve vybave Style cca 400k. Pry se chysta i v kombiku a tridverak je dokonce uz na svete: Ten se povedl že jo? Taky mě baví. I interiér super. Konečně trochu něco jiného. Jenom v testech jsem se dočetl, že prý nic moc pro řidiče... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr77 Odesláno 28. února 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 28. února 2013 Me pri jizde tak nejak nic nevadilo a prevladal usmev na tvari /jasny, byla to jen pulhodka a navic jsem to nevnimal tak, jako kdybych s tim jezdil uz delsi cas/. Zkusim zjistit zapujcku na vikend... Zadni naprava neni!!! viceprvkova a je tam torzka, ale je to nemlich to samy, co ma nova Octavia. Viceprvek se neda ani doplatit a pokud na nem trvas, musis palit po Golfu VII. Prodejce to nijak nazastiral, ale ja bych to mozna ani uzivatelsky nepoznal. Cena je famozni, dojem to samy a pokud priplatis cca 30tisic, dostanes i opticky nacincany paket FR. Pro me pri pomeru design/cena/zpracovani jasna volba... Jdi se svezt Ten se povedl že jo? Taky mě baví. I interiér super. Konečně trochu něco jiného. Jenom v testech jsem se dočetl, že prý nic moc pro řidiče... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se