KFL Odesláno 2. května 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. května 2014 to je co ?Octavia 1. generace. To co mas ty . Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CEGY Odesláno 2. května 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. května 2014 to je co ?Jedničková oktávka Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník YPO Odesláno 2. května 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. května 2014 Octavia 1. generace. To co mas ty .aha - ja sem si hned říkal, že ten post je píčovina Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jezevcik2 Odesláno 2. května 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. května 2014 A o místě v zadu bych taky mohl vyprávět (odřený boty, otlačená kolena). Ale hlavně že to má mega kufr.To auto bylo postaveno na podvozku Golfu III, tj. nižší střední třída. Ač tak zvenku nepůsobí, tak jí díky rozvoru skutečně je. To, že má megakufr, je tím, aby se auto této třídy využilo do mrtě a pasovalo pro potřeby českého kramáře, chalupáře a beze zbytku plnilo plnohodnotnou roli rodinného vozu - což se povedlo. Následný facelift Octavie 1 se s problémem nedostatku místa na zadních sedadlech dokázal vypořádat pouze vybráním opěráků předních sedaček. Nic jiného dělat nemohli. Pravda je taková, že Felicia i Octavia vnesly do již zavedených tříd dost velký zmatek. Kdo by hádal, že Felda je ve třídě malých vozů? - obzvláště ve verzi kombi. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zhrado Odesláno 2. května 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. května 2014 aha - ja sem si hned říkal, že ten post je p..ovinaMyslíš, že ten môj post je picovina? Tak to ma teší, že ti tie "sedačky" vyhovujú. Ale to si jeden z mála. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Potkan Odesláno 2. května 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. května 2014 Ja jsem v Oktavce absolvoval na jeden zatah Chorvatsko 1000 km a zpatky dalsi litr a neprisly mi ty sedacky nejak tragicky. S nastavitelnou bederkou jsou naprosto ok. A to jsem na zada pri moji vysce dost citlivej. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hasňa Odesláno 2. května 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. května 2014 No, v ramci ferovosti musim poznamenat, ze sice nemam pocit, ze by VW Skodovku nejak brzdil, ale s jejich sedadlama jsem nikdy nemel problem a to ani v O1 po faceliftu ani v O2. Skoro bych rekl, ze se mi v nich sedelo vlastne velmi dobre a to i na dlouhych cestach. S ergonomii jsem byl v Skodovkach vzdy spokojeny. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zhrado Odesláno 2. května 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. května 2014 ergonómia je v pohode. To je pravda. Ale tie sedačky mi nesedia. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KFL Odesláno 2. května 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. května 2014 Tak kazdej to ma jinak, ze jo. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zhrado Odesláno 2. května 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. května 2014 tak tak presne. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Veneria Odesláno 2. května 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. května 2014 Komu se nelíbí sedačky v jedničkové Octávii nechť si sedne třeba do Citroenu C3...(ano jiná třída, ale taky jiný rok výroby)Ano jsou lepší sedačky, ale na druhou stranu jsou i horší...(a ne každý má na nové S-klase s masážníma sedačkama)A byly doby, kdy naši rodiče do Chorvatska jeli starou Š100 nebo Š120 a taky to dali (o komfortu cestování by se dalo polemizovat) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CEGY Odesláno 2. května 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. května 2014 ...sedět v našem Outbacku více jak 150km je tortura, ale jsem rozmazlený z trůnu VWT4.Myslis kapitanske kreslo Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Liqid Odesláno 3. května 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. května 2014 ...sedět v našem Outbacku více jak 150km je tortura, ale jsem rozmazlený z trůnu VWT4. Taky jsem rozmazlen z Renault Trafic. Ono o rok výroby ani moc nejde. Třeba taková stařičká Audi 80 z roku 93 má moc pohodlná křesla, kam se hrabe O1. Ale na obranu Škodovky, seděl jsem Hyundai Matrix rv. 09 a to bylo teda peklo. Záda a zadek odrovnané už po cca 10 km, a to jsem s tím musel absolvovat cestu cca 200 km tam a za dvě hodiny zas zpět. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník YPO Odesláno 3. května 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. května 2014 aha - ja sem si hned říkal, že ten post je p..ovinaMyslíš, že ten môj post je picovina? Tak to ma teší, že ti tie "sedačky" vyhovujú. Ale to si jeden z mála. Buhvi cim si jel. Za prumernych 3,7 se neda jet ani s nejslabsim motorem. A ze je nekdo zkroucenej ? Za to muze nedomyslena loketni operka, ktera je pro nektery individua moc vysoka. Mam s tim autem najeto pres 500t jak v liftbeku tak v kombi a nedam na to dopustit. Ze uz je to dnes nemoderni a hnusny auto je vec druha. iPad Tapatalk ?PO Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straspol Odesláno 3. května 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. května 2014 Mám velmi podobnou zkušenost, jako m.n. , můžeš se více rozepsat? Docela by mě zajímalo o co šlo, hlavně o jaký model . Šlo o moje v pořadí čtvrté auto. Felicia kombi. Koupená nová, srala se od samého začátku po všech stránkách, během prvního roku jsem do ní nacpal v rámci servisu neskutečné peníze a na žádnou závadu se podle nich nevztahovala záruka. Naprosto tragické auto. Když pak místo Feldy začali nabízet ty dvě smontovaný motorky s pohonnou jednotkou do leteckejch modelů /Fablia/ koupil jsem prvního Forda a nelitoval. Bylo mi totiž jedno, kolik litrů má zavazadlový prostor Škodovky, protože vodu nebo písek nevozím- vozím dost veliké předměty zcela pevného tvaru a tak jsem jim na ,,nástupnictví" Felicia-Fabia neskočil. Bylo jasné že chystají nový velký model- náležitě ,,mastný"- a tak zmenšují ty stávající. Tehdy jsem se rozhodl že vzhledem k chování záručního servisu, prolhanému marketingu, neuvěřitelné aktivitě zlodějů a tragické poruchovosti už Škodovku NIKDY nekoupím a hodlám to do smrti dodržet. Dál už stavím jen na zkušenostech lidí, které dobře znám a můžu jim věřit. Horší reference než Škodovky mají v mém okolí už jen Citroeny a Renaulty. Příhody jsou stejné- výměny motorů v záruce jsou typické příběhy, stejně tak jako problémy v elektronice, které servisy (záruční servisy!!!) nejsou vůbec schopny diagnostikovat a radši rovnou mění div ne půlku auta než by hledaly odkud vítr vane. Je jedno kdo to platí, základní problém je že to auto nejede, když to potřebuju... Kdo z mých známých a kamarádů si kdy sedl do Focuse nebo Mondea, ten se ke ,, Škoda peněz" zatím nikdy nevrátil. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KFL Odesláno 3. května 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. května 2014 .. Kdo z mých známých a kamarádů si kdy sedl do Focuse nebo Mondea, ten se ke ,, Škoda peněz" zatím nikdy nevrátil.Hehe, kluci z naseho autoparku tvrdi pravy opak . Ve flotile 100+ oktavek nebo superbu a krome rutiny zadny zavady. Zato ff ci mondea v servisu furt a fordi servis nejhorsi a nejneschopnejsi na svete. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FrantisekH Odesláno 3. května 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. května 2014 i když tady moje názory nejsou brány moc vážně tak můžu k felicii říct asi tohle.. RV 1999, koupil jsem jí s nájezdem 100k (s dnešním pohledem můžu i s klidem říct, že byla o něco stočená)Před dvěma měsíci byla zlikvidována s nájezdem 360 tis, autem jsem jezdil já, strýc a nakonec jeho dva synové, kteří auto rozhodně nešetřili, tahala přívěsy jezdila polem a bůh ví co ještě.. to auto nemělo za celou dobu svojí existence vyjma výměny spojky a zatahující hydrauliky brzd naprosto jedinej problém (pátý hnijící dveře nepočítam za problém ale vlastnost) ..a nebýt dneska už ve stavu, kdy by se muselo do něj vložit nějaký peníze do servisu tak jezdí do dnes.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník dlubix Odesláno 3. května 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. května 2014 Peugeot 206, pak 406 a ted 407sw. Vzdycky benzin (406 a 407 2.0 16v). Nikdy zadnej vetsi problem, pohodlne, v pripade 407 perfektni podvozek. Ocenil bych trochu vetsi kufr. Na zadnich sedadlech malo mista, ale pro dva fakany dobry. Jo a stejne jako manzelky Punto to netahne corkare Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straspol Odesláno 3. května 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. května 2014 No, každý holt máme své zkušenosti. Já nemám žádnou flotilu, zato mám teď ale svatej klid a pokoj a dobrý svezení k tomu. Svoje Mondeo teď budu muset dát pryč, po 11 letech už není právě reprezentativní (auta mám na práci, hýčkám pouze hodinky a rodinu) a už je mi jasný, že další auto bude zase modrá švestka. Můj mechanik mi to naprosto schvaluje- vidíme se jednou za půl roku při výměnách oleje a brzd Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jezevcik2 Odesláno 3. května 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. května 2014 Co děláš každého půl roku na brzdách? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se