Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Barchetta za cenu slk bude skoro funglovka a jediné co na ni odchází je variátor za 4K. Jinak je to prověřené auto na kterém se nic moc nesere, výkon je fajn a spotřeba super. Já bych se toho nebál. Ale každému dle chuti, já bych něco takového bral. post-13539-1422955495,54.jpg

Odesláno

Jo, takhle na fotce to vypadá hezky. 

Ale podívej se pak na čumák - z plastu. Na obložení dveří - koženka na plechu. I kilo je za to moc, i kdyby to bylo nový.

Šlapací autíčko pro chudý studenty.

Odesláno

Jasně, zábavné plechové slapadlo pro dělnickou třídu opovrhující arogantní buržoazií.

 

Doporučuji zájemci, ať si prohlídne materiály sám a představí si, co se stane při bouračce ve 20 kmh. A zábava v kožence je nenahraditelná.

Odesláno

sch7 - za ty peníze doporučuji legendu Mazdu MX-5, mám ji tři roky, měl jsem mnohem silnější auta, ale s žádným nebyla taková zábava, je to (na rozdíl od Fiata) zadokolka, skvělé jízdní vlastnosti. Za ty peníze seženeš verzi NB, dělala se 1,6 a 1,8 (1840 ccm), když budeš mít kliku, tak samosvor atd. Spolehlivé auto a ani značkový servis Tě nesežere, obvykle stačí běžná údržba. A svižná je taky, miluje otáčky a díky nízké hmotnosti a skvělému podvozku i zatáčky...

post-3283-0-70293000-1422956534_thumb.jpg

post-3283-0-04193100-1422956799_thumb.jpg

post-3283-0-73836900-1422956816_thumb.jpg

post-3283-0-05011800-1422956867_thumb.jpg

post-3283-0-32786500-1422956892_thumb.jpg

post-3283-0-60512400-1422956916_thumb.jpg

Odesláno

Ježiš to je hrůza že je na dveřní kapsu použitá koženka. Viděls interiér v limitce?

Jinak super škatulkování-nevěděl jsem že zde na fóru člověk musí mít mercedes i jako třetí auto aby nebyl socka a dělnická třída :D

Naštestí je to jen tvůj názor :)

Odesláno
  V 3. 2. 2015 v 9:53, exBURN napsal:

Ježiš to je hrůza že je na dveřní kapsu použitá koženka. Viděls interiér v limitce?

Jinak super škatulkování-nevěděl jsem že zde na fóru člověk musí mít mercedes i jako třetí auto aby nebyl socka a dělnická třída :D

Naštestí je to jen tvůj názor :)

Teď blábolíš ty. Já jen říkám, že než si za 100 litrů koupit plastovou srágoru, podle mého názoru je lepší si koupit o 5 let staršího Mercedesa, nebo dejme tomu o 3 roky starší Mazdu. 

Drobet i odpočiň, upusť páru a zapomeň na Marxe.

Odesláno (upraveno)

Neblábolím. Marxe si sem zatáhl ty. Zkus si to přečíst ještě jedniu a pomalu. Jinak s Mazdou souhlasím pokud chceš lepší jízdní vlastnosti a vlezeš se do ni. Staré slk je pro mě humus a nedal bych za něj ani 50 :)

Upraveno uživatelem exBURN
Odesláno

Proto říkám, ať si to zaájemce prohlídne sám. A upozorňuju ho na nulový deformační zóny, šmejdský materiály, včetně neuvěřitelné koženky. Klasická Itálie.

 

Co se líbí Tobě a co by sis koupil nebo nekoupil, je mi fuk, dokud nepožádáš o radu, což neuděláš.

Odesláno (upraveno)

exBURN - měřím 178 a je to v pohodě, lidi co měří 190 cm se musí poohlédnout jinde. MX-5 je naštěstí typický roadster, hbitý, obratný a neskutečně zábavný. Byl jsem v létě na škole smyků a když se jel závěrečný závod, dcera nadšeně jásala, že jsme byli jediní, co jeli zatáčky smykem. A to byla "trať" polygonu široká tak do 4 metrů, kolem roští a ploty, nabourat jsem to nechtěl, ale když ono to bylo tak nádherně a čitelně kontrolovatelné...

Aut bez střechy je hodně, ale hranice 100.000,- a fakt, že tazatel píše, že si na autě nic neudělá, výběr zužuje a dále je to o vkusu a na co má auto sloužit, u mně byla proiritou zábava při "sportovní" jízdě, tedy zadokolka, nízká hmotnost, komunikativnost a výborný podvozek, dále spolehlivost a nízké náklady na údržbu.

post-3283-0-33583900-1422961053_thumb.jpg

post-3283-0-81207600-1422961235_thumb.jpg

Upraveno uživatelem Ivan Lelák
Návštěvník Jagman
Odesláno

Skl je dobre auto pokud si kadernik ne vazne je hnusne ale funguje pokud funguje ma to auto celkem rad ale zazil jsem kolik stoji generalka strechy a ta se na slk za kilo posere 100% obecne dily druhoska skoro neexistuje vse je atyp krom motoru a prevodovky za kilo kabro jedine Mx5 nebo Z3 ale tu jen 2,8 jinak to nefunguje

Odesláno
  V 3. 2. 2015 v 10:54, Ivan Lelák napsal:

exBURN - měřím 178 a je to v pohodě, lidi co měří 190 cm se musí poohlédnout jinde. MX-5 je naštěstí typický roadster, hbitý, obratný a neskutečně zábavný. Byl jsem v létě na škole smyků a když se jel závěrečný závod, dcera nadšeně jásala, že jsme byli jediní, co jeli zatáčky smykem. A to byla "trať" polygonu široká tak do 4 metrů, kolem roští a ploty, nabourat jsem to nechtěl, ale když ono to bylo tak nádherně a čitelně kontrolovatelné...

Aut bez střechy je hodně, ale hranice 100.000,- a fakt, že tazatel píše, že si na autě nic neudělá, výběr zužuje a dále je to o vkusu a na co má auto sloužit, u mně byla proiritou zábava při "sportovní" jízdě, tedy zadokolka, nízká hmotnost, komunikativnost a výborný podvozek, dále spolehlivost a nízké náklady na údržbu.

 

ta druhá fotka vypadá úplně jak ze silnice z Deštné do Solnice, krásná...

Odesláno

Mechac - koukni na www.mazdasport.cz, je tam spousta informaci, i inzerce, Mazdy se nabízejí i na www.sportovnivozy.cz, kde je i spousta jiných typů aut bez střechy.

 

Pebe - je to mezi Novou Pakou a Lázněmi Bělohrad, pěkný úsek, jeli jsme tam na podzim a přítelkyně si hrála s foťákem.

 

Já jezdím s Majdou sezónně, do soli ji neberu, ale dá se jezdit celoročně, pokud k tomu je pevná střecha... Na fotce je ještě se starými koly, vloni jsem je vyměnil za lehčí OZ Ultraleggera a na dynamice je to hodně znát. Ona je MX-5 vůbec vděčným objektem úprav, zatím se vyhýbám snižování, ale už třeba lehká kola nebo K&N filtr dělají divy, laborovat se dá i s výfukovou soustavou atd. Větší úpravou je kompresor nebo turbo, kde je výkon kolem 200 koní, motor je na to dostatečně dimenzován (turbo verze se dělala tuším pro japonský trh), tam se sice dostáváme do vyšší ceny, ale někteří skalní příznivci to dělají, holt "kdyži ji miluješ, není co řešit".

post-3283-0-66878000-1422966354_thumb.jpg

Odesláno

Já se k té mx-5 přidám. Koupil jsem si ji jako zábavu na léto a musím říct, že jsem měl po dlouhé době při řízení opět úsměv na tváři. Pokud to je 1.8, má udělaný podvozek a dobré obutí , případně filtr, svody, výfuk je to velká zábava!

Návštěvník maxigabrielg
Odesláno

ako som uz pisal, je strasne dolezite, co od toho ocakava....

Miata je auto pre drivera, velka zabava za rozumne peniaze.

prve SLK o nicom, ale Mark II je uz uplne ine auto ( ceny neviem...)

tie hadky o vybave a vzhlade su predsa priorita podla zamerania - aj drahsie znacky kludne vyhodia klimu, audio ci lux vybavu len aby sa usetrilo zopar gramov a vzhlad ci pohodlie neriesia!

za malo penazi je tazke mat vsetko, a tak nech sa rozhodne sam, co bude mat rad!

Odesláno

Na Barchetu jsem se jel taky podivat a nakonec jsem ji zavrhnul prave kvuli pocitu z materialu. V tom stojim za Jeremy.

 

Co se tyce te zminovane strechy, ktera se u SLK za kilo udajne musi vysrat, tak bych to nebral jako dogma.

Ja se toho taky bal a nemel jsem problem. Kolega ma taky SLK a rikal, ze menil pouze nejake cidlo. Jasne, je to urcite opruz to nadetekovat, ale nastesti je SLKacek docela hodne a jsou typkove, kteri se jim venuji a rozumi tomu. Nove cerpadlo je drahe, ale da se poresit na vrakaci. Ja treba resil central a vesel se do trojky s praci. A to to vypadalo podle diskuzi na netu na patnact koliku. J

Zaklad ale kazdopadne koupit SLK, ktere neni bourane na zadek. Pak je to opravdu katastrofa. Kdyz jsem SLKacka objizdel, tak to bylo bohuzel 80% aut. Jak je to jednou zkrizene, tak je to peknej pruser a musis to resit porad. L

Ja to auto mam nahodou hrozne rad a prijde mi materialove poctivejsi nez treba R171, ktere ma takove ty postribrene plasty ala Hyundai a i ty budiky jsou nuda.

 

Ale mate recht, holim si lebku sam, tak jsem vlastne kadernik! :D

 

Jinak prvni volba urcite Mxko, kdybych nemeril 192 centaku, tak bych bejval sel do nej. Pak je super taky MR2, ale tam se ti nevejde ani cabin bag, tak jsem ho taky musel zavrhnout.

Návštěvník Jagman
Odesláno

DObře tak jen na 90% :D. První příspěvek byl dost rychlej zažil jsem ještě jedno bourane SLK na čumák ještě v dobách kdy to byla žhavá novinka a dát do dohromady :death:  a stejně nakonec šlo za dalším štastlivcem(chudák)

sice se srovnalo ale první jámka a skočílo Z5 rozdíl na stranách jen pár cm :clap: Taže modré SLK první rok dva výroby dovoz "D" nekupovat! :notworthy:

 

Jinak o vrakáčích se nebavím tam se dá sehnat ale stejně je to vopruz a stracenej čas tak kolikrát si nastejno jako koupit nové které vydrží :)

 

Jinak jsem ještě našel SZ když jsem to auto sháněl za lepších času(bez hodinek) já

 

Ahoj, píšu ohledně toho SLK. Mám 230K už třetím rokem, rok 97 ve špičkovém stavu (stříbrná+kombinace černo/červená kůže), mám teprve 93 tisíc na tachometru. Ale co se týče ježdění, auto skvěle sedí, ale v Praze to je hodně nepohodlné (16 kola), hodně tvrdé, ve volantu cítíš každou díru. Moje přítelkyně to auto má ráda, ale nerada ho řídí. Mám manuální převodovku, manuál pokud to není vrak a není v háji, tak je hodně tvrdá a převody tam musíš rvát, spojka je taky tvrdší a plyn má slušní odpor. To auto je skvělé a já ho nikdy neprodám a ani nevyměním, ale je skvělé na kvalitní silnice. Na nekvalitních silnicích je podvozek hodně nervozní a poskakuje, ale je to tím, že je tvrději nastavený. Upřímně s autem do Prahy nerad jezdím a když už, tak se vyhýbám cestám, kde je povrch "na nic" nebo koleje atd... Moje C32 je do Prahy mnohem pohodlnější a s automatem do Prahy paráda a člověk nic necítí a to je AMG, s SLK to je pro méně zkušeného řidiče peklo, už jen kvůli výhledu z vozidla a dozádu taky člověk pořádně nic nevidí (samozřejmě záleží jak tam sedíš, mě to tak vyhovuje). Mě to auto baví, protože si v něm odpočinu a pořádně zařídím bez zbytečné elektroniky, ale myslím si, že automat do 230 je na nic, automat se hodí na auta s větším výkonem a SLK si s automatem vůbec neužiješ a motor podle mého není zase tak extra silný na automat. Spotřeba je skutečně od 9 do 11, u manuálu se to dá udržet, u automatu to už bude horší. Nevím, kdo dal SLKáčku titul auto pro ženy, protože to rozhodně není, je vážně dost tvrdé na uživatelskou příjemnost. Myslím si, že za ty roky, co je se mnou jsem se od něho hodně naučil. Snad ti to pomůže o představě o autě. Skvěléj sporťák na volné chvíle, ne auto na každý den a ne do Prahy.... icq_Smiley1.gif
 
SZ číslo 2
 
Já znám SLK poměrně dobře a 200 bez kompresoru a i s ním je opravdu na nic, je to děsně líné (mě už ta 230 přijde na hraně) a SLK bohužel není zase tak moc lehké auto a s automatem ani nevím, jestli se do 200 dával. Jestli to je čistě pro přítelkyni, tak bych manuál asi ani nevolil. No v zimě ti moc nepovím, v zimě s ním nejezdím, protože vím, že to je na nic, když už to auto má problém s přilnavostí na suchu a v létě. Když není silnice rovna a opravdu na to šlápneš, kompresor zahučí a přesně jak říkáš ty, táhne a jede, ale podvozek je nervozní a klepe se a ruzně uskakuje, nic to na zadní nápravě neváží. Často na zimu jezdím do Liberce, má přítelkyně tam má rodinu a jezdil jsem jen C32 na které jsem měl úplně nové pneumatiky a ne zrovna levné a bylo to utrpení se vyškrábat jen do mírného kopečku nebo jen zastavit u domu, když to bylo lehce namrzlé a o lehce uskakující jízdě ani nemluvím do zatáček a to je sedan s kufrem a mnohem těžší a ještě s automatem. V zimě to chce mít opravdu hodně citu, myslím si že zvláště u SLK. A pozor na zajímavé, až nízké ceny u SLK, většinou to jsou vraky, které si vyžadují nemalé investice. Teď mluvím ze zkušenosti z mercedesclubu, kde mám kamaráda Pavla (skyair) a ten SLKáčkům rozumí jako asi nejvíce, dokonce jezdí na srazy do Německa a tam si lidi kupují levnější modely a pořád s tím něco mají a ne a ne to nějak kloudně vyřešit za rozumné peníze (zvláště ta střecha, to jsou pak pálky). Kdybych měl kupovat já, tak zkusím SLK, ale s 230 automat (jelikož by to bylo pro dražší polovičku) v lepším stavu nebo radši opravdu tu MX5. Ale chce to zkusit a podívat se na obě auta. Na SLK poznáš vše podle interiéru, moc nevydrží (zvláště pokud má uživatel prsteny)....

Rád ti odpovím na všechny dotazy, jsem s tím autem docela dlouho a je to můj největší koníček ze všech icq_Smiley1.gif.... Jo a většina 200 je dovoz z Itošky, protože tam dříve měli jiné emisní předpisy a 230 nebyla pro jejich trh určena, něco kvůli cenám atd.... icq_Smiley1.gif
 
ak dobrej sloh já bohužel napsat neumím snad mě autor ač z jiného fora neda ................ :)
Odesláno

Ta prvni SZ je uplne jina, nez je muj dojem. Mne pripada na 15kach solidne pohodlne a moje pritelkyne ho nema rada a rada s nim jezdi. Treba na plyn si musela zvykat, protoze ma jakoby sportovni odpor. Jinak souhlas, ze pro holky to auto moc neni.

 

Ad vykon: No zalezi s cim srovnavas. My mame doma ted dve Oktavky:

O2 2.0 FSI a sluzebni O3 2.0 TDI s vykonem 110 kW a i moje SLK (100kW) bez kompresoru jezdi velmi svizne. Staci si prepocist kW na kila, SLK ma nejakych 1200kg, ty kOkty jsou ctyrkolky, tak nejakych 1800kg? A neni to jen o zrychleni, ale i o manevrech. Kdyz si davam stejnou cestu s Oktavkou, tak ten projev neni tak agilni, v zatackach (nerikam na snehu :) ) jsem si s SLK mnohem jistejsi a lip se mi jede, manevruje i brzdi.

 

Nechci ho hajit, pro me je to uz trosku srdcovka a jsem asi zaujatej, ale obecne bych se ho nebal. Dily nejsou tak drahe a je jich i kvantum z druhovyroby (spousta sdilenych s C klasse). Kazdopadne doporucuju vyzkouset osobne, projet se v nem a porovnat se Z3, MR2, MX a treba i tou Barchettou s prednim nahonem. Kazdej to vidi holt jinak...

 

Ja se porad odhodlavam, ze to svoje prodam, pac se do nej nevejdeme a do prace chodim pesky a tak to auto stoji v garazi a vyrazim s nim jen dobit baterku, ale je mi to tak nejak lito. Asi si budu muset pomoct chlastem. :)

 

 

post-24698-0-38143400-1422982360_thumb.jpg

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...