M3maniac Odesláno 4. února 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. února 2015 Toto téma nikdy neskončí...každej má rád něco jiného a každej je přesvědčen o své pravdě. Tady lze jen říct svůj názor ,nikoliv zatracovat někoho, protože se zrovna jemu líbí barcheta nebo MX5. Mimochodem pěkný číňan Těch zajímavých aut je mraky jen je docela problém sehnat takové zajímavé auto do 100k v pěkném nezhuntovaném stavu. A teď můj názor na zajímavé auta od nejlevnějších po nejdražší : Renault Clio Williams Peugeot 306 S16Staré dobré Golfy GTiBMW e30 325irůzné civic vti az R type od 160 do 200k včetně Integry TR a S2000Ford focus RS ( jedna z nej předokolek podle mě ) 215kvšechny verze M3 (srdeční záležitost ) krom SMG 1.gen v e36 (docela hrůza)samo je spousty jiných zajímavých aut, nelze vypsat všechny i zde zmíněná MX5 je fajn pokud chce člověk zábavné malé kábro. Když se vrátím k M3 tak podle mě nemá konkurenci v poměru cena výkon, dokáže se držet s některými supersporty a abych nezapoměl tak MINI Cooper S to dokáže po okreskách taky ( za mě velké překvapení a hodně muziky za rel.málo peněz) Po M3 je výběr už velmi složitý.....není moc aut co ti nabídnou takovou radost a požitek s řízení v této cenové relaci. Pak je zde velkej skok na auta co to umí o trochu líp, ale za nesrovnatelnou cenu jak pořizovací tak cenu prov.nákladů. Třeba M3 CSL z roku 2003 porazila na ringu auta jako Murcielago nebo Ferrari 360 Challenge stradale a to byly auta dvojnásobnou cenou a daleko větším výkonem. Pak mě napadá jedině GT3, která taky dokáže naprášit kožich dražším a tabulkově výkonnějším soupeřům a zůstává pořád klasikou ( do 997 ) pohon na zadek a šaltra. Taky se mi líbí amikův V8 sound, dokonce jsem jednu vettu kdysi málem koupil ,ale C5 byla pořád jako trakař, ikdyž hezkej s pěkným zvukem ,ale v zatáčkách jako trakař. Kamarád ma Shelby GT500, je krásnej, rachotí tak jako kámošův RAM SRT 10,ale je to prostě něco jiného..... Na hromadu aut jsem zapoměl, jen jsem chtěl říct, že někdo má rád vdolky a někdo zase holky Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník maxigabrielg Odesláno 4. února 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. února 2015 M3maniacmyslim, ze sa vcelku zhodujeme... pekne si to zhrnul!ja som sa snazil drzat pri zami s cenou, takze samozrejme M3 som vynechal, aj ked je to fakt jedno z naj jazdeckych aut.mozno sme len zabudli na ostre Renaulty? Ked uz neriesime roadster, tak aj tie treba zahrnut do velmi rychlich hatchov....pre milovnika zabavi za volantom casto stacila aj FordKa cize Ford Ka alebo aj prva generacia Focus na dobrom obuti velka zabava. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rodkopf Odesláno 4. února 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. února 2015 Renault nemel Kabrio, krom 19...ale Williams prvni generace je pro me porad nej hot hatch vsech dob a rozhodne to v uchazejicim origo stavu je drazsi jracka,nez puvodni miata. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pirx Odesláno 4. února 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. února 2015 ....tak známý nedávno koupil nádherný MB 190 kabrio..... Jak to vypada? Ci je to prestavba??? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivan Lelák Odesláno 5. února 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. února 2015 Pirx - vlastně to byla 124, mám v tom guláš, prostě tohle: Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pirx Odesláno 5. února 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. února 2015 No tak to pak jooooo :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KFL Odesláno 5. února 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. února 2015 A teď můj názor na zajímavé auta od nejlevnějších po nejdražší : Renault Clio Williams Peugeot 306 S16 Staré dobré Golfy GTi BMW e30 325i různé civic vti az R type od 160 do 200k včetně Integry TR a S2000 Ford focus RS ( jedna z nej předokolek podle mě ) 215k všechny verze M3 (srdeční záležitost ) krom SMG 1.gen v e36 (docela hrůza)306 a FRS MkI potvrzuju, oboje jsem měl. Na Focuse dodnes vzpomínám, to bylo naprosto bezvadný auto plný charakteru a zábavy, který zvládalo naprosto neuvěřitelný věci. Sice mělo turbodíru jako blázen a tahalo za volant, ale když se předek se samosvorem zakous v zatáčce do silnice s nadechlým turbem, tlemil jsem se jako blázen . Jeden exkluzivní je teď na prodej na Slovensku za cenu přes 300K... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peetrys Odesláno 5. února 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. února 2015 Taky se přidám: Volvo V70, 2.4 .......pro práciMazda MX-5 NCFL, 2.0, Revolution ....pro MAXIMÁLNÍ RADOST Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hedonista Odesláno 5. února 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. února 2015 Koukám, že je tady slušné zastoupení mx-5. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Boss_ Odesláno 5. února 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. února 2015 Joo, přesně po takove uz dlouho pasu Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník maxigabrielg Odesláno 5. února 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. února 2015 No tak to pak jooooo :-)trochu nas natiahol, ze?tiez som uz zacal mat pocit, ze mi nieco uslo.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivan Lelák Odesláno 5. února 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. února 2015 Pardon kluci, nějak si 190 a 124 stále spojuju, 126 jsem měl jen pár let tak jsem do té mercedesí terminologie nepronikl. V každém případě auta z téhle doby snad jen hnijou, ale jinak jsou konstruovaná na milion km, i víc. Ford Focus RS (i ST) - když už jsme mimo kabrio a u předokolky, tohle je asi jedna z mála, kterou bych mohl mít na blbnutí:-). MX-5 NCFL 2.0 Revolution, Peetrys - tyhle po FL jsou krásné, i když já ji mám opravdu jen na sezónu a pak bych zvolil jen soft střechu, se kterou je auto lehčí. Když dám na NBFL hardtop, je to znát jak na dynamice díky hmotnosti, tak na zatáčkách kvůli těžišti. Je ale fakt, že půlka lidí, co MX-5 mají, s ní jezdí jen na poklidné výlety a pak je to jedno. Ona není MX-5 ani tak o brutálním zátahu, její síla je v plynulosti jízdy, pak umí být hodně rychlá i v relativně běžných rychlostech, resp. svižném tempu, které neustává ani v zatáčkách. Myslím, že ceny NC půjdou po představení ND dolů. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TLD Odesláno 5. února 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. února 2015 Ivan - ta124ka je pekna. Ja uz myslel, ze ma starou 190 v cabru. Ta je paradni. Taky ceny startujou nekde okolo 100000.-eur:)tl Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TLD Odesláno 5. února 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. února 2015 Peetrys - jak si spokojenej s tou V70? My ji mame taky, jako ,,mama car´´. Premyslel jsem, ze ji vymenim za novejsi, ale kaslu na to. Ma jen 120t km a slape jak hodiny. Jezdi kazdy den cca 12km do skolky a obcas nekam dal a pohoda. Nove auto bych asi takovym jezdenim odrovnal:)tl Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
montemar Odesláno 5. února 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. února 2015 (upraveno) 190 cabrio Upraveno 5. února 2015 uživatelem montemar Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M3maniac Odesláno 5. února 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. února 2015 190ka byl můj sen po revoluci, tady jedno fakt kábro Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JAJA Odesláno 5. února 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. února 2015 Já jsem svého času pro srandu jezdil tímto Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M3maniac Odesláno 5. února 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. února 2015 Toto je best 190ka jak jsem je hltal při závodech DTM Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M3maniac Odesláno 5. února 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. února 2015 a tady poslední ukazka pro fandy 190ky...JUDD V8 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník maxigabrielg Odesláno 5. února 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. února 2015 hm, pametam.... DTM!a ta 190 Cosworth - super stroj!ale kabrio? tak to nie, 190 nebola nikdy kabrio. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se