Návštěvník maxigabrielg Odesláno 10. února 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. února 2015 pokial to potrebujes na casty presun, tak ako som pisal - Audi je do kazdeho pocasia a za rozumnejsiu spotrebu. Skus hladat auto s malym najazdom km - radsej s mensou vybavou, ale zachovalejsi kus. Nech to nema nejake upravy ( prilis velke kola alebo ine tuningove napady!) a neopravovane auto a nech je to prvy majitel.co sa tyka automatu, tak toho by som sa az tak nebal ( praveze mechanicke prevodovky vyhladavaju ostrejsi jazdci - automat sa dlhodobo snazi drzat motor v rozumnom rezime). Neviem, ze aky najazd v km je tvoj limit, ale bolo by to fajn do 100.000, pokial este aj ty chces vela najazdit. Bezne automaty nemaju problem do 200 -250 000 km, ale aj ked vyrobca to nepise, je rozumne v polovici zivotnosti vymenit olej. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jeremy Odesláno 10. února 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. února 2015 ...Přece jen u ojetých 630i není moc velkej výběr a většinou je to automat čehož se u ojetého auta trochu bojím.Neni se ceho bat, totalni repase automatu je kolem 30 tisic a klid nadosmrti, nic horsiho se stat nemuze. U auta za 400 tisic to neni nic zas az tak likvidacniho. Ja jezdim s automaty BMW pres deset let a nikdy jsem to teda nepotreboval udelat... Kvrdlat pakou a slapat zeli na kazde krizovatce je podle me daleko horsi :-))) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JAJA Odesláno 10. února 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. února 2015 Souhlasím s Jeremym... bez automatu ani ránu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chocholusik Odesláno 10. února 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. února 2015 Momentalne vymena spojky s dvojhmotou stoji 700-800e, repas AT 1000, maly rozdiel za to pohodlie. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M3maniac Odesláno 10. února 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. února 2015 Neni se ceho bat, totalni repase automatu je kolem 30 tisic a klid nadosmrti, nic horsiho se stat nemuze. U auta za 400 tisic to neni nic zas az tak likvidacniho. Ja jezdim s automaty BMW pres deset let a nikdy jsem to teda nepotreboval udelat... Kvrdlat pakou a slapat zeli na kazde krizovatce je podle me daleko horsi :-)))Vše je věc priorit, ovšem psát že totální repase automatu je za 30000 je trochu zavádějící....v bmw cca 150k výměna za repasovanou. V ČR je trochu problém sehnat seriózní firmu na repasi automatu, ale to je na delší debatu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VasekN Odesláno 10. února 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. února 2015 Vše je věc priorit, ovšem psát že totální repase automatu je za 30000 je trochu zavádějící....v bmw cca 150k výměna za repasovanou. V ČR je trochu problém sehnat seriózní firmu na repasi automatu, ale to je na delší debatu.150K je částka jakou mi říkal servisák, u auta za 400 až 500K už je to poměrně hodně. Koukal jsem ještě na jiná auta, ale nic moc už mne tolik nezaujalo. Třeba Volvo C70, které si mi jinak líbí má oproti tomu BMW i Audi interiér fakt strašnej, ten středovej panel je jak od výrobce zvonků na paneláky. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VasekN Odesláno 10. února 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. února 2015 150K je částka jakou mi říkal servisák, u auta za 400 až 500K už je to poměrně hodně. Koukal jsem ještě na jiná auta, ale nic moc už mne tolik nezaujalo. Třeba Volvo C70, které si mi jinak líbí má oproti tomu BMW i Audi interiér fakt strašnej, ten středovej panel je jak od výrobce zvonků na paneláky. To BMW je hezčí i interiér mi přijde OK Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
panedge Odesláno 10. února 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. února 2015 Vždycky se mi líbily velký kupé,hlavně teda šestka BMW a Mercedesy.Řada 6 je reprezentativní velký kupé a tolik bude stát i servis.osobní zkušenost mám jenom s X5,ale je potřeba se připravit,že když se něco podělá,je to drahý. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jeremy Odesláno 10. února 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. února 2015 100-150 za repasi prevodovky? Panove, nestraste!!!Ja resil problem u 6-ZF (nakonec se vyresil bez repase, ale ptal jsem se): repase pd 30-50 tisic. Pravda, do Cartecu ani do Mnichova jsem nevolal :-DZkousel jsem nejakou na forech chvalenou firmu z Prahy 5, ZF u Jihlavy a svuj servis - Pupiky. Takze prosim, zadne Bububu! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jeremy Odesláno 10. února 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. února 2015 Vždycky se mi líbily velký kupé,hlavně teda šestka BMW a Mercedesy.Řada 6 je reprezentativní velký kupé a tolik bude stát i servis.osobní zkušenost mám jenom s X5,ale je potřeba se připravit,že když se něco podělá,je to drahý.Ja mam osobni zkusenost s X5 a kdyz se neco podela, drahy to neni. Dily stoji par korun a servis do 500 za hodinu.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
panedge Odesláno 10. února 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. února 2015 Jeremy-OK,já jezdím do autorizáku. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JAJA Odesláno 10. února 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. února 2015 Jeremy-OK,já jezdím do autorizáku. Já mám vždy funglovku, takže taky vždy jezdím do autorizáku, ale pokud člověk koupí starší BMW tak je autorizák nesmysl (viz 150 x 30tis). Toto by si měl potencionální kupec staršího bmw či audi uvědomit, protože se jinak nedoplatí... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KFL Odesláno 10. února 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. února 2015 (upraveno) Jsem na chvíli vyzkoušel tenhle spotřebič. Vevnitř se tomu nedá upřít jisté kouzlo, tvar palubky a všeho je fakt krásnej. Zrychluje to masivně, zvuk jako tramvaj. Jedinej nezvyk je fakt, že je potřeba pořád držet zrychlovač (tj. "plyn"), protože jinak to brzdí, rekuperuje a nakonec zastaví. Volnoběh neexistuje. Zítra s tím pojedu asi 40 km, tak jsem zvědavej . A kdo by nevěděl - BMW i3. Upraveno 10. února 2015 uživatelem KFL Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VasekN Odesláno 10. února 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. února 2015 Já mám vždy funglovku, takže taky vždy jezdím do autorizáku, ale pokud člověk koupí starší BMW tak je autorizák nesmysl (viz 150 x 30tis). Toto by si měl potencionální kupec staršího bmw či audi uvědomit, protože se jinak nedoplatí...To je jasný Passata mám rok výroby 2009 leju do toho jen olej, naftu a měníme opotřebovanej matroš. Jediné co mne potkalo krátce po koupi byl repas turba kterej stál 5K. Ročně najedu 40 až 50 tis. km vesměs po nových dálnicích. Jezdím k týpkovi co to opravuje a ceny oproti autorizovanému servisu jsou 1/3. A tohle mne právě láká víc k té A5tce protože mužů jezdit do stejného servisu. S BMW si budu muset najít někoho jiného . Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
paia Odesláno 10. února 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. února 2015 (upraveno) Jezdím s automatem v Allroadu (rv 2004), najeto aktuálně 210t km, pohodlnost maximální, hned po koupi (cca 180t) jsem nechal vyměnit olej v automatu a mám klid. Jen bych si dokázal představit, že ten tiptronic bude reagovat rychleji, ta elektronika je oproti předchozímu ZF, který jsem měl v Discovery, strašně pomalá. mimochodem, jestli někdo z Prahy a okolí potřebuje tip na solidní servis Audi (umí i jiné vozy), tak si dejte dohromady slova audi a servis a za to doplňte .cz ... Upraveno 10. února 2015 uživatelem paia Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Liqid Odesláno 10. února 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. února 2015 Nejlepší budeš mít, když si ty auta pojedeš vyzkoušet a osahat naživo. Mně třeba na BMW 6 na mě víko kufru působí strašně rušivě, jakoby bylo z jiného auta. Oproti tomu A5 je designově super, ale trochu nuda, toho auta si člověk v provozu skoro ani nevšimne. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VasekN Odesláno 10. února 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. února 2015 Nejlepší budeš mít, když si ty auta pojedeš vyzkoušet a osahat naživo. Mně třeba na BMW 6 na mě víko kufru působí strašně rušivě, jakoby bylo z jiného auta. Oproti tomu A5 je designově super, ale trochu nuda, toho auta si člověk v provozu skoro ani nevšimne.Ta nuda nemusí být zase tak špatná, někdy není od věci moc nevyčnívat :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jacob Odesláno 10. února 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. února 2015 U 6ky bacha na zatékání do předních světel. Když auto stojí venku, teče do nich. Je to bohužel konstrukční vada. Pokud ji budeš kupovat, zkontroluj, zdali jsou světla ok. Stojí kolem 15tis. jedno jetý, blbě se shání a nový ani Auto Kelly, Elit atd. neprodávají. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jeremy Odesláno 10. února 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. února 2015 U 6ky bacha na zatékání do předních světel. Když auto stojí venku, teče do nich. Je to bohužel konstrukční vada. Pokud ji budeš kupovat, zkontroluj, zdali jsou světla ok. Stojí kolem 15tis. jedno jetý, blbě se shání a nový ani Auto Kelly, Elit atd. neprodávají.Spravna poznamka - jeste doplnim kontrolu funkcnosti adaptivnich xenonu (pokud je bude mit), taky to obcas zlobi.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VasekN Odesláno 10. února 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. února 2015 U 6ky bacha na zatékání do předních světel. Když auto stojí venku, teče do nich. Je to bohužel konstrukční vada. Pokud ji budeš kupovat, zkontroluj, zdali jsou světla ok. Stojí kolem 15tis. jedno jetý, blbě se shání a nový ani Auto Kelly, Elit atd. neprodávají.Dík, to mi stačí vyberu si nějakou tu A5tku :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se