Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Vasku trochu mi uchází smysl....máš pašíka - dělníka na ekonomické ježdění, v Tvém případě bych si koupil něco pro radost, něco čím se odměníš , něco do čeho sedneš a už při nastartování motoru se budeš chlamat jak jelito  ;) protože u A5 tdi budeš mít úplně stejnej pocit (zážitek z jízdy) tedy až na quattro na sněhu.

Odesláno

A5 je trochu našlechtěná A4 takže proti bmw 6 nebo CL to je někde jinde, ale v dané ceně se dá díky tomu koupit výrazně mladší kus.

Právě, přesně tak to vidím.

Odesláno

Vasku trochu mi uchází smysl....máš pašíka - dělníka na ekonomické ježdění, v Tvém případě bych si koupil něco pro radost, něco čím se odměníš , něco do čeho sedneš a už při nastartování motoru se budeš chlamat jak jelito  ;) protože u A5 tdi budeš mít úplně stejnej pocit (zážitek z jízdy) tedy až na quattro na sněhu.

No - tohle je asi nejrelevantnější názor - na co Audinu, když máš pašíka. Proč mít dvě vlastně stejný auta? Kdyby ta Audina byla v nějakým nadupaným benzínu, nebo v kabriu, tak je to dejme tomu rozdíl, ale dva diesely, který vlastně budou mít i stejný knoflíky uvnitř? Taky mi to nedává smysl. 

Odesláno

No - tohle je asi nejrelevantnější názor - na co Audinu, když máš pašíka. Proč mít dvě vlastně stejný auta? Kdyby ta Audina byla v nějakým nadupaným benzínu, nebo v kabriu, tak je to dejme tomu rozdíl, ale dva diesely, který vlastně budou mít i stejný knoflíky uvnitř? Taky mi to nedává smysl. 

Vasku trochu mi uchází smysl....máš pašíka - dělníka na ekonomické ježdění, v Tvém případě bych si koupil něco pro radost, něco čím se odměníš , něco do čeho sedneš a už při nastartování motoru se budeš chlamat jak jelito  ;) protože u A5 tdi budeš mít úplně stejnej pocit (zážitek z jízdy) tedy až na quattro na sněhu.

To zase ne, přesně jak je Audi o třídu nižší než to BMW tak je ale o třídu vyšší než můj Passat. 176KW je oproti 103 na mém kombíku hodně znát. Interiér je taky znatelně lepší. Tu A5tku jsem jako jedinou zatím měl možnost zkusit a pocit z jízdy byl jinej. Já nejzdím brzda plyn, ale zase jezdím v Německu dost rychle, tedy tam kde se dá, oni už mají taky pomalu všude 130cítku a v A5tce vypadá 200 jinak než v Passatu. Přece jen rozpočet je omezenej a ty BMW za stejný peníze je tak rok výroby 2006 byť pravda s menším nájezdem km. Musím se v tom BMW projet, třeba mne to dostane :-)

Návštěvník Jagman
Odesláno

M3 a Jery :thumbsup_anim:

 

CO se Jág týkánejhorší zkušenosti maj 2-3-4 a další majitelé a nejhorší je zanedbaný servis jaguar potřebuje kvalitní péči a pak přede jak kočka ano je pár kousku co se prostě nepovedou (anglie no) a vzhledem k malému počtu kusu je to vidět zas to neni auto které potkáš všude a zážitek je přímo dokonalej vždy se těším až si do nej sednu a i cesta na nákup je radost prtože jednak je to prostě jágo druhak ty auto fungujou pohodlně tě odvezou pres pulku evropy a zároveň na okreskách zesměšníš kdejakej hot-hatch ale zároveň přiznávám že Jago buď milujes nebo neni pro tebe pokud by tě XK zajímalo neváhej napsat SZ.

 

EDIT: papírovej výkon neni vše a krátkodobě tě bude bavit i ta A5 pak zjistíš že načipovanej passat neni od toho tak daleko

Odesláno

M3 a Jery :thumbsup_anim:

 

 

EDIT: papírovej výkon neni vše a krátkodobě tě bude bavit i ta A5 pak zjistíš že načipovanej passat neni od toho tak daleko

A může si místo A5 koupit rolexky :-)

Návštěvník Jagman
Odesláno (upraveno)

ty jo ja zas píšu Čestina neni jazyk pro mě :)

 

JAJA - Nejsme na Chronomagu?

 

Jinak jedno aktuální video

 

Upraveno uživatelem Jagman
Návštěvník Jagman
Odesláno (upraveno)

Nemám rád když někdo dá znak R na obyč XJ8 neco co říká o majiteli no každopádně vypadá dobře ale z fotek moc nepoznám najezd by mohl sedět pokud neni kuže opravovaná(barvení atd AAA praktika!) Cena je reálná v čr v němec sou vejš ale todle už je provozně dost blíže W221 od MB taky podobně poruchové nevím jak jsou aktuálně díly v Anglii ale cca rok-dva to stálo ještě dost ale třeba vzduchovej podvozek je cca na polovině co stojí na MB osobní zkušenost s provozováním nemám ale pokud by si realně uvažoval něco zjistím pro mě už je moc novej každopádně by asi stálo za to na něj mrknout asi mi to nedá :D

 

Já koukám sem

 

http://www.sauto.cz/osobni/detail/jaguar/xjr/16165798?goFrom=list

 

Potřebuju R6 !!!!!

Upraveno uživatelem Jagman
Odesláno (upraveno)

Přesně, je to moc pěkný auto s neohraným designem.

 

Nicméně Lukáši, jak jsme se bavili, pro mě naštěstí malý ... :D

 

Jinak koukám i na XK a jsou tam hodně propastný rozdíly v cenách ... ale je to nádherný coupé.

 

Ještě k tomu výběru, dám svůj názor, který je úplně mimo zdejší diskuzi, ale já mít naftový Passat, tak k tomu pro zábavu volím jednoznačně M3 E46, bratr měl červený i žlutý a naprostá pecka. Červená skončila, jako rohlík :( . Ale je tam moooc zábavy. A5 je sterilní, 6er no designově nevím a CL nádhera, ale servisovat bych to nechtěl.

 

Ještě mě napadá, co třeba Volvo C70? Já bych šel jednoznačně do I. generace kolem roku 2001/2002 - pro mě jedno z nekrásnějších coupé, ale nový model vůbec není k zahození a servis oproti MB či BMW je sranda :) .

Upraveno uživatelem Sphinxx
Odesláno

jeste bych se podival na 5er GT. ale chapu, ze se nelibi kazdemu.

aha, tak to jsem asi napsal blbost. tak nejak sem prehlid, ze se nemluvi o A5 sportback :) tak se omlouvam

Odesláno

Ještě mě napadá, co třeba Volvo C70? Já bych šel jednoznačně do I. generace kolem roku 2001/2002 - pro mě jedno z nekrásnějších coupé, ale nový model vůbec není k zahození a servis oproti MB či BMW je sranda :) .

 

Na C70tku jsem koukal, je hezká. Tedy až na ten interiér ten mi připadá hodně slabej:

 

$_1.JPG

Odesláno
VasekN: no, je to o úhlu pohledu, oproti konkurenci není tak "cool", ale zase na druhou stranu mi přijde ergonomický a je tam všechno pohromadě, jak má být. A jenom k autu, jako takovému - na tomto konkrétním modelu mě nejvíce oslovuje jeho provedení - může to být coupé a zároveň relativně plnohodnotné cabrio. Velkou výhodou je, že moc nezajímá zloděje a je takové své, nenápadné a moc jich nejezdí, přitom v takové bílé barvě je opravdu krásné. Nedosahuje sice zvučnosti značek BMW/MB, ale jak jsem psal výše, případné opravy a náklady budou oproti BMW či MB směšné. Navíc je to poměrně nový model, takže nutnost zásahů je minimální.

 

Jinak já osobně bych do tohoto typu auta preferoval pouze benzín, ale pochopil jsem, že pokukuješ po naftě, takže ideální spořílek v tomto případě je D5. Teď je v prodeji jeden předFL model za slušné peníze a od prodejce na kterého by ses mohl s důvěrou obrátit, pana Kurtze znám osobně a vřele jej doporučuji. Odkaz je zde: http://www.tipcars.com/volvo-c70/volvo-c70-36900186.html 

Odesláno (upraveno)

Tak třeba MB jsem vyndal z hledáčku úplně, můj soused má už několikátou generaci těch největších coupe. Kupuje tak co tři až čtyři roky nové a věčně s tím má nějaké problémy. Nechápu že už nad nima nezlomil hůl :-)

Upraveno uživatelem VasekN
Odesláno

Sphinxx.-není to nějak moc za 7 let starý Volvo v manuálu?když jsem to otvíral,čekal jsem něco okolo 180,ale 330 nebo kolik,se mi zdá dost.

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...