Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Návštěvník maxigabrielg

A ty projizdis vsechny zatacky striktne bez plynu a pridavas az tehdy, kdy mas uplne srovnany kola? Vcetne vracecek nekde v Alpach? To je zvlastni styl:)

nechapem, teraz uz menime temu alebo si to necital, o com sa tu bavime?

ja oponujem proti tvrdeniu, ze stvorkolky su rychlejsie v zatacke a jazdia ako po kolejich aj na suchom asfalte.

to, ze maju lepsi prenos vykonu na silnicu, som popisal dost jasne, alebo nie?

ja tvrdim jedno, ze to, ze mas na dvoch idetickych autach - napriklad carrera 2 alebo carrera 4 - ti nic neprinesie na prilnavosti ( skor naopak) Tak tu nerie hned moj styl jazdenia, ze to uplne mimo temu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník maxigabrielg

Je to starší pan jezdící limuzinou;)

to je pravda, a este k tomu so stvorkolkou....

ale starsi pan najazdil vyse 80.000 km na Turbe a mal 3 roky Ferrari berlinetta v uprave Koening, najazdil desatisice kilometrov na roznych supersportoch a nieco okolo toho zazil.

:-)

ver mi, ze to nie su len moje nazory, to si fakt myslis, ze ty hlupaci vo Ferrari, alebo v M divizii by nepostavili stvorkolku? Alebo v AMG, a pod. Ziadne sportove porsche nie je stvorkolka a vlastne vsetky auta zalozene na radosti z jazdy nikdy neboli stvorkolky. Niektore znacky si zalozili image na tom nahone, niektore skor z bezpecnostnych dovodov vysoky vykon ponukaju ako stvorkolku a potom nezabudajme aj na ludi, co si chcu sportak vychutnat celorocne a na tych, co maju radost jazdit bokom na nezpevnenych komunikaciach.

Stvorkolky su super a mam ich rad. Ale nemaju lepsiu prilnavost v zatacke na suchu a nejazdia ako po kolajich. Aj ked to potvrdila ta baba.

:-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník maxigabrielg

Pises:

"no a na suchu v zatackach stvorkolka ma mensiu prilnavost ako ine nahony."

Coz muze logicky platit pouze pri brzdeni nebo bez plynu, zejo. Preci netvrdis, ze kdyz pridas ve vracecce plyn v predokolce, bude to fungovat lip, nez v tom Subaru:)

este raz sa spytam - hovorime este vzdy o tej teme, ze stvorkolka nema preco mat lepsiu prilnavost v zatacke ako ine auto alebo sa snazis oponovat s tym, zo tvrdim aj ja, ze pri vyjazde ma lepsi prenos vykonu?
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník maxigabrielg

nasiel som aj v cestine nejake info, aspon zhruba to popiseje:

 

 

Pohon všech kol poskytuje řidiči výhodu pouze při akceleraci či jízdě přímo, nikoli při průjezdu zatáčkou. Naopak se dá přítomnost pohonu všech kol pro rychlost v zatáčce považovat za nevýhodu.V zatáčce hraje setrvačný moment čtyřkolky proti vám - auto má tendaci stabilizovat se a jet rovně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

maxi ty tu stale tocis o rychlosti, ale akosi ti stale nedochadza ze my sa tu nebavime o rychlosti... my sa tu bavime o vseobecnej bezpecnosti na ceste za akychkolvek podmienok. keby mas v nasej zemepisnej sirke spocitat suche a mokre dni, mozno by si sa cudoval...

 

edit: okrem toho ten  tvoj citat v poslednom prispevku je trochu usmevny. absolutne nespomina o akom type stvorkolky je rec a podobne zovseobecnenia akurat podkopavaju kompetenciu pisatela. je naozaj velky rozdiel ci sa jedna o pernamentnu stvorkolku, alebo system ako haldex.

Upraveno uživatelem jankoxxx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to je pravda, a este k tomu so stvorkolkou....

ale starsi pan najazdil vyse 80.000 km na Turbe a mal 3 roky Ferrari berlinetta v uprave Koening, najazdil desatisice kilometrov na roznych supersportoch a nieco okolo toho zazil.

:-)

ver mi, ze to nie su len moje nazory, to si fakt myslis, ze ty hlupaci vo Ferrari, alebo v M divizii by nepostavili stvorkolku? Alebo v AMG, a pod. Ziadne sportove porsche nie je stvorkolka a vlastne vsetky auta zalozene na radosti z jazdy nikdy neboli stvorkolky. Niektore znacky si zalozili image na tom nahone, niektore skor z bezpecnostnych dovodov vysoky vykon ponukaju ako stvorkolku a potom nezabudajme aj na ludi, co si chcu sportak vychutnat celorocne a na tych, co maju radost jazdit bokom na nezpevnenych komunikaciach.

Stvorkolky su super a mam ich rad. Ale nemaju lepsiu prilnavost v zatacke na suchu a nejazdia ako po kolajich. Aj ked to potvrdila ta baba.

:-)

Jsem si myslel, ze pochopíš rádoby vtipnou narážku na vek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Uz sa to neda citat. Fakt nik nechape to co Max pise alebo to pochopit nechcu? Fyzika nepusti, 4x4 je na suchej dobrej ceste len velka bradavica na riti. Proste to s tym musi byt jasne horsie ako s 2 kolkou. Napriek tomu mam 4kolky rad, ale nerobme z toho modlu. A zo Subaru uz vobec nie, uz nemame 90te roky. Howgh.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník km.kmk

 

Uz sa to neda citat. Fakt nik nechape to co Max pise alebo to pochopit nechcu? Fyzika nepusti, 4x4 je na suchej dobrej ceste len velka bradavica na riti. Proste to s tym musi byt jasne horsie ako s 2 kolkou. Napriek tomu mam 4kolky rad, ale nerobme z toho modlu. A zo Subaru uz vobec nie, uz nemame 90te roky. Howgh.

+1

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A tak hlavne treba Subaru 3.0R s automatem nema permanentni 4x4. Zas abyste se ze Subaru neposrali.

Pokud vím, tak to platilo pro modely bez VTD. 

http://subarufanclub.cz/wiki/technika/awd/start

http://www.subaruclub.cz/clanek/vtd-variable-torque-distribution-28

Upraveno uživatelem decebal
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Uz sa to neda citat. Fakt nik nechape to co Max pise alebo to pochopit nechcu? Fyzika nepusti, 4x4 je na suchej dobrej ceste len velka bradavica na riti. Proste to s tym musi byt jasne horsie ako s 2 kolkou. Napriek tomu mam 4kolky rad, ale nerobme z toho modlu. A zo Subaru uz vobec nie, uz nemame 90te roky. Howgh.

Tak jo, budem si všichni kupovat auta na suché dobré cesty. Good luck! A bacha ať ti nepraskne žilka:-).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník maxigabrielg

Maxi preco si zalozil specialne vlakno na debaty typu ktoru tu vedies a napriek tomu to rozvijas stale tu?

pretoze som uz starsi pan a jazdim na stvorkolke....?!

ked to chce admin presunut, tak v pohode, ale piseme o autach, na ktorych jazdime.

:-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník maxigabrielg

Tak jo, budem si všichni kupovat auta na suché dobré cesty. Good luck! A bacha ať ti nepraskne žilka:-).

ale ja to vobec nemyslim v zlom.

Len sa chcem vyhnut tym detinskym reciam, ze clovek si kupi Outback a zacne tu klasicky rozsirovat, ze je to uplne iny svet a auto jazdi ako na kolajach a ake to ma super ten Subaru doriesene.

Nic proti nikomu a kto sa zamyslel, asi to pochpopil, ze o com som pisal - je to bezne dostupne info aj na dopravnych skolach ci v pod literature.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

AYC je založená na počítačovo-riadenom zadnom diferenciále, ktorý aktívne rozdeľujekrútiaci moment na základe informácii od rôznych snímačov vo vozidle, ktoré merajú pozdĺžne a priečne zrýchlenie vozidla , riadenie, brzdy a pozície plynového pedálu.[2]Keď je vozidlo vybavené ABS takisto sú zahrnuté vstupné parametre. Dosahuje to pomocou dvoch hydraulických spojok, ktoré obmedzujú krútiaci moment na jednotlivé nápravy. AYC je systém orientovaný na výkon, ktorý má za cieľ zvýšiť rýchlosť v zákrutách. Mam tento system v aute... som na suchom asfalte rychlejsi ako zadokolka ci predokolka..EVO

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...