PM68 Odesláno 15. srpna 2010 Nahlásit Odesláno 15. srpna 2010 V 15. 8. 2010 v 5:48, 'Jarett' napsal: Jak tady tak pročítám chválu na země České a hrůzy Slovenska vzpomenul jsem si jak nám jeden kolega na fakultě přednášel svoji teorii aplikace Hajnalovy linie na ekonomiku a kulturu ... .... přemýšlím o tom, jestli snad v něčem neměl pravdu ... Ja tomu kde žijeme hovorím "Najzápadnejší východ a najsevernejší balkán". To že nie sme západ sa koniec koncov dá pekne odsledovať na našom folklóre. Ale môžeme to interpretovať optimisticky - Nie je to chyba, je to vlastnosť 3 4
Pixelator Odesláno 15. srpna 2010 Nahlásit Odesláno 15. srpna 2010 (upraveno) 'PM68' napsal: tomu kde žijeme hovorím "Najzápadnejší východ a najsevernejší balkán". To že nie sme západ sa koniec koncov dá pekne odsledovať na našom folklóre ...no. myslim ze na niekolkych tvojich nasledovnych vyrokoch sa da velmi pekne ilustrovat aki ludia tu ten vychod a balkan vytvaraju. skus sa najprv zamysliet nad sebou ----- 'PM68' napsal: Kopa vidlákov z Burgenlandu, kopa sedlače z celého SK a jak docent Keller hovorí vo svojich prednáškach tak aj mestská chudina voliaca pravicuty si co? mestska smotanka voliaca lavicu? ... ale politika sem nepatri. 'PM68' napsal: Lebo v Londýne nemáš sedlákov od Trnavy po Košice ani vidlákov z Bruku či socky z Petržkybol si tam niekedy? by si sa dost divil... v harrods sa aj k tomu uplne najobycajnejsiemu turistovi sa spravaju ako ku kazdemu inemu zakaznikovi. a to ich tam iba "ocumovat" chodi teda vela ludi... 'PM68' napsal: Zákazníci sú odporné hovadaobchodnik z tych "odpornych hovad" zije... ak sa mu nepaci. nech zacne pre mna za mna hrat na harmoniku na hlavnom namesti. nikto mu to nezakazuje. 'PM68' napsal: Zákazníci sú vychcané svinesnad sa nemusim vyjadrovat ani... Upraveno 15. srpna 2010 uživatelem Pixelator 5 2
PM68 Odesláno 15. srpna 2010 Nahlásit Odesláno 15. srpna 2010 V 15. 8. 2010 v 7:43, 'Pixelator' napsal: ...no. myslim ze na niekolkych tvojich nasledovnych vyrokoch sa da velmi pekne ilustrovat aki ludia tu ten vychod a balkan vytvaraju. skus sa najprv zamysliet nad sebou ----- ty si co? mestska smotanka voliaca lavicu? ... ale politika sem nepatri. bol si tam niekedy? by si sa dost divil... v harrods sa aj k tomu uplne najobycajnejsiemu turistovi sa spravaju ako ku kazdemu inemu zakaznikovi. a to ich tam iba "ocumovat" chodi teda vela ludi... obchodnik z tych "odpornych hovad" zije... ak sa mu nepaci. nech zacne pre mna za mna hrat na harmoniku na hlavnom namesti. nikto mu to nezakazuje. snad sa nemusim vyjadrovat ani... Odbáčas od témy, zbytočne sa venuješ tomu čo som ja použil ako ilustráciu mojej obhajoby obchodníkov. Zjednodušene čo som chcel povedať: predavači aj obchodníci to majú ťažké. Veľmi ťažké. A v diskusii o prístupe k zákazníkom sa staviam na ich stranu. V tom obchode možno v ten istý deň bolo XX spokojných zákazníkov ale tí spokojní na fóra nevypisujú. Jedna zlá referencia sa potom vyvažuje desiatkami pozitívnych. A pretože problematiku maloobchodu poznám tak som sa snažil použiť argumenty a fakty, ktoré použivajú tí čo sú za pultom. K Tvojím ostatným poznámkam, ktoré sú namierené na mňa len toľko, že odbáčaš od témy a snažíš sa teraz triafať do mňa. Ak napíšem že zákaníci sú prasiatka/teliatka (lebo za výraz ho..da a s..ne ma ti napomínali) tak citujem tých čo za tým pultom stoja, ktorým strhávajú z výplatu tovar, ktorý sa v predajni ukradne (a ver že je ho veľa a z roka na rok viac) a tiež citujem tých, ktorí tú robotu robia povedzme 25 rokov a sú z nervami v koncoch lebo ľudia sú agresívnejší a konfliktnejší a z roka na rok sa to zhoršuje. To že obchodník žije so zákazníkov, ktorých v zásade nemá rád je častý a bežný jav. A čoraz častejší. To čo si o nich myslí nemá nič s tým čo robí. Takže Tvoje rady o harmonike obchodníka nezaujímajú. V podstate nadšených obchodníkov, ktorí sa naozaj úprimne tešia najdeš už pomaly len v obchodoch s nejakým "hobby" zameraním kde nakupuje nejaká úzka komunita zákazníkov. Takže srcko netriafaj sa do mňa, ja sa do teba tiež nenavážam keďže neviem čo si za vtáka a odkiaľ si priletel a sústreď sa na to, že popisujem jav - je veľa obchodníkov ktorých to nebaví a ja sa im nečudujem. Pochopil si to takto? Alebo sa necháš uniesť tým, že sa sústredíš na to ako to hovorí namiesto toho čo hovorím? Myslím, že keby som to povedal "jemnejšie" alebo "politicky korektnejšie" - niečo v štýle "zákazníci sa nie vždy správajú adekvátne" namiesto "zákazníci sú teliatka" tak takúto diskusiu nevyvoláme a to som napísal hneď na začiatku v prvom príspevku, že idem rozprúdiť diskusiu tým, že sa postavím argumentami na stranu tých za pultom. 3 6
Kalifx Odesláno 15. srpna 2010 Nahlásit Odesláno 15. srpna 2010 No PM68 má možná svou pravdu, ale já mám raději takový prodavače jako v týhle skvělý reklamě Porsche. "Za dvacet let nashledanou..." http://www.youtube.com/watch?v=KRbzJ0L1Zn8 7
bohus76 Odesláno 15. srpna 2010 Nahlásit Odesláno 15. srpna 2010 V 15. 8. 2010 v 9:22, 'Kalifx' napsal: No PM68 má možná svou pravdu, ale já mám raději takový prodavače jako v týhle skvělý reklamě Porsche. "Za dvacet let nashledanou..." [Taky mám nejraděj prodavače jako v téhle reklamě a věřím,že slušné jednání je nutnost a spokojený zákazník se vždy vrátí.Dál se v tom babrat nemá smysl.
instant Odesláno 15. srpna 2010 Nahlásit Odesláno 15. srpna 2010 (upraveno) pribudol mi na profile comment od pana majitela: peter tham Today, 10:29Vy kritizujete moju gramatiku, veď píšete všetko bez mekčenou ,začnite u seba, ale hlavne že ste anonymný !!! tak snad len tolko: slovo makcen je muzskeho rodu a pise sa so "sirokym e" - ä /prehlaskovane a/. spravne by to malo byt "bez mäkčeňov". chlape, aspon to prezen google translatorom ked uz si pologramotny, a uz sa tu dalej nestrapnuj.. Upraveno 15. srpna 2010 uživatelem instant 4 1
instant Odesláno 15. srpna 2010 Nahlásit Odesláno 15. srpna 2010 V 15. 8. 2010 v 9:20, 'PM68' napsal: Odbáčas od témy, zbytočne sa venuješ tomu čo som ja použil ako ilustráciu mojej obhajoby obchodníkov. Zjednodušene čo som chcel povedať: predavači aj obchodníci to majú ťažké. Veľmi ťažké. A v diskusii o prístupe k zákazníkom sa staviam na ich stranu. V tom obchode možno v ten istý deň bolo XX spokojných zákazníkov ale tí spokojní na fóra nevypisujú. Jedna zlá referencia sa potom vyvažuje desiatkami pozitívnych. A pretože problematiku maloobchodu poznám tak som sa snažil použiť argumenty a fakty, ktoré použivajú tí čo sú za pultom. K Tvojím ostatným poznámkam, ktoré sú namierené na mňa len toľko, že odbáčaš od témy a snažíš sa teraz triafať do mňa. Ak napíšem že zákaníci sú prasiatka/teliatka (lebo za výraz ho..da a s..ne ma ti napomínali) tak citujem tých čo za tým pultom stoja, ktorým strhávajú z výplatu tovar, ktorý sa v predajni ukradne (a ver že je ho veľa a z roka na rok viac) a tiež citujem tých, ktorí tú robotu robia povedzme 25 rokov a sú z nervami v koncoch lebo ľudia sú agresívnejší a konfliktnejší a z roka na rok sa to zhoršuje. To že obchodník žije so zákazníkov, ktorých v zásade nemá rád je častý a bežný jav. A čoraz častejší. To čo si o nich myslí nemá nič s tým čo robí. Takže Tvoje rady o harmonike obchodníka nezaujímajú. V podstate nadšených obchodníkov, ktorí sa naozaj úprimne tešia najdeš už pomaly len v obchodoch s nejakým "hobby" zameraním kde nakupuje nejaká úzka komunita zákazníkov. Takže srcko netriafaj sa do mňa, ja sa do teba tiež nenavážam keďže neviem čo si za vtáka a odkiaľ si priletel a sústreď sa na to, že popisujem jav - je veľa obchodníkov ktorých to nebaví a ja sa im nečudujem. Pochopil si to takto? Alebo sa necháš uniesť tým, že sa sústredíš na to ako to hovorí namiesto toho čo hovorím? Myslím, že keby som to povedal "jemnejšie" alebo "politicky korektnejšie" - niečo v štýle "zákazníci sa nie vždy správajú adekvátne" namiesto "zákazníci sú teliatka" tak takúto diskusiu nevyvoláme a to som napísal hneď na začiatku v prvom príspevku, že idem rozprúdiť diskusiu tým, že sa postavím argumentami na stranu tých za pultom. je to velmi jednoduche - nech idu robit nieco ine. nech proste nestoja za pultom za tri koruny a nozom na krku, nemoze to skoncit inak ako hovoris. psychologia predaja typu public shopping mall /nehovorim o obchodnych domoch so speci zameranim na lux. tovar/ takmer vylucuje bezproblemovy predaj skutocne luxusneho tovaru. Aj kvoli demografickej skladbe obyvatelstva, ktora je hlavne v SK nevyhovujuca /podvyzivena stredna vrstva/. Ak je cielova skupina vyssia stredna a najvyssia /prijmova/ vrstva, nema ten obchod v auparku pri vchode co robit. Maximalne tak laka zlodejov a cumilov. Skutocnych zakaznikov je tu presne adresne mnozstvo a vies ich cielene oslovit a pritiahnut k sebe do predajne aj inam. Inak to dopadne tak, ako to tu opisuju obchodnici /= takmer samovrazda/. Ciastocne chapem pohlad druhej strany, ale vo chvili, ked pride rad na to, ze zakaznik dava peniaze, akekolvek argumenty koncia. Shopping Mall jest chramom komercie, money talks, amen.
honza71 Odesláno 15. srpna 2010 Nahlásit Odesláno 15. srpna 2010 (upraveno) Zjednodušene čo som chcel povedať: predavači aj obchodníci to majú ťažké. Veľmi ťažké. TO PM68: A kdo dneska ne ?!? To jako těm zákazníkům, co chtějí za svoje peníze kromě toho zboží taky službu "na úrovni" nebo přinejmenším slušné chování ze strany prodejce ,ty prachy rostou doma na zahradě ??? To asi těžko, že jo . Naprosto souhlasím s instant(em). Pokud jsou pro prodejce zákazníci svině, otravný hmyz a co já vím co ještě, možná by byla cesta jít dělat něco jiného. Mimochodem obchod/prodej patří do oblasti SLUŽEB !!! Ale to zjevně ještě spoustě "obchodníků" v našich končinách nedošlo. Hospodářské sektory: 1) sektor primární (tzv. prvovýroba) ? zahrnuje získání surovin a produktů z přírody a obdělávání půdy, např. těžební průmysl, lesnictví, zemědělství, rybářství 2) sektor sekundární (tzv. druhovýroba) ? zahrnuje zpracování produktů z prvovýroby a výrobu hmotných statků, např. průmysl kožedělný, potravinářský, chemický, stavební 3) sektor terciální ? zahrnuje oblast služeb pro obyvatele, např. doprava a spoje, zdravotnictví, pojišťovnictví, obchod , školství, CR, kultura, komunální služby ? 4) sektor kvartální ? zahrnuje oblast vzdělání, výchovy, vědy a výzkumu - od r. 1990 vzrostl v ČR podíl terciálního sektoru a klesl podíl sekundárního Upraveno 15. srpna 2010 uživatelem honza71 1 1
xlaque Odesláno 15. srpna 2010 Autor Nahlásit Odesláno 15. srpna 2010 V 15. 8. 2010 v 10:24, 'instant' napsal: pribudol mi na profile comment od pana majitela: peter tham Today, 10:29Vy kritizujete moju gramatiku, veď píšete všetko bez mekčenou ,začnite u seba, ale hlavne že ste anonymný !!! tak snad len tolko: slovo makcen je muzskeho rodu a pise sa so "sirokym e" - ä /prehlaskovane a/. spravne by to malo byt "bez mäkčeňov". chlape, aspon to prezen google translatorom ked uz si pologramotny, a uz sa tu dalej nestrapnuj.. Nič si z toho nerob, aj mne napisal do profilu, že som anonym Ta reklama na Porsche mi pripomenula navštevu JLC butiku v Pariži (hmm, mily PM68, prečo maju nižšie ceny ako bežni predajcovia vo svete, ked Vendomske namestie je jednym z najdrahšich miest na prenajom na svete ? Ale to je zase len polemika, ako všetko, čo si doteraz napisal). Venoval sa mi riaditel butiku, sam som mu povedal "...it´s my dreamwatch & I want just see it, not buy..." a myslite si, že to bol problem ? 1
PM68 Odesláno 15. srpna 2010 Nahlásit Odesláno 15. srpna 2010 V 15. 8. 2010 v 9:22, 'Kalifx' napsal: No PM68 má možná svou pravdu, ale já mám raději takový prodavače jako v týhle skvělý reklamě Porsche. "Za dvacet let nashledanou..." http://www.youtube.com/watch?v=KRbzJ0L1Zn8 Je to krásna reklama. Poznám ju dlho. Ale budme realisti. Koľko z tých obchodov čo dnes u nás funguje, je na trhu 20 a viac rokov? A koľkí z nich budú existovať o 20 rokov? Asi nežijeme v tak stabilnom prostredí akým bola donedávna (a ešte aj je) západná európa. Rozhodne by bolo skvelé, keby to tak bolo... 2
Jakubisko Odesláno 15. srpna 2010 Nahlásit Odesláno 15. srpna 2010 Nemám rád lidi, kteří se neustále ohání tím, že něco nejde.
Kalifx Odesláno 15. srpna 2010 Nahlásit Odesláno 15. srpna 2010 A ještě jednu osobní poznámku k této problematice. Skutečnosti, jestli prodavače někdy v životě okradli nebo jestli choděj všichni jen na čumendu nebo jestli má nějaký osobní problémy mě jakožto zákazníka ABSOLUTNĚ nezajímají. Speciálně v oblasti, kde (se) prodávají emoce. V takovém případě musí i prodavač do tohoto "projektu" investovat ty své. A jiná varianta, než že to budou emoce pozitivní, nepřipadá v úvahu. Jinak je to špatný prodavač.Obchodnící mají na luxusním zboží dostatečnou marži na to, aby se smířili s tím, že až 90 % procent lidí vcházejících do jejich obchodu je "průtokových". Ovšem i v téhle skupině existují jedinci, kteří mají ochotu a prostředky k tomu, aby se dostali mezi těch zbývajících 10 %. A velmi často je pouze v rukou prodavače, v kterém obchodě se tak stane. 1
Návštěvník Tada Odesláno 15. srpna 2010 Nahlásit Odesláno 15. srpna 2010 PM68: To je právě ono, většina těch zahraničních obchodů funguje déle jak 20 let, někdy i déle jak 100let. Takže se na to umí podívat z větší perspektivy a vědí, že kdo si nekoupí hodinky dnes, tak si je přijde koupit zítra nebo za rok nebo za pět. A vědí, že když se k němu budou slušně chovat, přijde k nim a ne ke konkurenci. 1 1
BlackSteel Odesláno 15. srpna 2010 Nahlásit Odesláno 15. srpna 2010 V 14. 8. 2010 v 19:27, 'PM68' napsal: Takže takto: dlho som robil pre jednu firmu o mala v AP 3 prevádzky, potom 2 teraz zase len jednu ako na začiatku. Mám tam veľa známych čo tam majú obchody - rôzne komodity od somarín po luxus či reštiku a poznám dobre aj situáciu v jednom veľkom elektro čo tam je. Okrem toho čo robím alebo skôr nerobím lebo na staré kolená sa už nemienim zodrať tak ma problematika maloobchodu veľmi zaujíma, sledujem to, ako hobby - baví ma to - kde dať regále, do akej výšky vyložiť aké veci, akej farby dať dlažbu a rôzne úchylárne - je to krásna téma a krásne sa pozoruje ako veci na to stádo (pardon na zákazníkov) fungujú. To len ako úvod... AP je špecifická búda. Na jednej strane si tam chodia ventilovať ego rôzny frikulíni, ktorí žijú v omyle, že sú bohatí. Chodí tam zopár relevantných pracháčov. Kopa vidlákov z Burgenlandu, kopa sedlače z celého SK a jak docent Keller hovorí vo svojich prednáškach tak aj mestská chudina voliaca pravicu ergo obyvatelia Petržalky :-) Väčšina z menovaných skupín tam nechodí nakupovať ale poprechádzať sa. Oni chodia po obchodoch a pozerajú a ochytávajú veci na ktoré nemajú. Je to istý druh onanie. Sadnú na nejaký autobus čo tam ide a niekoľko hodín sa pozerajú na to čo si nemôžu kúpiť. Psycho. To spôsobuje únavu materiálu na druhej strane pultu. Prešibanejší predavači čo majú pevné nervy sa behom pár rokov obrnili tým, že si zákazníka otypujú. Skrátka aby nestrácali čas so sockou, ktorá nič nekúpi. Kruté? Áno. Že sa občas pomýlia a naserú niekoho kto by naozaj vyhral súťaž o tržbu dňa? Tých čo poznám majú cca 96.6% úspešnosť. Zažil som to ix krát keď som sa s nimi bavil. Pozrú na pacienta a vedia. Teraz pôjde k tej vitríne, potom tam, potom sa poškrabe v riti a potom sa opýta takúto kravinu. Tí dobrí majú stádo prečítané jak včerajšie noviny. Aj týpek v obchode s nábytkom na druhej strane ulice sa mrkne na topánky, na hodinky, na to aké máš handry, nechty a hneď vie či Ti dá k písaciemu stolu na ktorý slintáš aj katalóg (lebo jeho tlač stála 5,- ? za kus) alebo bude robiť mŕtveho chrobáka a šetriť energiu na niečo iné. Samozrejme ako som hovoril. Občas sa pomýlia. Ale tí dobrí sa mýlia málo. Sú tam aj obchody čo naberú mladé východniarky, dajú im minimálnu mzdu s tým, že po skúšobnej dobe dostanú pridané ale deň pred koncom skúšobnej lehoty ich vyhodia a príjmu iné pipky. Nanajvýš občas ostane trochu dlhšie nejaká cica čo majiteľovi urobí dobrú fajku vzadu v sklade. Tú potom vyhodia keď omrzí a to tak, že na ňu našijú nejaké manko abude rada že môže vypadnúť. Takže - nehodnotil by som to tak kruto. Áno vonku (smerom na západ) je to lepšie. Ale je to hlavne tým, že ten materiál za pultom nie je tak unavený. Lebo v Londýne nemáš sedlákov od Trnavy po Košice ani vidlákov z Bruku či socky z Petržky ale dosť solventných pacientov, ktorý robia obrat teda aj provízie predajcom a tí potom stihnú byť príjemný aj na sedlač z Československa ako keď som prišiel vo vyšúchaných rifliach a vyťahanom svetri s batohom do Claridge's a oni ma bez mihnutia oka ubytovali s úsmevom namiesto toho aby ma kopli do riti niekam na perifériu kam by som zapadol. Aj keď teraz ma napadlo - možno si tá recepčná všimla moje hodinky a riskla to? Iba toľko k diskusii. Chcel som sa trochu zastať ľudí za pultom. Nemajú to ľahké. Budte na nich dobrí... Toto je úplná Sodoma-Gomora, ale asi to bude pravda. Chudinky Východniarky
akatsuki Odesláno 13. října 2010 Nahlásit Odesláno 13. října 2010 tak ked je tu rec o luxusnej predajni nechapem preco, ked som si obzeral hodinky cez vyklad tak som zbadal ako si tam predavac vytiera pasteku majku roskom ako v pohode mne to nevadi sak kazdy musi jest ale vyzeralo to komicky medzi tolkymi drahymi hodinkami a co sa tyka kvalifikacie je slaba ved nevedia co je to luneta zevraj oblecenie prosim vas v poluse ma privital chalanisko s kapsacmi na kolenach ale aspon sa vyznal a dalo sa snim pokecat tot tolko k luxusu ako ked clovek kupuje auto tak su taky asertivny ale ked ukazete 30 litrou kes tak vam idu setci aj ruku pobozkat na znak ucty ale ako zaplatite tak su zas setci odmerany jednoducho sk 5
marosh Odesláno 14. října 2010 Nahlásit Odesláno 14. října 2010 Na Slovensku asi došly čárky-interpunkce.
Donuts Odesláno 14. října 2010 Nahlásit Odesláno 14. října 2010 Tomu blabolu by ani interpunkce nepomohla.
obchodnik-o3 Odesláno 14. října 2010 Nahlásit Odesláno 14. října 2010 V 12. 8. 2010 v 15:57, 'xlaque' napsal: Vážení Chronomagori, dopredu sa ospravedlnujem za bonzovanie na obchod, ale včerajši pristup ma skutočne dostal... Ako som už pisal v Rolex vlakne, bol som včera na "vylete" v Bratislave, s přítulkou sme si chceli pozrieť vystavu Lega v Auparku (kt je IMHO o ničom, tu takisto neodporučam). Už hned po prichode som videl obchod s lepšimi hodinkami (Breitle, Omega,...), ale naschval som si navštevu tohto obchodu nechal až nakoniec. Ked sme tam vošli, jeden predajca sa venoval klientkam pri šperkoch, druha niekam telefonovala. Popozeral som vyklad, že si skusim Béčka Chronomaty B01 a pre přítulku vypytam Constellation. Predavačka v modrych šatach ukazujucich celu jej čiernu supravu s Montblanc šperkom cez cely vystrih a množstvom make-upu vo veku 30-35 sa na mna otočila: Legenda: predavačka=P, ja=J P:Dobry deň, čo si prajete ? J:Ukažete mi nejake hodinky ? P:Ktore by ste chceli vidieť ? J:Tieto Breitlingy. P:A máááte na to ? Lebo nemienim len tak vyťahovať hodinky za 7 000 ? J:A ukažete mi nejake z vykladu ? P:A ktore ? J:Tieto Omegy (Speedmaster Broad Arrow) P:Vy rubete skutočne vysoko...Viete, čo su to za hodinky ? J:Speedmastery....a ešte tieto... P:Moment, nebudem vam ukazovať viacere hodinky naraz!!!Takže 100 metrova vodotesnosť, tachymetricka stupnica, Lemania,... ešte na niečo som zabudla ? J:Možno to, že su to 42 (Co-axial som radšej nespomenul, moje nasratie malo vysoku hodnotu) P:To som nepovedala ? A poznate aj nejake lepšie švajčiarske značky ? J:Ako napr čo ? P:Breguet, Audemars,... J:Breguet je veľmi tradična značka a nema veľmi novinky a Audemars veľmi nemusim. P:A ešte nejake ? J:Ako napr Patek ? P:Napriklad. J:Hej, ale ked tomu začinaju ceny na 15 000 ?... P:Nechceli by ste tu pracovať ?Lebo mi teraz odišli dvaja ľudia a potrebujem niekoho, čo sa vyzna a ma vystupovanie... Toto je len ta podstatna časť rozhovoru, to som ešte nespomenul, že na tie Constellation sa vyjadrila, že su to "hodinky pre staru, konzervativnu damu, nie pre mladu kočku". Skušal som si hodinky už veľakrat (Pariž, York, Brusel, Lille, Sheron,...) a aj bomby za 40 000 ?,...nikde im nevadil moj vek (19), nikdy nikto nefrflal... Preto chcem vedieť: -je normalne, že sa ma predavačka ako prve spyta na moje finančne možnosti ? -je normalne, že ide kritizoať dopredu hodinky na skušanie ? -a je normalne, že po sprške submisivnych hodnoteni voči mojej osobe mi ponukne pracu ??? Ak niekto chcete, chodte sa spytať, bude to určite dobre platene miesto a ak vas to bavi... Ospravedlnovat za bonzovanie sa nemusis,treba poukazat na negativa obchodu... Musim ale povedat,ze ma to prekvapuje.Bol som v tom obchode 2x v ramci hladania niecoho vhodneho pre moju osobu,obsluhovala ma velmi mila slecna a maximalne ochotna (mal som pred sebou polozene 4 kusky).Prvy ani druhy raz som nekupil,ale ochotne ma vybavila pri odchode aktualnym katalogom a jemnym usmevom. Ale ako pises,ze P spomenula odchod dvoch ludi,tak sa to mohlo zmenit. Pojdem to omrknut...ako sa hovori,do tretice vsetko dobre!
Ivansan Odesláno 14. října 2011 Nahlásit Odesláno 14. října 2011 V prvom rade pozdravujem všetkých. Dlho som zvažoval, že kde napíšem svoj prvý príspevok a či začnem hneď s otázkami typu kde to a ono kúpiť a ako čo najvýhodnejšie. Rozhodol som sa však napísať sem, kedže som sa v blízkej budúcnosti chystal navštíviť tento obchod, ktorý sa tu stal predmetom mnohých názorov. Mňa podobné diskusie celkom úprimne povedané zaujímajú a som rád, že som sa tu dočítal to či ono. Takže srdečná vďaka všetkým čo sa tu podelili o svoj názor. (a to je to podstatné čo som sem chcel napísať) Pekný deň.
sword2 Odesláno 22. října 2011 Nahlásit Odesláno 22. října 2011 to Ivansan: kupoval som asi tri roky spat Omegy v Auparku a bolo to bezproblemove, ale ak ti mozem doporucit tak sa pozri ešte aj v Eurovei do obchodu World of Watches...robi tam jeden prijemny predavac od ktoreho som kupoval Omegy ked robil este v Auparku...je velmi prijemny a zjavne ho to baví predavat...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se