Přejít na obsah

Co na těch roládách máte??


Libunda

Doporučené příspěvky

pozérovi sa veci páčia, pretože sa páčia iným. hard-core pozér nemá vlastný názor. resp. má až do vydania nového čísla ............... /meno magazínu doplňte dľa potreby/

 

podľa mňa to ypo vystihol, 80% rolexu je značka. rolex je učebnicový príklad úspešného megamarketingu. nemyslím to negatívne, proste to vedia a robia to dobre a hlavne dlho.

tak ako bežný človek je presvedčený, že rolex sú "najlepšie hodinky na svete", tak je presvedčený že harley davidson je najlepší motocykel atd atd atd.

 

rolex sa v prvom rade kupuje kvoli tej korunke na ciferníku. to že sú to btw. overené, spoľahlivé, v detailoch slušne spracované atdatdatd hodinky, je holý fakt /skúsili by nebyť, za tie peniaze :)/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a to je také v pořádku ..... nejsem natahovací na klíček a rozhodně nekývu jak je potřeba x na druhou stranu to je handicap ;)

 

A seš si jistej, že to v hlavě Tvého obrázku opravdu nejni klíček...? :) A jak vysvětlíš, že když je čas udělat dětem páápáá, tak se nikdy nezdržíš mávání?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník YPO

A seš si jistej, že to v hlavě Tvého obrázku opravdu nejni klíček...? :) A jak vysvětlíš, že když je čas udělat dětem páápáá, tak se nikdy nezdržíš mávání?

 

opraveno :D Upraveno uživatelem YPO
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...jsou mraky hodinek, ale jenom některý mají všechno - rolex je rozhodně mezi nimi, ale trochu z toho cítím, že 80% úspěchu dělá jenom jméno

 

No vono vybudovat takový jméno muselo dát nějakou práci...takže bych to jméno považoval za podloženou hodnotu, ne jenom za nějaký jméno.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník YPO

No vono vybudovat takový jméno muselo dát nějakou práci...takže bych to jméno považoval za podloženou hodnotu, ne jenom za nějaký jméno.

 

to je jasný a nedá se to oddiskutovat

 

já akorát vidím trošku problém, aby si naše děti u Bechyněho nemuseli kupovat jenom jméno na papírku, protože ty strojky z roku 1950 už budou out :D - tohle by se dalo nandat i na breitling, omegu a já nevím co - prostě si myslím, že ty firmy díky svému jménu trochu zakrněly x to jak dlouho existují a prodávají jenom svůj název

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já akorát vidím trošku problém, aby si naše děti u Bechyněho nemuseli kupovat jenom jméno na papírku, protože ty strojky z roku 1950 už budou out :D

 

strojky Rolex jsou jako B-52, ty taky mají být vyřazeny nejdřív někdy za 30 let

 

Přesně tak, za ty prachy co Rolex už po desetiletí vydělává, už mohli s troškou nadsázky její mozky vymyslet mechanický strojek s výhodama quartzu a odstranit slabé stránky mechanického strojku. Parachrom je na ty roky docela málo.

 

už to udělali, ale jinde, a jmenuje se to spring drive :-)
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stručně ;)

Rolex je Rolex, mám na nich vše a nic.

V historii udělali pár dobrých kousků a i v současnosti se sem tam zadaří.

Rolex jsem už "za komančů" považoval za něco s aurou hodinářské špičky a jsem přesvědčen, že spousta nechronomagorů je tam i má. Z toho plyne tak vysoký MachrIndex

Rolexkynebo alespoň zkušenost s nimi, by neměly chybět v žádné sbírce chronomagora. Jako mnoho dalších jsem prošel od adorace k averzi a pak až k nutnosti ;)

 

A co se týká "předraženosti"? Vždyť stejně platíme za značku (tradici, cokoliv..) v podstatě každý den. Počínaje aviváží a konče italským sporťákem (jedno z toho jsem dnes kupoval ale jako na potvoru, nemá to čtyři kola :) )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...