Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Teď jsem měl telefonát s Dušák servisem. Jsem tak naštvanej, že si odpustím nějaký vtipný glosování a shrnu jenom fakta.

 

6. 10. jsem odnesl Herkulesy k Dušákovi do servisu s tím, že bych je chtěl seřídit. Což se obratem stalo. Následně jsem projevil zájem o výměnu sklíčka. Na to mně pán ze servisu navrhnul, že mají službu, díky který dokáží nanést antireflex. To mě zaujalo. Tak jsme se domluvili na tom, že mně zjistí cenu novýho skla a já se pak rozhodnu, kterou cestu zvolím. Hodinky jsem nechal a ještě si domluvil výměnu těsnění a přebroušení tahu. Ze servisu se skutečně 8. 10. ozvali a řekli mně cenu novýho sklíčka. Já se celkem otevřeně ptal, co by mně doporučili - ergo kladívko jsem bych ochotnej zaplatit i nový sklo. Nicméně pán mně do telefonu řekl, že v tom v zásadě rozdíl není a navíc to bude dřív než dodání nového skla. A tak jsem, i vzhledem k finančním aspektům, zvolil nanesení antireflexu. Tím momentálně naše komunikace skončila. Na servisním listu bylo datum dokončení opravy 6. 11.

 

5. 11. zeptal emailem, kdy předpokládají dokončení opravy. Obratem mně bylo sděleno, že čekají na sklíčko a jejich partner nanáší antireflex až v okamžiku, kdy se mu sejde víc zakázek. Což bylo pro mě opravdové překvapení, protože jsem o tomto způsobu práce jejich dodavatele nic nevěděl. Ale ve stejným mailu jsem byl ujištěn, že oprava bude dokončena během příštího týdne (tedy z pohledu dnešního dne toho minulého).

Opět se nic nedělo. Nikdo mně nedal vědet. Prostě nic. Nechal jsem to bejt a dnes jsem jim napsal znovu mail s dotazem, kdy budou hodinky opravený. Následně mně zavolali ze servisu, že jim dodavatel dodal minulej tejden sklíčko, jenže menší (nejspíš tedy úplně jiný), takže ho okamžitě vrátili a přerušili s ním spolupráci! Ovšem moje sklíčko ještě musej dodělat. Což mě ohromně "uklidnilo", protože partnera s takto ukončenou spoluprací bude jistě všechno motivovat k tomu, aby ho dodal co nejdřív. Navíc se budu modlit, aby byl antireflex srovnatelnej s tím originálním od Breitlingu (i když mě pán ujistil, že ano).

 

Pro úplnost musím podotknout, že mně byla nabídnuta sleva, ale na tu já kašlu. Očekával jsem precizní a hlavně logisticky zvládnutý servis. Bohužel... Informací jsem se musel dožadovat a nakonec se dozvěděl něco, co mně vyrazilo dech.

 

Dlouho jsem o tom nechtěl psát, protože ani když dvakrát nebyl dodržen termín tak jsem si říkal, že vše se nakonec v dobré obrátí a nebudu zbytečně kalit vodu. A řekl bych, že umím čekat. Na kompletní renovaci Autávií v Chaux-de-Fonds jsem čekal 12 týdnů. Jenže na tom termínu jsme se domluvili a byl splněn. Ale vzhledem k tomu, že vlastně ani teď přesně nevím, kdy budou hodinky dokončeny (prej, snad, tento týden?) mně to prostě nedá.

 

Chápu, že pro někoho může bejt mnou popsanej problém malichernost, ale nakonec svět hodinek je hodně o emocích a pocitech. A moje emoce a pocity momentálně raději nechtějte znát. Když jsem kupoval svoje první hodinky (Omegy PO) přímo v ČR, rozhodl jsem se pro Dušáka na Arkádách. A nemůžu si na přístup personálu stěžovat. Naopak. Ale po této zkušenosti (byť ze servisem) se budu raději dál obracet jinam.

 

Hrozně rád bych na konec napsal něco pozitivního, ale jsem otrávenej a rozčarovanej, takže mě nic nenapadá.

  • Dát hlas 4
Odesláno

Co to bylo za dodavatele? To, že s ním takhle lehce přerušili spolupráci svědčí spíš o nějakým šedým lokálním řešení, než že by to byl zaběhlý a vynucený koncernový standard.

Že by nějakej lokální optik? A co na to servisní standardy nepochybně striktně definovaný Breitlingem?

Stát se to mně, snad bych si i našel čas to přeložit a dát k vyjádření do švajcu.

Odesláno

Co to bylo za dodavatele? To, že s ním takhle lehce přerušili spolupráci svědčí spíš o nějakým šedým lokálním řešení, než že by to byl zaběhlý a vynucený koncernový standard.

Že by nějakej lokální optik? A co na to servisní standardy nepochybně striktně definovaný Breitlingem?

Stát se to mně, snad bych si i našel čas to přeložit a dát k vyjádření do švajcu.

 

Hele Bandi, momentálně je minimálně fér to nechat Dušáka dořešit. Nechci dělat vlny dál než je nutný. Jsem sice opravdu hodně mrzutej, ale předpokládám, že Dušák vše dořeší co nejdřív a v takových standardech, jaký bych u Breitlingu očekával.
Odesláno (upraveno)

..... Ale po této zkušenosti (byť ze servisem) se budu raději dál obracet jinam. .....

 

Rád bych se pletl, ale možná si je touto větou "namotivoval" stejně, jako oni toho svýho (zaručeně autorizovanýho) vyhozenýho dodavatele.

Snad Ti to dobře dopadne. Já teď s Dušákama řeším pro mě velmi zásadní nákup a tak mě tvé vlákno dost netěší.

Vrátil jsem se natrvalo do ČR a tak jsem chtěl začít nakupovat tady. Hm, možná dělám něco špatně.

Budu to tu sledovat.

Upraveno uživatelem honza71
Odesláno

A od kdy Dušák smí spravovat Herculesy? Měl jsem zato, že na ně nemají papír a posílají je do Vídně.

 

Já myslím, že smí.

 

..... Ale po této zkušenosti (byť ze servisem) se budu raději dál obracet jinam. .....

 

Rád bych se pletl, ale možná si je touto větou "namotivoval" stejně, jako oni toho svýho (zaručeně autorizovanýho) vyhozenýho dodavatele.

Snad Ti to dobře dopadne. Já teď s Dušákama řeším pro mě velmi zásadní nákup a tak mě tvé vlákno dost netěší.

Vrátil jsem se natrvalo do ČR a tak jsem chtěl začít nakupovat tady. Hm, možná dělám něco špatně.

Budu to tu sledovat.

 

Všechno, co jsem napsal je pravda a nevidím důvod proč by se mně měli mstít nebo co tím vlastně myslíš. Takové chování u Dušáka prostě nepředpokládám. A co se nákupu týče - to je můj osobní postoj. Nehledě na to, že jsem psal o spokojenosti s přístupem na Arkádách. To je celý.
Návštěvník YPO
Odesláno

:lol: :lol: :lol:

 

neboj nejdříf se tu objeví safi ... zítra paní Miša a bude fšechno v cajku

  • Dát hlas 1
  • Hlasovat proti 1
Odesláno

Já myslím, že smí.

 

 

Všechno, co jsem napsal je pravda a nevidím důvod proč by se mně měli mstít nebo co tím vlastně myslíš. Takové chování u Dušáka prostě nepředpokládám. A co se nákupu týče - to je můj osobní postoj. Nehledě na to, že jsem psal o spokojenosti s přístupem na Arkádách. To je celý.

 

Nepochybuji o tom, že píšeš jen pravdu.

Ano, myslel jsem na "mstu" (obstrukce) ze strany servisu.

S nákupem (zatím jedním/ ten druhý se nyní připravuje) u Dušáka jsem byl spokojen. Jen mě trochu odrazuje tvůj příběh .

Utrácet své peníze tam, kde se nechovají korektně k zákazníkovi, no budu o tom přemýšlet. Jde mi obecně o firmu.

Je celkem jedno, zda se jedná o prodej nebo servis.

 

P.S. Nechtěl jsem se Tě dotknout.

Odesláno

A od kdy Dušák smí spravovat Herculesy? Měl jsem zato, že na ně nemají papír a posílají je do Vídně.

 

Proč by nesměl, mě na Herkulech taky dělali opravu, a byl jsem docela spokojený, až na tolikrát diskutovaný přístup Kožaka.
Odesláno (upraveno)

Nepochybuji o tom, že píšeš jen pravdu.

Ano, myslel jsem na "mstu" (obstrukce) ze strany servisu.

S nákupem (zatím jedním/ ten druhý se nyní připravuje) u Dušáka jsem byl spokojen. Jen mě trochu odrazuje tvůj příběh .

Utrácet své peníze tam, kde se nechovají korektně k zákazníkovi, no budu o tom přemýšlet. Jde mi obecně o firmu.

Je celkem jedno, zda se jedná o prodej nebo servis.

 

P.S. Nechtěl jsem se Tě dotknout.

 

Ale kdepak. :) Mě jsi se nedotknul. Já to myslel jen tak, že zase není třeba Dušáka démonizovat. Zní to po tom všem, co jsem napsal, možná divně. Opravdu jsem hodně naštvanej, ale řeším jen tenhle, konkrétní případ. A případné konsekvence, který z toho JÁ vyvodím. Víš, kdybych měl nějak vyselektovat, co mě na tom všem tak naštvalo, tak to bylo především to, že jsem pořád čekal jako pitomec na slíbený zavolání abych se nakonec dozvěděl, že stejně nevím kdy budu mít hodinky zpátky. A tohle opravdu nesnáším. Věř mi, že pokud by mně i na konci minulýho tejdne dali vědět, že se to z nějakejch objektivních příčin ještě o chvilku posune, budu čekat dál. Nejenom proto, že mně vlastně ani nic jinýho nezbude, ale především proto, že se mnou komunikují. Možná by mně ani nemuseli říct příliš mnoho detailů, protože bych nemusel jako teď přemýšlet, v jakým stavu sklo přijde.

 

Proč by nesměl, mě na Herkulech taky dělali opravu, a byl jsem docela spokojený, až na tolikrát diskutovaný přístup Kožaka.

 

Stejně tak i já předpokládám, že zbytek opravy bude v naprostém pořádku. Teda já samozřejmě doufám, že i sklo bude perfektní. ;) Upraveno uživatelem Kalifx
Odesláno

Ve čtvrtek v Gate jsi Martine říkal, že v pátek mají být hotové a že jestli nebudou, tak... :censored:

Sledoval jsem tvé příspěvky a jelikož chyběla chlubírna ohledně renovovaných B, očekával jsem zradu a ani jsem se raději nechtěl ptát.

S takovymhle Glück je dobré nosit Glock... :gun_bandana:

Odesláno

Ve čtvrtek v Gate jsi Martine říkal, že v pátek mají být hotové a že jestli nebudou, tak... :censored:

Sledoval jsem tvé příspěvky a jelikož chyběla chlubírna ohledně renovovaných B, očekával jsem zradu a ani jsem se raději nechtěl ptát.

S takovymhle Glück je dobré nosit Glock... :gun_bandana:

 

No vidíš a přesto jsem ještě tejden počkal abych nedělal zbytečný dusno. Ale už mě to fakt nebaví.
Odesláno

:lol: :lol: :lol:

 

neboj nejdříf se tu objeví safi ... zítra paní Miša a bude fšechno v cajku

 

Hele možná ne, protože co chceš k tomuhle říct? ;)

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...