Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno
  V 21. 1. 2022 v 14:27, Melly napsal:

Ad. záruka - různě, nějaký 5 let, jiní asi rok.

Jinak AD to imho skoro jistě není, všechno jsou to prodejci s prodanými tisíci hodinek, ale podle mě standard chrono24 šedivka.

Ta online registrace je, že AD při prodeji zaregistruje, komu se prodali a kdy? Tzn. pohlídat si, aby šedivák zařídil, aby AD, od kterého to bere, tohle udělal?

Rozšířit  

Záruka u GS je 5 let, ale uplatnitelná je jen pokud hodinky koupíš u AD. Tzn. pokud hodinky neprojdou registrací u AD (neregistruje se komu je prodali, ale že je zkrátka prodali- uvádí se konkrétní kód prodejny, reference, serial number a samozřejmě datum) budeš případnou reklamaci moct uplatnit pouze u nich, nikoliv v jakýmkoliv ofiko servisu Seiko/GS.

Odesláno
  V 21. 1. 2022 v 15:20, sashator napsal:

Záruka u GS je 5 let, ale uplatnitelná je jen pokud hodinky koupíš u AD. Tzn. pokud hodinky neprojdou registrací u AD (neregistruje se komu je prodali, ale že je zkrátka prodali- uvádí se konkrétní kód prodejny, reference, serial number a samozřejmě datum) budeš případnou reklamaci moct uplatnit pouze u nich, nikoliv v jakýmkoliv ofiko servisu Seiko/GS.

Rozšířit  

Hm, zajímavý. Tzn. že kdyby přišly s oraženou kartou nebo knížečkou nebo co to GS dává, ale nebyly zaregistrovány, tak reklamace stejně jen u prodejce?

Odesláno
  V 21. 1. 2022 v 15:13, xbraj19 napsal:

Aha, ja jsem to z toho blbě pochopil.

Rozšířit  

No já bych právě hrozně rád nechal ty prachy někomu tady v Čechách, ale 12K tj cca 20% už je prostě fakt na zvážení, jestli to fakt za to stojí. Kdyby to byl bůr, tak to asi neřeším.

Odesláno

Bude to v podstatě sedmička. Za těch 5 let půjdeš 2x na výměnu baterie + těsnění + zkouška vodotěsnosti a ještě budeš mít pocit, který je k nezaplacení 🙂

Odesláno

Zeptám se na podobný případ. Seiko SPB143. Od italského prodejce na chrono24 za 26 i s dopravou, v ČR jsou za cca 35. Rád bych je vyzkoušel, ale nejsem si jistý, že mi sednou. Tuším, že na italských při dalším prodeji budu tratit míň. Nepředpokládám, že budou se zárukou komplikace jako u GS. Nebo se pletu?

Odesláno (upraveno)

Tak proč si je v ČR u AD nevyzkoušíš, abys věděl jestli ti sednou. Když ne tak je nemusíš kupovat. Hlavně uvidíš jestli všechno lícuje.

Upraveno uživatelem xbraj19
Odesláno

To je samozřejmě možnost, ale skladem jsem našel jenom v Praze, což je komplikace. Proto mě spíše zajímá ta situace se zárukou při nákupu v zahraničí.

Odesláno (upraveno)

Tak napiš prodejci (IT) jak to je se zárukou. (s mezinárodní zárukou). Italská by mohla fungovat i u nás.

Upraveno uživatelem sodekcz
Odesláno
  V 29. 1. 2022 v 9:32, adamo napsal:

To je samozřejmě možnost, ale skladem jsem našel jenom v Praze, což je komplikace. Proto mě spíše zajímá ta situace se zárukou při nákupu v zahraničí.

Rozšířit  

Jo, zkus napsat prodejci. Já napsal tomu na GS shodou okolností také (IT) a odpověděli mi asi do hoďky, že potvrzují, že záruku aktivuje AD při prodeji.

Na Seika bude asi jen 1 letá mezinárodní resp. případně jak dlouho ti dají oni, ale to bys musel řešit reklamaci přímo u nich.

  • po 3 týdnech...
Odesláno

Ahoj.
Koukal jsem po Seiko Orange Monster a docela mě zaujala nabídka na Chrono24, kde je jeden prodejce

ze Singapuru nabízí jako nové. Nemá někdo nějakou zkušenost nebo referenci na toho prodejce:

https://www.chrono24.cz/dealer/greenco/index.htm

 

Předpokládám, že jako profesionální prodejce by to mělo být OK, ale pár příběhu v recenzích i tady tomhle vláknu mě znejistilo.

  • po 2 týdnech...
Odesláno

Idem po radu s 1. kúpou , breilting SO, uvedené ako in stock, včera zadaná objednávka, predajca v SRN, rating 4,9 (cca 1000 predajov). Bol som vyzvaný na platbu. Transakcia kartou neprebehla, ani banka nevie prečo (mám 3D secure). Predajca nereaguje. Možno zháňa tovar ??? Rozdiel v cene voči AD je 900 € je dosť

Odesláno
  V 4. 3. 2022 v 10:30, Micey napsal:

To platíš přes ten svěřenskej účet ne, tedy Chronu24? Zeptej se jich, maj slušnej customer service.

 

Rozšířit  

Hej na ten escrow účet. No sranda práve mi to potvrdili :

 

s.gif
Dear Chrono24 User,

Luxus-Port has confirmed receipt of your order. Please transfer the total price to the escrow account. You'll find the payment information in your myChrono24 area.

 
Odesláno

Jo tak. Jo, postup je, že dáš objednávku, ch24 zkontaktuje prodejce, ověří že to je skladem, když jo, pošlou údaje k platbě. Takže do teď jsi neměl co platit:)

Odesláno

V tej objednávke to chcelo akoby zaplatiť (bezahlen) a v ďalšom kroku zadať údaje o karte ako býva obvykle pri nákupe. Normálne som zverifikoval platbu cez smarttoken v mobile. Žiadna blokácia na úcte však včera nebola vykonaná. Platím veľa a často do zahranicia,  zdalo sa mi to zvláštne 

Odesláno

@Micey no řekl bych, že tohle jim nefunguje úplně dokonale. Všechno prošlo včetně platby, leč prodejce (DE, ověřený profesionální prodejce s rozumným hodnocením) se posléze začal kroutit a hodinky nedodal. Ani tam nezafungovala žádná zpětná vazba, musel jsem si sám říct o vrácení platby.

  • po 2 týdnech...
Odesláno

Prosím Vás, použil jsem search tady na foru, ale nic jsem nenašel. Jak funguje přepočet měny na chrono24? na .com to ukazuje doláče, na české koruny atd. Ta cena je přepočítána čím? Já předpokládám, že se může ve finále lišit, co mi odejde z peněženky, protože jiný kurz dělá chrono a jiný kurz dělá banka. Předpokládám rovněž, že cenu stanovuje prodejce v nějaké měně, to tam jde někde přepnout, aby mi to ukazovala třeba u německa eura a u UK libry? Nějak bych to potřeboval vysvětlit tady toto. Chrono FAQ mi taky žádnou odpověď nenabídlo. Samozřejmě is všímám, že japonské a americké prodejce to ukazuje levněji než ostatní.

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...