Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • Odpovědi 4,8tis.
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Odesláno

Jo, tenhle kousek s plným zobrazením názvu dne jsem kdysi skoro taky koupil,

ale už tehdy mi došlo, že na mou tlapu 22,5 cm to není to pravé.

Své entry Seika SNKL43k1 jsem koupil dvoje, abych měl dost dílků na tah ;o) -

(už jsou oboje fuč), pětky už jen SPORTS, 42 mm je moje optimum.

 

U tohohle modelu by byl fakt problém dát tam jiný tah

(i když podle mne čím integrálnější tah, tím lepší - a pěkné pětečky s původním logem by měly být v každé domácnosti)

 

Právě kvůli tomu plnému zobrazení názvu dne a integrovanému tahu jsem je koupil. Přijdou mi jednoduché a přitom hodně zajímavé.

Odesláno

Ale jo,jsou! Ale ta nesladěnost by mě osobně vadila. Ale mě neber vážně - sem hroznej hnidopich a měl ( mám ) je furt v hledáčku společně s červenými Kamasu ( Orient ), páč bych rád zkusil oranžády, ty sem ještě nikdy neměl. Kamasu bych chtěl červený, ale tyhle sou za prvý oranžády a za druhý nemaj šroubovací korunku ( nesnáším šroubovací korunky), což je pro mě obrovský plus, i když Kamasu mají o 100 m větší vodotěsnost, ale pro mě je naprosto dostačující těch 100.

 

;)

Odesláno

A ten tah aktuální - nemůžu najít nikde fotky zespod. První díl doléhající k pouzdru je plecháček, viď...
Potom Jubilee rozhodně...

Odesláno (upraveno)

Tak pech ;o)

 

ostatně, co jsem mohl čekat.
ekologické by bylo prodávat verzi bez tahu. Takhle se vyrábějí zbytečně a kolik jich zůstane v šuplíku.

 

Bohužel, zeměkoule má omezené zdroje, a neměli bychom vyrábět nic, co nepoužijeme. Nám je po tom prd, ale naši potomci  nám nepoděkujou,

až budou dětem vyprávět příběhy, jak kdysi bylo plno ropy, uhlí, lidi to spalovali, spoustu toho spotřebovali na to, aby někam jeli, tam si něco vyfotili

a pak jeli zase zpátky, kolikrát stokilový člověk tunovým autem jezdil jen tak pro zábavu kolem dokola - a tak to tehdy prý chodilo, milý Muhammade...

 

začíná to nenápadně, odbytým tahem

 

ale zase chválím nešroubovací korunku, u hodinek s automatem a takto povolenou odchylkou by to byla hovadina, to bych to 100x za rok šrouboval,

a počítám, že ten závit by byl kritické místo...
 

Upraveno uživatelem Datel
Odesláno

Datel: Jo, souhlasím s tebou. Radši pár kvalitnějších věcí, než hromady kravin. Mohl bych vyprávět, tchyně je posedlá nakupováním všeho možného u Vietnamců a pak se diví, že je to nekvalitní. 

Přesně tak, děti nám teda rozhodně nepoděkují.

ohledně korunky - tohle je přece úplně normální u Želv, Samurajů, Sumo atd. Odchylka je víceméně stejná.

Odesláno

Ismite,

 

ale jo, akorát u mne by to nemělo smysl,

mám pocit, že s každým dalším šroubováním se blížím k něčemu neblahému.

proto mám Seika 100m a mám klid, (ve sprše se bojím jen trochu že si to povytáhnu, ale proti šroubování je to sranda ;o)

 

Ostatně, u těch jmenovaných se taky ten závit a jeho problémy kdesi probíraly, u titanových prý obzvláště.

Naštěstí u mne hrozí hodinkám, že poznají víc jak 1,5 metru hloubky jedině v případě, kdybych se utopil a šel ke dnu. Ale to už by mne těsnění netrápilo

Odesláno

Datel:

 

Přesně moje slova- šroubovací korunka už nikdy. Kolik mě se strhlo závitů všemožnejch výrobců... Taky proto mám ze Seik jenom pětky a automaty s naprosto ideální, dostačující a solidní WR 100. A najednou je klid s korunkama :)

Odesláno

To je zavit na korunce fakt az tak choulostivej? Nikdy jsem tu o strzenym zavitu necetl, teda az na jedny skx.

 

Kde vsude se vam povedlo ten zavit zlikvidovat?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

Mně se ochodil závit na bondovkách, ale už taky měly za sebou přes 15 let služby...výměna za pár stovek.

 

U fashion diverů není potřeba, ale osobně jsem raději, když mohu zašroubovat. Konečně Rolex to dává všude a nejsou s tím problémy.

Odesláno

U bondovek vymena za pr stovek? To u skx si koscom rekl cca 5,5tis.

 

Jinak osobne mam taky radeji kdyz muzu zasroubovat a neresit. Kdz nemam sroubovaci korunku, tak mam tendenci hodinky furt kontrolovat jestli je zacvaknuta na svem miste.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odesláno

Ono záleží, jak je závit udělanej, konkrétně u bondovek se vymění jen závit a korunka, u skx asi celé pouzdro. Někdo tu myslím řešil podobou věc i brajtlí a tam to byli nižší desítky tisíc.

 

Takhle to má rlx, výměna bude taky za pár šušní

 

572089882_o.jpg

 

Podobně Omega

 

DSC01849__95373.1551278323.1000.1200.JPG

Odesláno

Díky za osvětu.

Velmi dobré řešení, sám bych to líp neudělal ;o)

Hodinář je v tomto případě takový mikroinstalatér

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...