Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Zdar lidi,

Našel jsem hodinky, které v tom šuplíku byly hoooodně dlouho, táta řikal že je kupoval minimálně před 20ti lety. Prolezl jsem snad všechny stránky o rolexkách, ale nikde jsem nenašel tenhle model, nevíte někdo jak zjistit cenu, popřípadě nějaký důvěryhodný odkaz, kde to zjistit. Díky

Posted Image

Detail

Odesláno (upraveno)

Nejvíc napoví cena za jakou to kupoval,ale nevěřím,že je to originál.Takových výhodných koupí se tu objevuje čím dál víc a proto je to podezřelé.Pokud to chceš vědět přesně,zajdi si k autorizovanému dealerovi např,Dušák v Praze a máš jasno hned.

Pokud Cyber tvrdí,že je to fejk /napodobenina Rolexek/,tak je to na 95procent pravda.

Upraveno uživatelem bohus76
Odesláno (upraveno)

Superlatif místo Superlative, Officiall místo Officially, datumovka bez kyklopa, 8 na datumovce nalevo, divné ručky...

Jsem laik, ale tohle sm.dí :) Myslím, že je můžeš s klidným svědomím hodit do koše.

Upraveno uživatelem Chorche
Odesláno

To si už nepamatuje, ale prej to určitě nebylo v řádech desetitisíců. Prej si to byl někde ověřit (před těma 20ti lety) a prej ten ciferník bylo pravé zlato.

Jinak až budu mít cestu do Prahy, zkusim najít toho Dušáka, za to díky.

Návštěvník Kamil
Odesláno

To si už nepamatuje, ale prej to určitě nebylo v řádech desetitisíců. Prej si to byl někde ověřit (před těma 20ti lety) a prej ten ciferník bylo pravé zlato.

Tak to tvýho tátu podvedli už tenkrát. :sad01_anim:
Odesláno

Ok, díky chlapi... já sám hodinky právě nenosim, takže sem potřeboval názor někoho kdo se v tom trochu vyzná, takže ještě jednou díky... tátovi řeknu že je tam může zase vrátit :-p

Odesláno

Jinak až budu mít cestu do Prahy, zkusim najít toho Dušáka, za to díky.