midloch Odesláno 12. října 2006 Nahlásit Odesláno 12. října 2006 midlochu seznámím tě se svojí utkvělou představou - breile krachly někdy v sedmletech a sklady dílů a většinu strojů koupili ollech&wajs - dodnes z toho vyrábějí sběratelům určené hodinky. Něco se z toho poplatilo a vyrovnali se dlužníci, prodala se asi továrna a pozemky, jak to v krachu chodí. Zbylo jméno breitling, které koupil z ryzího fandovství a komerční vypočítavosti jeden bývalý letec, který se ukázal být schopným obchodníkem a dokázal oslovit řadu zákazníků na různý ty marketingový techtlemechtle (benley) a má zasloužený úspěch (mezi čističi). Kde je ta souvislá tradice???? Taky taková slovní úloha, že. Jistě časem rozluštíš rozdíly mezi pojmy firma, značka, továrna a pod..... Cigi, tak to ale vždy není. Tradice značky může pokračovat bez přerušení, nebo řekněme bez narušení dál, má-li značka se svým názvem/logem svázánu např. kvalitu spolu s designem, nebo určité ideje. Pravda, někdy slovutná a kvalitní značka upadne tím, že je zdevalvována fušerstvím a vypočítavostí. Ale "dobrá stará značka" kvalitního výrobce, která jen změní majitele, který ale udržuje - byť po určité přestávce - ona původní pozitiva značky, tak ta má podle mě svoji tradici nepřerušenou. Ikdyž se dělá v jiné továrně, jinými lidmy. A naopak, dokonce ona změna může vlít nové impulsy do života uvedeného výrobu. Příklad - motocykly Triumph. Už to nejsou takoví "classici", jako při původní výrobě, dokonce některé modely (Speed Triple) by mohly být označeny za extravagantní. Taky mají ve své historii modely, které nebyly I.A. Bez marketingových techtlemechtlí by taky Triumph nevzlétl z popela, jsme globální vesnice a výrobek se podpořit musí. Takže jen story, že věc XY vyrábí jindeš někdo jiné neznamená, že tradice narušena. Může být, ale nemusí. pozn. - nevím, jestli na Triumphech jezdí čističi z Vídně. Jestli jo, tak jim gratuluji Souhlas, cigi asi u toho krachu byl, stejně jako u krachu Wall Streetu kterej vlastně už teď není Wall Streetem protože byl reinkarnován po krachu, k historii firmy může patřit i krach a nové zrození které využívá svých tradic, stejně jako hrozil krach Royls Royce který pod křídly BMW vyrábí auta vycházející z původních tradic. jinak pro cigiho na dovzdělání historie firmy Breitling: What is the history of Breitling? The "G. Leon Breitling" firm was founded in Saint-Imier, Switzerland in 1884 by Leon Breitling. Leon Breitling started out inventing and creating complicated watches, chronographs and special measuring instruments. He moved his company to La Chaux-de-Fonds in 1892 where he built a full-fledged factory. At this time, the company was renamed to "Leon G. Breitling S.A. Montbrillant Watch Manufactory" and had 60 employees. After much success, Leon Breitling passed away in 1914 and his son Gaston inherited the business. Gaston knew that Breitling's specialty and biggest seller was the chronograph, and he set out to develop this market further. His first big accomplishment, the Vitesse chronograph, was enthusiastically used by police authorities, the military and governments. During World War I, Gaston grew the brand outside of the closed European markets. He continued to invent new chronograph models with special time-event scales on the dials. Gaston Breitling died in 1927 and the Breitling firm was without leadership until 1932 when his son Willy stepped in. Willy Breitling developed the aircraft chronograph and made Breitling famous worldwide. Breitling signed a contract with the British Air Ministry and started making chronographs for the Royal Air Force. People associate Breitling with aviation largely because of this contract and the success it brought the company. Many more contracts were subsequentially signed with aircraft manufacturers and airlines. Pilots took notice and acknowledged the great quality of Breitling's chronographs. Willy Breitling was also responsible for one of Breitling's most famous inventions, the slide rule bezel. The first watch to include this feature was the Chronomat. By 1946, Breitling manufactured about 250 different models in six categories. Obviously, they included their famous chronographs. In addition, Breitling now also offered waterproof watches. In 1952, Willy moved the company's headquarters to Geneva, while production remained in La Chaux-de-Fonds. The company had now abandoned in-house movement manufacturing and relied on suppliers such as Venus. This saved cost and allowed Breitling to focus on its main strength: designing and refining their special dials. The same year also saw the introduction of Breitling's most famous model, the Navitimer. Flight and rally calculations could be made with this wrist-worn navigational instrument and it was a huge hit with pilots around the world. The famous Cosmonaute, a 24-hour dial Navitimer, was introduced in 1962. It went into space on Lt. Commander Scott Carpenter's wrist. Time magazine wrote of the Navitimer in 1957: "The firm of Leon Breitling introduces a new stopwatch that is intended for engineers and technicians, and is equipped with a calculator as well as three hands for time and speed measurements." Around the same time, the Super Ocean diver's watch was introduced. The trendy Top-Time was introduced in the early 1960s. In cooperation with Heuer-Leonidas, Hamilton-Buren and Dubois et Depraz, Breitling introduced in 1969 the new Chronomat. It was an automatically winding chronograph, something that took 500,000 Swiss francs to construct. This movement, marketed by Breitling as Caliber 11, was nothing short of a Swiss watch industry sensation. As the quartz revolution began, Breitling reluctantly introduced a quartz version of the Chronomat in 1975. It was manufactured alongside their mechanical varieties. A quartz Navitimer followed the next year. Adjusting to the new quartz technology was a difficult, if not impossible, task for Breitling and in 1979 the Breitling firm was voluntarily closed by Willy Breitling. He had become ill and passed away the same year. The inventory went to the family, but Ron Geweniger of Chicago purchased half of it. 100 years of watchmaking and Breitling tradition was not about to vanish off the face of the Earth, however. In 1979, the Breitling name was taken over by Ernest Schneider of the Sicura firm in Grenchen. Willy Breitling's two sons, Gregory and Alain, were too young to take over the business. Schneider reaffirmed to the public that Breitling was worthy of their confidence. He showed them that the original philosophy was unchanged and that special focus was, as always, given to the flying sports. A pilot himself, Schneider conferred with other pilots and introduced the Jupiter, Pluton and Mars chronographs in 1980. The market at this time wanted electronic watches, so these watches had quartz movements. Times were changing again in the early 1980s; the mechanical watch was making a comeback. In 1984, Breitling introduced its first mechanical chronograph since the death of Willy Breitling. It was, like the 1942 model, to be called the Chronomat. 1986 saw the comeback of the 1950s-style Navitimer. Watches catering to sailors were also introduced at this time. Breitling had re-emerged as the indisputable champion of "Instruments for Professionals". Today, Breitling continues its involvement in aviation and all the adventures that it entails. The "Breitling World Cup of Aerobatics" was introduced in 1993 and is recognized by the Federation Aeronatique Internationale as having the same status as a world championship. Breitling also had enormous success with the Breitling Orbiter 3, the first balloon to fly around the world. In the year 2000, Breitling inaugurated its new headquarters in Grenchen. Also see the Milestones section on Breitling's official Web site. Who owns Breitling? Breitling is independently owned by the Schneider family who purchased the name from Willy Breitling in 1979. The Schneider family is paying close attention to the ideas, values and visions of Leon, Gaston and Willy Breitling.
Jeremy Odesláno 12. října 2006 Nahlásit Odesláno 12. října 2006 ... Zbylo jméno breitling, které koupil z ryzího fandovství a komerční vypočítavosti jeden bývalý letec, který se ukázal být schopným obchodníkem a dokázal oslovit řadu zákazníků na různý ty marketingový techtlemechtle (benley) a má zasloužený úspěch (mezi čističi). Kde je ta souvislá tradice???? Taky taková slovní úloha, že. . Bez problémů na ní odpovím. Za jménem Breitling stojí velmi výživný příběh - jak horologický, tak lidský. (Viz výše midloch) Mimochodem, cigi, co jsi za svůj život dokázal ty, že nejsi ani schopen napsat příjmení toho úžasného rodu bez chyby? Už chápeš, že Breitling nejsou jenom diamanty? Víš, proč se ještě nikdo nezeptal Tebe , jaké hodinky se tedy líbí Tobě? (abych nebyl špatně pochopen - ani já se tímto neptám). Fakt mě to štve..
cigi Odesláno 12. října 2006 Nahlásit Odesláno 12. října 2006 Takže je to tak, jak jsem řekl. Dík midlochu. Pánové, myslet si, že v globálním světě se z penziovaného letce stane hodinář tím, že koupí jeho uznávané jméno a vyživuje se jeho příběhem, je přece jen kapinku to, no.... Ale je výborný byznismen a jistě marketingový kouzelník a jak píšu, rozumí módě a vkusu svých čističů a má zasloužený úspěch. Nevidím na tom nic zlého, ale ani nic úžasného, je to normální kapitelismus.
Jeremy Odesláno 12. října 2006 Nahlásit Odesláno 12. října 2006 Kdepak, na tyhle dveře se nedoboucháme, ten si bude mlít svou, dokud na něj někdo bude reagovat. Howgh.
Roman Šula Odesláno 12. října 2006 Nahlásit Odesláno 12. října 2006 Jeremy: Ale on si ve většině případů každý mele tu svou, co člověk, to názor. Něčí názor je obecně přijatelnější, něčí méně, něčí názor jde i obecnějším názorovým proudem v dané komunitě i částečně usměrnit.
Drummer Odesláno 12. října 2006 Nahlásit Odesláno 12. října 2006 Tady se to nějak rozproudilo . Bohužel pověst hodinek u nás, typicky Breitling, je je těžce narušena tím z jakého důvodu si je lidé pořizují. Devadesát devět procent si je koupí proto, že "Čumte, mám na to". Vůbec nejde o tradice nebo fandovství, ale o jakousi image bohatství, tfuj. Jinak Cigiho názory v tomto, mi jsou sympatické...
vito Odesláno 13. října 2006 Nahlásit Odesláno 13. října 2006 Jsem proti vám všem amatér, nicméně taky můj názor v takové obecnější rovině. Tenhle trend, pořizovat si věci, aby lidé "čuměli" je velmi oblíbený . Já jsem odborník spíš na zbraně a střelivo než na hodinky, takže vím, že určitá sorta lidí si bude kupovat zbraně proto, aby se předváděli, že mohou a že na to mají. Stejně tak je to u aut, oblečení, bydlení a pod. Bohužel bez jakékoliv větší znalosti věci. Takže zpět k hodinkám. Když si tedy já občas "obléknu" moje UN z šedesátých let, tak nade mnou každý takový "odborník" ohrne nos, cože to mám za obyčejné hodinky. Třeba proto, že obyčejně na první pohled vypadají a třeba že to nejsou zrovna Brajtle.
Jeremy Odesláno 13. října 2006 Nahlásit Odesláno 13. října 2006 Jsem proti vám všem amatér, nicméně taky můj názor v takové obecnější rovině. Tenhle trend, pořizovat si věci, aby lidé "čuměli" je velmi oblíbený . Já jsem odborník spíš na zbraně a střelivo než na hodinky, takže vím, že určitá sorta lidí si bude kupovat zbraně proto, aby se předváděli, že mohou a že na to mají. Stejně tak je to u aut, oblečení, bydlení a pod. Bohužel bez jakékoliv větší znalosti věci. Takže zpět k hodinkám. Když si tedy já občas "obléknu" moje UN z šedesátých let, tak nade mnou každý takový "odborník" ohrne nos, cože to mám za obyčejné hodinky. Třeba proto, že obyčejně na první pohled vypadají a třeba že to nejsou zrovna Brajtle. Taky se trošku vyznám ve zbraních, ale tam je to jiné - jednak je v té komunitě víc "chlapáků", kteří se fakt vytahují, ovšem ani tak bych tam tenhle efekt neviděl tak silný. Neznám jediného člověka, který by si koupil Desert Eagle .50AE. Další věc, že se s takovou zbraní podle zákona stejně ani vytahovat nesmějí. Co se týče "odbornosti," v horologii, tak ta končí zhruba na stejném místě - jakékoli hodinky z prvních 3 lig - tj. od vlastních kalibrů přes upravované ETA s chronometrem až po hodinky s řadovými ETA (či Seiko, abych nezapomněl), jsou prostě kvalitní. Vše ostatní platí člověk za "pocit" a značku, která je s ním spojená. Pokud si někdo myslí, že se značkou Breitling je spojen vyhazovač z bordelu, tak ať si tam dál chodí, ale je VEDLE. Pokud si někdo myslí, že Omega=James Bond, je to stejně úsměvné. Když někdo plivne na Rolexy, dělá to proto, že si je nemůže dovolit a sám se takto přesvědčuje, že jsou vlastně ohavné. - Opakuji, normální člověk řekne "Mně se nelíbí" - tím je řečeno vše!!! Fakt nechápu, proč se tu spousta z Vás zesměšňuje těmi zesměšňujícími slohovými pracemi Prosím začněme slovo Breitling zase psát správně a s úctou, kterou si zaslouží. To, že tu pár lidí ztratilo slušnost by se nemělo přenášet na ostatní.. :-)
redd Odesláno 13. října 2006 Nahlásit Odesláno 13. října 2006 Dobré ráno všem, zajímavé čtení, jak se tady škádlíte... Tak taky trošku přispěju a porejpu si. Plně souhlasím s Jeremym, že plně postačí tvrzení líbí/nelíbí (popřípadě proč - ale relevantním způsobem), ne sortováním lidí. Snaha Kennyho stále sortovat lidi a zařazovat je do různých společenských skupin či vrstem je více než úsměvná. Diskuse by měla být o hodinkách a jen minimálně (jestli vůbec) o lidech, co je no nosí - mám na mysli zařazovat lidi dle hodinek do společenských vrstev - to je možné, ale dle mého názoru ne moc na místě. Snaha sám se zařazovat do té či oné společenské vrstvy je dle mě ukázka toho, že do ní stále nepatřím (stále cítím či mám určité komplexy). Prostě méně znamená více (v chování, mluvě, apod.). To, že někdo bude mít vysokoškolský diplom a na ruce Rolexy z něj hned nedělá "boha". Já uznávám a ctím lidi dle názorů a argumentů, kterými dokáží své názory podložit. Potom je to konstruktivní diskuse a i já se poučím. Nemusím s takovým člověkem souhlasit, ale jeho názor musím respektovat. Prostě co člověk, to jiný názor a vkus. PS: Omluva za slohovou práci.
African Odesláno 13. října 2006 Nahlásit Odesláno 13. října 2006 Uf Uf - nesnáším zbraně ani střílení
midloch Odesláno 13. října 2006 Nahlásit Odesláno 13. října 2006 Takže je to tak, jak jsem řekl. Dík midlochu. Pánové, myslet si, že v globálním světě se z penziovaného letce stane hodinář tím, že koupí jeho uznávané jméno a vyživuje se jeho příběhem, je přece jen kapinku to, no.... Ale je výborný byznismen a jistě marketingový kouzelník a jak píšu, rozumí módě a vkusu svých čističů a má zasloužený úspěch. Nevidím na tom nic zlého, ale ani nic úžasného, je to normální kapitelismus. Takz díky opět nulová argumentace v neprospěch firmy fungující od roku 1884, věhlasné světové luxusní značky jsou většinou zařazeny pod hlavičkami majoritních vlastníků, kteří nejsou odborníky v konkrétním oboru. Opět jsi ukázal že jsi obětí svých vlastních falešných představ, žij dále blaze svojí vírou!
Jeremy Odesláno 13. října 2006 Nahlásit Odesláno 13. října 2006 Zbraně mám taky rád, ale raději mám střílení. A lidé pořizující si GLOCKa nechápu - podle mých zkušeností je to plastový čubukan s naprosto mizernou přesností a hloupě vymyšleným bicím mechanismem - prostě "gumák". Spousta lidí si pořídí tyhle plečky jen proto, že nějaký agresivní negr v dementním americkém filmu prohlásil, že "GLOCKy jsou super" (placement jak vyšitý). Nejraději mám značku CZ a miluji svoji CZ-75 Compact PCR verzi 1 (tu, co má i výstražník). Sorry za off topic. Já Glocka nemám, protože mi nesedne, ale napsat, že to je pistole s mizernou přesností, nebo implicitně naznačovat, že je horší než CZ, prostě není pravda. Využití ABS plastu na těle zbraně není nic špatného - ten materiál má oproti hliníkové slitině na Tvé CZ spoustu výhod. Mimochodem, je hliník "kus železa"? Spousta lidí si tyhle pistole pořídí proto, že jsou na obyčejnou spolehlivou a bezúdržbovou sebeobranu to nejlepší, co existuje. Včetně geniálního předepínacího spoušťového mechanismu - geniálního z pohledu sebeobrany a policejního užití. (Mimochodem, tu CZ75 compact jsem taky měl - byla to moje první (ještě ne PČR verze), ale šla pryč, protože zlobila i s továrním střelivem). Střílím IPSC (http://apscr.cz/clanek.php?showid=5) což je podle mě nejlepší způsob, jak prověřit zbraň v praktickém užití. 45% lidí na závodech má CZ (protože jsou zde levné díly a CZUB je slušná a starající se firma), 45% Glocky (protože je to skvělá zbraň, která servis nepotřebuje) a zbytek závodní speciály nebo ostatní modely (jako já). To mluví za vše. (Mimochodem, pro ty, kteří dočetli další mojí slohovku až sem - víte, že Češi jsou v této disciplíně na špičce světa?)
Jeremy Odesláno 13. října 2006 Nahlásit Odesláno 13. října 2006 Takz díky opět nulová argumentace... .. hele nejlepší bude na blbosti tohohle typu nereagovat - podle mě děláme chybu, že se těmi bláboly necháme vytáčet..
Ondraj Odesláno 13. října 2006 Nahlásit Odesláno 13. října 2006 Ach jo, tak Canon nebo Nikon? intel nebo AMD ?
Jeremy Odesláno 13. října 2006 Nahlásit Odesláno 13. října 2006 Přesně tak - je to úplně jedno - jen nemá smysl plivat na to, co se mi zrovna nelíbí.. prostě si zvolím to své a tečka. (takže Canon a Intel) :-)))))))))
old black Odesláno 13. října 2006 Nahlásit Odesláno 13. října 2006 Já jen mám obavy, aby to tady neskončilo jak na jiných forech (čtu jen o fotografii), kde se za čas stratí pointa a v záplavě sraček už nenajdeš to, proč jsme sem začali s chutí chodit!
Tazatel Odesláno 13. října 2006 Nahlásit Odesláno 13. října 2006 Bohužel mnoho lidí má tento styl myšlení: Co mám já - to je nej a všechno ostatní stojí za prd. Na každé věci se dá najít nějaká ta špatnost (třeba jen zanedbatelná ale dá), takže kritizovat není těžké - zvládne to opravdu každý. (Canon a AMD)
steel Odesláno 13. října 2006 Nahlásit Odesláno 13. října 2006 pravdou je, ze cigi si z vas dela srandu a midloch je, co se tyce breitlingu, lehce agresivni a nesoudny :-)
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se