Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Já si to užíval sporadicky, jelikož mě pak z toho bolí hlava, ale chvilku se to při západu slunce dalo vydržet a stálo to za to :-) Ale proto si asi nikdy nekoupím kabrio :-(

  • Odpovědi 575
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Odesláno

Přesně jak píše Cyril.Pokud se provádí pravidelný servis klimatizace,dá se rizikům mikroorganismu úplně vyhnout.Zápaly a angíny způsobuje maximálně těm idiotům,kteří když je venku 30,si dají klimu na 15 stupňů a nemůže to dopadnout jinak,než nějakou nemocí.Takže pokud se klima pravidelně čistí a používá se s rozumem,můžeš jen získat.Takže je to jako se vším,umět to používat a hlavně používat rozum.

Návštěvník Zmizík
Odesláno

S votevřeným panoramatickým voknem mně svítí na řepu a na budíky a dělá to bordel. Použil jsem to asi dvakrát, jinak jsem do toho v Německu vždycky schovával kudlu. Než jsem si všim, že je ta kudla zvenčí vidět pod tím sklem. Takže pro mě úplně na prd.

Odesláno

Tak fajn, diky za utechu, neexistencia stresneho okna v aute je teda vec s ktorou sa da zit. Este si doprajem navstevu autosalona tento tyzden, snad tam neuvidim nic co by rozmetalo moje aktualne rozhodutie (rav4) na padrt..

Odesláno

Tak fajn, diky za utechu, neexistencia stresneho okna v aute je teda vec s ktorou sa da zit. Este si doprajem navstevu autosalona tento tyzden, snad tam neuvidim nic co by rozmetalo moje aktualne rozhodutie (rav4) na padrt..

Kup si hlavně takový auto, který se ti nejvíc líbí. To, že umí to či ono trochu hůře než konkurence, není podle mého subjektivního názoru až tak rozhodující. Je to nové SUV a je bohužel jasné, že bude fungovat pouze zlomek doby, kterou by zvládla auta vyrobená do roku 2000. Přibližně....

Takže si pořiď to, co tě nejvíc oslovilo a ten zbytek neduhů mu odpustíš.  Stejně si chceš udělat hlavně radost. Nutně ho nepotřebuješ.... :giljotiini:  

Odesláno (upraveno)

Porovnavas neporovnatelne montemar. Skus si sadnut do najnovsej rav benzin a s tym porovnavaj. Inac skusil som aj kugu novu a moc ma veru neuchvatila. Zatial je vitaz naozaj rav a troska mi to kazi outlander a forester, stale som ich definitivne nezavrhol.

Edit ano cyril, malo by to byt aj o radosti a uprimne, nove auto potrebujem momentalne fakt viac ako nove hodinky :)

Upraveno uživatelem ivan_989
Odesláno

Moc fajn je jízda v zimě se staženým střešním oknem. Automatická klima rve teplo na nohy a když je azuro a -10°C, není nad to se projet.

 

Okrem toho zapnuta klima ma v sebe menej cestnej romantiky ako otvorene panoramaticke stresne okno :)

Odesláno (upraveno)

Na fotkach je to moc pekny a je to o preferencich, do vikendovyho sportaku jeste tak mozna, ale jinak ja jsem odpurce stresnich oken, nevidim pro to zadne vyuziti a zbytecne to zvysuje cenu auta (a snizuje strop, coz je v mem pripade u nekterych aut problem). Bohuzel je to vetsinou povinne u kazde lepsi vybavy. I kdyz trochu uznavam, ze treba pri posmournem pocasi to muze hezky prosvetlit interier a tim mozna i zlepsit atmosferu v aute, takze vlastne v CR bych pro to videl vetsi vyuziti nez tady v kalifornii, kde cloveku 300 dni v roce smazi na hlavu a do obliceje slunicko takovym zpusobem, ze me otevirat strechu ani nenapadne a nechapu lidi co si koupi na denni dojizdeni do prace kabriolet :) ale to jsem jen ja,  co clovek to jiny nazor.

Upraveno uživatelem kloubik
Odesláno

...naco som ja lozil na autosalon. Naco som si sadal do tych aut...Tie presklene panoramaticke strechy vyzeraju super (hyunday santa fe). Sorento ma interierom prijemne prekvapilo, velky posun. Nova xc60 je tiez prijemna, ale s vybavou je aj pridraha. A neviem naco do ravky nadrzbali kus sikmo obsitej palubnej dosky, co im jeblo v hlave, ked clovek sada z auta do auta, tak to fakt vyzera divne oproti klasickym doskam ked si sadne do ravky....no som tam kde som bol...na druhej strane, je velka pravdepodobnost, ze ked to vsetko zase po jednom modeli prehodnotim, pojazdim, vytriedim, tak zas skoncim pri ravke a na tu sikmu dosku si zvyknem..........hm.

Odesláno

...no já nevím, já řeším u auta úplně jiné věci.

tie "jine veci" uz mam vyriesene :) teraz riesim "tie ostatne" veci, ktore v konecnom dosledku mozu byt rozhodujuce, pokial  "jine veci" splna viacero aut..

Odesláno (upraveno)

Tak mi zdejší debata nasadila brouka do hlavy a tak jsem se rozhodl pátrat. Je bezpečnější auto s žebřinovým rámem (klasický offroad) a nebo moderní SUV stejné velikosti, což je vlastně jen vyšší a větší normální auto se samonosnou karoserií? Oslovil jsem kamarády hasiče co jezdí k bouračkám, oslovil jsem kluky v dílně kam se z bouraček vozí auta na opravu a projel si výsledky různých testů. Vždycky jsem posuzoval stejně staré vozy, tzn. v podstatě poslední generace toho kterého modelu. Jako první referenční skupinu jsem volil trojici Fordů: Mondeo, Kuga, Ranger.
Výsledky minulé generace Rangeru byly dobré snad jenom při srážce s Mondeem. Tam se posádka Mondea rozmázne o rám a tím, že posádka Rangera sedí výš, je uchráněna. S Kuga x Ranger už je na tom posádka Kugy asi lépe, v nejhorším stejně, Ranger minulé generace dostal v nárazových testech také jenom 2 hvězdičky za ochranu posádky. .

Rozdíl však přichází s posledním, novým Rangerem. Tam už je situace taková, že pasivní bezpečnost, a všechny ty serepetičky ochrání posádku, rám však zabrání fatální deformaci auta. Pokud je tedy šlupka taková, že z Kugy a Mondea je harmonika, tak Ranger se sice zlomí, ale nevypadá jako heligonka. Takže za mně jsou ty výsledky asi takové, že já nadále zůstávám ve MB G-Klasse a pokud mi na někom bude záležet, posadím ho také do auta s podobnou konstrukcí. I když to budu mít stále těžší, protože takových aut ubývá... :photo: 

Jo a nezajímali mně zkušenosti s bouračkama kolem 50 km. Pídil jsem se po zkušenostech s ránama které byly mimo město a tam se dá očekávat rychlost kolem 90 a i více :)

Upraveno uživatelem Onisau
  • po měsících...
Odesláno

Tak to zase vytáhnu, řešíme auto pro manželku, měla skoro 4 roky Kugu, původně se rozhodla pro novou generaci, ale když mi řekli, že čekačka je 5 měsíců, tak jsem se podíval do Německa, tam nějaký jsou, ale kamarád mě přivedl na Mazdu CX5 a tak nějak to zaujalo i mě, to za co se u Forda dost připlácí je u Mazdy ve výbavě, třeba tahle, doporučíte?

Díky

Odesláno

Ahoj, 

 

Tak to zase vytáhnu, řešíme auto pro manželku, měla skoro 4 roky Kugu, původně se rozhodla pro novou generaci, ale když mi řekli, že čekačka je 5 měsíců, tak jsem se podíval do Německa, tam nějaký jsou, ale kamarád mě přivedl na Mazdu CX5 a tak nějak to zaujalo i mě, to za co se u Forda dost připlácí je u Mazdy ve výbavě, třeba tahle, doporučíte?

Díky

Ahoj, v CX5 se úplně nevyznám, ale mám novou Mazdu 2,5 roky a zatím vůbec žádný problém. Dával jsem si teda pozor, kde byla Mazda vyrobená (moje v Japonsku) nějak mi můj otec vždy říkal, že auto vyrobené v Japonsku je supr (měl kdysi 323 a 626. Jinak na garančky se chodí každý rok! nebo nějaké kilimerty a jejich cena není nejmenší, ale může to být i horší. Myslím si že po mechanické stránce to bude bez problémové auto :)

Odesláno

No veď to ceny prehliadok u japonských áut nie sú najlacnejšie, to čo zjednáš pri kúpe auta si hravo dobehnú na predpísaných prehliadkach... Obchodný partner ide s Mitsubishi Pajero r.v. 2012 na prehliadku po 90 000 km a predbežná cena je 1200,- EUR...

Ahoj, 

 

Ahoj, v CX5 se úplně nevyznám, ale mám novou Mazdu 2,5 roky a zatím vůbec žádný problém. Dával jsem si teda pozor, kde byla Mazda vyrobená (moje v Japonsku) nějak mi můj otec vždy říkal, že auto vyrobené v Japonsku je supr (měl kdysi 323 a 626. Jinak na garančky se chodí každý rok! nebo nějaké kilimerty a jejich cena není nejmenší, ale může to být i horší. Myslím si že po mechanické stránce to bude bez problémové auto :)

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

×
×
  • Vytvořit...