Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Do SUV diesel patri, to je v poriadku. Traktor potrebuje krutak. Ze z toho sm.dia ruky je tiez pravda.

Ja by som odporucil hybridny Lexus. Obcas sa na tom zveziem a na to ze to je SUV (hoci nie do terenu) to jazdi velmi dobre a usporne. Je to tiche. Nesm.di. Pohodlne. Auto usite na moje telicko hororoveho vraha. Automat radi ako dsg a taha zamatovo jemne. Proste ked to chce clovek len uzivat a neriesit .o.otiny tak Lexus.

  • Odpovědi 575
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Odesláno
  V 26. 2. 2013 v 21:50, Traveller napsal:

CX-7 i za 300 tisíc. Čím to, že je nikdo nechce? Že by žrouti?

Mazda je obecně levná i když zpracování je velmi dobré - jezdil jsem ve všech typech od trojky výše a maximální spokojenost. CX-7 má motor 2.3l (12l/100km) stejný jako MPS, bohužel spotřeba je poměrně velká. U CX-9 je 3.7l a tedy i zde bude spotřeba poměrně vysoká (13l/100km). Shrnuto Mazda žere ale vyrovnává to cenou. Třeba Volvo XC-90 je o 200 tis. dražší se stejným stářím a nájezdem a za ten rozdíl v ceně se dá jezdit s Mazdou opravdu dlouho.

Odesláno (upraveno)

Lexus je kvalitni, libivy, klidny. Ale jel jsem v RX350 a jizdni vlastnosti byly spolu s Priusem jedny z nejhorsich vubec. Strasne. A zralo to na D1 15/100. Ale zase to melo nejlepsi aparaturu. S prehledem a absolutne, navic to bylo velmi tiche auto, takze pro music aficionados ucineny raj. Melo to hudbu od Mark Levinson a Paula Simona jsem v aute nikdy neslysel zpivat lepe.

Upraveno uživatelem Hasňa
Odesláno

Predpokladam ze sa jednalo o predchadzajucu generaciu. Tiez cisty benzin je na toho slona slaby, a to aj v poslednej generacii, ergo spotreba pod 12 je nemozna. Hybrid je o niecom uplne inom.

Návštěvník Zmizík
Odesláno
  V 26. 2. 2013 v 22:20, Hasňa napsal:

35 rocne je docela dost. A to to dost ohybas. Sibir se jako mlady kluk ve velke X5 nad 10 nedostal nikdy, takze to, ze to bude pod 10 je nanejvys pravdepodobne. A velke suv v benzinu zase o moc min, nez tech 15 zrat nebude. U CX-7 pisi uzivatele na siti ca. 13-17. Takze to spise bude 50, nez 35. Proste podle me je to hodne. A pokud clovek necepuje v jzd spolu s traktoristama, tak je ta pistole stejne cista/spinava, jako ty ostatni. Nehlede k tomu, ze treba ja osobne citim nutkani se umyt, at cepuju cokoliv a tsky to vzdy delam. Tahle tendencni argumentace stoji na hlinenych nohach.

Nestojí, musíš srovnávat srovnávatelný. Příklad třeba X5 xDrive40d a X5 xDrive35i. Rozdíl v kombinované spotřebě je 2,6l v neprospěch benziňáku, dobře, i kdyby to byly 4 litry tak při nájezdu 20k km je to necelejch 30k/rok. 40d stojí 1590, 35i stojí 1480. Ok, bavíme se o novejch autech ale ten Moris si asi nechce kupovat deset let starou plečku.

Odesláno
  V 27. 2. 2013 v 6:14, montemar napsal:

yetiho s 1.2 turbem! spotreba bude luxusni, a za 30e bude i pekna vybava, mozna i s klimou.

:D

 

Ale zase utratí hodně peněz za prádelnu, páč se každý ráno při pohledu na svý auto poblije...suicide_anim.gif

Odesláno (upraveno)

instant: Ano.

 

Zmizik: Nejak se v tve argumentaci ztracim. Cenovy limit je tady jasne dany a to 30k EUR, ne 1,5M CZK. 30k CZK rozdil za rok se mi zda pri tam malem najezdu a vzhledem ke kupni cene proste hodne. A s tim, ze:"Dýzl aby takhle jel bude žrát 10-11, benzíňák max. 15 a to spíš asi o dost míň.", ja proste nesouhlasim a myslim si, ze ty cisla nesedi. Mozna v tabulkach prodejcu, ale v realnem zivote bude diesel temer urcite pod deset a benzin temer urcite kolem onech 15. Takze tech 35k CZK rozdilu je spise na te nizsi hranici. Ve zkratce myslim, ze diesel se do SUV hodi vic a dava vetsi smysl. Vyjimku bych videl na Aljasce a v Kanade, kde je v zime -40. Tam ty benziny davaji smysl.

Upraveno uživatelem Hasňa
Odesláno
  V 27. 2. 2013 v 5:20, Zmizík napsal:

Nestojí, musíš srovnávat srovnávatelný. Příklad třeba X5 xDrive40d a X5 xDrive35i. Rozdíl v kombinované spotřebě je 2,6l v neprospěch benziňáku, dobře, i kdyby to byly 4 litry tak při nájezdu 20k km je to necelejch 30k/rok. 40d stojí 1590, 35i stojí 1480. Ok, bavíme se o novejch autech ale ten Moris si asi nechce kupovat deset let starou plečku.

Mas to blbe.Porovnavej stejny motory-35i stoji 1477 a 3.0D 1470,takze nafta je jeste levnejsi.40d je s dvema turbama,to je vyssi level.

Odesláno
  V 26. 2. 2013 v 18:01, honzyk napsal:

Padla v diskusi Mazda CX-5 ? S tím limitem by byla i nová, jel jsem v 2,0 atmo. benzín, automat, AWD, moc příjemný svezení.

 

Po tehle variante jsem taky koukal.

 

Jedna pekna je k mani tady: http://www.tipcars.com/mazda-cx_5/20i-challenge-awd-6mt-3932310.html

 

Kolik tahhle konfigurace (automat + awd + benzin) tak zere? 8 litru?

Odesláno

henta mazda nema vnutri prakticky ziadne odkladacie priestory, ako rodinne auto z mojho pohladu nepouzitelne.

Odesláno

nissan ARMADA. tohle auto se mi vzdycky libilo. je to monumentalni kolos. hlavne v cerne vypada super. akorat teda ten petiapullitrovej kalibr asi do 10 l prilis casto nepojede... i kdyz..

Odesláno
  V 27. 2. 2013 v 8:47, quaero napsal:

Po tehle variante jsem taky koukal.

 

Jedna pekna je k mani tady: http://www.tipcars.com/mazda-cx_5/20i-challenge-awd-6mt-3932310.html

 

Kolik tahhle konfigurace (automat + awd + benzin) tak zere? 8 litru?

Přesně tuhle konfiguraci mám. Na Rakouských dálnicích a silnicích i s truhlou a ve 4 lidech do 8,0 litru, na naší dálnici stylem 150 v levém pruhu (aby na mne pořád někdo neblikal), brzdy na 90 za kamionem, akcelerace na 150 a tak pořád dokola 8,2 - 8,3, normální silnice lehce přes rychlostní limity (v obci do 55, mimo do 99) hodně záleží na dopravní situaci - když je malý provoz a jedu klidně a nemusím pořád předjíždět náklaďáky tak se dá jet i za 7,0 litru, normální provoz, včetně studeného motoru, ráno 8 km do práce, v poledne 2 km na oběd a zpět, odpoledne 8 km domů, mezi tím nějaká delší cesta 30 - 300 km, jezdím za průměrných 7,8 - 7,9 litru. Jak tady bylo zmíněno, odkládací prostory nejsou silná stránka, ale jízdní vlastnosti naopak ano. Na druhou stranu nechápu potřebu vozit sebou 1,5 litru flašku vody, když si kdekoliv mohu zastavit na kávu, vodu, jídlo atd.

Motor potřebuje pro pořádnou akceleraci točit, klidně i do 6 000 ot, ale při normální jízdě mi to ticho uvnitř za to stojí.

Odesláno
  V 26. 2. 2013 v 22:47, Hasňa napsal:

Lexus je kvalitni, libivy, klidny. Ale jel jsem v RX350 a jizdni vlastnosti byly spolu s Priusem jedny z nejhorsich vubec. Strasne. A zralo to na D1 15/100. Ale zase to melo nejlepsi aparaturu. S prehledem a absolutne, navic to bylo velmi tiche auto, takze pro music aficionados ucineny raj. Melo to hudbu od Mark Levinson a Paula Simona jsem v aute nikdy neslysel zpivat lepe.

Jezdil jsem s RX350 tři roky a nemůžu potvrdit ani jedno tvrzení. Na dálnici rychlostí 140-160 to žralo cca 12 litrů (po městě 15). Je to těžký auto a žádný sporťák, takže asi nebudu čekat, že s tím budu lítat rychle po okreskách v zatáčkách, ale obzvlášť za blbýho počasí a sněhu se s tím jezdilo v pohodě, všechny zasněžený kopečky to vyjelo napoprvý. A proti hybridu tam byl aspoň trochu cítit vztah mezi volantem a motorem. Zase ale Mark Levinson v hybridu je ještě lepší zážitek než v 350. Za mě hybrid, ale jsem ho\/no závodník :D. Na RX je taky fajn, jak dveře překrývají práh, člověk si nezasere kalhoty při vystupování, speciálně v tyhle dny.

 

Teď jsem jezdil dva dny v IS 250F a to bylo jiný kafe při zatáčení. Akorát, že se do toho tlusťochům blbě leze :D a ty anatomický sedačky jsou kur\/a nepohodlný :D.

Odesláno
  V 27. 2. 2013 v 8:26, Hasňa napsal:

instant: Ano.

 

 

Ta posledna generacia RX je zgruntu urobene nove auto, ktore s tou predchadzajucou spaja prakticky len meno. A mimochodom, interier tej predchadzajucej generacie radim k tomu najhnusnejsiemu co kedy bolo vyrobene, u tejto novej je to presne opacne. Ked budes mat prilezitost tak to skus pojazdit, a v menu prepni Eco mod na nieco zivsie :)

Odesláno
  V 27. 2. 2013 v 8:32, panedge napsal:

Mas to blbe.Porovnavej stejny motory-35i stoji 1477 a 3.0D 1470,takze nafta je jeste levnejsi.40d je s dvema turbama,to je vyssi level.

 

Tak bych to neviděl, 30d je základní nafta, tak jako byl 30i základní benzín, ale ten už není, protože EU.

 

35i má 225kW, 40d také 225kW, 30d jen 180, takže myslím si, že to srovnání má smysl. A 35i má také dvě turba, takže ten vyšší level, jak říkáš... :)

 

Ad ta CX7 - na spritmonitoru je průměrná spotřeba naftových CX necelých 9 litrů, u benzínových rovných 12, takže rozdíl opravdu kolem těch 3/100, Zmizikovy výpočty prostě celkem sedí a já s nimi souhlasím, protože to mám z vlastní zkušenosti. S BMW 1 20d jsem jezdil dlouhodobě za 9,5/100, ve trojce mám 30i, který je naprosto jinde ať už co se týče výkonů nebo kultivovanosti, do toho je to čtyřkolka, což jednička nebyla a mám dlouhodobou 12. A i když najedu kolem 40.000km ročně, tak mi těch 2,5/100 za to rozhodně stojí.

Odesláno (upraveno)
  V 23. 2. 2013 v 14:35, laskajefajn napsal:

 

že by zaplacená kampan?

 

tak se to naucili, no. prvni byla x5, ze? to se "trosicku inspirovali" u l322, nebo se pletu. :D osobne bych rad l322. benzin do toho nechci a na tu 3.0 od bmw s automatem stavenym na mensi kroutak mentalne nemam. :smile_anim:

 

 

edit: a na tu tdv8 urcite mit dlouho - mozna nikdy? nebudu. to pro ucelenost. :rolleyes:

Upraveno uživatelem kaliw124
Odesláno
  V 27. 2. 2013 v 10:20, montemar napsal:

nissan ARMADA. tohle auto se mi vzdycky libilo. je to monumentalni kolos. hlavne v cerne vypada super. akorat teda ten petiapullitrovej kalibr asi do 10 l prilis casto nepojede... i kdyz..

 

nejde mi o flame, ale za takyto dizajn sa v taliansku vracaju diplomy, v lepsich rodinach potom prepisuju testamenty a podavaju ziadosti o sudom nariadenu zmenu priezviska.. :)

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

×
×
  • Vytvořit...