Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

No, tvůj názor ti brát nebudu. Pracoval jsem v BMW ČR a byl na stáži v BMW v DE a budeš se divit - to čemu ty říkáš mýtus je realita ;)

 

A když ti české BMW (Invelt) prodá jako skladovku nový vůz, který prošel dvojím kompletním lakováním, možná tomu opět nebudeš věřit a nazveš to hitem, ale po nájezdu pár tisíc km se ti to auto jak ty říkáš hodně blbě prodává, když až tvůj kupující tě začne seznamovat se skutečným stavem věci. A fakt věř, že v Německu by ti takový auto bez toho abys o tom měl informace a adekvátní slevu nepředali. Tolik k mým hitům a díky za názor.

  • Odpovědi 107
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď
Odesláno

Navíc zapomínáš i na fakt, že auta jsou "vybavována" výbavou a součástkami dle kontinentů a i podle podnebí a teplot, což nespočívá jenom v rozdílech psané výbavy Elegance, ale bývá to i v součástkách, které patří do všech výbav jako standard bez nějž by vůz v daných podmínkách řádně nefungoval.

Odesláno

No, tvůj názor ti brát nebudu. Pracoval jsem v BMW ČR a byl na stáži v BMW v DE a budeš se divit - to čemu ty říkáš mýtus je realita ;)

 

A když ti české BMW (Invelt) prodá jako skladovku nový vůz, který prošel dvojím kompletním lakováním, možná tomu opět nebudeš věřit a nazveš to hitem, ale po nájezdu pár tisíc km se ti to auto jak ty říkáš hodně blbě prodává, když až tvůj kupující tě začne seznamovat se skutečným stavem věci. A fakt věř, že v Německu by ti takový auto bez toho abys o tom měl informace a adekvátní slevu nepředali. Tolik k mým hitům a díky za názor.

 

Možná aby si to někdo špatně nevysvětlil - např. auto na objednávku pro konkrétního zákazníka nemusí být zvojtěné (i když si stojím za tím, že na východ může být dle jakýchsi regulí zvojtěné víc než pro němce, protože ten ho narozdíl od "východňára" buď nepřevezme nebo vysoudí následně balík), ale skladový vůz, který automobilka vyšle autorizovanému showroomu na prodej bude pastucha spíš tam, kde to zkousne jak showroom (např. pod nějakým zvýhodněním) tak potom i zákazník.

Odesláno

Nevím jak je to teda u aut,i když to co píše m107 věřím,protože tohle se zdaleka neděje jen u aut.Sám mám pár zkušeností,které slova m107 potvrzují,ale ne teda u aut.Jeden z příkladů se týká tenisových míčků Wilson us open.Pokud jsem je kupoval u nás,vydržely maxímálně jeden trénink,pak jsem je mohl vyhodit.Kamarád objednal loni úplně stejné miče z Anglie a jaké bylo naše překvapení,když jsme s míčema hráli 3 tréninky.Chápu,že se tomu nechce moc věřit,ale tohle je prostě v podstatě každodenní realita ve věcech,o kterých nemá nikdo ani ponětí.

Odesláno

ja tomu neverim, ze by v bmw tridili auta pro cechy, nemce, rumuny, pakistance... (teda podle kvality, nemyslim tim specifikaci podle klimatu, mistnich predpisu, atd.)

Odesláno

no, proto znam asi i par zbohatlejch co si jezdi kupovat auta primo do DE a fakt vedi proc :)

 

montemar: neni co tridit, kdyz je to pro zapadni trhy moc velkej ausus - sup s nim na vychod. Trochu nadnesene receno, ale kazdej at si veri cemu chce.

Odesláno

ja tomu neverim, ze by v bmw tridili auta pro cechy, nemce, rumuny, pakistance... (teda podle kvality, nemyslim tim specifikaci podle klimatu, mistnich predpisu, atd.)

 

deje se to bezne napr. u potravin a dalsiho zbozi, nevidim duvod, proc by se to nemelo dit u bmw. Neni to tak dlouho co jsme koupili 328i a kdyz vidim jak to kolem dveri povrzava, pristrojovka se pres frezovanou dalnici obcas rozdrnci a u spolujezdce je slyset kolem tesneni dveri ze nekde profukuje, tak bych se vubec nedivil, ze nizsi kvalita jde na mene narocne trhy....

Odesláno

asi bude mit kazdej svuj nazor, ale fakt: min. 2 lidi z meho okoli kupovali nova auta v CR a po nekolika zkusenostech (oba prave tohoto typu) jezdi k autorizovanym dealerum za hranice na zapad, nasledne i na servis a 0 negativnich zkusenosti. Ne vždy se nakonec ta auta provozovala v ČR, ale i na východě právě.

Odesláno

Pak bych je nenazýval kamarády ...<br />Jinak já mám najeto cca 25tis. km u auta z roku 2008 ...<br />Věřil by mi tohle někdo?!? :D<br />

sorry, ale to se ti nevyplatí vůbec mít auto, protože úbytek hodnoty, pojištění a další náklady vysoce převyšují užitek z auta. Za těchto okolností tě každý km s autem stál tak 40 kč bez benzínu/nafty...

Odesláno

asi bude mit kazdej svuj nazor, ale fakt: min. 2 lidi z meho okoli kupovali nova auta v CR a po nekolika zkusenostech (oba prave tohoto typu) jezdi k autorizovanym dealerum za hranice na zapad, nasledne i na servis a 0 negativnich zkusenosti. Ne vždy se nakonec ta auta provozovala v ČR, ale i na východě právě.

tak to je bez diskuse. Pokud budu mít medvěda nebo BMW, tak vůbec nepřipadá v úvahu jezdit na servis do Čech, ani na blbou výměnu oleje ne. Nemluvě o tom, že je to v D buď levnější nebo stejně drahé, ale kvalita a záruky jsou úplně někde jinde. A kdo má broky na novýho medvěda a záleží mu na něm, ten nebude řešit, že jel na servis o 200 km dál

Odesláno

tak to je bez diskuse. Pokud budu mít medvěda nebo BMW, tak vůbec nepřipadá v úvahu jezdit na servis do Čech, ani na blbou výměnu oleje ne. Nemluvě o tom, že je to v D buď levnější nebo stejně drahé, ale kvalita a záruky jsou úplně někde jinde. A kdo má broky na novýho medvěda a záleží mu na něm, ten nebude řešit, že jel na servis o 200 km dál

 

Kdo má broky na novýho medvěda jak říkáš často nebude mít čas na to jezdit nějak přes půl evropy kvůli servisu. Natož když jej po 3-4 letech prodá a koupí jiný...

Odesláno

mozno na tom vsetkom nieco pravdy bude...kamos ma ciernu Q7 kupovanu u nas..a kamoska co zije vo svajciarsku ma tiez Q7 ciernu kupovanu tam..a ta jej cierna je nejaka ina..taka sytejsia krajsia... :eek:

Odesláno

Bohužel je pravda že servis Mercedesu na Chodově nemá ideální pověst, střídají se tam technici za malé peníze, takže si dovedu představit, jak technik drží v ruce manuál a opravuje auto. Zatím tam jezdím na prohlídky, ale říkám si, jestli opravdu nezačít jezdit do Německa a s něčím to případně spojit.

Odesláno

No, tvůj názor ti brát nebudu. Pracoval jsem v BMW ČR a byl na stáži v BMW v DE a budeš se divit - to čemu ty říkáš mýtus je realita ;)

 

A když ti české BMW (Invelt) prodá jako skladovku nový vůz, který prošel dvojím kompletním lakováním, možná tomu opět nebudeš věřit a nazveš to hitem, ale po nájezdu pár tisíc km se ti to auto jak ty říkáš hodně blbě prodává, když až tvůj kupující tě začne seznamovat se skutečným stavem věci. A fakt věř, že v Německu by ti takový auto bez toho abys o tom měl informace a adekvátní slevu nepředali. Tolik k mým hitům a díky za názor.

Jak jsem již uváděl, to že se při montáži něco nepovede, se stát může, na konci linky to kvalita vyřadí a nasadí opět na linku, až to dojde do místa, kde se ten problém stal a odstraní se, tedy nepustí se ven auto s chybou a pak se udává na nějakém "východním" trhu. Může také dojít k poškození při přepravě, na což jsou auta pojištěna, samozřejmě se následně opraví (pokud to není totálka) a prodávají se jako nová, neumím si ale představit, že by to zákazník nevěděl a navíc to bylo prodáno za ceníkovou cenu.

 

Navíc zapomínáš i na fakt, že auta jsou "vybavována" výbavou a součástkami dle kontinentů a i podle podnebí a teplot, což nespočívá jenom v rozdílech psané výbavy Elegance, ale bývá to i v součástkách, které patří do všech výbav jako standard bez nějž by vůz v daných podmínkách řádně nefungoval.

Tohle není pravda, auta jsou zkoušena globálně ve všech podmínkách od extrémního mrazu, přes extrémní slunce až po slanou vodu, jejich kvalita je tedy stejná, rozdíly pro jednotlivé trhy jsou jen ve výbavách, respektive takových komponentech, jako třeba baterie, alternátory atd.

 

Možná aby si to někdo špatně nevysvětlil - např. auto na objednávku pro konkrétního zákazníka nemusí být zvojtěné (i když si stojím za tím, že na východ může být dle jakýchsi regulí zvojtěné víc než pro němce, protože ten ho narozdíl od "východňára" buď nepřevezme nebo vysoudí následně balík), ale skladový vůz, který automobilka vyšle autorizovanému showroomu na prodej bude pastucha spíš tam, kde to zkousne jak showroom (např. pod nějakým zvýhodněním) tak potom i zákazník.

Každý model se vyrábí na jedné lince (některé linky jedou víc modelů najednou) a vyrábí se podle pořadí objednávek, to znamená, že v jedné minutě za sebou jedou auta třeba pro tři země, žádná kvalitativní selekce nemůže existovat a ani neexistuje, automobilka určitě nevyšle k žádnému prodejci kdekoli na světě žádnou "pastuchu", potažmo jinak kvalitní auto..

 

Nevím jak je to teda u aut,i když to co píše m107 věřím,protože tohle se zdaleka neděje jen u aut.Sám mám pár zkušeností,které slova m107 potvrzují,ale ne teda u aut.Jeden z příkladů se týká tenisových míčků Wilson us open.Pokud jsem je kupoval u nás,vydržely maxímálně jeden trénink,pak jsem je mohl vyhodit.Kamarád objednal loni úplně stejné miče z Anglie a jaké bylo naše překvapení,když jsme s míčema hráli 3 tréninky.Chápu,že se tomu nechce moc věřit,ale tohle je prostě v podstatě každodenní realita ve věcech,o kterých nemá nikdo ani ponětí.

To se vůbec nedá srovnávat, tyto výrobky vyrábí většinou různé továrny po celém světě a i když používají stejné technologie, může kvalitu ovlivnit například dodávka místních surovin, třeba nějaká guma, nebo něco podobného. Škodovky (jednotlivé modely) se vyrábí vždy na jednom místě pro celý svět ze stejných komponentů, pokud se vyrábí stejný model jinde, tak se může jednat jen o Čínu V minulosti to byl třeba Tour v rusku) ale jejich produkce je určena výhradně pro domácí trh a nikam se neexportuje.

Odesláno

"neumím si ale představit, že by to zákazník nevěděl a navíc to bylo prodáno za ceníkovou cenu."

 

hehehe, to je třeba zrovna lež jako věž :) viz české BMW auto po dvou celolacích, o rok starší výrobou než provozem a šup s ním do zákazníka za plnou cenu :)

 

EDIT: skladovka, a to často jsou na skladě i 2-3 roky a nezatěžujou se ti říct ani to, že to auto už 3 roky někde smrdí na skladě.

Odesláno

Ztráta času, jedeme dál.

To se říká, když dojdou argumenty... ;) 

 

"neumím si ale představit, že by to zákazník nevěděl a navíc to bylo prodáno za ceníkovou cenu."

 

hehehe, to je třeba zrovna lež jako věž :) viz české BMW auto po dvou celolacích, o rok starší výrobou než provozem a šup s ním do zákazníka za plnou cenu :)

 

EDIT: skladovka, a to často jsou na skladě i 2-3 roky a nezatěžujou se ti říct ani to, že to auto už 3 roky někde sm.dí na skladě.

To je ale o přístupu konkrétního prodejce, já tuhle diskuzi vedl na téma dodávek nekvality z výroby a diferenciace podle trhů, a mimo jiné, nevěřím, že v BMW prodají auto po opravě nebo dva roky staré za ceníkovou cenu, oni za ceníkovou cenu neprodají ani nové a že ho nakonec někomu prodají, to snad není zločin, to ho mají snad vyhodit?

Odesláno

To se říká v úplně jiném případě. Já tu nejsem od hádání. Navíc ani téma jsem nezakládal kvůli tobě. Sorry.

Odesláno

je uplne normalne ze nove auta su opatovne lakovane...zoberte si napr lagermax..tam stoja auta co cakajau na expediciu a niekedy sa pri manipulacii poskodia tak sa opatovne prelakuju....

Archivováno

Toto téma je nyní archivováno, a proto není možné odpovídat na toto téma.

×
×
  • Vytvořit...