Přejít na obsah

BIKE [2007-2020]


Doporučené příspěvky

Odesláno

No uvidíme, půjdu se tam podívat, ale na koupi to vidím čím dál tím méně. Chci něco, co má řidítka výše než sedlo, ideálně tak 50 cm a to budu mezi skládačkama hledat těžko a neskládačku mít nemůžu (jinak bych si pořídil asi tu doporučovanou Elektru, nebo jak se to jmenuje). Ach jo, nejspíš to dopadne jako vždy, když chci něco koupit. Koupím houby :(

 

Electra byla spíš na potěchu oka, ona váží asi 20 kilo a do výtahu ji nedáš některou ani na stojáka... (jen taková poznámka)

  • Dát hlas 1
  • Hlasovat proti 1
Odesláno

Jo, to je mi jasné. Vždyť píšu, že "kdybych nemusel mít skládačku". Takhle třeba na chalupu kolem rybníka by to bylo úplně ideální, ach jo :crying_anim:

Jestli mi to dneska vyjde, tak se na to Ládví aspoň pojedu podívat. Každopádně dneska určitě nic kupovat nebudu, nejdřív se na tom chci aspoň den projíždět a zjistit, jestli to přežiju - pamatuji si, když jsem si na dovolené vyjel na koni. Na výběr bylo půl hodiny, hodina a tři hodiny (včetně přestávky na koupání v jeskyni). Vzhledem k mému přirozenému hamounství jsem si samozřejmě vybral ty tři hodiny. Poslední půlhodinu jsem se držel už jen silou vůle. Ovšem ráno - to jsem byl rád, že jsem se vůbed došoural na snídani :D. Bolel mě snad každý sval.

Kdybyste někdo měl tip na nějaký další obchod nebo hlavně skládačku s opravdu vysokými řidítky, klidně mi dejte vědět. Bral bych i ojetou, když bude OK.

Jen tak pro info - jsou tam zmínky o titanových kolech - cena o hodně vyšší, na váze se ušetří asi kilo. Má to ještě jinou pozitivní vlastnost? Dát nějakých 13 klacků kvůli jednomu ušetřenému kilu se mí zdá dost (i když relativně je to 10 % hmotnosti a to je docela hodně). Jaké jsou jiné vlastnosti kvůli kterým by to mělo smysl - pevnost, odolnost proti nárazu, únava materiálu,... . Z hodinek akorát vím, že titan se snáze poškrábe, jinak o něm nic jiného nevím.

No nic, už jsem o tom začal moc přemýšlet, čím dál víc to vypadá, že nic nekoupím. Já jak něco nekoupím hned, tak to už většinou nekoupím.

Odesláno

Máš pravdu - v obojím (nekoupím a nejsem ženatý). Byl jsem si kolo dnes vyzkoušet a vadila mi ta nízká řidítka - teda ona nebyla nižší než u normálního kola, ale nižší, než bych chtěl já :(. A protože nejspíš na žádnou skládačku, co by ve složeném stavu měla řidítka cca 50 cm nad úrovní sedla, nenarazím, vypadá to, že to skončí "nulovým řešením", i když nadšený z toho nejsem. Každopádně kdybyste někdo věděli o značce skládaček, která by vyhovovala mému požadavku, budu vděčen za tip.

Odesláno

mám závodního chrta...pozorné oko si jistě všimne silniční kazety DURA ACE....a malý převodník jsem dal jen teď na ŠUMAVU...jinak leží v krabici....a nasadil jsem na radu KRABA MAXXIS ASPEN na zadní kolo...jede jako drak, ale ve štěrku jsem jak MICHAEL JACKSON na tréninku :-) vidle FOX Terra Logic myslí za mně....brzdím XTR, řadím SRAM XO, sedlovka i řidítka BONTRAGER TRIPLE X - zatím to drží....kola DT XR1 ( z nějakého skotu tuším :-) - váha kol nic moc, ale jsou pevná a hezká....poblázněn honěním váhy jsem si dal dozadu malý kotouček XTR - 140mm...hezké, lehké, ale moc to nebrzdí :-)

post-2463-1280558830,69.jpg

post-2463-1280558843,62.jpg

post-2463-1280558854,19.jpg

Odesláno (upraveno)

Satanžel (NiG jistě promine) jsi měl možná raděj koupit trékinga. :D Jinak váha se většinou šetří na kolech + je to neodpružená hmota, kterou musíš navíc roztáčet a brzdit, ale to asi víš. Na chrtění doporučuju na předek i zadek Schwalbe Fast Fred - jsou super lehký a vůbec nic nevydrží, navíc se daj v kombinaci s dušema Maxxis Ultra Thin vemi často píchnout nebo prorazit, takže se při chrtění zažije i spousta legrace. :D

 

Jinak bych na tvém místě raděj šetřil váhu třeba na klikách než na brzdovém kotouči - na nich můžeš dát 150g dolů, na kotouči 15? :) Na samotných kolech klidně i 400g... Ale proti gustu.

Upraveno uživatelem B.F.G.
Odesláno (upraveno)

diky...to už tady bylo...lehká kola i pláště a duše..a občas jsem lepil 3x za den....jezdím přes 20 let :-)....teď mám vzadu MAXXIS ASPEN 2.1 a vepředu SCHWALBE Racing Ralph...a duše zelené MICHELIN a jsem spokojen...

 

kotouč: to nebylo kvůli váze..prostě se mi líbil..je malý, kompaktní, neháže...a víš sám, že o váze to není...moje kolo má teď přesně 9Kg...ale když nemáš najeto tak Ti ani 7Kg nepomůže...

 

KOLA: měl jsem na zakázku zapletená kola o váze 1450g, ale problém je, že vážím lehce přes 80Kg...a ráfek NO TUBES váhu nějak nebral...

Upraveno uživatelem alois
Odesláno (upraveno)

diky...to už tady bylo...lehká kola i pláště a duše..a občas jsem lepil 3x za den....jezdím přes 20 let :-)....teď mám vzadu MAXXIS ASPEN 2.1 a vepředu SCHWALBE Racing Ralph...a duše zelené MICHELIN a jsem spokojen...

 

kotouč: to nebylo kvůli váze..prostě se mi líbil..je malý, kompaktní, neháže...a víš sám, že o váze to není...moje kolo má teď přesně 9Kg...ale když nemáš najeto tak Ti ani 7Kg nepomůže...

 

KOLA: měl jsem na zakázku zapletená kola o váze 1450g, ale problém je, že vážím lehce přes 80Kg...a ráfek NO TUBES váhu nějak nebral...

 

Ono záleži spíš na "druhu jezdce" já měl rok a půl na kole zapletená kola - náby Tune, dráty DT Revolution, ráfky Mavic X717, upínáky Tune a za tu dobu se ani nehly a nebyl jediný problém (Tune - náby určitě nikomu nedoporučuju, chce to opravdu noblesní zacházení a péči, kazetu nejlíp celou na duralovém unašeči, ložiska odchází pokud nejsou keramická, upínák není nijak pený). Můj známy vozí to samé (až na dráty DT Champion) a dvakrát jsem mu měnil zadní ráfek (nyní to vzdal a má tam nějakej Mach1 protože zničí všechno)+ několikrát centrování, několikrát mu rupl drát, v zadní nábě má nový ořech a nová ložiska 2x. Je fakt že měl tak o 5-7 kilo víc, na druhou stranu já měl stíhačku 10/10 on má Specialized Enduro a pekla na kole dávám spíš já než on.

Jinak lepší OEM ráfek s dobrým poměrem Váha/Cena/Pevnost/Pružnost než X717 neznám.

Upraveno uživatelem B.F.G.
Odesláno

to B.F.G. - to mas recht....nejsem zadny ras a jezdit umim..jenze jsem sam sobe mechanikem a tak preferuje durable material....lepsi kola tezsi a spolehliva....ta kola DT SWISS XR1 jsou docela dobra..vaha asi 1700g neni nic moc, ale drzi a temer na ne nesaham....

Odesláno

to B.F.G. - to mas recht....nejsem zadny ras a jezdit umim..jenze jsem sam sobe mechanikem a tak preferuje durable material....lepsi kola tezsi a spolehliva....ta kola DT SWISS XR1 jsou docela dobra..vaha asi 1700g neni nic moc, ale drzi a temer na ne nesaham....

 

Já už se před lety nasr... vyrobil si svoje vlastní náby a namógloval svoje kola. A od tej doby nemusím servisovat nic.... :D Chocho

Odesláno (upraveno)

Fandům silniční cyklistiky asi netřeba připomínat, že dnes začíná Tour de Pologne s poměrně hvězdným obsazením na startu a tak kdo chce Raboňe, bratry Velitsovy, Sagana, Ballana, Devoldera, Chavanela a spoustu dalších vidět na vlastní oči, má možnost ve středu, kdy peloton několikrát projede Českým Těšínem a taky ve čtvrtek se budou pohybovat po celou etapu kousek za hranicemi v okolí Wisly a Ustroňe. Už se moc těším.

A komu stačí Robert Bakalář :smile_anim: , tak Eurosport 2.

 

edit: tak nakonec Eurosport 1.

Upraveno uživatelem bohush
  • po 2 týdnech...
Odesláno

Duku, jezdil jsem několik sezon na Selle Italia - cokoliv od nich. Já měl dříve model C2 - byl jsem velmi spokojen.

 

Díky za tip, prošel jsem si web výrobce a dnes jsem si objednal Flite Max Flow (když na tom může jezdit R.H., tak to přece nemůže být špatné :-))))

post-166-1281459269,78.jpg

post-166-1281459313,92.jpg

  • po 4 týdnech...
Odesláno

Zdravim, rad bych odborniky na MTB pozadal o radu. Rozhodl jsem se, ze si z dlouhe chvile postavim kolo. Uz jsem si poridil ram a ted si postupne vybiram komponenty. Na zadrhel jsem narazil u vidle. Jsem cca 115kg drobecek a nejsem vyslovene zavodnik. Prevazne brazdim cesty v Brdech, ale obcas mne chytne rapl a z cesty sjedu vyblbnout se do lesa. Protoze jsem navic konzervativni podivin nechci na kole koutouce, ale V brzdy. A zde jsem narazil na potiz. Vetsina vidlic se dnes dela uz jen na kotouce. Kdyz jsem si konecne jedu vybral ( vidle ), tak jsem se docetl, ze Manitou vidle moc neumi. drive jsem jezdil neco od Marzochi a byl jsem spokojenej, potom mi ji ukradli i s kolem. Ted mam tovarni Author Vision s vidli Manitou Scareb. Kolo co si chci postavit bude jako takova levnejsi alternativa Visionu. Postupne budu kupovat komponenty a ty strkat na moje soucasne kolo a to co vyndam budu davat na ram co jsem uz poridil. Chtel bych tudiz poprosit o typ na slusnou a ne drahou vidli ( cca do 10k. a klidne i second hand ), ktera bude takove vidli jako jsem ja dobre slouzit. Nepotrebuju zamykat ze riditek. Snad jen vaha by mela byt co nejnizsi. Chtel bych si to kolo postavit pod 10kg ( nemam pro to zadny racionalni duvod, jen si ti chci zkusit ). Vsem dik. Mrazik

Odesláno

Díky za tip, prošel jsem si web výrobce a dnes jsem si objednal Flite Max Flow (když na tom může jezdit R.H., tak to přece nemůže být špatné :-))))

 

mám tuhle, to už je druhá od Selle, stará ještě slouží synátorovi, mám rád tvrdší posez, Fizik byl na mě moc měkký

post-3584-094805800 1283630685.jpg

Odesláno

Mistrovství světa MTB:

 

1. Hermida ESP Merida

2. Kulhavý CZE Specialized

3. Stander RCA Specialized 29"

 

tak to je rozhodně NEJ letošního roku v České cyklistice :)

 

Tak cross country ok, ale co teprve 4X: 1.Slavík 3.Prokop. a ženy: 2 Horáková 3. Labounková

Myslím že k tomu není co dodat ms se prostě vydařilo.

Odesláno

Tak cross country ok, ale co teprve 4X: 1.Slavík 3.Prokop. a ženy: 2 Horáková 3. Labounková

Myslím že k tomu není co dodat ms se prostě vydařilo.

 

No a Prokop k mému potěšení posledních pár závodů ukazuje, že ještě nepatří do starého železa.

U čeho jsem ale žasnul, bylo 57. místo Huříkové (ze 60 závodnic).

Odesláno (upraveno)

Zdravim, rad bych odborniky na MTB pozadal o radu. Rozhodl jsem se, ze si z dlouhe chvile postavim kolo. Uz jsem si poridil ram a ted si postupne vybiram komponenty. Na zadrhel jsem narazil u vidle. Jsem cca 115kg drobecek a nejsem vyslovene zavodnik. Prevazne brazdim cesty v Brdech, ale obcas mne chytne rapl a z cesty sjedu vyblbnout se do lesa. Protoze jsem navic konzervativni podivin nechci na kole koutouce, ale V brzdy. A zde jsem narazil na potiz. Vetsina vidlic se dnes dela uz jen na kotouce. Kdyz jsem si konecne jedu vybral ( vidle ), tak jsem se docetl, ze Manitou vidle moc neumi. drive jsem jezdil neco od Marzochi a byl jsem spokojenej, potom mi ji ukradli i s kolem. Ted mam tovarni Author Vision s vidli Manitou Scareb. Kolo co si chci postavit bude jako takova levnejsi alternativa Visionu. Postupne budu kupovat komponenty a ty strkat na moje soucasne kolo a to co vyndam budu davat na ram co jsem uz poridil. Chtel bych tudiz poprosit o typ na slusnou a ne drahou vidli ( cca do 10k. a klidne i second hand ), ktera bude takove vidli jako jsem ja dobre slouzit. Nepotrebuju zamykat ze riditek. Snad jen vaha by mela byt co nejnizsi. Chtel bych si to kolo postavit pod 10kg ( nemam pro to zadny racionalni duvod, jen si ti chci zkusit ). Vsem dik. Mrazik

 

RS SID s navarkami na V:

http://www.kupkolo.cz/produkty/Vidlice-odpruzene-tlumice_84/rock-shox_250/sid_780/Rock-Shox-SID-Race-Poplock,-cerny---cervene-polepy----V-_4198.html

Upraveno uživatelem emte
Odesláno

No a Prokop k mému potěšení posledních pár závodů ukazuje, že ještě nepatří do starého železa.

U čeho jsem ale žasnul, bylo 57. místo Huříkové (ze 60 závodnic).

 

Jo taky jsem byl rád že se majklovi zadařilo,já mu fandím už moc let. Ale musím říct že Slavíkovi to letos jezdí parádně,vlastně letos se mi líbí všichni naši4x! Máš pravdu že té Tereze se letos vůbec nedaří....ale uvidíme třeba se příští sezonu ukáže v lepším světle. Je to hold sport no.

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit...