Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Návštěvník Snow
Odesláno

Líbí se mi ten bipolární pohled na spolehlivost vozů. Měl jsem několik italských aut a nic extra se mi neposralo. Měl jsem Alfu Romeo GTA Junior, Laanci Deltu Integrale se splašeným sloníkem, Lancii Dedru a nakonec těžkotonážní Lancii Thesis.

 

 

 

Alfa Romeo GTA Junior 1600

 

 

 

 

Lancia Delta Integrale

 

 

Lancia Dedra

 

 

Lancia Thesis

 

 

 

  • Odpovědi 113
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Odesláno

 

Za Rodius a Aztek by měli tvůrci vrátit diplom.

 

..to by najprv museli nejaky mat!

 

BMW GT je hezké, BMX X6 je hezké, Multipla je hnusná jak zvenčí tak zevnitř. Jen nevím, z které strany víc.

 

Jako největší zhanobení značky beru Lancii, protože jsem jich několik měl. Spojení GM mě ranilo do srdce.

 

Lancia Thema včera a dnes.

 

Ja si myslim ze dnes je Lancia Thema najlepsie vyzerajuci Chrysler 300 vsetkych cias.. :)

 

to instant: priznam sa ze interier PT cruisera som nevidel, no vo vsetkych amikoch, co so kedy sedel, su vyrobene z totalne lacnych bakelitovych plastov (napr camaro super nadesiknovanene, no poklepes po palubovej doske a citis sa ako v trabante)

 

tak PT cruiser je navyse aj hnusny (obr)

 

Pojmu to nevtipne.

Osobne nesnasim konfekci a tak jsem za auto jako je Multipla rad. Pravda je, ze ten design je silenej, ale ve finale proc ne. Sve kupce si najde a aspon neni na ulici jen koncern VW. Taky bych si ji nekoupil, ale libi se mi lide, co se jim libi. Stejne jako napriklad Vel Satis a C6, jsou to auta, ktera nejsou pro masu a jsou do jiste miry osobite.

 

C6 je nadherny avantgardny dizajn, bol to vyborny nastupca modelu XM. to ze sa auto neujalo suvisi proste s tym ze v tom segmente je dnes Citroen bezzuby technicky aj imidzovo.

post-4112-0-21856100-1385966711_thumb.jpg

Návštěvník Snow
Odesláno

Na Lancie jsem si potrpěl. Škoda, že už nemám možnost koupit nějakou další. Teď už není z čeho vybírat, tohle spojení je smrtelná rána. Doufám, že se vedení časem vzpamatuje i když chápu, že je nákladově efektivní. Vyrábět stejný model pro dva kontinenty a obměnit ho jen výměnou masky chladiče je chytré.

Odesláno

Já jsem měl kdysi 2 Fiaty, oba se sr.aly, většinou takové závady, které člověka naštvou (od motorku stěrače po ABS) nicméně jedna, která mě zlomila bylo zadřené kolečko rozvodového řemene o půlnoci 800km od Prahy. Kamarád nedá na Fiat dopustit, ovšem má auto max. 3 roky a jde pryč, já už to do baráku nechci. Na Praze 4 bylo v té době v servisu Fiatu tak 3x víc Alfa Romeo než Fiatů, technik říkal, že se to sypalo děsivě.

Odesláno

Mírný polo-off topic: Když jsem jel s 8 let starým mercedesem do Fiat servisu před 2 měsíci (zapíchlej hřebík v kole a Fiat je nejblíž), tak mi to zelepili zadarmo: "nechte to bejt, šéfe, konečně nám sem přijelo zase jedno normální auto"..

Stejně jsem jim tam něco nechal, ale odzbrojili mě :-D

Odesláno

Já jsem měl kdysi 2 Fiaty, oba se sr.aly, většinou takové závady, které člověka naštvou (od motorku stěrače po ABS) nicméně jedna, která mě zlomila bylo zadřené kolečko rozvodového řemene o půlnoci 800km od Prahy. Kamarád nedá na Fiat dopustit, ovšem má auto max. 3 roky a jde pryč, já už to do baráku nechci. Na Praze 4 bylo v té době v servisu Fiatu tak 3x víc Alfa Romeo než Fiatů, technik říkal, že se to sypalo děsivě.

jelikož se mezi fiatistama pohybuju už dlouho tak tohle můžu potvrdit. Na Fiatech se sypou věci co nejsou od Fiatu. Komponenty co automobilka nakupuje a obvykle jsou i ve spoustě dalších aut. Různý čidla, motorky, drobnosti. Ono to jiným odchází taky ale holt jinde se na to hledí jinak. Kladka rozvoďáku obvykle odejde když se včas nevymění spolu s řemenem. Zas teda u většiny motorů menších objemů nehrozí jinde obvyklý gruppensex ventilů s pístama takže stačí vyměnit řemen a kladku za pár stovek.

Odesláno

 Kladka rozvoďáku obvykle odejde když se včas nevymění spolu s řemenem. 

 

Ano, to je klasika, bohužel to je sázka do loterie, nikdy člověk neví, co tam technici spáchali...

Odesláno

Já se zastávám Fiatů, ale jen Punt! A jen první generace...ve své době to byl famózní počin, designově fakt nenuceně sympatické auto ( samozřejmě nic extra, ale když to auto obejdete třikrát dokola, tak mu nemůžete nic vytknout ). 

Já moje dostal na 18. s zhruba 150 tis. km na tachometru a zhruba 8 lety spokojeného života za sebou. Najel jsem s ním dalších 150 tis. za 7 let provozu. 

Pořád se na tom auto něco "sralo" ale většinou fakt jen věci u kterých jsem zanedbal údržbu ( motorky stěračů, stěrače, baterka, výfuk, kabel ručky apod... ), z větráků mi jednou stříkala voda ( zacpané odtokové kanálky ), ale jinak jezdilo perfektně, hodně tam vlezlo, všude vyjelo. Když ho bratr dal sešrotovat ( nebylo mu dost dobré ), tak jsem nejednu slzu uronil. Jednou si ho asi pro radost zase koupím. Strašně sympatické auto. 

 

:crying_anim02: post-11236-0-63384400-1386013887.png

 

 

TO Snow: 

 

Prosím, pokud budeš mít chuť, tak budu rád, když napíšeš pár řádků k Juniorovi a Integrale. Obě tyto auto jsou podle mě legendy a patří 

mezi mé TOP 10. Díky

  • po 3 týdnech...

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

×
×
  • Vytvořit...