Přejít na obsah

Jak jste spokojeni s kubsonem (jako ve škole 1-5)?  

541 hlasů

  1. 1. Hlasujte:

    • 1
      501
    • 2
      29
    • 3
      8
    • 4
      2
    • 5
      12

  • Prosím přihlaste se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

Odesláno

Já to vůbec neberu jako utnutí. Dal jsem v anketě za jedna. Objednával jsem dvakrát někdy 2009/2010 a naprostá spokojenost.

Teď také, super, Chronoshop beru jako obchod na vysoké úrovni se skvělým prozákaznickým přístupem.

Toto je fakt prkotina, možná jen jako podnět, jestli to takto opravdu nechodí už od výrobce. Jak říkám estetika, která jen zbytečně negativně ovlivní ten "wow" efekt při otevření krabičky 😉

A taky musí být pro Jakuba nuda číst pořád dokola jen jak jsou super, tak jsem musel něco vytáhnout 😄

 

Odesláno

Díky za nákup! Je fakt, že po odchodu kolegyně Veroniky, se u nás trochu víc práší. Btw nebyl to černý prach? Někdy se u Laco z vnitřní strany krabičky uvolňují takové černé chloupky neboco… 

Odesláno

Já děkuji za bleskové vyřízení objednávky! Já bych se v tom dál nerýpal. Po tom, co jsem to napsal, jsem si říkal, jestli jsem to vůbec měl psát. Došly mi super hodinky závratnou rychlostí, co víc si přát 😉

 

  • po měsíci...
Odesláno

Byl jsem dnes po 13 letech na fóru poprvé v Chronoshopu osobně a bylo to naprosto perfektní.

I juniorovi se tam líbilo 😁

Moc díky za skvělou nákupní zkušenost!

Odesláno
před 20 hodinami, Chorche napsal:

Byl jsem dnes po 13 letech na fóru poprvé v Chronoshopu osobně a bylo to naprosto perfektní.

I juniorovi se tam líbilo 😁

Moc díky za skvělou nákupní zkušenost!

Tyo, Chorche konečně u nás! Díky moc:)

  • Dát hlas 1
  • po 3 týdnech...
Odesláno

Moje zkušenost je taková rozporuplná. Na jednu stranu nákup hodinek proběhl bleskurychle a bezvadně, vše pečlivě zabaleno, hodinky OK, naprostá spokojenost. Ale po cca měsíci jsem poslal dotaz na kontaktní email pro zákazníky - určitá pochybnost o tom, zda manuální nátah funguje tak, jak má, ale nechtělo se mi hned řešit nějakou možná zbytečnou reklamaci.... Tak jsem poslal email s dotazem, obratem dostal nějaké automatické potvrzení s číslem požadavku... a ticho. Od té doby uplynulo 5 pracovních dní a žádná reakce. I když připustím, že toho možná mají v Chronoshopu hodně, jedna věta do mailu by snad nikoho nezabila a člověk by aspoň věděl, jak je na tom. Když si tak představím, že bych měl s hodinkami opravdu nějaký problém a chtěl s tímto přístupem řešit nějakou reklamaci... 

Odesláno
před 5 hodinami, Bushman napsal:

Moje zkušenost je taková rozporuplná. Na jednu stranu nákup hodinek proběhl bleskurychle a bezvadně, vše pečlivě zabaleno, hodinky OK, naprostá spokojenost. Ale po cca měsíci jsem poslal dotaz na kontaktní email pro zákazníky - určitá pochybnost o tom, zda manuální nátah funguje tak, jak má, ale nechtělo se mi hned řešit nějakou možná zbytečnou reklamaci.... Tak jsem poslal email s dotazem, obratem dostal nějaké automatické potvrzení s číslem požadavku... a ticho. Od té doby uplynulo 5 pracovních dní a žádná reakce. I když připustím, že toho možná mají v Chronoshopu hodně, jedna věta do mailu by snad nikoho nezabila a člověk by aspoň věděl, jak je na tom. Když si tak představím, že bych měl s hodinkami opravdu nějaký problém a chtěl s tímto přístupem řešit nějakou reklamaci... 

Mea culpa. Fakt toho mám asi hodně, myslel jsem, že jsem už odpovídal. Mail jsem četl, napíšu za chvíli.

  • Like 1
  • po měsíci...
Odesláno

No, pokud ten dotaz byl třeba typu: jak se jmenoval ten krokodýl, ze kterého je ušit řemínek, pak chápu, že je těžké jej zodpovědět 🙂 Ted ale vážně: chronoshop je dost dobrej, tohle vypadá, že dotaz někde zabloudil. Zkus to ještě prokopnout.

Odesláno
Před hodinou, vera8888 napsal:

Polozen dotaz pred par dny a stale bez odpovedi.Smesne u hodinek s castkou 100tis.Jini prodejci reaguji daleko drive.

Taky mi to přijde divné. Zrovna tenhle obchod s vyhlášeným zákaznickým servisem....

  • po měsíci...
Odesláno

Šťastná Flieger 7. dnes v ChronoShopu.

Dikes borci 👊

Laco Stuttgart Pro 40 do mé nové flotily Make all my Hodinkee small and great again 😃

 

19E7F9D1-37EE-4B18-8AE0-14222880FA38.jpeg

  • po měsících...
  • po měsíci...
Odesláno

Poděkování pánům z Chronoshopu za "vylovení, vysušení a odbahnění" 🙂

Poslal jsem jim své časostroje k odborné prohlídce a byť již hodinky nebyly nějaký ten měsíc v záruce, tak mi je promazali a seřídili, jako by se jednalo o záruční servis 🙂 Děkuji velice, děkuji mnohokrát

  • po měsících...
Odesláno (upraveno)

Chtěl bych poděkovat Chronoshopu za opravu a servis mých U1 a jako nečekaný bonus i docela slušný upgrade 😎

Už to holky po 10 letech opravdu potřebovali.

Nevím jestli se korunka mění v rámci přetěsnění, ale chod je teď výrazně lépší a plynulejší.

To samé luneta, po výměně západky za novu, úplně zmizela oboustraná vůle, luneta jde hezky ztuha a sedí přesně zarovnaná s indexy.

Rozhodně příjemné překvapení a 👍

 

IMG_20230915_135250-01.jpeg

Upraveno uživatelem OndraPod

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...