Přejít na obsah

Jak jste spokojeni s kubsonem (jako ve škole 1-5)?  

540 hlasů

  1. 1. Hlasujte:

    • 1
      501
    • 2
      29
    • 3
      8
    • 4
      2
    • 5
      11

  • Prosím přihlaste se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

Odesláno
  V 29. 8. 2022 v 16:43, tarmi napsal:

Jasně, Laco pilotky 

Rozšířit  

Diky. Zil jsem v domneni, ze pred odeslanim prodejce hodinky vzdy kontroluje. Ale i mistr tesar se nekdy utne. Jinak Kuba Sivek je v pohode, bral jsem od nej sve prvni automaty z JP. To bylo v roce 2006, jeste pred chronoshopem 😉

Odesláno

Já to vůbec neberu jako utnutí. Dal jsem v anketě za jedna. Objednával jsem dvakrát někdy 2009/2010 a naprostá spokojenost.

Teď také, super, Chronoshop beru jako obchod na vysoké úrovni se skvělým prozákaznickým přístupem.

Toto je fakt prkotina, možná jen jako podnět, jestli to takto opravdu nechodí už od výrobce. Jak říkám estetika, která jen zbytečně negativně ovlivní ten "wow" efekt při otevření krabičky 😉

A taky musí být pro Jakuba nuda číst pořád dokola jen jak jsou super, tak jsem musel něco vytáhnout 😄

 

Odesláno

Díky za nákup! Je fakt, že po odchodu kolegyně Veroniky, se u nás trochu víc práší. Btw nebyl to černý prach? Někdy se u Laco z vnitřní strany krabičky uvolňují takové černé chloupky neboco… 

Odesláno

Já děkuji za bleskové vyřízení objednávky! Já bych se v tom dál nerýpal. Po tom, co jsem to napsal, jsem si říkal, jestli jsem to vůbec měl psát. Došly mi super hodinky závratnou rychlostí, co víc si přát 😉

 

  • po měsíci...
Odesláno

Byl jsem dnes po 13 letech na fóru poprvé v Chronoshopu osobně a bylo to naprosto perfektní.

I juniorovi se tam líbilo 😁

Moc díky za skvělou nákupní zkušenost!

  • po 3 týdnech...
Odesláno

Moje zkušenost je taková rozporuplná. Na jednu stranu nákup hodinek proběhl bleskurychle a bezvadně, vše pečlivě zabaleno, hodinky OK, naprostá spokojenost. Ale po cca měsíci jsem poslal dotaz na kontaktní email pro zákazníky - určitá pochybnost o tom, zda manuální nátah funguje tak, jak má, ale nechtělo se mi hned řešit nějakou možná zbytečnou reklamaci.... Tak jsem poslal email s dotazem, obratem dostal nějaké automatické potvrzení s číslem požadavku... a ticho. Od té doby uplynulo 5 pracovních dní a žádná reakce. I když připustím, že toho možná mají v Chronoshopu hodně, jedna věta do mailu by snad nikoho nezabila a člověk by aspoň věděl, jak je na tom. Když si tak představím, že bych měl s hodinkami opravdu nějaký problém a chtěl s tímto přístupem řešit nějakou reklamaci... 

Odesláno
  V 4. 11. 2022 v 13:59, Bushman napsal:

Moje zkušenost je taková rozporuplná. Na jednu stranu nákup hodinek proběhl bleskurychle a bezvadně, vše pečlivě zabaleno, hodinky OK, naprostá spokojenost. Ale po cca měsíci jsem poslal dotaz na kontaktní email pro zákazníky - určitá pochybnost o tom, zda manuální nátah funguje tak, jak má, ale nechtělo se mi hned řešit nějakou možná zbytečnou reklamaci.... Tak jsem poslal email s dotazem, obratem dostal nějaké automatické potvrzení s číslem požadavku... a ticho. Od té doby uplynulo 5 pracovních dní a žádná reakce. I když připustím, že toho možná mají v Chronoshopu hodně, jedna věta do mailu by snad nikoho nezabila a člověk by aspoň věděl, jak je na tom. Když si tak představím, že bych měl s hodinkami opravdu nějaký problém a chtěl s tímto přístupem řešit nějakou reklamaci... 

Rozšířit  

Mea culpa. Fakt toho mám asi hodně, myslel jsem, že jsem už odpovídal. Mail jsem četl, napíšu za chvíli.

  • po měsíci...
Odesláno

No, pokud ten dotaz byl třeba typu: jak se jmenoval ten krokodýl, ze kterého je ušit řemínek, pak chápu, že je těžké jej zodpovědět 🙂 Ted ale vážně: chronoshop je dost dobrej, tohle vypadá, že dotaz někde zabloudil. Zkus to ještě prokopnout.

  • po měsíci...
Odesláno

Šťastná Flieger 7. dnes v ChronoShopu.

Dikes borci 👊

Laco Stuttgart Pro 40 do mé nové flotily Make all my Hodinkee small and great again 😃

 

19E7F9D1-37EE-4B18-8AE0-14222880FA38.jpeg

  • po měsících...
  • po měsíci...
Odesláno

Poděkování pánům z Chronoshopu za "vylovení, vysušení a odbahnění" 🙂

Poslal jsem jim své časostroje k odborné prohlídce a byť již hodinky nebyly nějaký ten měsíc v záruce, tak mi je promazali a seřídili, jako by se jednalo o záruční servis 🙂 Děkuji velice, děkuji mnohokrát

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...