Přejít na obsah

Výprodej u SeiyaJapan


Paw

Doporučené příspěvky

Návštěvník tonytrubka

Nepsal si "nikdy" a z toho, co jsi napsal, se nedalo usoudit, že jsi např. nekoupil v minulosti. Podobná debata, když nemáš k věci co říci, ale opravdu nemá cenu. Připadá mi to stejné hodnotné jako když budeš psát do vlákna o hodinkách XY (ať někoho neurazím), že Ty by sis hodinky XY (i když s nimi nemáš vůbec žádnou zkušenost) nikdy nekoupil. Ostatní naopak hodinky XY zajímají, stejně jako zde mne (a věřím že i ostatní) zajímá to, zda se např. jedná o přechodné zlevnění, zda případně slevy budou pokračovat apod.

 

Já se vám strašně omlouvám že se motám do debaty.

Ale  Jorg asi chtěl napsat že když má obchodník na vývěsním štítu  stěžejní značky svého sortimentu psáno to co má tak to podle mě není obchodník co dýchá za značku a není to nic o lhaní o kvalitě.

Pro mě je to prostě signál,běž o dům dál.Já u něj prostředníctvím členů fora nakupoval,vždy vše ok(na hodinkách i s obchodníkem)

Ta věta mi tam prostě vadí.A příště už bych kvůli té větě koupil raději u AD.

Upraveno uživatelem tonytrubka
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já kritizoval PŘÍSTUP obchodníka který dává předem upozornění, že pokud se vyskytne problém který popisuje ,tak ho řešit nebude.

 

Tano prosímtě než začneš psát tak čti - NE - JEN POSLEDNÍ CH PÁR POSTŮ

Nevim z ceho usuzujes, ze jsem cetl jen poslednich postu, ja jen suse konstatoval, ze to neni jen u vyse uvedeneho modelu. Nic osobniho, tonytrubko.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koupil jsem, Seiya Suma poslal, hodinky dorazily v pořádku, luneta lícuje, toť vše. Samozřejmě, prodejce nejvíc prověří reklamace...

Dobre, ja si take myslim, ze je vse od Seiya ok.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha, pokud se jedná o PŘÍSTUP, pak Ti tedy nejspíš vyhovuje přístup, když Ti tuto NESCHOPNOST Seika prodejce raději zatají a sdělí Ti ji až při případné reklamaci nebo bude spoléhat na to, že si ničeho nevšimneš. Jiní prodejci budou mít těžko jiné výrobky než má Seiya. V té poznámce ani nevidím, že by se dotyčný zříkal odpovědnosti za vady. Myslím, že to klidně reklamovat můžeš, Seiya to pošle do Seika a odtud se Ti to vrátí po čase zpět s poznámkou, že to není vada, ale je to normální.

 

Ostatni ti to jednoducho zoberu ako reklamaciu. Mozno u tych drahsich kosuv to aj skontroluju kym to daju do balicka smer zamorie /Higuchi to tak robil/. Problem Seiyu je ze nie je AD, jeho taka reklamacia viac boli. To je cela veda. Jeho pristup je zvlastny, ale "only in japan".. je to narod co zerie surove maso ako predjedlo. 

 

Na wus-e je x pripadov nelicujucich vnutornych ringov a pokial si pamatam neboli staznosti na AD ze by to neakceptovali ako reklamaciu /ak ich clovek reklamoval/. Naopak, videl som par inzeratov kde bolo napisane "nelicuje" a bola zlava 100USD - niekto to bud neriesi alebo nakupil u grey market dealera co nerad robi RMA..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Seiya u mě nefrčí. Je dražší než ostatní prodejci a hlavně je to u něj opravdu jen o čistém objednání přes eshop. Byla na něj chvála, jak je ochotný a umí zařídit víc věcí, tak jsem ho kdysi zkusil požádat o pomoc s aukcí. Napsal, že to není problém a domluvili jsme se na postupu. Píšu mu po konci aukce a přišla odpověď ve stylu, jako kdyby nevěděl, o co jde a neprobíhala předchozí komunikace. To stejné se pak opakovalo ještě jednou. Takže já radši nakoupím u Higuchiho, který někdy reaguje na maily později nebo až při urgenci, ale jakmile si "plácneme", tak vše běží jako po másle.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 4 týdnech...

U DHL jsem měl při rozkliknutí na detail zásilky kopii faktury, kde bylo deklarováno něco jiného, než v reálu cestovalo. U EMS by to mohlo být podobné, každopádně největší časové zdržení se dá předpokládat na celnici, protože po EMS to převezme do svých rukou Česká pošta a to se nedá předpovědět vůbec nic. DHL clení řeší v řádu hodin. I když celník vyměří doplatek, zaplatíš při převzetí z ručky do ručky...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...