bluman Posted June 22, 2024 Report Posted June 22, 2024 Images are visible only to registered users. Please register or sign in to enable full experience. 1
ouskavl Posted June 22, 2024 Report Posted June 22, 2024 U vody. Images are visible only to registered users. Please register or sign in to enable full experience. Images are visible only to registered users. Please register or sign in to enable full experience.
kdojinej Posted June 23, 2024 Report Posted June 23, 2024 před 13 hodinami, Kostra napsal: Nato sladěno s lahváčem:-) Images are visible only to registered users. Please register or sign in to enable full experience. Vypada to dobře. Odkud jsi bral ty zahnuty stezejky?
Kostra Posted June 23, 2024 Report Posted June 23, 2024 Vypada to dobře. Odkud jsi bral ty zahnuty stezejky?Díky;-) Bral jsem je od Frydla z e-shopu.
Xasthur Posted June 23, 2024 Report Posted June 23, 2024 Venčení deepsea Images are visible only to registered users. Please register or sign in to enable full experience. 1 3
African Posted June 23, 2024 Report Posted June 23, 2024 před 2 hodinami, Xasthur napsal: Venčení deepsea Images are visible only to registered users. Please register or sign in to enable full experience. Super fotka i hodinky samozřejmě My postavili letní bydlení s juniorem Images are visible only to registered users. Please register or sign in to enable full experience. 1
Campino Posted June 24, 2024 Report Posted June 24, 2024 Dobre rano a pekny den prajem Images are visible only to registered users. Please register or sign in to enable full experience.
adam.ra Posted June 25, 2024 Report Posted June 25, 2024 Ještě jedno letní přezutí. Images are visible only to registered users. Please register or sign in to enable full experience.
clockyclock Posted June 26, 2024 Report Posted June 26, 2024 V 22. 6. 2024 v 18:12, Kapelnik napsal: “Snáze projde velbloud uchem jehly, než aby bohatý vešel do Božího království” (Marek 10,25) Images are visible only to registered users. Please register or sign in to enable full experience. Images are visible only to registered users. Please register or sign in to enable full experience. Sent from my iPhone using Tapatalk Dobre ty!
exell Posted June 26, 2024 Report Posted June 26, 2024 Z výstupu na Hochkalter. Jako OWG je beru do každé nepohody, ale přiznávám, že v hodně strmých úsecích pod vrcholem šly raději do batohu. Images are visible only to registered users. Please register or sign in to enable full experience. Images are visible only to registered users. Please register or sign in to enable full experience.
African Posted June 26, 2024 Report Posted June 26, 2024 před 10 minutami, exell napsal: Z výstupu na Hochkalter. Jako OWG je beru do každé nepohody, ale přiznávám, že v hodně strmých úsecích pod vrcholem šly raději do batohu. Images are visible only to registered users. Please register or sign in to enable full experience. Images are visible only to registered users. Please register or sign in to enable full experience. Super to máš Do batohu bych je nedal z ruky ani boha, řeším to takhle Images are visible only to registered users. Please register or sign in to enable full experience.
exell Posted June 26, 2024 Report Posted June 26, 2024 5 minutes ago, African said: Super to máš Do batohu bych je nedal z ruky ani boha, řeším to takhle Díky, i za tip. Na příští výstup se asi dovybavím.
African Posted June 26, 2024 Report Posted June 26, 2024 před 8 minutami, exell napsal: Díky, i za tip. Na příští výstup se asi dovybavím. Zrovna tento model krásně kryje hodinky telecí kůží, říkám tomu jako v bavlnce a zároveň máš ruce v bezpečí, když se trochu svezeš Já jsem tolikrát tak mimo v těch horách, že se hrabu v batohu stylem neandrtálec a v těch kopcích tu i tam něci vytratím .... proto píšu že do batohu já bych je nikdy nedal, co je na ruce se neztratí. Hoře ZDAR 1
Vortex-Tempus Posted June 26, 2024 Report Posted June 26, 2024 Images are visible only to registered users. Please register or sign in to enable full experience.
African Posted June 26, 2024 Report Posted June 26, 2024 Plaveme, Expy to budou milovat Ring jak na DeepSea Images are visible only to registered users. Please register or sign in to enable full experience. Images are visible only to registered users. Please register or sign in to enable full experience.
tikzot Posted June 26, 2024 Report Posted June 26, 2024 Top kombo pro mě Images are visible only to registered users. Please register or sign in to enable full experience.
bizzydko Posted June 26, 2024 Report Posted June 26, 2024 SD Images are visible only to registered users. Please register or sign in to enable full experience. 1
tikzot Posted June 27, 2024 Report Posted June 27, 2024 Images are visible only to registered users. Please register or sign in to enable full experience.
Recommended Posts