Přejít na obsah

PETROLHEAD - benzinovi sialenci


Návštěvník maxigabrielg

Doporučené příspěvky

Před hodinou, Tag Heuer LV napsal:

Tieto auta vzdy mali nieco do seba. Je fakt skoda, ze ich prestali vyrabat. Myslim si ze svojich zakaznikov by si to vzdy naslo.

Keby si svojich zákazníkov našlo v dostatočnom počte, neprestali by ich vyrábať, nie?

V 13. 2. 2021 v 18:43, ewolucionar napsal:

Ten mechanicky!!!! vektoring je neuveritelny

Čo znamená mechanický vektoring? Ja som teda bol skôr na Imprezy a ten pohon Evo X úplne presne nepoznám, ale AFAIK to má všade mechanické diferenciály s elektronicky ovládanou svornosťou pomocou spojkových uzávierok. Mýlim sa?

Upraveno uživatelem wawrik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Obidem zlozite technicke vysvetlenia,z pohladu jazdca citis ze sa prelieva krutiaci moment a vykon ako voda na kazde koleso,podla X faktorov,adhezia,tlak plynu,natocenie volantu,pretazenie,atd..zadny aktivny dif ma spojku,svoje vlastne cerpadlo AYC,stredny je nastavitelny a je to rozdiel,nie placebo a predny dif.. A zaujimave to zacne byt,ked sa vypne AYC,to je ten mechanicky vektoring....

SmartSelect_20210215-092055_Drive.jpg

Upraveno uživatelem ewolucionar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...
Na to mám 911
A3EE5571-151F-4909-B8D2-A9FA75265411.thumb.jpeg.1a6203a5cbf8c486c3d7b10fa142b3c1.jpeg
To mĕ vždycka zajimalo jak to funguje. Tipuju ze se spoiler vysunuje sam od urcite rychlosti nebo ho zvednes manualne. V tom pripade i kdyz vypnes motor a vytahnes klice zustane takhle vyset nafurt nebo se po nejake dobe zase slozi zpatky?

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...