Americkej Odesláno 9. září 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. září 2017 (upraveno) BMW doplní pick-up kdy?Hned po dodávkách a náklaďákách. Edit: To mi uteklo, fakt to myslej vážně? Už se těším na BMW popeláře. Na BMW mi bylo právě sympatický, že neměli potřebu cpát se do každýho segmentu. Upraveno 9. září 2017 uživatelem Americkej Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honza71 Odesláno 9. září 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. září 2017 Vzdyt oni uz ho maji prave jako konkurenci ty MB oblude :-D Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
geometr Odesláno 9. září 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. září 2017 Hned po dodávkách a náklaďákách. Edit: To mi uteklo, fakt to myslej vážně? Už se těším na BMW popeláře. Na BMW mi bylo právě sympatický, že neměli potřebu cpát se do každýho segmentu.A mně na Mercedesu. Náklaďáky a autobusy mají tradičně. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
m.n. Odesláno 9. září 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. září 2017 Mě by pick-up od Mercedesu nijak neurážel, kdyby to nebyl převlečený Alaskan/Navara... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Frostie Odesláno 9. září 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. září 2017 Mě by pick-up od Mercedesu nijak neurážel, kdyby to nebyl převlečený Alaskan/Navara...Tak to víš, spolupráce s Renckem nese plody. Další takový je např. MB Citano z Maubeuge... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JR_2010 Odesláno 9. září 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. září 2017 Trochu přehodím na jinou kolej, a dám sem pár obrázků z dnešního parkoviště, kde jsem se náhodou zastavil... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brett Odesláno 9. září 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. září 2017 tohle si kamarád dovezl zpoza velké louže,Rolls Royce Phantom II, Sport Saloon ,ročník 1932 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Socom Odesláno 9. září 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. září 2017 Tak to je ovšem nádhera. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vicomt Odesláno 10. září 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. září 2017 Murphy97 : To Maserati, co se ti líbilo, je 2.24V, z roku 1993(vyrábělo se 1988-1993) Jinak ten nový Mercedes pickup se už v srpnu proháněl Prahou, natáčeli tu na něj reklamní spot. Potom se přesunul do Zadaru.Zdroj fotek prodrivercz. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honza71 Odesláno 10. září 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. září 2017 Pred hotelem ted parkuje tohle Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honza71 Odesláno 10. září 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. září 2017 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M3maniac Odesláno 10. září 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. září 2017 Krásné fotečky, já potkal v reichu tenhle kočár s tuhle limuzínu :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Murphy97 Odesláno 12. září 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. září 2017 vicomt: diky! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petik16 Odesláno 13. září 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. září 2017 (upraveno) Neviem čo máte proti tomu meďačiku, mne sa náhodou páči Tiež neviem čo myslel tým "obšlehnutou x6", keďže GLE je stokrát krajšie ako tá otrasná X6... ale tak sto ľudí-sto chutí... Ja teraz hodím niečo zaujímavejšie, a teda ďalšiu novinku od medveďov... KONEČNE je von a mám dosť! Srať na pick-up, teraz sa pozrime na ich hyperšport Mercedes Project One Project ONE naozaj poháňa preplňovaný 1,6-litrový šesťvalec, ktorého výkon predstavuje 529 kW/720 koní, pričom v zmysle tradícií, točiť je schopný až 11-tisíc otáčok za minútu. Samozrejme, kvôli snahe o zvýšenie výdrže a spoľahlivosti má jednotka upravené valce a kľukový hriadeľ, ide ale o typ motora, ktorý v roku 2015 poslúžil Lewisovi Hamiltonovi pri zisku titulu. Pravda je ale taká, že hviezdny hyperšport vo svojích útrobách schováva 5 motorov! V6-ke sekunduje elektromotor s výkonom 90 kW / 125 koní, jeho úlohou je však ?len? roztáčať turbodúchadlo bez ohľadu na otáčky šesťvalca. Philipp Eckert, dvorný technik z Mercedes-AMG GmbH, hovorí o úplne nulovej turbodiere a okamžitej odozve na plynový pedál. Znie to možno až neuveriteľne, no vyše 100-koňové motory dnes dávajú do pohybu celé autá, nie len ich turbá, takže? Druhý elektromotor s výkonom 120 kW / 163 koni je integrovaný priamo na kľukový hriadeľ, kde dopomáha k akcelerácii a zároveň slúži na rekuperáciu kinetickej energie pre brzdení. Posledná dvojica elektromotorov má zhodne po 163 koní, nachádza sa oddelene na predných kolesách, ktoré nezávislo podľa potrieb roztáčajú a zároveň aj brzdia rekuperáciou. Takže ako si to spočítame, kombinovaný výkon predstavuje veľkolepých vyše 740 kW/1000 koní... Zo samotnej hierarchie pohonu je zrejmé, že špecifikovaný pohon všetkých štyroch kolies ponúkne široké možnosti vektorovania krútiaceho momentu. Mimochodom, prevodovka aj motor sú súčasťou karbónového šasi. Najmä kvôli snahe o perfektné rozloženie hmotnosti sú 100-kilogramové lithium-ionové akumulátory umiestnené v podlahe za prednou nápravou. Jednotlivé motory navzájom spolupracujú pomocou sekvenčnej 8-stupňovej prevodovky s jednou spojkou, približne 25 kilometrov pritom dokáže hyperšport absolvovať čisto na elektrický pohon. Ďaľšou fascináciou sú rýchlostné údaje ? Project ONE pokorí dvestovku pod 6 sekúnd, zatiaľ čo maximálna rýchlosť je vyše 350 km/h. Inak, všimnite si tie sedadlá a ich prepojenie je stredový panel Upraveno 13. září 2017 uživatelem petik16 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr72 Odesláno 13. září 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. září 2017 Mercedes robí v poslednej dobe pekný dizajn A,C,E,S mimoriadne vydarené ale GLE C sa im fakt moc nepodarilo Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr72 Odesláno 13. září 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. září 2017 (upraveno) Nový rekord - S bývalým jazdcom Formule 1 Juanom Pablom Montoyou dokázal Chiron na dráhe dlhej 2,6 kilometra zrýchliť z nuly na 400 km/h za 32,6 sekundy, brzdiaci manéver mu potom trval 9,3 sekundy a potreboval k nemu ďalších 491 metrov. Upraveno 13. září 2017 uživatelem Petr72 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lloffass Odesláno 13. září 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. září 2017 To jsou zajímavé čísla... Tu brzdnou dráhu bych teda tak dlouhou nečekal... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petik16 Odesláno 13. září 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. září 2017 Mercedes celkovo za posledné roky spravil neskutočný pokrok..! Nové nie len modely, ale aj triedy... Nové motory, technológie, dizajn, kokos fakt ako niet automobilky ktorá by sa im vyrovanala. Áno ja viem, som zaťažený na medvede no som aj objektívny a toto sú proste fakty... Nové A-čko je mega, CLA milujem snáď najviac, tie ich 45-ky AMG sú strašné tlaky! štvrovalec dvojlitrový a 381 koní?? C je tiež krásne no a S-ko akože dovi-dopo... E-čko tiež v AMG spravilo veľký krok... A keď si vezmem také BMW, čo oni spravili za ten čas? Premenovali M3 coupe na M4 dobre ok, tá sedmica im vyšla no inak nič.. A videl som aj video toho Chironu, to už je vážne mimo chápania Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr72 Odesláno 13. září 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. září 2017 No k tomu bmw by som nebol tak tvrdý napríklad M2 je fantastická - pravý chuligán ktorý má to správne DNA Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Micey Odesláno 13. září 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. září 2017 No vidis, mne prijdou posledni dobou mercedesy hrozny, az na esko.. Beztvary knedlikovity cosi, nemluve o parodiich typu GLE Coupe, ci GLA.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se