Přejít na obsah

PETROLHEAD - benzinovi sialenci


Návštěvník maxigabrielg

Doporučené příspěvky

 BMW doplní pick-up kdy?

Hned po dodávkách a náklaďákách.

 

Edit: To mi uteklo, fakt to myslej vážně? Už se těším na BMW popeláře.

 

Na BMW mi bylo právě sympatický, že neměli potřebu cpát se do každýho segmentu. 

Upraveno uživatelem Americkej
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě by pick-up od Mercedesu nijak neurážel, kdyby to nebyl převlečený Alaskan/Navara...

Tak to víš, spolupráce s Renckem nese plody. Další takový je např. MB Citano z Maubeuge...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neviem čo máte proti tomu meďačiku, mne sa náhodou páči :P Tiež neviem čo myslel tým "obšlehnutou x6", keďže GLE je stokrát krajšie ako tá otrasná X6... ale tak sto ľudí-sto chutí... :) Ja teraz hodím niečo zaujímavejšie, a teda ďalšiu novinku od medveďov... KONEČNE je von a mám dosť! :D Srať na pick-up, teraz sa pozrime na ich hyperšport

 

 Mercedes Project One

 

Project ONE naozaj poháňa preplňovaný 1,6-litrový šesťvalec, ktorého výkon predstavuje 529 kW/720 koní, pričom v zmysle tradícií, točiť je schopný až 11-tisíc otáčok za minútu. Samozrejme, kvôli snahe o zvýšenie výdrže a spoľahlivosti má jednotka upravené valce a kľukový hriadeľ, ide ale o typ motora, ktorý v roku 2015 poslúžil Lewisovi Hamiltonovi pri zisku titulu. Pravda je ale taká, že hviezdny hyperšport vo svojích útrobách schováva 5 motorov!

 

V6-ke sekunduje elektromotor s výkonom 90 kW / 125 koní, jeho úlohou je však ?len? roztáčať turbodúchadlo bez ohľadu na otáčky šesťvalca. Philipp Eckert, dvorný technik z Mercedes-AMG GmbH, hovorí o úplne nulovej turbodiere a okamžitej odozve na plynový pedál. Znie to možno až neuveriteľne, no vyše 100-koňové motory dnes dávajú do pohybu celé autá, nie len ich turbá, takže? Druhý elektromotor s výkonom 120 kW / 163 koni je integrovaný priamo na kľukový hriadeľ, kde dopomáha k akcelerácii a zároveň slúži na rekuperáciu kinetickej energie pre brzdení. Posledná dvojica elektromotorov má zhodne po 163 koní, nachádza sa oddelene na predných kolesách, ktoré nezávislo podľa potrieb roztáčajú a zároveň aj brzdia rekuperáciou. Takže ako si to spočítame, kombinovaný výkon predstavuje veľkolepých vyše 740 kW/1000 koní...

 

Zo samotnej hierarchie pohonu je zrejmé, že špecifikovaný pohon všetkých štyroch kolies ponúkne široké možnosti vektorovania krútiaceho momentu. Mimochodom, prevodovka aj motor sú súčasťou karbónového šasi. Najmä kvôli snahe o perfektné rozloženie hmotnosti sú 100-kilogramové lithium-ionové akumulátory umiestnené v podlahe za prednou nápravou. Jednotlivé motory navzájom spolupracujú pomocou sekvenčnej 8-stupňovej prevodovky s jednou spojkou, približne 25 kilometrov pritom dokáže hyperšport absolvovať čisto na elektrický pohon. Ďaľšou fascináciou sú rýchlostné údaje ? Project ONE pokorí dvestovku pod 6 sekúnd, zatiaľ čo maximálna rýchlosť je vyše 350 km/h.

 

Inak, všimnite si tie sedadlá a ich prepojenie je stredový panel :D 

post-38180-0-80014600-1505312809_thumb.jpg

post-38180-0-60155000-1505312821_thumb.jpg

post-38180-0-99774400-1505312831_thumb.jpg

post-38180-0-45826300-1505312843_thumb.jpg

post-38180-0-66302100-1505312861_thumb.jpg

post-38180-0-93209700-1505312900_thumb.jpg

post-38180-0-73900500-1505312918_thumb.jpg

post-38180-0-64089000-1505312959_thumb.jpg

post-38180-0-58609500-1505313014_thumb.jpg

post-38180-0-81366400-1505313054_thumb.jpg

Upraveno uživatelem petik16
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nový rekord - S bývalým jazdcom Formule 1 Juanom Pablom Montoyou dokázal Chiron na dráhe dlhej 2,6 kilometra zrýchliť z nuly na 400 km/h za 32,6 sekundy, brzdiaci manéver mu potom trval 9,3 sekundy a potreboval k nemu ďalších 491 metrov.

post-48294-0-02322900-1505329427_thumb.png

Upraveno uživatelem Petr72
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mercedes celkovo za posledné roky spravil neskutočný pokrok..! Nové nie len modely, ale aj triedy... Nové motory, technológie, dizajn, kokos fakt ako niet automobilky ktorá by sa im vyrovanala. Áno ja viem, som zaťažený na medvede no som aj objektívny a toto sú proste fakty... Nové A-čko je mega, CLA milujem snáď najviac, tie ich 45-ky AMG sú strašné tlaky! štvrovalec dvojlitrový a 381 koní?? C je tiež krásne no a S-ko akože dovi-dopo... E-čko tiež v AMG spravilo veľký krok... A keď si vezmem také BMW, čo oni spravili za ten čas? Premenovali M3 coupe na M4 :D dobre ok, tá sedmica im vyšla no inak nič.. 

 

A videl som aj video toho Chironu, to už je vážne mimo chápania :D 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...