Přejít na obsah

Bulova Moonwatch Re-Edition


Daemonultimate

Doporučené příspěvky

  • Odpovědi 703
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Presnosť áno, len ta minútová ručička nieje pri prechode 60s presne kde má byť. Možno len moja chyba pri nastavovaní ...dúfam, že sa v nich niekto nehrabal a eshop mi ich poslal po niekom...ebb12236b3790ee7f524de9c16eba430.jpg

Odoslané z MI 6 pomocou Tapatalku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak si fotil to dýnko, tak v tom spodním čtverečku pro nástroj je vidět nějaký škrábanec, pokud to teda není nějaký chlup. Což by mohlo znamenat, že to někdo otevřel.

Co se týká minutovky, tak seřizoval jsem ji asi n a3x, než jsem se trefil, ale to je problém skoro všech hodinek - aspoň těch v běžných cenách co mám doma já.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak už som ich mal zabalené na poštu, ale nedalo mi to skontrolovať. Vyzerá to, že to bola len špina. Okom na puzdre nie je vidieť žiadne poškodenie. Keď som si na nich zasvietil fenixkov už tam nejaké mikroskrabanceky nájdem. Ale zas neviem ako idú k zákazníkovi v akom stave kontrolovanom pod "lupou" svetlom na lestenom puzdre. A hlavne neviem čo ostane po otvorení dynka. Či tam ostanú viditeľné znaky otvárania nástrojom...ale to čoskoro zistím keď sa vrátia bez "chlpu" 1173f5b7210cf510cab07297703fbb44.jpg

Odoslané z MI 6 pomocou Tapatalku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak kupoval som ich pred Vianocami, a otváral som balík až na Vianoce aj voči riziku...odvtedy som ich mal asi 2x na ruke. Už je to na výmenu asi neskoro. Šiel som do riziká to viem. Ale keď ich prečistia k mojej spokojnosti tak som s tým v poho. Keď zistím nejaký ďalší problém pôjdu zase na reklamáciu. Keď sa vrátia zreferujem ako to dopadlo...ináč kupoval som ich z irisima čo je oficiálny distribútor na SK.

Odoslané z MI 6 pomocou Tapatalku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dnes boli hodinky doručené a hneď obratom mail, že reklamácia bola vybavená. Čudoval som sa, že tak rýchlo. Nakoniec v správe navrhované riešenie výmena za nový kus . Tak sa teším ako sa k tomu predajca postavil.

Odoslané z MI 6 pomocou Tapatalku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové, zeptám se na jednu věc - už se Vám nebo někomu, o kom víte z doslechu, podařilo urazit kus toho vystupujícícho sklíčka? Přece jen trčí docela ven a ty hrany nechrání žádná luneta. Vím, je to safír, ale i tak. V pár recenzích, co jsem četl, se toho docela bojí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, kolky87 napsal:

Tak dnes boli hodinky doručené a hneď obratom mail, že reklamácia bola vybavená. Čudoval som sa, že tak rýchlo. Nakoniec v správe navrhované riešenie výmena za nový kus emoji9.png. Tak sa teším ako sa k tomu predajca postavil.

Odoslané z MI 6 pomocou Tapatalku
 

Tohle je podle mě správný přístup a takové řešení bych od AD u nových hodinek očekával.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, papun napsal:

Ono spíš je doba taková, že je pro ně asi levnější to tak udělat, než aby se v tom někdo hrabal.

Spíš by mě zajímalo co se s tím ,,vadným" kusem stane. 

Prostě ho vrátí dodavateli, není každý AD i zastoupením značky pro daný region. To je jako u aut dovozce vs. autorizovaní prodejci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dnes som si rozbalil nové "moony" z reklamácie.
Je to iný kus, ale.

Box od hodiniek je môj pôvodný, keďže som si tam našiel malú fóliu, ktorú som si pamätal že som ju tam mal. 2 visačky, ktoré som nechal doma neboli pri novom kuse na remienku ako boli na starých.
Samozrejme som tam našiel nejakú menšiu chybičku krásy na ciferníku. Táto mi až tak nevadí ako starý "fúzatý" ciferník. Ale trochu sa bojím o tu kvalitu bulov, keďže z 2 kusov 100% úspešnosť na chyby ciferníku.

Ale je zaujímavé, že tieto nové majú trochu iný text na dynku ako prvé nie text v strede ale na obvode (foto 1 a 2). Sapphire crystal st. steel Vs. sapphire glass b9 st. steel...
Vie mi to niekto vysvetliť ?

A tiež mám v záručnej karte ( foto 3.)písané ako výrobné číslo rovnaké číslo ako pri starom kuse. To my dáva zmysel jedine, že v irisime nepíšu správne výrobné číslo. Z 3 čísel v zadu je jedno odlišné, pravdepodobne to je výrobné číslo konkrétneho modelu. Opravte ma ak sa mýlim...ae960d035b4a3ac2f636637d71ef5d2c.jpg41f0bac5a97102433fbf8d9481e4c21a.jpgb29305df442316d942aa058dd1d36e3b.jpg

Odoslané z MI 6 pomocou Tapatalku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Určitě s výměnou měli poslat kartu nebo účet se správným výrobním číslem, takto máš hodinky u kterých nesouhlasí výrobní číslo. I když se bavíme o levných hodinkách, někomu to bude vadit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

×
×
  • Vytvořit...