bystruska Odesláno 10. prosince 2015 Nahlásit Odesláno 10. prosince 2015 Chcem sa poradit..Niesom odborník vo výbere hodiniek. Mam zaujem o kupu damskych hodiniek, no stale sa neviem rozhodnut podla toho ktora znacka je kvalitnejsia. Uvazujem medzi Swiss Military a Festina. Viete mi poradit? dakujem
Návštěvník km.kmk Odesláno 10. prosince 2015 Nahlásit Odesláno 10. prosince 2015 (upraveno) V tomto případě je to jedno Upraveno 10. prosince 2015 uživatelem km.kmk
Kristian.nov Odesláno 10. prosince 2015 Nahlásit Odesláno 10. prosince 2015 Zeptej se člena Frantíka, ten je tu brán za odborníka přes Festinu ;-)
ondralbc Odesláno 10. prosince 2015 Nahlásit Odesláno 10. prosince 2015 Chcem sa poradit..Niesom odborník vo výbere hodiniek. Mam zaujem o kupu damskych hodiniek, no stale sa neviem rozhodnut podla toho ktora znacka je kvalitnejsia. Uvazujem medzi Swiss Military a Festina. Viete mi poradit? dakujemKolik do nich chceš investovat?
bandicoot Odesláno 10. prosince 2015 Nahlásit Odesláno 10. prosince 2015 Zeptej se člena Frantíka, ten je tu brán za odborníka přes Festinu ;-)Ten ale, coby ambasador Festiny, neni objektivní.
Kristian.nov Odesláno 10. prosince 2015 Nahlásit Odesláno 10. prosince 2015 Ten ale, coby ambasador Festiny, neni objektivní.To je fakt... Až moc vokatě Festině nadržuje...
Frantik Odesláno 10. prosince 2015 Nahlásit Odesláno 10. prosince 2015 Jednoznačně Festina. Po Rolexu a Breitlingu je to etalon švýcarské produkce.
USER47 Odesláno 10. prosince 2015 Nahlásit Odesláno 10. prosince 2015 Mějte trochu slitování, vždyť to ty lidi vezmou vážně .