DavidLC Odesláno 29. července 2017 Nahlásit Odesláno 29. července 2017 Imho bych si z US přivezl to co tady nejde sehnat (kdybych tedy po tom toužil,protože se tu dá vyčekat většinou vše a za míň,jak peněz,tak starostí).A evropské auto,radši tu. Jak píše Pavelpu27, může tam být plno překvapení.Podmínky jsou už horší,výzkumák cca 30k a další trable.Nehledě na další prodej,vždy bude takové auto hůře prodejné...
lloffass Odesláno 29. července 2017 Nahlásit Odesláno 29. července 2017 Děkuji všem za inspirativní poznámky. Mám nad čím přemýšlet a po neděli budu muset podrobně promluvit s prodejcem a uvidím, kam se posunu.
Sweden Odesláno 29. července 2017 Nahlásit Odesláno 29. července 2017 (upraveno) Tech palivových map bych se fakt nebál, v us myslím neznaj premiérový paliva, takže i taková M6 s V10 tam jezdi na N95 a no problem.Mozna bude ta US n95 kvalitnejsi než EU n95 ale rozhodně nedosahuje kvalit třeba 100oktanoveho naturalu. Americky muscle motory sežerou všechno, nejsou stavěný tak jako evropský ekomalorážky. Přehrát palivové mapy je případně v pohodě řešitelný problém. Upraveno 29. července 2017 uživatelem Sweden
Pavelpu27 Odesláno 29. července 2017 Nahlásit Odesláno 29. července 2017 Já jsem o těch rozdílech mezi EU a US verzí nevěděl, dokud jsem se nebyl podívat na lince v audi. US verze měly menší průměr brzdových kotoučů, čelní sklo o jednu vrstvu tenčí, slabší zvukovou izolaci, apod. Prostě jejich auta jsou stavěna na rychlosti do 160 kmh, naše na 250. Ale možná to u 911 bude jinak.
lloffass Odesláno 29. července 2017 Nahlásit Odesláno 29. července 2017 Tak si říkám, že auta typu 911 apod. by snad na brzdách šidit nemuseli.
DavidLC Odesláno 29. července 2017 Nahlásit Odesláno 29. července 2017 Myslím že ne,jistý bych si ale nebyl,u aut "sděláno v usa" to tak může být.Jeep známého měl opravdu "menší" kotouče.Mimochodem ty povídačky o "plné výbavě v základu" taky pobaví...
Cool as Ice Odesláno 30. července 2017 Nahlásit Odesláno 30. července 2017 Ty rozdily co pise Pavelpu27 jsem cetl nekde i v nejakem moto casopise. Psali tam i o chladicich soustavach. Ale, mam s tim nulovou zkusenost.
schipe Odesláno 1. srpna 2017 Nahlásit Odesláno 1. srpna 2017 Pánové, znalci. Přemýšlím o novém autě na každodenní ježdění. Najezdím cca. 35.000 km/rok. Chci určitě benzín a 2-dvéřové kupé. Teď mám Audi A5 TDi a to mi designem i jízdními vlastnostmi vyhovuje. Jen i na to běžné jěždění bych raději benzín. Vyhovuje mi víc. Nehledám ultimativního sporťáka na víkendy. Kroužil jsem kolem BMW 4, Mercedes C kupé a zase Audi A5. U BMW jsem skončil u 440i, u Mercedesu u C45 AMG a u Audi u S5. Díval jsem se také na Ford Mustang GT, ale o něm absolutně nevím, co si myslet...... Musím se přiznat, že designem zevnějšku se mi nejvíce líbí Mercedes C kupé. Vnitřkem je zase na poslední příčce, ale neznamemá to, že by se mi vyloženě nelíbil. Pokud někdo z výše uvedenými auty máte zkušenosti, nejlépe se všemi a můžete poradit budu rád. Co se týká spolehlivosti, to bych asi neřešil. U každého se dá něco najít a já se snažím o auta starat poctivě (výměna oleje a filtrů, chlazení turba po jízdě atd.). Má smysl pokukovat po ultimativnějších verzích? M4, C 63 AMG (C 63 S AMG), RS5? Na okruh se s autem s největší pravděpodobností nedostanu, na to mám jiné, takže to bude auto opravdu jen do běžného provozu na okresky Případně návrh auta podobného ražení, na které jsem se zapomněl podívat? Budu rád za každý příspěvek. Díky!!
vwtyp11 Odesláno 2. srpna 2017 Nahlásit Odesláno 2. srpna 2017 Aut moc hasič 1967, 964, brouci, variantTed neco jinéhoNějaký Porsche aby se s nim člověk nemusel bát jezdit skrsbnout ho, parkovat...996? 997? BoxsterTa stará světla mi ale trochu vadi
neuromancer Odesláno 2. srpna 2017 Nahlásit Odesláno 2. srpna 2017 V 29. 7. 2017 v 15:04, Liqid napsal: Benál jako u nás s těma všema ekosrágorama asi v US nemaj.Mají, přes 95% všeho prodaného benzínu ve Státech obsahuje 10% etanolu.
Horhe Odesláno 3. srpna 2017 Nahlásit Odesláno 3. srpna 2017 (upraveno) Čau kucí, přemýšlím, že bych si pro (_!_) pořídil nějaký kupéčko, nejlepší se skládací střechou. Rozpočet po rozvodu moc velkej nemám, zaujalo mě třeba MB SLK 200/230. Nic moc vozit nebudu, mám služebáka a zatím ještě pašíka kombi, takže by to fakt bylo jenom pro srandu. Není ten MB úplná blbost? Upraveno 3. srpna 2017 uživatelem Horhe
Bells Odesláno 3. srpna 2017 Nahlásit Odesláno 3. srpna 2017 Vykašli se na SLK a kup si MX5, jakožto auto na zábavu nic lepšího za málo peněz neseženeš.
Horhe Odesláno 3. srpna 2017 Nahlásit Odesláno 3. srpna 2017 Jo, to jsem zapomněl uvést, že bych se rád vyhnul hadrové střeše.
Micey Odesláno 3. srpna 2017 Nahlásit Odesláno 3. srpna 2017 Kdyžtak je tady zrovna článek o 207CC. Mi to auto sice přijde strašný, zábava s tim asi moc nebude, ale je to malý kabrio no..http://www.auto.cz/ojety-peugeot-207-cc-prodluzte-si-levne-leto-108880
Lamiczka Odesláno 3. srpna 2017 Nahlásit Odesláno 3. srpna 2017 V 3. 8. 2017 v 7:57, Horhe napsal: Jo, to jsem zapomněl uvést, že bych se rád vyhnul hadrové střeše. Dá se k ní sehnat hardtop, ale to asi víš. SLK tu má sibiř a celkem si to chválil, snad řekne víc, jak si to tu přečte...
Horhe Odesláno 3. srpna 2017 Nahlásit Odesláno 3. srpna 2017 Jo a ještě jedna věc, nikdy mě nikdo neuvidí ve francouzskym autě
Bells Odesláno 3. srpna 2017 Nahlásit Odesláno 3. srpna 2017 (upraveno) Když vyhodíš cokoliv s plátěnou střechou a frantíky, tak ti vlastně zbyde asi jen to SLK, nějak nevím, co jiného se ještě dělá se skládací střechou a nestálo to kdo ví kolik. Ještě mě napadla krásná Honda CRX targa, ale to už je starý pekáč a nějaký nedojebaný kus bys asi jen tak nesehnal. Upraveno 3. srpna 2017 uživatelem Bells
Sweden Odesláno 3. srpna 2017 Nahlásit Odesláno 3. srpna 2017 Taky záleží kolik měříš, některý malý kábra nejsou zrovna pro dlouhány, třeba zrovna viz MX5, tedy pokud neupřednostňuješ to, že ti kouká hlava hore, s hardtopem by to už asi bylo horší
Lamiczka Odesláno 3. srpna 2017 Nahlásit Odesláno 3. srpna 2017 No to CRX bych uplně nezatracoval, pokud bude hledat něco levnýho. Skládací pevnou střechu měl ještě golf/eos a astra a beztak ještě další němci... Mezi targama bude ještě trochu větší výběr... např.https://auto.bazos.cz/inzerat/77532974/Opel-Astra-19-CDTi-TWIN-TOP-IRMSCHER-DESIGN.phphttps://auto.bazos.cz/inzerat/77072044/VW-Eos-20-FSI-2006.php
Lamiczka Odesláno 3. srpna 2017 Nahlásit Odesláno 3. srpna 2017 (upraveno) V 3. 8. 2017 v 8:33, Sweden napsal: Taky záleží kolik měříš, některý malý kábra nejsou zrovna pro dlouhány, třeba zrovna viz MX5, tedy pokud neupřednostňuješ to, že ti kouká hlava hore, s hardtopem by to už asi bylo horší Já jsem v ní jel poprvé zrovna v pátek (generace NB) a je pravda, že mých 190cm a 105kg bylo dost na hraně. Střechu jsem ještě zavřel, ale při jízdě po dálnici s otevřenou střechou mi dost nepříjemně foukalo na vršek hlavy Spíš jsem to auto měl oblečený, než bych v něm seděl V pátek jsem začínal v Praze v koloně a pak po D11, což bylo utrpení a dost mě to štvalo, pak jsem konečně sjel na okresky a dost se to zlepšilo. V sobotu jsem si projel jen okresky kolem baráku co znám a chytlo mě to neuvěřitelně, takže fakt asi hodně záleží, tak budeš mít chuť a příležitost s tím jezdit. Na poskakování po Praze je to pro zlost, ale kamarád ji má na výlety kolem Prahy a často se jede jen tak projet směr Kokořínsko a říkal, že tam je to pecka, což věřím... Ještě jsem úplně zapomněl, celkem chválený tu už někdy bylo Volvo C70, ale to bude už možná mimo budget... https://auto.bazos.cz/inzerat/76244884/Volvo-C70-Cabrio-24i-benzin-125kwTOP-STAV.php Upraveno 3. srpna 2017 uživatelem Lamiczka
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se