Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

A taky proto, že i u GTI se se srovnatelnou výbavou u nového auta nedostanu pod milion. A ten motor má i svoje stinný stránky. Jo, GTI i Cupra byly ve výběru, ale i30n je momentálně válcuje.

 

V čem je válcuje? A nemyslím to nijak zle, kdyby náhodou :) Sám jsem nedávno, byť mi to šlo dost přes srst uznal, že nová i30 už není úplně špatná. Měl ji kolega z práce jako náhradní auto, v plné palbě, i s nějakým slušným motorem a vcelku to ušlo. Osobně bych stejně šel spíš do Golfa, potažmo Leona, ale jako špatná nebyla. Věřím tedy, že vysloveně špatná nebude ani i30N, jen mě zajímá v čem válcuje právě Golfa R/GTI, nebo Cupru.

Padla tu námitka, že Golfy se kradou, možná ano, ale takové Cupry si nikdo nevšímá a je i vzhledem nenápadná. Nebýt nápisu na kufru, tak to prakticky nikdo neví. Do 1mil by taky měla být, jestli se nepletu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

A co focus ST? Nebo 208 gti? Civic? Ja verim ze i30 je v zasade dobre auto, ale budes z nej mit radost? Ja vim, na radost mas 911 ale stejne... Paradoxne me dava vetsi smysl nejaka i30 v cervene a v litru pro manzelku nebo pritelkyni, ale ostry hatch pro sebe se musi i libit. A me se tedy nelibi ani design, ani znacka. Divat se kazdej den na to hacko na volantu, jeste kdyz vim o te jejich debilni asijske agresivni kampani.... Tedy ne ze by koncern mel nejakou hvezdnou, jejich heslo "proste nepopsatelny" k novemu rapidu me tedy dostalo, to je stejne kravsky jako nejlepsi kombik....

je fakt, že do toho nového type - R jsem se zamiloval...
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hoši, nikdo jste v i30n ještě ani nejeli, ani neseděli, ale všichni víte, že je horší, než golf. Co se výbavy týče, tak má úplně všechno. Chci auto, který mě bude bavit na silnici pro normálním ježdění a tohle podle všeho bude hodně dobré.https://cloud.tapatalk.com/s/59e854a0745e3/Hnujdaj%20i30N.pdf

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hoši, nikdo jste v i30n ještě ani nejeli, ani neseděli, ale všichni víte, že je horší, než golf. Co se výbavy týče, tak má úplně všechno. Chci auto, který mě bude bavit na silnici pro normálním ježdění a tohle podle všeho bude hodně dobré.https://cloud.tapatalk.com/s/59e854a0745e3/Hnujdaj%20i30N.pdf

 

Já jsem třeba neřekl, že je horší, jen jsem se ptal v čem konkurenci válcuje, to bylo celé. Plus teda to, že bych vzal právě něco od konkurence, ale to je samozřejmě každého volba, co koupí, co se mu i líbí designově a jestli se ti ta i30 líbí, tak proč ne. Jak jsem psal, ani mě Hjondé už nepřijde tak hrozné, jako bývalo, nebude to špatné auto, jen si myslím, že někteří konkurenti jsou stále v některých ohledech o krůček napřed. Samozřejmě jsou snad ve všech případech napřed i s cenou, ale tak někdy se to připlacení vyplatí.

Btw: Focus ST by taky možná stál za zvážení, ten taky nikoho netrápí (nenápadný), je dobrý, jízdní vlastnosti super a extra drahý nebude.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já uvažuju jen o novince, tedy i30N s Performance paketem. To auto má 275 koní, komplet nastavitelné vč. elektronicky ovládaných tlumičů, řízení, el. řízeného diferenciálu, apod. Za 750k vč. daně mi to přijde jako skvělá nabídka. Navíc ho dělali maníci, kteří k Hyundai přišli z M-divize BMW a jedná se vlastně o základní kámen komplet nové divize Hyundai. Nevěřím, že by si dovolili vypustit něco, co by jim mělo poškodit jméno. Koukněte nayoutube na recenze. Všichni si z toho sedli na zadek. Těším se, až se s tím svezu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem třeba neřekl, že je horší, jen jsem se ptal v čem konkurenci válcuje, to bylo celé. Plus teda to, že bych vzal právě něco od konkurence, ale to je samozřejmě každého volba, co koupí, co se mu i líbí designově a jestli se ti ta i30 líbí, tak proč ne. Jak jsem psal, ani mě Hjondé už nepřijde tak hrozné, jako bývalo, nebude to špatné auto, jen si myslím, že někteří konkurenti jsou stále v některých ohledech o krůček napřed. Samozřejmě jsou snad ve všech případech napřed i s cenou, ale tak někdy se to připlacení vyplatí.

Btw: Focus ST by taky možná stál za zvážení, ten taky nikoho netrápí (nenápadný), je dobrý, jízdní vlastnosti super a extra drahý nebude.

Tak Focus ST umí konkurovat i cenou. Jen se mi moc nelíbí a přijde mi, že tenhle Hyundai bude jízdně o kousek dál. Je to přece jen konstrukčně nové auto, přičemž ST je cca 6 let staré. Zároveň je ST hodně tvrdé bez možnosti nastavení na komfort.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ok proti tomu nemůžu říct ani slovo, byl to jen v mých očích zajímavý tip do "pranice" :) Pravdou je, že nemožnost nastavení tvrdosti je na denní ježdění tak trošku sebevražda, o tom bych mohl vyprávět :)

 

Inu tak dej schválně nějaké reference na N, až se s ním svezeš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já všechno, co píšeš, chápu. Rko jsem ti navrhoval proto, že s ním mám najeto přes 80k km a pořád mě děsně baví, a protože je to zároveň decentní, nenápadné auto, které nekřičí do světa - hej já jsem agresivní děvka. Argumentovat tím, že se Rka kradou a poškozujou...tak jako co na to říct :-)) v naší skupině na FB GTi a R jsem takový problém nezaregistroval ani jeden. A s takovou by si pořádné auto nikdo asi nemohl koupit. Tyhle kraviny snad řeší dnes pojistky. i30N bohužel bude horší. Už jen proto, že v Nku ti zábava končí prvním deštěm, sněhem, až budeš chtít využít těch 275 koní na přední nápravě. A až skončí Nko jako vítěz třeba v Top Gear hothatch megatestu, tak pak si sednu na prdel. Naposled to bylo právě Rko, vedle Focusu a Civicu. Rko preferovali právě pro univerzálnost, kdežto Focus a Civic jsou tvrdší, ne příliš vhodné na daily. To že N bude nejlevnější je zřejmé, je to nakonec Hyundai, a jestli je to nejlepší volba? To už je na tobě :-)

Hoši, nikdo jste v i30n ještě ani nejeli, ani neseděli, ale všichni víte, že je horší, než golf. Co se výbavy týče, tak má úplně všechno. Chci auto, který mě bude bavit na silnici pro normálním ježdění a tohle podle všeho bude hodně dobré.https://cloud.tapatalk.com/s/59e854a0745e3/Hnujdaj%20i30N.pdf

Upraveno uživatelem Mechac
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

Proc ne cupru nebo Golf R? pripadne usetrit s GTI, pokud bys ozelel ctyrkolku. V pripade golfu dostanes i pekny interier, vylozene povedeny motor a v pripade R jde o prevlecenou Audi S3. Tim chci rict, golf obecne v jizdnich vlastnostech, materialech a ve kvalite zpracovani miri rozhodne jinam, nez Hjonde.

Kamarád co pracuje u VW říkal, že u posledních Golfu je velkej problém s korozí. Objevuje se u většiny modelů už po dvou letech. Takže pokud by to bylo na operak a po dvou až třech letech vyměnit tak asi klidně Golfa :-)
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele, to R-ko mě taky napadlo, neříkám, že ne. Je to pěkný auto, výkonu má na rozdávání, ty dvojitý koncovky se mi moc líbí a jo, je přitom celkem nenápadné. Já jsem nargumentoval tím, že se to krade. Tam, kde bydlím, je to celkem bezpečné a tehle problém bych snad mít nemusel. Třeba se po R-ku ještě podívám, i když spíš slýchám, že GTI je řidičsky zábavnější.

Já vždycky tak trochu vybočuju z řady a hledám nejlepší value for money. K tomu autu přistupuju naprosto bez předsudků a zatím se mi MOC líbí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kamarád co pracuje u VW říkal, že u posledních Golfu je velkej problém s korozí. Objevuje se u většiny modelů už po dvou letech. Takže pokud by to bylo na operak a po dvou až třech letech vyměnit tak asi klidně Golfa :-)

To je celkom sranda, korozia u VW? Mal som zato ze toto maju uz vyriesene ;)
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...