vwtyp11 Odesláno 21. listopadu 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. listopadu 2019 V Hradci Kralove maj autobusy cisla a podle toho se poznava, kam kterej autobus konkretne jede. To je dobra vychytavka. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dawe009 Odesláno 21. listopadu 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. listopadu 2019 Záleží co je to za auto a kde se vyrábí. Zaplánování do výroby na určitý týden znamená, že v tento týden ti sjede z linky. Potom transport na centrální sklad, následně uvolnění ze skladu importérem, transport k dealerovi, předprodejní servis, přezutí na zimní pneu (z výroby chodí na letních), přihlášení a předání. Muže to byt 14 dni nebo taky dva měsíce. SPZ bude, až dostame dealer od importéra velkej techničák a to nebude dříve, než je uvolnění ze skladu importéra. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
uff Odesláno 21. listopadu 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. listopadu 2019 Nojo, v Hradci jste odjakziva napred. Dawe: Diky za obsahle popsani procesu. Jdu googlit kde toho RS Kodiaqa vyrabime. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dawe009 Odesláno 21. listopadu 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. listopadu 2019 V Kvasinách Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VintageLover Odesláno 22. listopadu 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. listopadu 2019 https://www.ebay.de/itm/BMW-E9-CS/333402066498 z Prahy Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Cigi Odesláno 22. listopadu 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. listopadu 2019 Neskutečný baworák Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P11 Odesláno 22. listopadu 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. listopadu 2019 E9 je jedno z naj designov všetkých čias. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dominik17 Odesláno 25. listopadu 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. listopadu 2019 Zdravím, výhledově vybíráme se ženou auto. Aktuálně má Octavii III, já mám služební druhou v kombíku. Přemýšlíme, že bychom tu její pustili do světa a pořídili něco jiného. Líbilo by se mi Gčko, ale to jsme cenově v jiném ranku. S kolegou jsem jezdil před dvěma lety v Anglii RR Sport a co do pohodlí a kvality se mi to tenkrát moc líbilo, třebaže velký auto nutně neprožívám. Tak se chci zeptat zde na Vaši zkušenost s předchozí generací Land Rover Discovery (cca 2015). Je to fajn nebo kravina co do spolehlivosti a provozu? Pokud by to nedopadlo, půjdu asi směrem BMW 330d, jakožto osvědčené klasiky. Díky moc. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sibirnaya Odesláno 25. listopadu 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. listopadu 2019 Je to fajn a trochu forma socialni site, s ostatnima majitelama se budes casto potkavat v servisu Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JoyStick Odesláno 25. listopadu 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. listopadu 2019 No mám v plánu pořídit skořápku 2002 nebo 2000 a dát do toho novej motor, ale todle mě teda dalo broučka. Nádhernej kousek. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
guzmic Odesláno 4. prosince 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. prosince 2019 Pánové má někdo zkušenosti s Lagunou III? https://www.auto.cz/ojety-renault-laguna-iii-2007-2015-spatna-povest-lepsi-auto-95652?kapitola=1 jestli je koupě něčeho takového totální blbost. https://www.autobazar.eu/cz/renault-laguna-grandtour-20-dci-aaaid14861414.html Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel23 Odesláno 4. prosince 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. prosince 2019 Nejsem z oboru, ale ten kdo z mého okolí tuhle Lagunu má tak ji chválí. Mají většinou 2.0 Cdi. Je to vždy asi o štěstí. Mladej má Mondeo rv.2010 2,0 TDCI s 250 tis.km a bez jakých koliv problémů.Má to od 10 tis. km a taky o tom píšou jaký je to sráč. Šel bych hlavně po autu, které bylo koupeno v ČR, lép se o něm seženou informace. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shewcza Odesláno 4. prosince 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. prosince 2019 To si asi pleteš Pavle. 2010 to už je mk4 a v tom naopak motor 2.0tdci platí za spolehlivý držák. Problémy měla generace mk3 a to zejména s čerpadlem a vstřikovači. Klasické dětské nemoci CR. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eskimak Odesláno 4. prosince 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. prosince 2019 To si asi pleteš Pavle. 2010 to už je mk4 a v tom naopak motor 2.0tdci platí za spolehlivý držák. Problémy měla generace mk3 a to zejména s čerpadlem a vstřikovači. Klasické dětské nemoci CR.A tu je potreba dodat, ze to platilo tusim do Septembra 2003. Dalsie modely nevycnievali (negativne) z priemeru spolahlivosti. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maxel Odesláno 4. prosince 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. prosince 2019 (upraveno) Měl jsem dvě Laguny III (2.0dCi a 3.0dCi V6). Najeto celkem přes 50tkm. Obě bez vážnějších problémů. Kamarád taktéž několik, a stejně tak. Nebál bych se toho. Na dvojkovou bacha, trojková je v pohodě. Upraveno 4. prosince 2019 uživatelem Maxel Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel23 Odesláno 5. prosince 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. prosince 2019 Já to nezjišťoval, to říkal mladej když to kupoval a zrazovali ho od koupí. Jo a má to v automatu, ale je to jedno jedná se tady o Laguna. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
guzmic Odesláno 5. prosince 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. prosince 2019 Měl jsem dvě Laguny III (2.0dCi a 3.0dCi V6). Najeto celkem přes 50tkm. Obě bez vážnějších problémů. Kamarád taktéž několik, a stejně tak. Nebál bych se toho. Na dvojkovou bacha, trojková je v pohodě.Díky za rady, přemýšlím nad III nějaký poslední rok výroby, ty ceny vypadají lákavě. Jakou verzi jsi měl ten 2.0dci? Dá se s tím jezdit, za nějakou rozumnou spotřebu? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maxel Odesláno 5. prosince 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. prosince 2019 Obecně nevalná pověst trojky je pro potenciálního kupce paradoxně výhodou, bo je na tom pramálo pravdy a ceny jsou více než příznivé. Lidi to maj vesměs hozený do jedný škatule, co na tom, že většinu neduhů dvojky už má trojka pořešenou. Tak se snadno stane, že za prachy nejvyšší výbavy Initiale Paris (silně doporučuju) seženeš tak max. o několit let starší volítanou octu ve střední výbavě. Co naplat, že na tom se spolehlivostí bude stejně nebo hůř. Měl jsem dvoulitra 110kW, předtim chvilku parádní V6 173kW ? tu nechme stranou, jako kombi jich je jako šafránu. Dalo se s tim jezdit v průměru kolem 6.5-7l, což mi přišlo adekvátní velikosti auta. Výkonově to nejni žádnej trhač asfaltu, kor pokud je spřažen s automatem. Ten je vcelku dobrej, ale nepatří mezi nejrychlejší a hodí se tak spíš na pohodovou-plavnou jízdu. Což byl můj případ a neměnil bych. Celkově k profilu auta mi tam ta ?golfová hůl? sedí líp, než fofrklacek. Navíc je zrovna tady automat paradoxně hodnocen jako spolehlivější, než manuál. Bavim se však o ročnících 2009-2012, ty novější už to maj možná jinak. Pro zajímavost. Ta první Laguna s třílitrem mně tenkrát natolik uchvátila, že jsem sepsal i krátkou recenzi/postřehy na web Moje Auto. Nejsem žádnej spisovatel, proto prosím brát s mírným nadhledem a rezervou. https://moje.auto.cz/Maxel84/laguna-gt.html Kdybys chtěl vědět ještě něco, klidně se ptej. Good luck a pochlub se, jak si vybral Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milda21 Odesláno 6. prosince 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. prosince 2019 Vůbec bych se Laguny nebál, je tam s velkou pravděpodobností tenhle motorhttps://www.auto.cz/motor-renault-2-0-dci-m9r-mezi-modernimi-ojetymi-diesely-jednooky-kral-122457Jinak ten bezklíček je neskutečně pohodlný. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
odjinud Odesláno 10. prosince 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. prosince 2019 (upraveno) Na jaře/v létě budu kupovat něco za svůj stávající Ford Focus combi, benzín 1,6/74 kW. Stávající auto mě typově sedlo, takže bych zase rád nějaké podobné kombi, jen o něco silnější. Určitě benzín, najedu ročně jen cca 7 kkm. V hledáčku mám tedy zase focus, octu, případně hyundai i30; prostě takový nudný mainstream, nechci žádnou ?exotiku?. Co teď řeším, je míra ojetosti. Dosud jsem s ohledem na malý nájezd volil vždy ojetinu, takže jsem prve zvažoval něco za 200kkč na pár let. Nicméně jak jdou auta víc a víc do háje s ohledem na rostoucí eko požadavky a bezpečnost (záležitosti typu start-stop, turbo, filtr pev. částic, ad blue, měření tlaku v pneu? a další plánované), zvažuju jestli něco nepřihodit a nekoupit si funglovku. Idea k tomu je, že by mi auto pak vydrželo třeba 10-15 let (kilometrově v poho, ovšem jestli by to neužrala rez) a nebyl bych tolik obětí dalších číčovin, které brzy přijdou. Na druhou stranu, s rozumným motorem (aspoň 80kW) tyhle auta začínají někde na 400kkč (i30), focus a octa (leda že by hodně zlevnila dobíhající III. generace) už jsou zase o hodně cenově dál a do toho se mi moc nechce. 400kkč vidím jako strop. Ještě jsem chtě-nechtě zaregistroval Duster 4x2 s 1,3l/96kW za nějakých 370kkč, kde bych si i splnil dětský sen mít někdy teréňáka :-) (no, skoro); vím, že na to spousta lidí plive, bo prostě dacia, nicméně duster u mě k zvažování je. Ještě vidím třetí možnost, a sice koupit nějakou pěknou zánovní ojetinu za nějakých cca 350kkč, která by taky něco vydržela a navíc by byla jako starší auto ekologickými požadavky poznamenaná o něco míň. Jak to vnímáte? Má smysl s tímhle nájezdem jít do nového auta?Nepodnikám, do daní si to nedám, zaměstnavatel mi taky nepřispěje? :-) Upraveno 10. prosince 2019 uživatelem odjinud Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se