Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

Nové určitě ne. Pokud ti Ford vyhovuje, rozumné je zůstat u něj. Osobně bych se držel horního limitu a přesunul se spíše do vyšší třídy, i za cenu staršího auta a vyššího nájezdu - ten rozdíl v komfortu jízdy je znát.

Doporuřuji si dovézt ojetinu po prvním majiteli z Reichu, z nějakého města, kam se dá pohodlně dojet vlakem bez přestupu. Třeba 4 roky staré Mondeo s nájezdem do 120 tis. se do 350-400k vejde. Fordů je v DE v nabídce docela dost.

Upraveno uživatelem Franta Dobrota
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na jaře/v létě budu kupovat něco za svůj stávající Ford Focus combi, benzín 1,6/74 kW.

 

Stávající auto mě typově sedlo, takže bych zase rád nějaké podobné kombi, jen o něco silnější. Určitě benzín, najedu ročně jen cca 7 kkm. V hledáčku mám tedy zase focus, octu, případně hyundai i30; prostě takový nudný mainstream, nechci žádnou ?exotiku?.

 

Co teď řeším, je míra ojetosti.

 

Dosud jsem s ohledem na malý nájezd volil vždy ojetinu, takže jsem prve zvažoval něco za 200kkč na pár let. Nicméně jak jdou auta víc a víc do háje s ohledem na rostoucí eko požadavky a bezpečnost (záležitosti typu start-stop, turbo, filtr pev. částic, ad blue, měření tlaku v pneu? a další plánované), zvažuju jestli něco nepřihodit a nekoupit si funglovku. Idea k tomu je, že by mi auto pak vydrželo třeba 10-15 let (kilometrově v poho, ovšem jestli by to neužrala rez) a nebyl bych tolik obětí dalších číčovin, které brzy přijdou.

 

Na druhou stranu, s rozumným motorem (aspoň 80kW) tyhle auta začínají někde na 400kkč (i30), focus a octa (leda že by hodně zlevnila dobíhající III. generace) už jsou zase o hodně cenově dál a do toho se mi moc nechce. 400kkč vidím jako strop. Ještě jsem chtě-nechtě zaregistroval Duster 4x2 s 1,3l/96kW za nějakých 370kkč, kde bych si i splnil dětský sen mít někdy teréňáka :-) (no, skoro); vím, že na to spousta lidí plive, bo prostě dacia, nicméně duster u mě k zvažování je.

 

Ještě vidím třetí možnost, a sice koupit nějakou pěknou zánovní ojetinu za nějakých cca 350kkč, která by taky něco vydržela a navíc by byla jako starší auto ekologickými požadavky poznamenaná o něco míň.

 

Jak to vnímáte? Má smysl s tímhle nájezdem jít do nového auta?

Nepodnikám, do daní si to nedám, zaměstnavatel mi taky nepřispěje? :-)

 

Škoda Auto udělala celkem slušnou akci pro retail. Za 412.300,- Kč podle mě dobrá nabídka.

 

https://stock-cars.skoda-auto.com/260/cs-CZ/?vin=TMBJP7NEXL0095894

 

Reznout to nebude určitě, motor 85kW není žádnej drak, ale s tvým nájezdem bych to tak neřešil. Octavia je sázka na jistotu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za vaše postřehy, odpovídám níže.

Nové určitě ne. Pokud ti Ford vyhovuje, rozumné je zůstat u něj. Osobně bych se držel horního limitu a přesunul se spíše do vyšší třídy, i za cenu staršího auta a vyššího nájezdu - ten rozdíl v komfortu jízdy je znát.
Doporuřuji si dovézt ojetinu po prvním majiteli z Reichu, z nějakého města, kam se dá pohodlně dojet vlakem bez přestupu. Třeba 4 roky staré Mondeo s nájezdem do 120 tis. se do 350-400k vejde. Fordů je v DE v nabídce docela dost.

Ne, díky. Už mi není 18, abych machroval v 20ti letém báwu :-) Mondeo apod. je pro mě zbytečně velké, víc žere (a nebo diesel) a provozně je celkem dražší. A na dovoz auta z ciziny jsem obecně línej a nemám s tím žádnou zkušenost.

Hele odjinud, pusobis na me ze mas permanentne dvojku az trojku pod kuzi tak se ptam, jestli to auto neni pro Tebe zbytecny a pro nas ostatni nebezpecny?
:lol2:

Hele, já působím jak magor i bez chlastu :-) Piju převážně až večer, ale jelikož nerad chodím pešky, tak s autem to fakt kombinuju je minimálně.... a navíc už auto mám :-)


Škoda Auto udělala celkem slušnou akci pro retail. Za 412.300,- Kč podle mě dobrá nabídka.

https://stock-cars.skoda-auto.com/260/cs-CZ/?vin=TMBJP7NEXL0095894

Reznout to nebude určitě, motor 85kW není žádnej drak, ale s tvým nájezdem bych to tak neřešil. Octavia je sázka na jistotu.

Jo, to by se asi dalo. Škoda toho motoru... přece jen překousnout 3 válce a 1l objemu (to samé jak psal Lion o tom focusu) bude psychologicky těžké.
Akorát tedy jak bývají ty akce často? Já bych to chtěl jít až někdy cca od dubna nejdřív... dají se v době čekat nějaké akce typu výprodeje zbytků octávek mkIII?

BTW, to je cena při platbě v hotovosti? Já nějaký financování od prodejce nechci.


Prochy - výprodej toyoty auris combi, co byla za cca 400kkč, jsem prošvihl...

Upraveno uživatelem odjinud
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten motor 1.0  TSI 85 kW je naprosto v pohodě. Momentálně jeden z nejspolehlivějších motorů. Životnost těchto maloobjemových motorů se počítá na cca. 300.000 km. I kdybys nakrásno najel 15.000 km ročně tak to máš na 20 let. Navíc povinné ručení za 1.200,- Kč nebo servis za hubičku jsou další plusy.

 

Ta akce byla skončena před měsícem, doprodávají se skladové vozy. Třeba u nás už je pouze tento jeden. Vzhledem k tomu, že Octavia A8 nabíhá teď v lednu tak v dubnu už nic nebude.

 

Cena v hotovosti nebo na financování je s platností nového zákona o ochraně spotřebitele (myslím že od června nebo července 2018) prakticky úplně jedno. Oficiálně ale nesmím nic ani naznačit :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já třeba chci levný, voňafku, prostorný, aby to jelo a mělo nějaký funkce. Takový neexistuje.

Rači už mlčim, auta vůbec nekupuju.

 

Ne, náhodou to jsou naprosto regulérní požadavky. Takových máme u stolečku každý týden několik :-) Vypijou si kafe, vezmou si katalogy a táhnou prudit zas jinam.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ta Octa Tour je za super prachy.(chvilu byla i s 1,5 taky za dobré love) Jen je dementní, že aby nekanibalizovala plnotučnou Octu, tak je záměrně zkriplená o výbavu, která tam ani nešla doskládat. Ale to není jen doménou Škody - dělaj to tak všichni. Např u nové Mazdy 3 za necelých 600k dostaneš halogenové denní svícení pokud nevytopíš dalších 30k za style paket. Člověk pak nabyde dojmu že si koupí za 400 000 nové fáro, ale nakonec zjistí, že když bude chtít výbavu tak je v tom za 600 000 a to se musí ještě držet zkrátka.

 

Ale fakt za 413 je ta octa fakt pecka (skoda ze neni v zakladni barve, tam by byla jen za 400)- pro ženu nebo někoho komu jsou auta fuk uplnej ideál. Navíc to po 5 letech neztratí takovou pálku.

BTW- já naznačovat můžu a fakt nemůžete nijak penalizovat člověka co to veme na škofin a po první splátce vykešuje? Nesmí to být akorát na IČO - tam by už flastr a douročení půjčky být mohlo

Upraveno uživatelem exBURN
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě se s dovolením vrátím k té základní otázce - jestli tedy jeté auto, zánovní nebo nové.

Dá se to vlastně vůbec rozseknout?

 

Jinak s tím finacováním by mě to taky zajímalo. Vím, že leckde jsou tyto dvoje ceny vyloženě zakázané. Nicméně u nás tyhle nabídky jsou pořád vidět, třeba dačka má na duster právě slevu na skladovky z 375 na 320, což mi přijde docela dost, ovšem jen zase s jejich lichvářema. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U auta v akci , ktere je nové za +_400 se ti rocni nevyplati. Vetsinou ti lidi po roce chteji 379.... Pokud nejsi narocny uzivatel, tak ta octa vypada pekne. Ono kazdy to má jinak, nekdo ma 2,5 mega na nove luxusni auto a nekdo si ho radeji koupi jako 5lete za 1 mio. Pokud si chces doprat trochu komfortu a luxusu ve spojeni s MOTOREM tak se ti oplati ojetina, ovsem musis pocitat ze servis a provoz bude stat trochu jine penize. Ono cena pneu 20? vs 16? je taky znat. Pokud nejsi narocny na vybavu, jizdni vykony a najedes treba 10tkm za rok, tak ta kokta by ti mohla 10-15let dobre slouzit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

Jinak s tím finacováním by mě to taky zajímalo. Vím, že leckde jsou tyto dvoje ceny vyloženě zakázané. Nicméně u nás tyhle nabídky jsou pořád vidět, třeba dačka má na duster právě slevu na skladovky z 375 na 320, což mi přijde docela dost, ovšem jen zase s jejich lichvářema.

Nieje to nahodou v EU uz zopar rokov tak ze kazdy uver do 10t Eur mas moznost vyplatit bez pokuty, pricom z ciastky nad 10t Eur zaplatis pokutu max. 1%? Inak povedane, je jedno ake financovanie podpises, hned po "kupe" posles plnu sumu a oznamis predcasne splatenie... .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zjevně budu otravný, ale osobně bych do nového nešel. Jedině ojetina po prvním majiteli s pořádnou výbavou. Jednou jsem kupoval nové auto (stejně jako business notebook), ale když si to člověk spočítá, kvalitní použité zboží v dobré výbavě se vyplatí... IMHO, taky použité hodinky se zde prodávají. A asi každý z nás už měl i použitou ženu...

Upraveno uživatelem Franta Dobrota
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak jak nekdo uz psal, za 400 muzes koupit i krasne mondeo, nebo passata z roku 2015-16...., ale nebude nove a nebude se zarukou. Ovsem jizdni komfort, prostor i motor je uplne jinde ..... a ted babo rad :-)

To jsem byl, prosím pěkně, já. A vždy tvrdím to samé...

Ale von nechce, bo má předsudky...

Přitom, kdyby slušně požádal, klidně bych mu v případě potřeby, v rámci možností, i pomohl; přesto že je to státní zaměstnanec... :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlas. Poslední Mondeo je imo jedno z best value-for-money. Loni jsem už skoro jedno roční koupil (u stejné firmy jako níže)... kdyby mi nevstoupila do cesty pětka :))

 

Dvouleté, 50tkm, vybavené hodně slušně.

Snad jen osobně bych volil silnější 132kW diesel, ale ani těch 110kW (asi) nebude málo.

 

https://www.sauto.cz/osobni/detail/ford/mondeo/18562765

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...