Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

Chci si koupit BMW 1 (prvni generace bo druha je designove tlusta) jaky motor je v tom OK? Nejvic je nabidek na 116 ale to asi nebude stacit. Nebo ano? Jako nepotrebuju mega vykon, ale zas abych se stim nebal predjizdet :-) Naftak nechci, taktze 118 nebo 120. Vyplati se priplatirt za 120? Ono jich moc neni, tak nevim zda bych vydrzel tak dlouho cekat. Hledam auto pro zabavu, vikendovy vylety a tak. Ne dalnice a dlouhy trasy ne kazdodenni jezdeni do prace, takze na spotrebu az tak nehledim :-)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No co se o to zajimam tak jsem ji v bazaru nevidel a z toho se odviji to, ze vubec nevim za kolik se prodava, tak nevim zda mam na ni rozpocet :-)

 

A jeste otazka, kdyz koupim jednicku treba rocnik 2006, na jaky pripadny problemy se mam pripravit? Co se tam nejcasteji se** a na co si dat pri koupi pozor?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Upraveno uživatelem vintage
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mrknu po tom :) Tata mel kdysi taky 130tku, ale od Skody, je to aice uz par járů, ale nebylo to spatny, avsak tato 130tka by mohla byt krapet iny kafe :-D

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No kolega v praci ma 120 v nafte a prave mi rikal ze po roce 2007 jsou ty motory problemovy. To plati jen pro naftaky?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Kamos řešil jedničku pro přítelkyni a zjišťoval, co a jak a tohle mu vyšlo po pátrání, pročtání a vyptávání se. Osobně jsem se o to nezajímal, takze nevím přesně v čem byly tyhle ročníky a motorizace špatné, ale myslím ze u te 116 bude špatná dynamika a tím i spotřeba srovnatelná např.s tou 120i
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Motor 116i je problém, docela se sere, sypou se rozvody i 120i má problém s rozvodama a je to na rozdíl od předchozích 2.0 už čtyřválec . Jak tady kluci psali, njlepší volba je 130i ,je to auto pro radost, ale cenově úplně jinde než 116 nebo 120i. Pokud chceš kompromis tak 120d do toku 2007 ještě 163k není špatná.... Paradoxně modely po faceliftu jsou méně zábavné, řidičsky ale pořád je to fajn.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No kolega ma prave 120D a furt z toho uchcava...kdybych to mel vzit jako kompromis, mam se vykaslat na averzi k dyzlum?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Upraveno uživatelem vintage
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Averzi k dieselům jsem nikdy nepochopil, na druhou stranu píšeš auto pro radost.... Auto pro radost by mělo být něčím výjimečné... U tebe jde spíš o kompromis a jedno univerzální auto a zrovna bmw ti dá o dost víc radosti z jízdy než 90% ostatních aut. 120d jezdí za 5-7 litrů nafty, jen u tebe hrozí, že koupíš 10let staré auto s nejistým počtem kilometrů, resp auto se 160tkm na tachu, ale potřetí......130i je projevem i jízdou o level nebo spíš dva jinde, ale tak stejně i cena je jinde....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

130i moc nejsou a drzi si cenu, pokud to nebude auto na denni poskakovani do prace a melo by donest nejakou radost, tak bych se mozna koukal i po 330i E46...

Než jsme koupili Superba tak manželka se původně zakoukala právě do ty 1 BMW, koukla jsem, že lepší motorizace jsou skoro stejně drahé jako trojkove modely. A ta trojka mi tak nějak přijde lepší :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky všem za názory :-) No trojku jsem kdysi měl bmw e36 325i jezdilo to moc pěkně, ale nechal jsem to po rozvodu ženě v rámci 'vyrovnání'... Teď jezdím v přítelkyniným Opelu Vectra a je to občas utrpení :-) 

Trojku asi nechci bo jsem se do jedničky prostě iracionáně zamiloval :-) Do práce denně autem nejezdím bo socka je rychlejší a navíc odpadá problém s parkováním v centru. Daleký cesty taky absolvovat nemíním, max 2x za rok na dovolenou (moře, hory). Jinak mi jde o víkendový popojíždění pro radost. Zajet si na výlet na Kokořín a prověřit auto v serpentinách atd  :-) Najedu tak 10 tis ročně. Trojka je fajn auto, ale prostě jednička má pro mě víc sportovního ducha, taková skoro motokára včetně hodně nízkého posedu, což je prostě super. Sedadla tě zcela obklopí, člověk tak nějak splyne s autem :-)

 

Co se týče motoru, tak jsem zcela vyloučil 118D, 116i a 118i. Na 120D jsem čet dobrý recenze, ale diesel asi ne, nějak mi to ke sportovnímu autu nejde. 130i je téměř nesehnatené a vcelku drahé, nedávno viděl kolega v Německu ročník 2004 a byl hodně pres tři kila. 

Takže mi vychází jako vítěz asi 120i :-) Něco mezi 120i a 130i se nedělá?

Upraveno uživatelem vintage
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...