Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno
  V 7. 5. 2022 v 10:20, petr_cha napsal:
Ten 1.5 uz nedelaj.. uz jen 1.0... :-/
Tvl kam ten svet speje...

Odesláno z mého SM-T505 pomocí Tapatalk

Odesláno

Ta 1.0 ve verzi 114 kw je mild-hybrid.. a na to jsem cetl prave smisene komentare ci spise spatne..

Zakladni a jedina benzinkovka pro celej kombik ford focus je nyni uz jen 1.0 s 92 kw.. coz papirove neni zas tak malo, ale furt sesup ve vykonu i v kroutaku proti tomu, co mam nyni.. :-/ ale asi to tak holt dopadne...

Mam objednat nove auto s dodanim az 2023, dojizdi mi aktualni leasing, takze aktualni pripadna zbytkova skladovka neni reseni.. navic ty 1.5 skrtli uz asi delsi dobu..



Odesláno

Cekal jsem na dotaci na BEV, ale tu nevyhlasi, takze se chystam objednat novy sluzebak.

Jsem omezen pouze na koncern, SUV nechci.
Najezd mam cca 25-28tis rocne a naprosta vetsina je dalnice a zejmena po CR.

Must have je automat a adaptivni tempomat.

 

Golf jsem zamitnul, protoze ho mame v garazi v kombiku. Jezdi s nim zena.
Passat je mimo rozpocet.

Ve finalnim vyberu je tedy:
1. Octavia (Combi) Style Plus 2.0TDi 110kw
2. Octavia (Combi) Sportline 2.0TDi 85kw
3. Octavia (Combi) Sportline 1.5 e-TSi 110kw
4. Superb Style 1.5TSi 110kw


Vsechny modely jsou s DSG.
Vybavu Sportline si nemohu vzhledem k rozpoctu dovolit s tim silnejsim dieselem (tam se vejdu pouze se Style Plus).
Superb si mohu dovolit pouze v benzinu, ten se bojim, ze me sezere na spotrebe a to i u oktavky.

 

K cemu by jste se priklonili?
Je nejaky rozdil v jizdnich vlastnostech mezi ovci Combi a Liftback?

Jinak s dobou dodani pocitam. Bazarovy vuz nelze.

diky!

 


 

Odesláno

Jeste dulezitej parametr, jak se u vas ve firme pocita spotreba soukromych kilometru? Ja se setkal s realnou spotrebou a spotrebou dle technicaku, coz je pecka... 

Odesláno

jj - to je zásadní. U nás naštěstí berou spotřebu dle techničáku jinak bych toho zpičenýho passata už zapálil 🙂

V zadání máš jen kombinaci hrozného auta s rozumným motorem na dálnici a nebo dobrého dálničního auta s ne úplně vhodným motorem na dálnici. Asi bych raději řešil spotřebu 1,5 TSi než si denně trpět v Octě 4 generace 

 

Odesláno

S tim souhlasim. Jestli nechces delat skodovce dalsiho beta testera toho nedonosenyho ditete, tak na O4 zapomen.. Neznam snad nikoho, komu by to auto fungovalo..

Odesláno

U nas s Oktou strasny problemy u kolegu. Nicmene jsem naivne doufal, ze uz to za tu dobu (+realny cas od objednani) uz to Skodarna odladila... :)

exburn to popsal vyborne, ale mam kolegu co to TSI v Superbu provozuje a rikal, ze to neni tak spatny, ale on nejezdi tolik dalnice. 

Jsem sam zvedavej, co vyberes. Neni moznost fleetaka ukecat na doplatek? Podepises papir, ze v pripade ukonceni pomeru nic nenarokujes. U nas se to tak udajne delava a ja na to prisel pozde :(

Odesláno

Já bych se spokojil s 1,5 TSI, koneckonců jsme alternativu 1,5 T-GDI volili u XCEEDU pro manželku ale právě proto, že nejezdí dálnice - tam je doma nafta (ač ji jinde nenávidím), tak pokud chceš jezdit rozumně 150-170 km/h po dálnici tak tam holt musíš vzít DSG7 plus TDI jinak ti to bude automat pořád držet mezi 4-5 tisící otáčkama a spotřeba plus komfort bude v háji.

JInak Octa 4 -  zartm jsem nepotkal člověka, který by řek, že to je fajn auto. Mě málem vyrašili pupínky, když jsem si zkusil jen nastavit klimu s vyhříváním sedadel a k tomu třeba navigaci - tohle se fakt nepovedlo a hodně to tomu autu ubližuje.

Co Seat? Leon? 

Odesláno

Soukrome kilometry jsou dle vTP, ale i tak to udela u 1.5TSi 1kc/km pri soucasnych cenach oproti TDi.

rozpocet mam cca 600k bez dph. Na oktu mame 19% a na superb 22% z ceniku.

 

@exBURN leon se mi nelibi, je o hodne lepsi nez octa/golf?

Odesláno

Jinak kvuli dotaci na BEV jsem porad odkladal porizeni a bral si kratke operaky. Ale dotsce asi nebude.
Treba ted jsem si vzal na rok octu 3. Ale dostanes 2-3 roky stare auto a za 6-12 mesicu ho musis vratit a resit dalsi.

Odesláno

Ne není, možná trochu levnější, tak se dá líp vybavit.

 

Neexistuje alternativa kde by ses vlezl do kombinace Sup a TDI? To by byla nejlepší varianta podle mě.

Odesláno

koukám že Sup Style s 2.0 TDI 110 KW a 7DSG by se s vaší 22% slevou a bez dph mohl bez jedinného příplatku vlézt 😄 Samo v základní poštovní modré. Za mě cajk

Odesláno

Sup style 2.0 tdi 7dsg dle konfigurátoru 957 900,- po slevach a minus dph mě vychazi neco kolem 620 000,- Takže je tam 20k díra což by znamenalo doplatit desítku?

Jinak já bych taky snesl raději 1,5 tsi ale když ma jít o auto převážně na dálnici, tak nevím.

Jo díval jsem se na liftback - combi je o dalších 50 dražší, tak mi přišlo zbytečné brát auto dražší, které hůř pojede, navíc když už kombi doma máš.

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...