Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Tak jsem si udělal krásné Vánoce se sluchátky Bose A20, lehkými a nejspíš i dobrými a jak jsem tak včera koukal na Teorii velkého třesku, kde vědec a novopečený astronaut Howard Joel "Lupínek" Wolowitz odstartoval k mezinárodní vesmírné stanici ISS, tak je tam měli také, teda aspoň ve filmové maketě. Na fotce vidím hned čtvery...:-):-)

post-3283-0-24061500-1514559611_thumb.jpg

post-3283-0-40287000-1514559708_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem si udělal krásné Vánoce se sluchátky Bose A20, lehkými a nejspíš i dobrými .......

 Ne dobrými, ale skvělými. V žádných jiných sluchátkách nebyla komunikace tak svěle slyšet, jako v těchto. A to si piš, že když sedáš na domovském LKLT, tak si připadáš jako papoušek :-)

 

Ať Ti sednou!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...

Tak se nám to povedlo v neděli přeletět domů, po dlouhé pauze jsem to prožíval trochu intenzivněji, počasí bych si uměl představit lepší, ale nakonec bylo těch 115 km skvělým zážitkem...

post-3283-0-26698200-1515484800_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...

Tak jsem si trochu hrál s "Glass Cocpitem" v našem Condoru...:-).  No, je to jen levná náhražka moderních kokpitů a taky sranda, nikdy jsem to nepotřeboval, ale když už funguje aplikace Fly is Fun i na Andridu, zkusíme to a uvidíme, prý není špatná. Mimochodem, nemáte s ní někdo zkušenost? Telefon bude jen záložní, bude sloužit hlavně pro spojení se sluchátky (telefonování, hudba) a pro živý náhled a ovládání GoPro (mám vymyšlená 2 místa v kabině a na vzpěře křídla).  

post-3283-0-48004600-1517410530_thumb.jpg

post-3283-0-62161600-1517410581_thumb.jpg

Upraveno uživatelem Ivan Lelák
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 4 týdnech...
  • po měsíci...

Ještě, že jsou na světě nezdolní optimisté.

 

Telefonát na LKKO:

 

Dobrý den, je skoro poledne, tak půjde to skočit si v 15?

Nóóó, tak padesát na padesát .....

Aha, a skočil dnes někdo?

No, néééé ...... ale to je na parašutistech ....

(mezitím zapnut web řlp)

Aha, a do toho pilot s Andulou a parašutisty vlítne?

Jako do čeho ..... ?

Do tohoto (kurva):

 

TAF LKCV 08.04. 05:00 ... TAF LKCV 080500Z 0806/0906 12008KT 9999 BKN035      BECMG 0808/0810 14016KT      PROB40 TEMPO 0809/0813 7000 SHRA SCT025TCU BKN035      BECMG 0816/0818 VRB02KT=

 

Nó, tak nejezděte .....

 

:-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsíci...

Pilot: "Co můžeme dělat za hluk ve 35 000 stopách?"

Věž: "Takovej rachot, jako když vaše 707 narazí do 727 před vámi."

 

Věž: "Jste Airbus 320, nebo 340?"

Pilot: "Samozřejmě že Airbus 340."

Věž: "V tom případě buďte tak laskav a zapněte před startem taky ty dva další motory."

 

Pilot: "Dobré ráno, Bratislavo."

Věž: "Dobré ráno, pro informaci, tady je Vídeň."

Pilot: "Chystáme se na přistání, Bratislavo."

Věž: "Tady je opravdu Vídeň."

Pilot: "Vídeň?"

Věž: "Ano, Vídeň."

Pilot: "Ale proč? My jsme chtěli do Bratislavy."

Věž: "O.K., tak přestaňte přistávat a zahněte doleva."

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Věž ironicky k pilotovi, který právě obzvlášť tvrdě přistál: "Nojo, přistání nemusí být žádný tajemství, pasažéři můžou klidně vědět, že už jsou dole."

Pilot: "To nevadí, oni stejně vždycky tleskaj!"

 

Pilot společnosti Alitalia, kterému vyřadil blesk z provozu půlku kokpitu:

"Skoro všechno nám vypadlo, nic už nefunguje, ani výškoměr už nic neukazuje..."

Po pěti minutách nadávání se ozve pilot jiného letadla: "Drž už hubu a zemři jako chlap!"

 

Pilot: "Máme málo paliva. Okamžitě žádáme další instrukce."

Věž: "Jaká je vaše pozice? Nemáme vás na radaru."

Pilot: "Stojíme na dráze 2, čekáme už věčnost na cisternu."

 

Věž: "Po přistání prosím na Taxiway Alpha 7, Alpha 5, Whiskey 2,

Delta 1 a Oskar 2."

Pilot: "Kde to je? My se tady přeci nevyznáme!"

Věž: "Nic si z toho nedělejte, já jsem tady taky teprve druhý den."

 

Pilot: "Žádáme o povolení ke startu."

Věž: "Sorry, ale nemáme váš letový plán, kam letíte?"

Pilot: "Do Salcburku, jako každý pondělí."

Věž: "Dneska je úterý."

Pilot: "To je super, tak to máme dnes volno."

 

Věž: "Vaše výška a pozice?"

Pilot: "Měřím 180 a sedím vpředu vlevo."

 

Věž: "Máte dostatek paliva, nebo ne?"

Pilot: "Ano."

Věž: "Ano co?"

Pilot: "Ano, pane."

 

Věž: "Oznamte nám očekávaný čas příletu."

Pilot: "Úterý by se mi docela hodilo."

Ach, ti technici a mechanici

Zde je opět seznam nejvtipnějších hlášek mezi mechaniky a piloty. Po každém letu, kdy je letadlo zaparkováno do hangáru, musí pilot vyplnit formulář, kam se píšou závady letadla. Nebo jejich podezření. Mechanici si zprávu od pilotů přečtou, závadu opraví a do formuláře o tom napíší zprávu. Ani letečtí mechanici rozhodně nejsou bez smyslu pro humor.

Zapsaný problém: Levá vnitřní pneumatika skoro potřebuje vyměnit.

Řešení: Levá vnitřní pneumatika byla skoro vyměněna.

 

Problém: Zkušební let byl O.K., ale automatické přistávání bylo velice drsné.

Mechanikova poznámka: Automatické přistávání na tomto letadle není nainstalováno.

 

Poznámka: Něco je uvolněno v pilotní kabině.

Mechanik: Něco bylo utaženo v pilotní kabině.

 

Poznámka: Na předním skle jsou mrtví brouci...

Mechanik dopsal: Byli objednáni živí brouci.

 

Poznámka: Autopilot v poloze "držet výšku" nechá letadlo klesat 60 m/min.

Mechanik: Tento problém si nemohu předvést na zemi.

 

Zapsaný problém: Zpod přístrojové desky se ozývají zvuky. Jsou to zvuky, jako by trpaslík bouchal na něco kladívkem.

Mechanik: Trpaslíkovi bylo odebráno kladívko.

 

Zapsaný problém: Hlasitost DME je na neuvěřitelné síle.

Mechanik dopsal: Hlasitost DME byla nastavena na uvěřitelnou sílu.

 

Zapsaný problém: Třecí zámky způsobují, že se škrticí páčka zastaví.

Mechanik dopsal: Proto tam také jsou.

 

Zapsaný problém: Motor číslo 3 chybí!

Mechanik: Po krátkém hledání byl motor nalezen na pravém křídle.

 

Zapsaný problém: Letadlo se za letu chová legračně.

Mechanik: Letadlo bylo napomenuto, aby se polepšilo a létalo vážně.

 

Zapsaný problém: Cílový radar pobroukává.

Mechanik: Cílový radar byl přeprogramován přidáním písničkových textů.

 

Zapsaný problém: Myš v pilotní kabině.

Mechanik: Byla namontována kočka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 4 týdnech...
  • po 3 týdnech...

Asi mi trochu jebe, ale chtěl bych se naučit plachtit. Poradí někdo jak začít a kam se obrátit? Koukal jsem po blízkých letištích, výcvik provádí skoro všude (Liberec, Jičín, M. Hradiště, M. Boleslav). Ale vůbec nevím, dle čeho bych měl vybírat. Rád bych někde, kde je následně možnost si půjčovat nějakého větroně a kde bude zkušený personál. Zná někdo některé z nich?

 

Jo a taky jsem nikdy v ničem takovém neletěl, tak bych to potřeboval nejdřív zkusit, jestli mě to bude bavit, nebo mi bude nevolno. Nedělá tu někdo lety na zkoušku (nebo jak to nazvat)?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hlavne sa zameraj na celkovu atmosferu v klube. A potom ci ta vezmu lietat aj ako neclena a ake vyhody resp nevyhody vyplyvaju z clenstva v AK. Ja lietam v AK ako tichy clen. Pretoze ako riadnemu clenovi ti z clenstva v AK vyplyvaju aj povinnosti ako kosenie travy a podobne. Za dalsie mnohe AK uz moc nechcu prijmat novych clenov medzi seba. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...
  • po 4 týdnech...

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...