elloco Odesláno 30. listopadu 2017 Nahlásit Odesláno 30. listopadu 2017 Největší legrace je, že si vybereš nějakou TV a zjistíš, že u všech prodejců stojí na korunu stejně. A pak přijde black friday a sleva je u všech obchodníků stejná Že by kartel?
decebal Odesláno 30. listopadu 2017 Nahlásit Odesláno 30. listopadu 2017 Ani trochu mě to nepřekvapuje... :-)No, tak je aspoň všechno tak, jak má být:-).
Mornix Odesláno 30. listopadu 2017 Nahlásit Odesláno 30. listopadu 2017 Já dám Karlosovi polibek smrti:-), myslím si totiž přesně to, co on. Líbí se mi cena? Koupím. Nelíbí? Nekoupím. A že si obchodník může s cenama a slevama hrát jak chce, to si myslím taky. Pokud samozřejmě není omezen zákonem či vyhláškou. Sorry Karlosi. Když někdo přijde do obchodu a obchodník mu začne tvrdit, že má dnes velkou slevu a je proto výhodné nakoupit u něj právě teď a přitom to není pravda, tak je to neetické a hraničí to s podvodem.Zákazník se oprávněně domnívá, že se jedná o slevu z ceny, za kterou se zboží obvykle prodává a nikoliv z ceny, kterou si obchodník "vymyslel" den předtím. Pokud toto obchodník jasně nedeklaruje, tak je to pokus uvést zákazníka v omyl.To prostě není seriózní. Jestli se zákazníkovi cena líbí nebo nelíbí, s tím nesouvisí.
skalis Odesláno 30. listopadu 2017 Nahlásit Odesláno 30. listopadu 2017 V tomhle zápase kopu s decebalem a Karlosem. Když obchod na štítku má jinou cenu, než markuje na kase, je to podvod a má následovat perzekuce. Když ze mě dělá blbce s fiktivní slevou, otočím se na potpatku a (ne)ohodnotím jeho snažení svojí peněženkou. To jsou, podle mě, adekvátní reakce na danou situaci. Sent from my iPhone using Tapatalk
Sergej Vasilijev Odesláno 30. listopadu 2017 Nahlásit Odesláno 30. listopadu 2017 (upraveno) .... Když ze mě dělá blbce s fiktivní slevou, tak má na to právo, je to jeho věc decebale gde sou tvoje dobré mravy Upraveno 30. listopadu 2017 uživatelem Sergej Vasilijev
skalis Odesláno 30. listopadu 2017 Nahlásit Odesláno 30. listopadu 2017 tak má na to právo, je to jeho věc decebale gde sou tvoje dobré mravy Jo, je to tak. Buďto mu to sežeru a je to moje blbost. A nebo ne, a je to jeho smůla. Ani jeden scénář nebude záruka dlouhodobého vztahu obchodník/zákazník . Sent from my iPhone using Tapatalk
McStinger Odesláno 30. listopadu 2017 Nahlásit Odesláno 30. listopadu 2017 Ano, je to korektní. A je to přesně stejně korektní, jako když si prodejce stanovuje libovolnou cenu. A když prodejce dva dny před slevou zdraží, aby pak ta sleva odpovídala, pak budete spokojení? V živote by ma ako obchodníka nič podobné nenapadlo urobiť. Javí sa mi to ako nemorálne a asi by som sa prepadol od hanby pred trvalými zákazníkmi. Ale potom pochop aj Ty, že Tvoj boj na poli pravopisu je zbytočný, pretože ľudia majú na niektoré veci prekvapujúco iný názor. V tomhle zápase kopu s decebalem a Karlosem. Když obchod na štítku má jinou cenu, než markuje na kase, je to podvod a má následovat perzekuce. Když ze mě dělá blbce s fiktivní slevou, otočím se na potpatku a (ne)ohodnotím jeho snažení svojí peněženkou. To jsou, podle mě, adekvátní reakce na danou situaci. Sent from my iPhone using Tapatalk Iná cena na štítku môže byť omyl, nepozornosť, alebo nedbanlivosť zamestnanca. Hneď by si perzekuoval. Jedna podpásovka. Ak budeš písať "na potpatku", dlho si s Karlosom v jednom mužstve nezahráš
spiderer Odesláno 30. listopadu 2017 Nahlásit Odesláno 30. listopadu 2017 (upraveno) Honzo, ja te na jednu stranu chapu, ale za me je to proste zmr dstvi. Pokud mi někdo říká ?zákazníku mám pro tebe slevu 50%? a nic jiného, očekával bych v ideálním světě, že mi říká pravdu. Pokud mě oje be tím, že najednou zdvojnásobí cenu, tak to vnímám jako, že mě dělá debila. Pokud to někomu přijde v pořádku, že to tak je správně, tak se nedivím, že to ty shopy dělají. Ono je to hodně podobný jako různý cashbacky, kde někdo slíbí, že něco vrátí zpět, ale ve finále je to schválně nastavený na ?téměř nesplnitelný? úkol, kdy se na to radši většina lidí vykašle a daný obchod/značka tak ušetří za vyplácení. Podvod - ne. Zkur venost - ano. Souhlasím s tím - ne. Udělám s tím něco - částečně Prostě mi to nepřijde správný.. ale možná jsem staromódní Upraveno 30. listopadu 2017 uživatelem spiderer
skalis Odesláno 30. listopadu 2017 Nahlásit Odesláno 30. listopadu 2017 Michale, souhlasím, je to zmrdství a dělání ze zákazníka debila. Nikde jsem nenapsal, že to schvaluju. Ale hodněkrát tu zazněl podvod a ten to v žádným případě není. A pokud by nedej bože nějakej úřad a la ČOI měl tohle řešit, budu to považovat za plýtvání mými daněmi a urážku svojí inteligence . Sent from my iPhone using Tapatalk
spiderer Odesláno 30. listopadu 2017 Nahlásit Odesláno 30. listopadu 2017 Honzo s podvodem to chapu, jen me asi strasne bavi kdyz ochrance slunickoveho sveta, spravedlnosti a slusneho chovani Karlos ma problem skoro se vsim a podobna vec jako tohle, ktera neni o nicem jinem nez lidske zkurvenosti mu prijde uplne v poradku a debilove jsou lid, kteri ocekavaji slusne jednani ve spolecnosti ve ktere ziji. Ale me to muze byt jedno, na me si s Black Friday neprijdou, vsechny prachy letely do baraku, auta a hodinek = museli by to davat zadarmo a nebo z 80 skocit aspon na 95 procent, abych zbystril
Krupkic Odesláno 1. prosince 2017 Nahlásit Odesláno 1. prosince 2017 Karlos si musel před BF otevřít obchod, jinak to není možný. Nedávno si tu stěžoval, co je to za dobu, že prodejcům jde pouze o zisky a zákazník je jim ukradený a teď to jednání obhajuje...
vraby Odesláno 1. prosince 2017 Nahlásit Odesláno 1. prosince 2017 Karlos si musel před BF otevřít obchod, jinak to není možný. Nedávno si tu stěžoval, co je to za dobu, že prodejcům jde pouze o zisky a zákazník je jim ukradený a teď to jednání obhajuje...Asi bazárek. Tady levně koupím(nikdo tady na fóru moc nešponuje) a pak .......
zceyee Odesláno 21. listopadu 2018 Nahlásit Odesláno 21. listopadu 2018 Tak co letos, mate tip na nejakej obchod kde maji opravdu neco za dobry ceny, nebo je to jen dalsi akce, ktera ma spis v lidech vzbudit potrebu nakupovat veci co nepotrebujou?
Filip.J Odesláno 22. listopadu 2018 Nahlásit Odesláno 22. listopadu 2018 Já právě objednal na Mallu rádio, jak si žena přála k Vánocům. Bez slevy. Protože ty ve slevě nesplňovaly moje necenová kritéria. Na Heurece ceny +/- 5% všude stejný.Jinak se mi líbí takováhle cyklická vlákna, krátkej shitstorm, pak to rok leží u dna, a pak to zase někdo vytáhne :-) ...taky jsem si chtěl v BF objednat nějaké brutálně zlevněné hodinky, ale zjistil jsem, že žádné nepotřebuju... ještě se zkusím hecnout, ale nevím. Seika 5 co se mi líbily mi vyprodali už před BF.
M.K. Odesláno 22. listopadu 2018 Nahlásit Odesláno 22. listopadu 2018 Ono to má dvě roviny: jsou tyhle fiktivní slevy neslušnost / zmrdovina? Podle mě jo. A má to být nelegální, má to řešit ČOI či jiní úředníci? Podle mě ne. Snahy vynutit mezilidskou slušnost zákonem vedou k přesnému opaku.
Mari Odesláno 22. listopadu 2018 Nahlásit Odesláno 22. listopadu 2018 Konkrétní příklad BF po česku. Nejmenovaný elektrořetězec, nejmenovaný sporák. Cena před BF 7990. Při BF původní cena 9090, nová cena 7989, deklarovaná sleva 11 %. Reálná sleva 1, slovy jedna koruna česká. Tolik k BF po česku. Věřím, že to není ojedinělý případ.
laurin Odesláno 23. listopadu 2018 Nahlásit Odesláno 23. listopadu 2018 Konkrétní příklad BF po česku. Nejmenovaný elektrořetězec, nejmenovaný sporák. Cena před BF 7990. Při BF původní cena 9090, nová cena 7989, deklarovaná sleva 11 %. Reálná sleva 1, slovy jedna koruna česká. Tolik k BF po česku. Věřím, že to není ojedinělý případ. Tie retazce/obchodnikov treba aj menovat, inak sa nic nezmeni.
matous Odesláno 23. listopadu 2018 Nahlásit Odesláno 23. listopadu 2018 Tie retazce/obchodnikov treba aj menovat, inak sa nic nezmeni.Ale i když je jmenuješ, nic se nezmění. Lidi jsou ovce. Sent from my iPhone using Tapatalk
VS Odesláno 23. listopadu 2018 Nahlásit Odesláno 23. listopadu 2018 Tady je jeden. https://www.helveti.cz/s/52/black-fridayAle to asi znáte.
VS Odesláno 26. listopadu 2018 Nahlásit Odesláno 26. listopadu 2018 Nevím, jak funguje v Mallu Black Friday, ale dostal jsem od nich omluvný mail a 200 Kč, i když jsem se nesnažil nic koupit. Omluva a kompenzace za včerejší omezení webu Mall.cz Milý zákazníku,včera jsme se z důvodu velkého zájmu o Neeejvět?í Black Friday nabídku potýkali s výpadky funkčnosti našeho webu. Systémy jsme posílili a dnes pracují bez chyb.Přijměte prosím slevový kupon D8KXYZ5DX v hodnotě 200 Kč, jako omluvu za komplikace při včerejším nakupování.Tento kupón je platný do pondělí 26.11., stačí když nakoupíte za více než 201 Kč a uvedený slevový kupón uplatníte v košíku v kroku Doprava a platba.Příjemné nákupy přeje,Tým Mall.cz
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se