Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno
  V 21. 6. 2018 v 7:45, instant napsal:

mne by ani ten karbon nevadil :)

Mě taky vůbec ne, ale čekám že to udělají kvůli lehčí výrobě a ceně.
Odesláno

To jsou tady furt kafíčka a endura nebo cestovní GT autobusy, ale málokdo ví, že nejlepší cesťák je BMW C1:-). Fakt, kufr, do kterého strčíte basu piv, stan, spacák a další nezbytnosti, vyhřívané sedadlo i rukojeti, ABS, stěrač s cyklovačem a ostřikovačem, neprší, nefouká, dobře topí a ještě se do toho nemusíte speciálně oblékat natož si brát helmu. Chrániče nepotřebujete, nejlepším chráničem je kolkolem rám z hořčíkové slitiny a v případě pádu stačí nevystrkovat z kokpitu žádnou část těla, o kterou nechcete přijít. A navíc je to ideální stroj do práce a na nákupy, zácpy (dopravní) se ignorují a parkovat se dá kdekoliv, i kde se nesmí, ještě nikdy jsme za to nedostali pokutu a to jsme už parkovali leckde...:-).

post-3283-0-23716700-1529577613_thumb.jpg

Odesláno

Rozhodne zaujimavy koncept to je, ale tusim to prestali robit takze sa na to asi nejak extra dlhe fronty nestali, ci?

Odesláno

Tak jsem se dnes ponoril do planovani...a protoze za dva tydny jedu s rodinkou autem na alpsky sotoliny podel Fr/It hranice, tak na motorce na to v srpnu kaslu a uz mam nastrel na Chorvatsko - BiH - Monte Negro - Albanie ... Ja uz se tak moc tesim, ze snad dneska cvicne prechrapnu ve stanu :)

Odesláno

cali - máš pravdu. BMW C1 byl vyvíjen pro jeho výhody, o kterých jsem psal - nepotřebujeme motorkářské oblečení, helmu, vítr ani moc necuchá vlasy, dovnitř neprší, v létě není uvnitř vedro a v zimě je tam příjemné teplo, prostě ideál do města i za město pro cesty do práce, na nákupy a tak. Na reklamních fotkách se na C1 proháněly krásné ženy i úspěšní muži, mladí i staří a navíc je to BMW. Nicméně - jak jsem slyšel (a nedivím se), vývoj byl velmi drahý, protože splnit požadavky bezpečnosti pro provoz bez helmy není jednoduché, na rám je použita hořčíková slitina a také další věci (okno, stěrač s cyklovačem a ostřikovačem, ABS, vyhřívané rukojeti i sedlo, samonavíjecí pásy s centrálním uvolňovačem, mechanismus sklápění stojanu...), které běžný skůtr neměl způsobily, že cena byla vysoká. A nejen cena, ale i hmotnost se vyšplhala na 185 kg, což s tím, že C1 nelze tlačit jako skůtr, ale je třeba sedět uvnitř a odstrkovat se, není pro drobnou dámu optimální, i když oproti normální motorce to jde dobře (nicméně já dnes C1 nesrovnávám se skůtrem ale beru ho jako samostatnou kategorii). Výsledkem bylo, že na to fakt lidi fronty  nestály. Nicméně pro mne je to úžasný stroj, nedostatky už dávno nevnímám (moc jich fakt není), boční vítr tomu kupodivu nevadí, je třeba si sice zvyknout pilotáž, trochu odlišnou od normální motorky ale spolu s dnešní, zatím ještě příznivou cenou (protože ceny 100% porostou) tyhle neobvyklé skůtry fakt miluju a už jsem na nich najel pár tisíc km. Doporučuju, někde si to půjčete a začnete ho shánět, to vám garantuju...:-). 

post-3283-0-90420300-1529607932_thumb.jpg

post-3283-0-52116900-1529607940_thumb.jpg

post-3283-0-49235200-1529607955_thumb.jpg

post-3283-0-36104400-1529607962_thumb.jpg

post-3283-0-69566600-1529608017_thumb.jpg

post-3283-0-65683100-1529608036_thumb.jpg

post-3283-0-02643500-1529608050_thumb.jpg

post-3283-0-05857500-1529608071_thumb.jpg

post-3283-0-18064600-1529608096_thumb.jpg

Odesláno

Ivane kdyz zahamujes predni brzdou, umi to udelat kotoul pres strechu a zpatky na kola? :D jinak super napad zajimalo by me jak se stim jezdi.

 

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk

Odesláno
  V 21. 6. 2018 v 19:08, Ivan Lelák napsal:

cali - máš pravdu. BMW C1 byl vyvíjen pro jeho výhody, o kterých jsem psal - nepotřebujeme motorkářské oblečení, helmu, vítr ani moc necuchá vlasy, dovnitř neprší, v létě není uvnitř vedro a v zimě je tam příjemné teplo, prostě ideál do města i za město pro cesty do práce, na nákupy a tak. Na reklamních fotkách se na C1 proháněly krásné ženy i úspěšní muži, mladí i staří a navíc je to BMW. Nicméně - jak jsem slyšel (a nedivím se), vývoj byl velmi drahý, protože splnit požadavky bezpečnosti pro provoz bez helmy není jednoduché, na rám je použita hořčíková slitina a také další věci (okno, stěrač s cyklovačem a ostřikovačem, ABS, vyhřívané rukojeti i sedlo, samonavíjecí pásy s centrálním uvolňovačem, mechanismus sklápění stojanu...), které běžný skůtr neměl způsobily, že cena byla vysoká. A nejen cena, ale i hmotnost se vyšplhala na 185 kg, což s tím, že C1 nelze tlačit jako skůtr, ale je třeba sedět uvnitř a odstrkovat se, není pro drobnou dámu optimální, i když oproti normální motorce to jde dobře (nicméně já dnes C1 nesrovnávám se skůtrem ale beru ho jako samostatnou kategorii). Výsledkem bylo, že na to fakt lidi fronty  nestály. Nicméně pro mne je to úžasný stroj, nedostatky už dávno nevnímám (moc jich fakt není), boční vítr tomu kupodivu nevadí, je třeba si sice zvyknout pilotáž, trochu odlišnou od normální motorky ale spolu s dnešní, zatím ještě příznivou cenou (protože ceny 100% porostou) tyhle neobvyklé skůtry fakt miluju a už jsem na nich najel pár tisíc km. Doporučuju, někde si to půjčete a začnete ho shánět, to vám garantuju...:-). 

 

A šlo by nějak stručněji shrnout na co se při nákupu zaměřit?

Docela mě to na dojíždění do práce láká.

Odesláno

Coolidge, to sis koupil peknou mr.ecku :) Na fotce c.3 si s tim slehnul naschval, at to tomu hrochovi neni lito ne? :) Tak at dela jen radost a vitej do klubu Kokotu.... :)

Odesláno

Vladar91 - já brzdím oběma současně, ale už mne taky napadlo jestli by se to koulelo...:-). C1 má jako všechny boxery BMW vpředu systém pérování telelever, to znamená 1 centrální tlumič s pružinou na extra rozvidleném rameni. Jezdím velká BMW 20 let a tenhle systém považuju za geniální, protože při brždění se motorka nepotápí a když v tu chvíli vjedeš do díry, máš k dispozici celý zdvih pérování. S C1 se jezdí perfektně, trochu jinak než na motorce, ale jak si na to zvykneš, je to super a C1 se dá i překvapivě klopit do zatáček:-). Včera jsem si užíval cestu z práce po mokru, od aut létaly spršky vody a místy i pršelo. Já si hověl v kabině, která je vpředu fakt široká (až mi ta šířka občas přijde k smíchu), schovám si v pohodě nejen nohy, ale jsem vlastně krytý celý a domů jsem dojel v pohodě a suchý. 

 

pebe - hele, já asi nejsem ten správný odborník, ale pokud by Tě C1 zajímala, obrať se na místního BMW guru Cyrila, ten má tuším C1 asi čtyři. Já koupil první, modrou, úplně bez znalostí, prostě jsem ji uviděl a i když byla ošuntělá, přelakovaná, s baterkou KO, majitel ji před prodejem ani neumyl, byl jsem tak u vytržení, že jsem ji hned koupil. Ani jsem se na ní nesvezl. Na tachometru ale měla asi 4500 km a opravdu, jak ukázal pozdější velký servis u zmíněného Cyrila, motoricky byla perfektní. Druhou jsem kupoval s nájezdem 13 tisíc km od kamaráda, co ji měl totálně vymazlenou, to je ta červená, dělal na ní pravidelný servis, tak jsem ji bez dalšího zkoumání koupil. Za mne bych si samozřejmě ověřil technický stav, resp. dosavadní servis a péči, kterou předchozí majitel motorce věnoval. Hledal bych stopy po havárii, tzn. popraskané plasty, ulámané úchytky v místech, kde do sebe plasty dosedají apod. Jestli je to pro někoho důvod nekoupit či koupit (třeba ta moje modrá není v tomhle ve 100% stavu, ale nic nevrže, vše lícuje, jezdí skvěle, motoricky i podvozkově je OK, tak mi to nevadí), to může mít každý jinak, ale určitě bych dal ruce pryč od motorky, která nepojede rovně, resp. se bude dokonce i opticky jevit jako křivá. To by mohlo napovídat o větší havárii a když se zkřiví rám, je to průser. Dal bych si pozor na prasklé přední okno, je fakt drahé a muselo by to být vyváženo výraznou slevou, protože koupit se dá, náhradní díly, aspoň pokud vím, problém nejsou. Všechno by mělo být funkční, nedej na to, když někdo bude tvrdit "nefunguje ABS, ale to Ti spraví za pár korun" nebo "Občas to nechce nastartovat a střílí do výfuku, ale to Ti seřídí kdekdo...". Dej si pozor na systém zaklapávání stojanu, to jsou 2 páky v kokpitu a pokud vím, občas, při nešikovném zacházení, se tam dalo něco ulomit, ale to by Ti napsal Cyril. Podle mne to není typická vada, ale důsledek špatné obsluhy, protože mě všechno funguje perfektně, za 5 let se  nic nerozbilo, jezdím standardně 80-100 km/h, až na vyjímky to nehoním a obě C1 mi spolehlivě jezdí. Samozřejmě, větší výbava se cení, i když praktické je jak co - za příplatek byly ty boční sítě a plexisklové deflektory vedle předního okna (fakt to funguje), zadní okno (mám ho, ale podle mne je celkem zbytečné), muzika, resp. reproduktory nad hlavou, zesilovač, konektor v kaslíku (občas si hraju), vyklápěcí střešní okno (bez zadního okna v létě bezva na vyvětrání, se zadním oknem to moc nefunguje), zadní topcase (ten je fakt TOP!) apod. ABS, vyhřívané sedadlo a rukojeti byly myslím standard, ale nejsem si 1000% jistý.

Odesláno
  V 21. 6. 2018 v 19:21, Coolidge napsal:

novej pekelnej stroj .. kuwa dobra je jak vix :) sice trochu sfina, pac me parkrat shodila, ale jinak myslim ze to pude :)

 

Super outfit na mašinu :lol2:

Odesláno
  V 22. 6. 2018 v 7:55, Ivan Lelák napsal:

 

 

super, dík za odpověď. Stihl jsem mezitím pročíst C1 vlákno na BMW GS fóru :)

právě na denní dojíždění do práce mi to přijde jako super alternativa k autu, plus nižší náklady na provoz a za povinné atd. 

 

takže díky moc!

Odesláno

pebe - není zač a souhlasím. Pokud bude C1 dostávat dobrou péči a nebudeš ho týrat, bude jezdit dlouho, znám kusy, co mají najeto k 50 tisícům km. S alternativou k autu na ježdění do práce souhlasím, i když celoročně to auto nenahradí a cenově to z dlouhodobého pohledu neumím spočítat - spotřeba je sice kolem 3 litrů, pneu jsou jen 2 a malé, oleje je málo, na druhou stranu jsou servisní intervaly častější a motor určitě nemá zdaleka takovou životnost jako u auta. Ale na kratší vzdálenost (já to mám do práce 25 km a jsem tam v C1 stejně rychle jako autem) od jara do podzimu je to super, navíc oproti autu zábava...

Odesláno
  V 22. 6. 2018 v 9:02, Ivan Lelák napsal:

pebe - není zač a souhlasím. Pokud bude C1 dostávat dobrou péči a nebudeš ho týrat, bude jezdit dlouho, znám kusy, co mají najeto k 50 tisícům km. S alternativou k autu na ježdění do práce souhlasím, i když celoročně to auto nenahradí a cenově to z dlouhodobého pohledu neumím spočítat - spotřeba je sice kolem 3 litrů, pneu jsou jen 2 a malé, oleje je málo, na druhou stranu jsou servisní intervaly častější a motor určitě nemá zdaleka takovou životnost jako u auta. Ale na kratší vzdálenost (já to mám do práce 25 km a jsem tam v C1 stejně rychle jako autem) od jara do podzimu je to super, navíc oproti autu zábava...

 

tak já jsem v Hradci, tady ani zima není tak tuhá jako u vás u Opočna ;)

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...