Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno
  New Milis napsal:

 

Joo tunerská klasika... za relativně málo peněz relativně hodně muziky .. já to podstoupil jednou na dvouválci Suzuki, ale tenkrát šel celý airbox do kytek a na karburátory jsme dávali přímé filtry KN, samozřejmě přetryskování, koncovka Viper..... 13 tisíc a nelitoval jsem jediné koruny... a měření na brzdě před a po jsem pro objektivitu svěřil jinému servisu :-)

 

Odesláno
  New Milis napsal:
Při té příležitosti jsem (na německé dálnici, samozřejmě) zjistil, že Tygřík má na 240 omezovač rychlosti nebo co.

 

Na to, že má strop na 212km, tak by to bylo divné, jedině, že by v TRIUMPHU předvídaly, co sním hodláš udělat za neřesti:-) Ale určitě by ti tuto otázku měli zodpovědět u Angelracing"

Každopádně 240km na typ této moto podle mě stačí:-) Včera jsem zkoušel na 220km mého Caponorda a je to tak nějak akorát " Už se mu ani víc möc nechtělo, ale je pravda, že jsem neměl moc prostoru, ale jak myslím na cestovní enduro akorát"

  • po 2 týdnech...
Odesláno
  Vlastimil7664 napsal:
Na to, že má strop na 212km, tak by to bylo divné, jedině, že by v TRIUMPHU předvídaly, co sním hodláš udělat za neřesti:-) Ale určitě by ti tuto otázku měli zodpovědět u Angelracing"

Každopádně 240km na typ této moto podle mě stačí:-) Včera jsem zkoušel na 220km mého Caponorda a je to tak nějak akorát " Už se mu ani víc möc nechtělo, ale je pravda, že jsem neměl moc prostoru, ale jak myslím na cestovní enduro akorát"

No, maximálka na Tygrovi se uvádí od 215 do 240km/h, čert se v tom vyznej. Nicméně mě v Angel Racing dnes potvrdili, že má na šestce na omezovači otáček nastaveno max. 9500, což odpovídá, podle mých měření (samozřejmě na německých dálnicích) cca 240 -243km/h. Pak to fakt začne omezovat. Prej to zatím nikdo neumí vyřadit. To je škoda, protože cítím, že po této úpravě by šel na 260 v pohodě, což by bylo akorát. :D

Odesláno (upraveno)

Tak přátelé motorkáři, v neděli jsme byli na vyjižďce a mé Aprilii Caponord doslova blafli zadní brzdy. Na štěstí člen fora Jožan jel se mnou a upozornil mě. Ze zadních brzd vyšlehl asi půl metrový plamen a když jsem zastavil, tak ještě hořeli. Odnesli to mé rukavice. Setkal se tu s něčím podobným někdo???

Dnes jem motorku odvezl do servisu a tam na mě koukali, jak kdybych spadl z marsu. V životě se s tím nesetkali a ani v autorizovaných servisech, kam jsem volal. Údajně mají být komplet nehořlavé a vydržet teploty až 900 stupnů.

Takže nové hodinky asi nebudou, jelikož s předběžné kalkulace opravy mi jde hlava kolem.

Vyhořelé čidlo tacho - 2700,-

Destičky i přední - 2500, -

Kapalina - 150,- :-)

Koutouč ?? - 7000,-

Pístky, těsnění brzd - 2000,-

Zítra budu chytřejší, co závadu způsobilo, a jak nákladná bude oprava. Modlím se k bohu, aby nebyli čelisti v pr.... v hodnotě 16000,- tedy plus mínus:-)

Upraveno uživatelem Vlastimil7664
Odesláno
  Vlastimil7664 napsal:
Tak přátelé motorkáři, v neděli jsme byli na vyjižďce a mé Aprilii Caponord doslova blafli zadní brzdy. Na štěstí člen fora Jožan jel se mnou a upozornil mě. Ze zadních brzd vyšlehl asi půl metrový plamen a když jsem zastavil, tak ještě hořeli. Odnesli to mé rukavice. Setkal se tu s něčím podobným někdo???

Dnes jem motorku odvezl do servisu a tam na mě koukali, jak kdybych spadl z marsu. V životě se s tím nesetkali a ani v autorizovaných servisech, kam jsem volal. Údajně mají být komplet nehořlavé a vydržet teploty až 900 stupnů.

Takže nové hodinky asi nebudou, jelikož s předběžné kalkulace opravy mi jde hlava kolem.

Vyhořelé čidlo tacho - 2700,-

Destičky i přední - 2500, -

Kapalina - 150,- :-)

Koutouč ?? - 7000,-

Pístky, těsnění brzd - 2000,-

Zítra budu chytřejší, co závadu způsobilo, a jak nákladná bude oprava. Modlím se k bohu, aby nebyli čelisti v pr.... v hodnotě 16000,- tedy plus mínus:-)

 

 

no zase tolik bych se toho nebál nechápu jak ti teda mohli chytnout brzdil jsi s ní nějak moc já zadní prakticky použiju tak 5krát za sezonu

pokud není kotouč zvlněný tak bych ho nechal nebo použil druhovýrobu např. tenax kupovat origo nemá cenu a kdyby náhodou čelisti tak bych zvolil jeté

nebo použil starší z něčeho jinýho za 16je naprostý nesmysl

Odesláno

Vlasto přeju aby oprava proběhla co nejlépe jak finančně, tak funkčně a hlavně aby se přišlo aspoň přibližně na to, proč se to stalo - na motorce člověk potřebuje hlavně tu důvěru ve svůj stroj.

Odesláno
  New Milis napsal:
No, maximálka na Tygrovi se uvádí od 215 do 240km/h, čert se v tom vyznej. Nicméně mě v Angel Racing dnes potvrdili, že má na šestce na omezovači otáček nastaveno max. 9500, což odpovídá, podle mých měření (samozřejmě na německých dálnicích) cca 240 -243km/h. Pak to fakt začne omezovat. Prej to zatím nikdo neumí vyřadit. To je škoda, protože cítím, že po této úpravě by šel na 260 v pohodě, což by bylo akorát. :D

 

Tak dej větší zadní kolo.

Odesláno

Já brzdím kupodivu zadní brzdou často. Dokonce mám už vzadu vyměněné obložení, ač ve předu je stále původní (cca 50%?). O vzplanutí z.brzd jsem také neslyšel u žádné značky.

Ale myslím, že příčina může být prostá. Na brzdiči brzd, zadních zejména, se může časem vytvořit lepkavý film od bordelu na silnicích, mikrokapičky odstříknuté např. od mazadla ze řetězu, asfaltu, olej, které sebere z.kolo ze silnici (malinkaté kapičky) atd atd. Na to se nalepí prach, pyl atd. Stejný nepořádek se může dostat ke štěrbinám mezi destičkami a pístky v brzdiči a pod. Zejména tam a pokud to člověk extra wapkou nevyčistí, mohl by tam i zůstávat dlouho. No a pak by mohlo např. při prudkém zabrždění dojít k vzplanutí a jak se objeví otevřený oheň, přiživený proudícím vzduchem, je hotovo.

Odesláno

To 13stat: Zadní skoro také nepoužívám,s tou si jen tak hraju na stopkách a ták. A v době požáru jsem nebrzdil vůbec, to je ta zajímavost" Malinko se mi zdálo, že motorka tolik netáhne, takže spíš se čelist sama od sebe stáhla a tím jak jsem pokračoval v jízdě, tak vzplanula. Ale jak říkám, bylo to uplně neznatelné, jako když mírně stoupáte a moto chce víc plynu"

V servisu si trochu myslí, ža předchozí majitel nedodržel vizkozitu brzdné kapaliny a ta se teplem začla rozpínat a tím zapříčinila mírné brždění. Stejně tak tam asi byli nějáké **** destičky, které jak říkám, se moc nepoužívaly a ty blafli" jedniné možné reálné vysvětlení, dnes odpo budu vědět víc.

Jinak kotouče se v replice na Capo prý žádně nedělají, pouze origo Bremba. Pokud o nějákých víte prosím o radu"

Odesláno

U kotoučové brzdy čelisti, ani obložení nejsou. Je tam pevný třmen (který ale může být pobyblivě upevněn = plovoucí) s pohyblivými pístky, které přitlačují brzdové destičky ke kotouči.

A napadají mě dvě možnosti:

- buď se pístky, nebo destičky přestaly volně pohybovat (zarezly, zatuhly) a destičky tak zůstaly přitisklé na třmen, stále to přibrzďovalo a třením ohřívalo, až něco blaflo. Necítil jsi, že to malinko hůř jede (stále by to brzdilo) a za tebou jedoucí kolega necítil smrad spáleniny?

Hořet by to samo fakt nemělo, ale jestli se to rozpálilo moc, tak možná gumové těsnění v pístcích (pochybuju), nebo spíš ten nános humusu na brzdě, jak tady už někdo psal...

- a nebo se ti do brzdy dostalo něco, co zase třením začalo hořet. Napadá mě třeba kus hadru, dřeva,... To je podle mě pravděpodobnější.

Každopádně je to nevídaná a nepříjemná lapálie.

Odesláno

Tak tak, kolega cítil spáleninu, taky mě hned upozornil, ale než jsem stihl zastavit, brzda byla v plamenech" Ve dvě budu volat do servisu, tak dám vědět" Je tedy zajímavost, že plamen vyšlehl do půl metru, jak kdyby na rozpálený kotouč chrstla brzdová kapalina, ale ta je také nehořlavá. Kdo ví co tam ten bambus přede mnou nalil"

Odesláno
  Karlos napsal:
U kotoučové brzdy čelisti, ani obložení nejsou. Je tam pevný třmen (který ale může být pobyblivě upevněn = plovoucí) s pohyblivými pístky, které přitlačují brzdové destičky ke kotouči.

A napadají mě dvě možnosti:

- buď se pístky, nebo destičky přestaly volně pohybovat (zarezly, zatuhly) a destičky tak zůstaly přitisklé na třmen, stále to přibrzďovalo a třením ohřívalo, až něco blaflo. Necítil jsi, že to malinko hůř jede (stále by to brzdilo) a za tebou jedoucí kolega necítil smrad spáleniny?

Hořet by to samo fakt nemělo, ale jestli se to rozpálilo moc, tak možná gumové těsnění v pístcích (pochybuju), nebo spíš ten nános humusu na brzdě, jak tady už někdo psal...

- a nebo se ti do brzdy dostalo něco, co zase třením začalo hořet. Napadá mě třeba kus hadru, dřeva,... To je podle mě pravděpodobnější.

Každopádně je to nevídaná a nepříjemná lapálie.

 

Mohlo vyhřeznout těsnění kolem pístku ve třmenu a zapálit se o kotouč. Těsnění trčet kolem pístu ven už jsem viděl, hořet třmen ne. Miluj techniku a ona bude milovat Tebe ;-)

Odesláno

A je to v Kýblu chlapci :-((( Příčina je prasklé těsnění pístku, který se vytlačili tlakem kapaliny a začal tlačit destičky na kotouč" Vysokou teplotou se pístek doslova roztekl, pustil kapalinu ven a ta vzplála o koutouč" vnitřnosti na bremba se nevyrábějí, takže celý brzdič - 5800,-Kč jsme našli po hodině hledání.

Nemáte někdo prosím kontakt na starší bremba brzdy nebo nějákou inzerci na jeté díly??

Odesláno
  Vlastimil7664 napsal:
A je to v Kýblu chlapci :-((( Příčina je prasklé těsnění pístku, který se vytlačili tlakem kapaliny a začal tlačit destičky na kotouč" Vysokou teplotou se pístek doslova roztekl, pustil kapalinu ven a ta vzplála o koutouč" vnitřnosti na bremba se nevyrábějí, takže celý brzdič - 5800,-Kč jsme našli po hodině hledání.

Nemáte někdo prosím kontakt na starší bremba brzdy nebo nějákou inzerci na jeté díly??

 

Tak jsem to jako jediný na dálku uhodl :thumbsup_anim:

 

Snad kompletní sortiment Bremba najdeš na www.stein-dinse.de. Mají e-shop i v angličtině a opravdu spolehlivě fungují.

Odesláno
  Pavlos napsal:
Tak jsem to jako jediný na dálku uhodl :thumbsup_anim:

 

Snad kompletní sortiment Bremba najdeš na www.stein-dinse.de. Mají e-shop i v angličtině a opravdu spolehlivě fungují.

 

Edit: "Vnitřnosti" na Bremba se dělají. Dá se koupit celá sada pro repasy brzdiče, která obsahuje veškerá těsnění, šrouby atd.

Odesláno (upraveno)

Díky všem za Vaše postřehy, nakonec Vše zařízeno v SRN, jelikož v ČR asi nikdo nemá zájem podnikat:-)

Apilia Praha, upozorňuji na dodácí lhůtu 1-2 měsíce.

Brzdič Brembo 6600,- / 2x mi řekli jinou cenu, tahle je prý konečná/

Sensor tacho 2700,-

Sada šrouby 250,-

Poslání 400,-

---------------------------

celkem 9950,-

 

Objednáno u Wendel Motorrader Gmbh, autorizovaný prodejce dílů pro Italské moto" Komunikuje vyborně Anglicky + malá slevička pro chudého Čecháčka:-) Termín dodání od obdržení platby 3 dny!!! Vše skladem"

Brzdič Brembo 175 Eur

Sensor tacho 79 Eur

Sada šrouby 1,70 Eur

Poslání 15,- Eur

----------------------------

Celkem 270,70 Eur tedy 7011,-kč +140 platba - konečná 7200,-Kč

 

Rozdíl peněz je docela znatelný, a hlavně ten termín dodání. A už vůbec celkové chování za strany prodávajícího, ať se tady jdou bodnout"

Upraveno uživatelem Vlastimil7664
  • po 2 týdnech...
Návštěvník Tada
Odesláno

Ač nemotorkář ptám se - máte někdo přesnou mapku kudy se jezdí 300zatáčeku Gustava Havla? Zítra tam mám cestu a rád bych si to prohlédl a nikde jsem nic nenašel :(

Odesláno
  Tada napsal:
Ač nemotorkář ptám se - máte někdo přesnou mapku kudy se jezdí 300zatáčeku Gustava Havla? Zítra tam mám cestu a rád bych si to prohlédl a nikde jsem nic nenašel :(

Zkus to třeba přímo v Hořicích, v informačním středisku.

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...