Jump to content

Motorkáři


Recommended Posts

Tam pantáta bude kérovat do nýčko mojí značky, jo??? :D

 

Mno, on přece nechce závodit, ne? V N se jezdí zvolna. A 150 ccm už drandí klíďo 110 furt, při předjetí se to i rozhoupe třeba i kousek dál. Kamarádova skůtr Aprilie 125 ccm (jméno nevím,kdysi Havana), drží po rovině 100. A že teda musí uvézt 100 kg + oblečení....

Link to comment
Share on other sites

Mno, on přece nechce závodit, ne? V N se jezdí zvolna. A 150 ccm už drandí klíďo 110 furt, při předjetí se to i rozhoupe třeba i kousek dál. Kamarádova skůtr Aprilie 125 ccm (jméno nevím,kdysi Havana), drží po rovině 100. A že teda musí uvézt 100 kg + oblečení....

 

Sorry za OT...

Bobe, nemohl bys už změnit avatar? Jsem jedenáctý den slaměný otec a ty tousty se už nedaj žrát... :crying_anim:

Link to comment
Share on other sites

Honda je pekna. Ale vseobecne je pro mezimestske cesty jednohlasne doporucovan vetsi obsah. Tyhle skutry jsou tezke samy o sobe, aerodynamika taky nic moc, ja mam metrak, sem tam je treba predjet dedka v klobouku a vecma na tri dny sluzebni cesty v kufru. 125 pak pry moc maka, malo tim padem vydrzi a neprijemne zni. Ideal je pry 250 az 400, i kdyz se pak jezdi kolem kila. No, tak jsem to akceptoval a vzhledem k cenove nabidce v Cesku to ted vypada asi tak. Koupit v Cesku Piaggio X Evo 400 a importovat ho do Norska. I pres dan a clo ve vysi 34k NOK to vyjde lepe, nez tady a to o dost. A je to jediny scooter, ktery diky zadnimu kufru pojme pencil bag s holema a muzu jezdit na driving range. Znacka to je velmi kvalitni, motor spickovy. Yamaha 250ka ma servisni interval 3000, tohle 10000 km. Vzhledove se mi libi asi nejvice ze vsech spolu s Hondou SW 400. Ta je ovsem podstatne drazsi. Neni tak bachraty, jako Burgman a ma dvojnasobne ulozne prostory proti X-City. Kola uz ma obe ctrnactky. Pokud to vyjde tak, jak si predstavuji, neni o cem. Prvotni je ovsem v zari udelat doma nejakym rychlokurzem ridicak. Mimochodem, jak to je s ceskym DPH, kdyz se to hned exportuje ze zeme? Asi by se to melo kupovat bez dane, a dodanit v cilove zemi, ne? Jak se to zarizuje s prodejcem? Nebo se to cvakne a pak vraci zpetne? Pokud to tak je, tak by me to X Evo stalo stejne, jako tady koupit X-Max 250.

Link to comment
Share on other sites

..Koupit v Cesku Piaggio X Evo 400 ...

 

...Mimochodem, jak to je s ceskym DPH, kdyz se to hned exportuje ze zeme? Asi by se to melo kupovat bez dane, a dodanit v cilove zemi, ne? Jak se to zarizuje s prodejcem? Nebo se to cvakne a pak vraci zpetne? Pokud to tak je, tak by me to X Evo stalo stejne, jako tady koupit X-Max 250.

 

Ac Italky uplne nemusim, tohle bych povazoval za dobrou volbu, je to dospelej stroj, jeste se z tebe stane motorkar;). Dipiejc budes muset zaplatit a nechat si ho vratit po vyvozu. Rovnou bez dane si mezi sebou muzou uctovat jen firmy v ramci EU.
Link to comment
Share on other sites

Dneska jsem byl potrápit sebe i Tigeříka na okruhu, ale potřebuju tu Daytonu, takhle mám koleno furt cca půl metru od asfaltu.

 

:D, staci to koleno poradne vytrcit z motorky, i z tigera si skrtnes:D

Link to comment
Share on other sites

No, uvidime. Treba tomu propadnu. Zatim jsem z toho mel vzdycky obavy. Jezdil jsem vzdycky jen autem, casto svizne, ale na nasi D1 jsem se bal i v aute, a to jsem ji jezdil padesatkrat do roka. Treba jedne stope na silnici prijdu na chut. Zatim me jedna stopa bavila jen na horskem kole. To dipiejc vraci celni urad?

Edited by Hasňa
Link to comment
Share on other sites

Hasňa - ale tak to jo, těch 400ccm chválím, s tím se pak bude i hezky cestovat a je s tím v pooohodě reálná i motodovolená při normální cestovní rychlosti

Link to comment
Share on other sites

Zokeje bys ze me vyrobil dva. :-) Ted jsem nekde na nejakem foru vystrachal, ze nekomu na X Evo 400 strika voda pri desti na ruce a budiky. No, snad to nebude tak zle. Navic jsem ted nasel inzerat na prodej v Praze. 2008, 8500 km a 80000,-. To je docela dobry, ne? 8500 km by na takoveho maxika nemelo byt moc, ne? Co? Uz jsem jim napsal, co to je za barvu, jakou to ma historii a tak. Pokud je to fajnovka, tak bych to koupil, hodil v Cesku do garaze a v zari, az udelam papiry, si to privezl. Mic jich v nabidkach neni, tak je treba brat, dokud neco je. :-)

Link to comment
Share on other sites

Sorry za OT...

Bobe, nemohl bys už změnit avatar? Jsem jedenáctý den slaměný otec a ty tousty se už nedaj žrát... :crying_anim:

 

Dyž to nejde. A žena mi za chvíli zrovna nějaký řízek usmaží.... :whistle:
Link to comment
Share on other sites

Po zralé úvaze je mé velmi důkladně vyšlechtěné Centauro na prodej. Než půjde do německého bazaru, zkusím ho nabídnout zde. Pokud má někdo zájem o hodně unikátní litr kultovní značky v top stavu, dejte vědět.

 

992cc, 8V OHC, něco přes 100k. Vyrobeno cca 2 200 ks. Více info + fotky v přiloženém pdf.

 

Cenu bych si představoval ideálně kolem 140 000 Kč, zvážím každou smysluplnou nabídku. Díky.

MOTO_GUZZI_V10_CENTAURO_CZE.pdf

post-2161-127724371615.jpg

Edited by Pavlos
Link to comment
Share on other sites

Po zralé úvaze je mé velmi důkladně vyšlechtěné Centauro na prodej. Než půjde do německého bazaru, zkusím ho nabídnout zde. Pokud má někdo zájem o hodně unikátní litr kultovní značky v top stavu, dejte vědět.

 

992cc, 8V OHC, něco přes 100k. Vyrobeno cca 2 200 ks. Více info + fotky v přiloženém pdf.

 

Cenu bych si představoval ideálně kolem 140 000 Kč, zvážím každou smysluplnou nabídku. Díky.

 

Chápu to správně tak, že už ho nepůjdem projet?
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...