Lukáš Odesláno 2. května 2006 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. května 2006 Takže zakládám já jelikož ve vláknu švýcarských hodinek si nemotorkáři o našich bouračkách číst asi nechtějí. BTW: Miluje někdo 2-stroke nebo jsem tu sám? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman Šula Odesláno 2. května 2006 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. května 2006 U nás v Třebíči bývá v srpnu kousek pod mým barákem na louce (na kynologickém cvičáku) motorkářský sraz. Myslím, že se to stále jmenuje dle místa původního konání WIMS. Na hudební produkci ani nemusím chodit, stačí, když si sednu balkón. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Duke650 Odesláno 2. května 2006 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. května 2006 2-stroke jsem opustil v roce 1989 ... Od té doby jen 4-stroke (Ducati Monster, Suzuki SV), teď absťák, do penze Y. MT-01 nebo T. SpeedTriple :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukáš Odesláno 2. května 2006 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 2. května 2006 MT je moc pěkné, také bych si ho nechal líbit. Asi nejvíc jsem zažil s Yamahou XJ 900 a XJR 1300, také RF 600 a SV 650 nebylo špatné. Bohužel nebo bohudík jsem se pak musel praštit do kebule a koupil si Yamahu RD 350 YPVS, ta motorka mě vždy dost lákala a nakonec jsem jednu pořídil. Hned celková GO, filtry, trysky a hlavně výfuky..... Není nic krásnějšího než vytočený dvoutakt Také spíše tíhnu k těm starším kouskům, takže v plánu je GPZ 900 R, XS 850 triple, NSR 400. Co Monster? 900? také jsem přemýšlel Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukáš Odesláno 2. května 2006 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 2. května 2006 Klidně bez hudby nebo trošku jiný styl. Ne každý vychlastá 30 piv, poblije všechno, zmlátí svojí holku, nadává policajtům a poslouchá hard-core Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jeremy Odesláno 2. května 2006 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. května 2006 Co trabant, wartburg nebo Velorex? Taky fajnový "2-stroke" voňavky Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tazatel Odesláno 2. května 2006 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. května 2006 Klidně bez hudby nebo trošku jiný styl. Ne každý vychlastá 30 piv, poblije všechno, zmlátí svojí holku, nadává policajtům a poslouchá hard-core Nádherně si to vystihl Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
falkkon Odesláno 2. května 2006 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. května 2006 Jak to tak čtu tak to asi ve mě uzraje rychleji,2takt nebo 4takt,to je jedno.Hlavně 2kolotakt. Jak jsem psal asi savage(nějaký jetý).V 50 letech se nemíním zabít ve 150km. to-Roman ŠULA:ale k vám do Třebíče radši autobusem,nedávno mi tam jeden hajzlík,v pravý poledne vykrádal auto.Uštval jsem ho a potom asi upad v koupelně Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
georg Odesláno 2. května 2006 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. května 2006 Co trabant, wartburg nebo Velorex? Taky fajnový "2-stroke" voňavky Minulý týden se šinu po našich silnicích svou oblíbenou rychlostí 100km/hod a najednou to kolem mě zařvalo a předjel mě tříkolovej velorex - podle zvuku motoru v tom musel být nacpaný nějaký novodobý a nadupaný motor. Jinak renesanci 2T motorů trabant prožíváme v oblasti ultralehkých letadel již několik let. Tipnul bych si, že 90% jednomístných ultralajtů lítá s motorem trabant - je to supr letecký motor. Ve svém érku mám také 2T - je to Rotax 582, 64 koní, dvouválec, vodník. Ten typický zápach spáleného benzínu a oleje má určitě pořád svoje kouzlo ... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza49 Odesláno 2. května 2006 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. května 2006 2Georg, Mám vyfocený velorex s 750 motorem Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukáš Odesláno 2. května 2006 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 2. května 2006 to X-bob: No lepší je snad už jen RGv 500, RD 500, Bimota V-due. to Falkkon: Savage je krásný, hlavně zvuk jednoválce, dost mi to připomíná předválečná mota. Cena je příznivá, taková pohodová motorčička. Bohužel přestavbám Velorexů nejsem moc nakloněn, vlastním jeden kousek Oskar 16/250 r.v.1957, no na svezení to moc není, ale je to krása! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Duke650 Odesláno 2. května 2006 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. května 2006 V 80. letech jsem znal profesora na katedře automobilové techniky a spalovacích motorů (Strojní fakulta SVŠT Blava), který si do Fiátka 600 namontoval osmiválec z Tatry 603. Sice se tam pak nevešel už nikdo a nic, ale byl to krutý dragster - exteriér nechal schválně takový totálně obyčejný ošuntělý, na semaforech ovšem nikdo nechápal ... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Duke650 Odesláno 2. května 2006 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. května 2006 A viděli jste osmiválcovou australskou stavbičku Drysdale? Šikula vzal dva čtyřválce Yamaha, logaritmické pravítko, flexu, svářečku ... néé, tak snadné to jistě nebylo, ale ta motorka jezdí! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman Šula Odesláno 2. května 2006 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. května 2006 Duke650: On ještě dneska někdo zná logaritmické pravítko? Já si jen vzpomněl..., jak se před padesáti lety navrhovaly různé věci, které fungují do dnes... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukáš Odesláno 2. května 2006 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 2. května 2006 Drysdale je super, škoda jen, že již zemřel zakladatel této firmy. Hlavně se mi líbil superbike této společnosti. Ale V8...... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman Šula Odesláno 2. května 2006 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. května 2006 Co takhle H&D? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
georg Odesláno 2. května 2006 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. května 2006 Sice to není 2T, ale: mám passata s motorem 1,8T. Je to čtyřválec, s turbodmychadlem, každý válec má 5 ventilů. Ani nevím, jestli je víc sacích nebo výfukových. Nikdy jsem to neviděl rozebrané, ale i tak si jen obtížně dovedu představit, jak do tak malého prostoru se vecpe 5 ventilů, k tomu rozvody, vačky, vše to načasovat ... Výsledkem je slušných 150 kobylek! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Duke650 Odesláno 2. května 2006 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. května 2006 A teď si představ ne 1,8 ale "jen" litrový čtyřválec, 20 ventilů (ano, 5 na válec :-) a dává to přes 160 koní bez turba, akorát to musíš holt poněkud víc točit, někam ke 13.000 ot/min - Yamaha R1. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
georg Odesláno 2. května 2006 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. května 2006 Spíš si to nedovedu představit "jen" na motorce, která važí - tipuji 200 - 300 kg. Jaká je spotřeba pneumatik na jednu nádrž? Ale některé motorky mají nádherný zvuk! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukáš Odesláno 2. května 2006 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 2. května 2006 R1 se pohybuje okolo 180 kg a výkon také Záleží na typu pneu a na stylu jízdy, výdrž pneu je sezónu, max.dvě, ale někdy se to může zvrtnout a kupuješ je po víkendu. to Roman: HD je OK, pořád je to správná Amerika, no ale přece si to nekoupím v 25 letech. Musím ještě nakrmit pupek, nechat narůst vousy, koupit džínovku a odznáčky.....a vítej do klubu BTW: motor V-rodu se skutečně povedl, aby ne pracovalo Porsche. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se