Přejít na obsah

Motorkáři


Doporučené příspěvky

MT je moc pěkné, také bych si ho nechal líbit.

 

Asi nejvíc jsem zažil s Yamahou XJ 900 a XJR 1300, také RF 600 a SV 650 nebylo špatné. Bohužel nebo bohudík jsem se pak musel praštit do kebule a koupil si Yamahu RD 350 YPVS, ta motorka mě vždy dost lákala a nakonec jsem jednu pořídil. Hned celková GO, filtry, trysky a hlavně výfuky.....

Není nic krásnějšího než vytočený dvoutakt :)

Také spíše tíhnu k těm starším kouskům, takže v plánu je GPZ 900 R, XS 850 triple, NSR 400.

Co Monster? 900? také jsem přemýšlel

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Klidně bez hudby nebo trošku jiný styl. Ne každý vychlastá 30 piv, poblije všechno, zmlátí svojí holku, nadává policajtům a poslouchá hard-core :)

Nádherně si to vystihl :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak to tak čtu tak to asi ve mě uzraje rychleji,2takt nebo 4takt,to je jedno.Hlavně 2kolotakt. Jak jsem psal asi savage(nějaký jetý).V 50 letech se nemíním zabít ve 150km.

to-Roman ŠULA:ale k vám do Třebíče radši autobusem,nedávno mi tam jeden hajzlík,v pravý poledne vykrádal auto.Uštval jsem ho a potom asi upad v koupelně:lol:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co trabant, wartburg nebo Velorex? Taky fajnový "2-stroke" voňavky :D

Minulý týden se šinu po našich silnicích svou oblíbenou rychlostí 100km/hod a najednou to kolem mě zařvalo a předjel mě tříkolovej velorex - podle zvuku motoru v tom musel být nacpaný nějaký novodobý a nadupaný motor.

Jinak renesanci 2T motorů trabant prožíváme v oblasti ultralehkých letadel již několik let. Tipnul bych si, že 90% jednomístných ultralajtů lítá s motorem trabant - je to supr letecký motor.

 

Ve svém érku mám také 2T - je to Rotax 582, 64 koní, dvouválec, vodník. Ten typický zápach spáleného benzínu a oleje má určitě pořád svoje kouzlo ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to X-bob: No lepší je snad už jen RGv 500, RD 500, Bimota V-due.

 

to Falkkon: Savage je krásný, hlavně zvuk jednoválce, dost mi to připomíná předválečná mota. Cena je příznivá, taková pohodová motorčička.

 

 

Bohužel přestavbám Velorexů nejsem moc nakloněn, vlastním jeden kousek Oskar 16/250 r.v.1957, no na svezení to moc není, ale je to krása!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 80. letech jsem znal profesora na katedře automobilové techniky a spalovacích motorů (Strojní fakulta SVŠT Blava), který si do Fiátka 600 namontoval osmiválec z Tatry 603. Sice se tam pak nevešel už nikdo a nic, ale byl to krutý dragster - exteriér nechal schválně takový totálně obyčejný ošuntělý, na semaforech ovšem nikdo nechápal ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sice to není 2T, ale: mám passata s motorem 1,8T. Je to čtyřválec, s turbodmychadlem, každý válec má 5 ventilů. Ani nevím, jestli je víc sacích nebo výfukových. Nikdy jsem to neviděl rozebrané, ale i tak si jen obtížně dovedu představit, jak do tak malého prostoru se vecpe 5 ventilů, k tomu rozvody, vačky, vše to načasovat ...

Výsledkem je slušných 150 kobylek!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

R1 se pohybuje okolo 180 kg a výkon také :)

Záleží na typu pneu a na stylu jízdy, výdrž pneu je sezónu, max.dvě, ale někdy se to může zvrtnout a kupuješ je po víkendu.

 

to Roman: HD je OK, pořád je to správná Amerika, no ale přece si to nekoupím v 25 letech. Musím ještě nakrmit pupek, nechat narůst vousy, koupit džínovku a odznáčky.....a vítej do klubu :)

BTW: motor V-rodu se skutečně povedl, aby ne pracovalo Porsche.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...